Определение по дело №575/2019 на Районен съд - Кърджали

Номер на акта: 691
Дата: 12 юни 2019 г. (в сила от 29 юни 2019 г.)
Съдия: Мариана Колева Гунчева
Дело: 20195140100575
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 13 май 2019 г.

Съдържание на акта

П Р О Т О К О Л

 

Година

2019

                                     Град

Кърджали

 

Кърджалийски районен

Съд                  

 

Състав

 

На

12 юни

                                Година

2019

 

 

 

В публично заседание и следния състав:

 

                                                Председател

Мариана Гунчева

 

 

 

                                                      Членове

        

 

                                              Съдебни заседатели

 

 

Секретар

Радка Делчева

 

 

Прокурор

 

 

 

Сложи за разглеждане докладваното от

Съдия Гунчева

 

Гражданско

дело номер

575

По описа за

2019

 Година

 

На пoименното повикване в

11.00

Часа се явиха

 

.

СЪДЪТ, с  оглед оттеглянето на молбата от двамата молители намира, че следва да се прекрати производството по делото, поради което

 

                                    О П Р Е Д Е Л И:

 

ПРЕКРАТЯВА ПРОИЗВОДСТВОТО по гражданско дело № 575/2019г по описа на Районен съд гр.Кърджали.

Осъжда Х.В.П. *** с  ЕГН ********** и З.И.П. ***, да заплатят солидарно в полза на бюджета на Съдебната власт по сметка на  Районен съд гр.Кърджали сумата в размер на 25лв, представляваща държавна такса по делото.

След влизане в сила на определението за прекратяване на делото, да се уведоми РУ на МВР гр.Кърджали, че издадената по делото заповед за незабавна защита е с отпаднало действие.

Определението подлежи на обжалване с частна жалба пред Окръжен съд гр.Кърджали в едноседмичен срок, считано от днес за молителите и в същия срок  от съобщението на ответника.

ЗАСЕДАНИЕТО се закри в  11.15 часа.

ПРОТОКОЛЪТ се написа на 17.06.2019г.

 

 

                                                            Районен съдия:

 

 

                                                            Секретар: