Р
Е Ш Е
Н И Е
№……………………………………….2019 година,
гр. ВАРНА
В
И М Е
Т О Н
А Н А
Р О Д А
АДМИНИСТРАТИВЕН
СЪД гр. Варна, ХХХІІ-ри състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: ГЕРГАНА
СТОЯНОВА
В съдебно заседание, проведено на 03.04.2019 г., при участието на секретаря Мая
Вълева, изслуша докладваното от
председателя административно дело № 1452
/2018 г. и за да се произнесе взе
предвид следното:
Производството е по реда на чл.145 и сл. от АПК, във връзка с приложението на Регламент (ЕС) /2015 и
Регламент (ЕС) 952/2013, както и Закона за митниците.
Производството е по реда на 145 и следващи от АПК във
връзка с приложението на чл. 44 от Регламент
ЕС 952/2013г.
Инициирано е по жалба от
„Астра Биоплант“ЕООД, със седалище и адрес на управление в гр.Сливо поле, обл.Русе, представлявано от Д.М., действащ чрез адв.Г. М. против Решение към
MRN:17BG002005H0015010/17.11.2017г. издадено от и.д. началник на Митница Варна,
с което е разпоредена корекция на
Митническа декларация №MRN 17BG002005H0015010/17.11.2017г., като в клетка 33, трето подразделение да се чете В 999; стойностите в клетка 47 изчисляване на
вземанията, изчислени в таблица съответно по вид, основа и ставка за
изчисление, са определени с общ размер
925 742.18лв. Начислени и взети под отчет суми са вносни мита
142 224.19лв., антидъмпингово мито
141 390.98лв., ДДС 497 586.25лв.
Формирана е дължима сума за доплащане за
антидъмпингово мито 120 450.64лв и
ДДС 24 090.12лв.
В
жалбата са изложени доводи за незаконосъобразност на така
формираните задължения. Основно възражението касае направените корекции в
митническата декларация, довели до крайния размер на задълженията. Твърди се,
че решаващият орган не се е съобразил с направените от вносителя възражения, че
преди изпращането от Испания стоката е била претоварена на моторен кораб „Азис
Торлак“ от два други кораба. От „Anja kirk“- 256,534 mt in air и от „Marlin
Amber 6535,264 mt in air. (измерени във въздух)
Твърди се, че решаващият орган не се е
съобразил с наличната промяна в европейската регулация относно вноса от
Аржентина, цитира се решение на Общия съд от 15.09.2016г., постановено
по дело Т-118/2014, с която са отменени чл.1 и чл.2 от Регламент (ЕС)
№1194/2013г. на Съвета за налагане на
окончателно антидъмпингово мито върху
вноса на биодизел с произход от Аржентина и Индонезия.
Въз основа на изложеното е формирано искане за
цялостна отмяна на решението на Началника на Митница Варна
Ответникът чрез процесуалния
си представител счита жалбата за неоснователна. Намира за правилен и
законосъобразен постановения с оспореното
решение правен резултат. Счита, че от представените документи главно от сертификатите за качеството двете партиди
биодизел и полученият след смесването им продукт не могат да бъдат разграничени
един от друг. – биодизел с произход Аржентина, поради които и в заместващата MRN: 17BG002005H0015010, приета на 22.12.2017 г. следва да се посочи
допълнителен код по ТАРИК „В 999“ – „всички други дружества,“ вместо
посочения допълнителен код по ТАРИК „В783“. Поради това МО не приели представените сертификати за
количество, доколкото приели, че сертификатът за качество, издаден на
30.09.2017 г. от Camin
Cargo Control и сертификат
за качество, издаден на 10.10.2017 г. от
Oil Test Internacional не могат да
се отнесат към процесната стока, тъй като касаят проби взети в Аржентина от танкерите „MARLIN
AMBER“ и „Anja KIRK“ и по
никакъв начин не се доказвала принадлежността на стоката, натоварена в
Испания на танкера „AZIZ TORLAK“
Въз основа на изложеното моли съда да отхвърли жалбата. Претендира присъждане на юрисконсултско
възнаграждение. В писмените бележки по съществото на спора прави възражение за
прекомерност на претендираното от оспорващия адвокатско възнаграждение.
След като съобрази становищата на страните,
събраните по делото доказателства и след извършена служебна проверка по чл.
168, ал. 1 АПК на всички основания за законосъобразност на обжалвания
индивидуален административен акт по чл. 146 АПК, съдът приема следното:
Жалбата е процесуално
допустима – подадена е в срок от надлежно легитимирана страна, адресат на
решение на митнически орган, срещу акт, подлежащ на съдебен контрол съгласно
нормата на чл. 44, § 1, изр. 1 от Регламент (ЕС) № 952/2013 на Европейския
парламент и на Съвета от 9 октомври 2013 година за създаване на Митнически
кодекс на Съюза – МКС (за краткост Регламент № 952/2013) и чл. 220 ЗМ.
Разгледана по същество, жалбата е ОСНОВАТЕЛНА.
Фактите по случая:
На 17.11.2017г. в митнически
пункт „Пристанище Варна“ е регистрирана декларация за временно складиране № BG002005/202/17.11.2017 за
7191798 кг. моноалкилни естери на мастни киселини. Стоката е била
транспортирана с моторен кораб AZIZ
TORLAK от HUELVA, Испания
до Пристанище Варна.
На 17.11.2018г. „Астра
Биоплант“ ЕООД, ЕИК ********* е подало в митнически пункт „Пристанище Варна“
митническа декларация MRN: 17BG002005H0015010/17.11.2017 г. в хипотезата на чл. 166, ал. 1 от Регламент (ЕС) №
952/2013 на Европейския парламент и на Съвета за създаване на Митнически кодекс
на Съюза /МКС/ - за поставяне под режим на допускане за свободно обращение
на декларираната стока 1704918 кг.
моноалкилни естери на мастни киселини, съдържащи обемво 96,5% и естери (FAME) - част от
стоката декларирана с декларация за временно складиране № BG002005/202/17.11.2017г.
Процесната стока с
произход Аржентина, е декларирана в код по ТАРИК 3826 00 10 99, допълнителен
код по ТАРИК „В999“, съответстващ на „Всички други дружества“ (различни на
упоменатите) и попада в приложното поле на Регламент за изпълнение (ЕС)
2017/1578 на Комисията от 18 септември 2017 година за изменение на Регламент за
изпълнение (ЕС) № 1194/2013 за налагане на окончателно антидъмпингово мито и
окончателно събиране на временното мито, наложено върху вноса на биодизел с
произход Аржентина и Индонезия, с антидъмпингово мито в размер на 79,56 EUR/тон. Към момента на деклариране, дружеството не е разполагало с
легален сертификат от производител, който да е от пряко значение за определяне
размера на антидъмпинговото мито. Представен е универсален сертификат за
произход № 8652517, заверен от Търговска индустриална и навигационна камара на
Барселона, от който е видно, че произхода на стоката е Аржентина, като са
посочени и два производителя - LDC
ARGENTINA S.A. и ACEITERA GENERAL DENEZA S.A., за които ставката на антидъмпинговото мито е различна.
Видно от приложените към MRN: 17BG002005Н0015010/17.11.2017г. документи стоката представлява моноалкилни естери на
мастни киселини - биодизел, със съдържание на естери над 96.5% обемни, предмет
е на обща продажба по фактура за общо количество (като една стока) и е
обхваната от един общ коносамент.
Цялото количество стока
по фактурата е доставено от Испания с моторен танкер „AZIZ TORLAK“ до
пристанище Варна. Стоката по митническа декларация MRN 17BG002005H0015010 е част от общото количество стока по фактурата и декларация за временно
складиране и е претоварена от танкер на жп цистерни;
Към митническата декларация е приложен Анализен доклад
от „Корект тест контрол“ ЕООД, №424/17.11.2017 г. за клиент „Астра Биоплант“
ЕООД, предоставящ резултати за съставна проба от стока биодизел, взета от
танкер „AZIZ TORLAK“, със съдържание на естери на мастни киселини 98.7%,
определено по метод EN 14103;
На 08.12.2017г. представител на декларатора е
предоставил Сертификат за качество от 30.09.2017 г., издаден от Camin Cargo Control, за клиент Louis Dreyfus Commodities, за
стока, с наименование „BIODIESEL
В100 (SME)“, находяща
се по време на вземането на пробите в моторен танкер „MARLIN AMBER“, Аржентина.
Определеното съдържание на метилови естери на мастните киселини, определено по
метод EN 14103 е 98.2%, като не е посочено количество и
Сертификат за качество от 17.10.2017 г., издаден от Oil Test Internacional, за стока „FAME (SME)“ натоварена на моторен танкер „Anja KIRK“, находяща
се по време на вземането на пробите в Аржентина, за доставка до Ротердам,
Холандия, количество 15 000 000 МТ. Определеното съдържание на естери на мастни
киселини по метод EN 14103 е 96.7%;
В резултат на извършен документален контрол, митническите органи пристъпили към вземане на проба от танкера „AZIZ TORLAK“, като отново се касае за съставни проби. Пробите са взети в присъствие
както на митническите органи, така и на представител на декларатора и са дадени
за изпитване във външна, акредитирана лаборатория - Изпитвателна лаборатория за
нефтопродукти „СЖС България“ ЕООД. Резултатите от извършените анализи по метод EN 14103
установяват съдържание метилови естери на мастните киселини в съставната проба,
взета от танкера 99.3% (m/m).
Резултатите от изследването са обективирани
в МЛЕ № 18 _22.11.2017 от дата 05.12.2017 г., изготвена от МЛ Русе. Становище
за тарифното класиране на процесната стока е предоставено от дирекция „Тарифна
политика“, ЦМУ, на Митница Варна с писмо, peг. индекс
32-342809/05.12.2017 г., според което стоката представлява биодизел по смисъла
на забележка 7 към глава 38 на Комбинираната номенклатура на ЕС-моноалкилни
естери на мастни киселини- FAMAE , съдържащ
повече от 96.5% обемни естери.
На
17.12.2017 г. е приета допълнителна митническа декларация с MRN 17BG002005H0015010
за допускане за свободно обращение на стока с описание: „Моноалкилни естери на
мастни киселини, съдържащи обемно 96,5 % или повече естери (FAME)“. Декларираният
в клетка 33 трето подразделение ТАРИК допълнителен код „В783“, съответства на
стока, произведена от Louis
Dreyfus Commodities.S.A., Buenos Aires, AR, c антидъмпингово мито 43,18
EUR/тон нето тегло биодизел.
След обстоен преглед на
представените документи Началникът на Митница Варна приел, че стоката по
митническа декларация MRN
17BG002005Н0015010/
17.11.2017г. е част от общото количество стока по фактура № ********** от
14.11.2017 г., доставена с танкер „AZIZ TORLAK“ представляват един
хомогенен продукт, в който няма начин да бъдат разграничени отделните
количества от посочените в сертификата за произход производители. Отчел факта,
че предоставеният Анализен доклад № 424/17.11.2017 г. от „Корект тест контрол“
ЕООД, извършен по поръчка на декларатора, е на съставна проба от стоката,
доставена с танкер „AZIZ TORLAK“, т.е, стоката се третира от самия декларатор като един
хомогенен продукт, така и обстоятелството, че при вземане на проба от стоката
от същия танкер, с Протокол за вземане на проба, per. №
61/17.11.2017 г., в присъствието на представител на декларатора и без негово
възражение, е взета съставна проба от цялото количество стока, т.е. отново се
третира един хомогенен продукт, а не отделни количества от различни
производители. В тази връзка, началникът на Митница Варна е счел, че посоченият
ТАРИК допълнителен код в митническа декларация с MRN 17BG002005H0015010/17.11.2017
г. не е коректен и следва да бъде коригиран.
С писмо, per. №
32-4212/05.01.2018 г„ в изпълнение на разпоредбата на чл. 22, параграф 6 от
Регламент (ЕС) № 952/2013, „Астра Биоплант“ ЕООД е уведомено за предстоящо
издаване на неблагоприятно за дружеството решение за корекция на митническа
декларация с MRN 17BG002005HOO15010/17.11.2017 г., тъй като ' декларираният ТАРИК
допълнителен код не е коректен и съответно следва да се определи нов размер на
митническото задължение. Писмото е получено на 09.01.2018 г„ видно от известие
за доставяне № ИД PS 9028 0039R0
3, но в предоставения 30- дневен срок за
становище, дружеството не е изразило такова.
При така изложената
фактическа обстановка, на 23.02.2018 г. началникът на Митница
Варна, на основание чл. 114, параграф 1 и 2 от Регламент (ЕС) № 952/2013, във
връзка с чл. 59, ал. 2 от Закона за данък върху добавената стойност, издава
Решение към митническа декларация с MRN 17BG002005H0015010 от
17.11.2017 г„ с което коригира клетка 33, трето подразделение от митническа
декларация с MRN
17BG002005H0015010/17.11.2017 г., като
определя нов ТАРИК допълнителен код ,,В999“ и определя публични държавни
вземания за доплащане както следва: 120450,64 лв. (сто и двадесет хиляди
четиристотин и петдесет лева и шестдесет и четири ет.) - антидъмпингово мито и
24090,12 лв. (двадесет и четири хиляди и деветдесет лева и дванадесет ст.) -
ДДС, ведно с лихва за забава върху размера на държавните вземания. Дължимите
суми за доплащане са обезпечени предварително от дружеството. На основание чл.
77, параграф 3 от Регламент (ЕС) № 952/2013, за длъжник е определен „Астра
Биоплант“ ЕООД, ЕИК *********.
При проведения административен
контрол горестоящият административен орган възприел изцяло фактическите констатации
и взетите въз основа на тях правни изводи и отхвърлил жалбата на дружеството
срещу решенето на началника на Митница Варна.
За да достигне до този
правен резултат приел следното:
Представените сертификати за качество от 30.09.2017 г„
издаден от Camin Cargo Control и от 17.10.2017 г., издаден от Oil Test Intemacional, не могат да се отнесат към процесната стока, тъй като
касаят проби от стоки, взети в Аржентина и по никакъв начин не доказват
принадлежността им към стоката, натоварена в Испания на танкер „AZIZ TORLAK“.
Сертификатите, приложими
към процесната стока са тези, предоставени от „Корект тест контрол“ ЕООД и
Изпитвателна лаборатория за нефтопродукти „СЖС България“ ЕООД, които се отнасят
за стоката, доставена с танкер „AZIZ
TORLAK“. Информацията
в универсален сертификат за произход № 8652517, заверен от Търговска
индустриална и навигационна камара на Барселона, където са посочени два отделни
производителя и съответните количества, закупени от всеки от тях е само с информативен характер, тъй като
по-нататъшното движение на стоката не е свързано с разделно транспортиране на
посочените количества. Това обстоятелство според горестоящия АО се потвърждава
от факта, че в търговската фактура е посочен един вид стока, с определена
плътност на цялата стока, както и че в коносамента отново става въпрос за един
вид хомогенен продукт, без указания за различно и разделно транспортиране на
количества от отделни производители.
В настоящото производство
предмет на проверка за законосъобразност е оспореното Решение № 32-58351/ 23.02.2018
г. на Началника на Митница Варна (сега ТД Северна морска - при АМ).
Актът е издаден от материално и териториално
компетентен орган съгласно чл. 19 от ЗМ, в изискуемата писмена форма и при наличие на реквизитите по чл. 59, ал. 2 АПК.
Основните мотиви на АО да откаже приемане на декларирания в ДД допълнителен
ТАРИК код и да приеме нов, както и да приеме ново съдържание на FAME са:
стоката е пристигнала в пристанище Варна като единен хомогенен продукт и няма
как да бъдат разграничени отделни количества, изходящи от посочените
сертификатите производители; представените два сертификата не могат да се
отнесат към стоката, натоварена на кораба AZIZ TORLAK в Испания и доставена в
пристанище Варна; представеният Сертификат за произход № 8652517
без дата, издаден в Испания, има само информативен характер , не доказва че
процесната стока, доставена с „AZAZ TORLAK“ е произведена в Louis Dreyfus Commodities S. A. –Аржентина.
Изводите на АО са неправилни
и не съответстват на събраните в административното и в съдебното производство
доказателства.
Относно спорния между страните
въпрос за произхода на внесената стока.
От съвкупния анализ на
доказателствата, касаещи произхода и движението на процесната стока, се
установи категорично, че процесните количества биодизел са част от товар,
изпратен от фирмите LDC ARGENTINA S. A. и ACEITERA GENERAL DEHEZA S. A. с
кораби Anja Kirk и Marlin Amber, и доставен в пристанище Уелва, Испания на
временен док. След това определени количества от двата кораба са натоварени на
кораба АZIZ TORLAK с направление пристанище Варна и няма данни на кораба да са
товарени горива с друг произход/източник. Доставените количества на пристанище
Варна, са част от изнесените количества от горните две аржентински фирми и тези
количества са транспортирани от Уелва до Варна заедно, а не разделно.
Видно от изследванията на вещото лице, работило по проведената СИЕ
значителна част от документите, съставени във връзка с превоза на процесния
биодизел не са коментирани нито от решаващия АО. Същите са подробно описани и
коментирани в заключението на вещото лице, което дава категорично заключение,
че има кореспонденция между документите, издадени за количествата биодизел,
натоварен на м/к Аnja Kirk и на м/к Marlin Amber и тези, натоварени на м/к Aziz Torlak. Документите,
изследвани от експерта не са коментирани
нито от Началника на Митница Варна, нито от
провелия административен контрол горестоящ административен орган. Така в
Решение № Р-167/05.04.2018г. директорът на Агенция Митници изрично счел
за правилни изводите на началника
на Митница Варна, обосновани „само на тези документи, касаещи именно процесната стока, доставена с танкера „AZIZ TORLAK“ натоварен в Испания.
Приетите от АО изводи не почиват на детайлен пълен и обстоен анализ на
всички представени от дружеството вносител документи във връзка с процесната
стока, макар и формално органът да е
посочил това в мотивите на решението – предмет на съдебен контрол,
възпроизведени почти буквално и в Решение№Р-167/05.04.2018 г.
Горното съдът квалифицира като нарушение на императивното задължение за
АО да изясни в пълна степен всички факти
и обстоятелства от значение за случая преди издаването на административния акт.
Проявление на това нарушение е необосновано
игнориране на сертификат за произход №
8652517/ 16.11.2017 г., на който административният орган е придал само информативен характер.
Качеството "производител" на двете
фирми категорично се установи от съвкупния анализ на приложените писмени
доказателства и се потвърждава също от правната уредба и съдебната практика:
Видно е от Решенията на Общия съд на ЕС от 15.09.2016 г. ACEITERA GENERAL DEHEZA
S. A, респ. LDC ARGENTINA S. A., е аржентински производител на биодизел, като
се използва и термина "exporting producer" или "производител
износител" и от становището на Европейската
комисия, публикувано в Официалния вестник на EC С181 от 28.05.2018 г.
Съдът взе
предвид и с постановеното от ВАС
Решение № 5482/11.04.2019 г. по а.д.
14994/2018 г., касаещо идентичен правен спор.
Относно определянето на
антидъмпингово мито:
Релевантната правна уредба се съдържа в
основния Регламент за изпълнение (ЕС) № 1194/2013 г. (л. л. 42-78) и в
Регламента за изпълнение (ЕС) 2017/1578 на комисията от 18.09.2017 г. (л. л.
20-41 от делото).
Съгласно тези нормативни актове ставките на
антидъмпинговите мита по отношение на ACEITERA GENERAL DEHEZA S. A. и LDC
ARGENTINA S. A. са диференцирани, съответно 79, 56 EUR/на тон нетно тегло и 43,
18 EUR/на тон нетно тегло. При такава редакция на регламента, би било от
съществено значение стоките да се транспортират разделно, тъй като данъчната
основа не е цялото количество продукт, а действителното съдържание на биодизел
(съдържание на FAMАE) в него.
С решение на Общия съд 15.09.2016 г. по
съединени дела Т-112/14, Т-113/14, Т-114/14, Т-115/14, Т-116/14 и Т-119/14,
както и по дело Т-118/14 са отменени чл. 1 и чл. 2 от Регламент за изпълнение
(ЕС) № 1194/2013 г., с които се определят окончателни антидъмпингови мита. В
диспозитивите на съдебните решения изрично са упоменати засегнатите субекти,
вкл. ACEITERA GENERAL DEHEZA S. A. и LDC ARGENTINA S. A. (вж. Решенията на л.
л. 235 – 252 от делото). Те са публикувани в ОВ на ЕС на 31.10.2016 г.
Решенията са обжалвани от Съвета на ЕС пред
СЕС, видно от съобщенията в Официален вестник на ЕС. По жалбите са образувани
съединени дела С-602/16, С-607/16 и С-609/16, в които като страни са
конституирани наред с други и ACEITERA GENERAL DEHEZA S. A. и LDC ARGENTINA S.
A. С определение от 15.02.2018 г. на Президента на Съда производството по
делата пред СЕС е прекратено поради оттегляне на жалбите и делата са премахнати
от Регистъра на съда на 02.03.2018 г.
Отмяната на чл. 1 и чл. 2 от
Регламента, съответно и на антидъмпинговите мита за ACEITERA GENERAL DEHEZA S.
A. и LDC ARGENTINA S. A – производители
на внесената стока, е в сила от постановяване на решението на Общия съд.
Съгласно чл. 142, ал. 1 АПК
съответствието на административния акт с материалния закон се преценява към
момента на издаването му. Към момента на издаване на оспореното решение чл. 1 и
чл. 2 Регламент за изпълнение (ЕС) № 1194/2013 са били отменени с решенията на
Общия съд, които са в сила от 15.09.2016 г. Не е имало основание с оспорения
административен акт да се търси доплащане на антидъмпингово мито, с всички
последици от това, вкл. да се отказва приемане на заявен допълнителен ТАРИК код
и да се приема нов, както и да се предприема промяна в стойността на
биодизеловото съдържание. Като е разпоредил това в диспозитива на оспорения
акт, административният орган е допуснал нарушение на материалния закон.
След като на пристанище Варна е доставен
биодизел с произход от двете процесни дружества от Аржентина, липсва основание за начисляване на антидъмпингово мито и
произтичащото от това задължение за доплащане, поради отмяна на чл. 1 и чл. 2 от Регламент № 1194/2013,
а следователно и на последвалия го Регламент № 1578/2017 г.
Предвид Решенията на Общия съд на ЕС от 15.09.2016 г.
от датата на постановяването им, въпросът за точните и разделни количества
биодизел от всеки от процесните двама производители, вече е
ирелевантен. Количествата биодизел от двамата производители следва да се облагат само с общо мито, при ставка
6, 5% върху митническата стойност на
стоката, а не върху количеството стока. При извод за липса на основание за изменение на
допълнителен ТАРИК код, липсва и законово основание както за промяна на стойността на биодизеловото
съдържание FAME – този въпрос е ирелевантен, така и за начисляване на
доплащане на суми за андидъмпингово мито и ДДС. Не само това - според публикуваните на 28.05.2018 г. в Официален
вестник на ЕС "Процедури" и от текста на чл. 2 от новия Регламент №
1570/2018 г., предвижда се окончателните антидъмпингови мита, заплатени
съгласно Регламент за изпълнение (ЕС) № 1194/2013 върху вноса на биодизел от
Аржентина, и временните мита, окончателно събрани съгласно член 2 от същия
регламент, се възстановяват или опрощават, тъй като са свързани с вноса на
биодизел, продаден за износ в Съюза от изрично изброени производители, между които
и ACEITERA GENERAL DEHEZA S. A. и LDC ARGENTINA S. A.
При този изход на спора и предвид направеното искане, съдът намира, че
на основание чл.143 АПК на жалбоподателя следва да се присъдят направените по
делото разноски, като
претендираното адвокатско
възнаграждение от 5200 лв., предвид
характера и сложността на спора и стойността на защитавания материален интерес
следва да се уважи в пълния му размер. Мотивиран
от горното съдът и на основание чл. 172, ал. 2 АПК, вр. с чл. 220 ЗМ и чл. 143 АПК
административният съд
Р Е
Ш И :
ОТМЕНЯ
Решение рег.№ 32-58352/23.02.2018г.
към MRN 17BG002005H0015010 /17.11.2017.
на Началника на Митница – Варна. издадено от и.д. началник на Митница Варна, с
което е разпоредена корекция на
Митническа декларация №MRN 17BG002005H0015010/17.11.2017г., като в клетка 33, трето подразделение да се чете В 999; стойностите в клетка 47 изчисляване на
вземанията, изчислени в таблица съответно по вид, основа и ставка за
изчисление, са определени с общ размер
925 742.18лв.; начислени и взети под отчет суми са вносни мита 142 224.19лв.,
антидъмпингово мито 141 390.98лв., ДДС
497 586.25лв.
ОСЪЖДА Териториална Дирекция „Северна морска“ при Агенция
Митници да заплати на „Астра биоплант“ ЕООД, ЕИК **********, седалище и адрес на управление
гр.Сливо поле, област Русе, представлявано от Д.Ф.М. сумата от 5700лв./ пет
хиляди и седемстотин/, представляваща общия размер на сторените по делото разноски.
РЕШЕНИЕТО
подлежи на обжалване пред Върховния административен съд, в 14- дневен срок от
съобщаването му на страните.
Председател:…….