Определение по дело №2147/2019 на Районен съд - Димитровград

Номер на акта: 260017
Дата: 24 август 2020 г. (в сила от 24 август 2020 г.)
Съдия: Гергана Точева Стоянова
Дело: 20195610102147
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 30 декември 2019 г.

Съдържание на акта

П Р О Т О К О Л

 

24.08.2020 година                                                                       гр. Димитровград

 

Димитровградският районен съд

На двадесет и четвърти август две хиляди и двадесета година

В публично съдебно заседание в следния състав:

 

                                                        ПРЕДСЕДАТЕЛ: ГЕРГАНА СТОЯНОВА

                                                  Съдебни заседатели:

Секретар: Силвия Димова

Прокурор: 

Сложи за разглеждане докладваното от съдия  СТОЯНОВА

Гр. дело № 2147 по описа за 2019 г.

На именното повикване 11,00  часа се явиха:

 

                   ИЩЕЦЪТ „**“ ООД - Хасково, редовно призовани чрез пълномощник адв.В.Д. ***, явява се адв.Д..

                   ОТВЕТНИКЪТ „***“ ООД – Димитровград, редовно призовани явява се адв.**т.от АК – Хасково, редовно упълномощен по делото.

                  

По хода на делото:

         Адв. Д. – Ход на делото.

         Адв.т.– Ход на делото.

 

         Съдът намира, че не са налице процесуални пречки да бъде даден ход на делото, с оглед на което

         О П Р Е Д Е Л И :

         ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО

 

Адв.Д. – Уважаема госпожо съдия, постигнали сме спогодба с ответната страна, която молим съдът да потвърди относно претендираните от нас вземания. Представили сме проект на спогодба, съгласно която уреждаме отношенията си предмет на настоящото дело.

С колегата последно сме направили изменение във връзка с 2000 лева, които са внесени от страна на ответното дружество.

Спогодбата е: Длъжникът „***“ ООД - Димитровград  се задължава да плати на „**“ ООД - Хасково, сумата 11 588,29 лева, като същата сума представлява остатък от първоначално предявената претенция  в размер на 13 588,29 лева, с оглед извършеното плащане по банков път, след завеждане на делото в размер на 2000 лева.

Молим съдът да ни бъде върната половината от внесената държавна такса

 

 Нямаме възражения срещу проектодокада по делото, да се приемат доказателствата.

Адв.т.– Госпожо съдия, действително постигнахме спогодба с ищцовата страна, която поддържаме и молим да бъде одобрена от съда. Нямаме възражения срещу проектодокада, да се приемат доказателствата.

С оглед волеизявленията на процесуалните представители на страните, съдът

О П Р Е Д Е Л И :

ОБЯВЯВА проектодоклада за окончателен, депозиран по делото с Определение от 28.01.2020 г. , както следва: 

1.Обстоятелства, от които произтичат претендираните от ищеца права : С ответника сключили устен договор за наем, по силата на който му предоставили за временно и възмездно ползване общо: два броя WC кабини тип „Тор San”, срещу седмичен наем за 1 брой WC кабина в размер на 45 лева без вкл.ДДС и сглобяеми елементи на временна ограда за строителен обект, както следва: 1.Решетъчни платна с размери 3.5м х 2м. - 40 броя; 2.Бетонни основи - 40 броя; 3.Скоби за оградни платна - 40 броя, общо представляващи 140 м. ограда срещу наемна цена в размер на 0.10 лв. без вкл.ДЦС на метър на ден. Наемната цена за 2 бр. WC кабини включваше и услугата веднъж седмично обслужване на наетите WC кабини. С приемо-предавателен протокол за доставка на WC кабина и ограда на 20.10.2017г. доставихме на посочения от ответника обект - гр.***, първоначално 2 бр. WC кабини - тип „Тор San”, както и решетъчни платна с размери 3.5м х 2м. - 20 бр.; бетонни основи - 20 бр.; скоби за оградни платна - 20 бр., а впоследствие още решетъчни платна с размери 3.5м х 2м. - 20 бр.; бетонни основи - 20 бр.; скоби за оградни платна - 20 бр., за което беше съставен друг приемо- предавателен протокол за доставка на WC кабина и ограда на 03.11.2017г. В изпълнение на договора ние периодично в интервал от седем дни извършвахме обслужване на отдадените под наем 2 бр. WC кабини, включващо: изпомпване на отпадните води, почистване, дезинфекция,измиване с почистващи препарати и 150 bar налягане, зареждане с химикали и 2 бр. тоалетна хартия, подсушаване и ароматизация, както и изхвърляне на отпадните води на разрешените за това места като за всяко почистване, се съставяше и подписваше писмен протокол между нас, установяващ извършената услуга. За плащането на дължимите към нас суми издавахме данъчни фактури на всеки четири седмици, в които посочвахме размера на дължимия седмичен наем. Съставените от нас фактури изпращахме по кужер с обратна разписка в счетоводството на наемателя, на адрес гр.Димитровград, индустриална зона, след Химремонтстрой АД, като на известието за доставка посочвахме, че съдържа съответната фактура с номер. Сключеният между нас устен договор за наем бе без срок. Ответното дружество ползва предоставените му от нас вещи, а ние изпълнявахме задълженията си по договора до 03.09.2018г., когато ги прибрахме, поради не плащане на паричните му задължения към нас, за което бе^ подписан приемо-предавателен протокол за вдигате на WC кабина и ограда. Към^ настоящият момент, между нас има издадени и не разплатени 12 броя данъчни фактури на обща стойност 10 323.36 лева с ДДС, както следва: 1. Фактура № **********/15.11.2017г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хг.сково, кв**за срок от 4 седмици от 23.10.2017г. до 19.11.2017г. на стойност 810 лева с вкл.ДДС с падеж 24.11.2017г.; 2. Фактура № **********/13.12.2017г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 20.11.2017г. до 17.12.2017г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДДС с падеж 18.12.2017г.; 3. Фактура № **********/11.01.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 18.12.2017г. до 14.01.2018г. и обезщетение за 1 бр. липсващи скоби за ограда на стойност 909.36 лева с вкл.ДДС с падеж 15.01.2018г.; Фактура № **********/08.02.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 15.01.2018г. до 11.02.2018г. на стойност лева с вкл.ДДС с падеж 12.02.2018г.; 5. Фактура № **********/13.03.2018г. -в наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 12.02.2018г. до 11.03.2018г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДДС с падеж 15.03.2018г.; 6. Фактура № **********/11.04.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 12.03.2018г. до 08.04.2018г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДДС с падеж 13.04.2018г.; Фактура № **********/02.05.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 09.04.2018г. до 06.05.2018г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДДС с падеж 08.05.2018г.;      8. Фактура №**********/01.06.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 07.05.2018г. до 03.06.2018г. на стойност лева с вкл.ДДС с падеж 06.06.2018г.; 9. Фактура № **********/04.07.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 04.06.2018г. до 01.07.2018г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДДС с падеж 09.07.2018г.; 10. Фактура № **********/23.07.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 02.07.2018г. до 29.07.2018г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДЦС с падеж 02.08.2018г.; 11. Фактура № **********/30.08.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 4 седмици от 30.07.2018г. до 26.08.2018г. на стойност 902.40 лева с вкл.ДЦС с падеж 12.09.2018г. и 12. Фактура № **********/07.09.2018г. - наем на 2 бр. WC кабини и мобилна ограда - гр.Хасково, кв**за срок от 1 седмица от 27.08.2018г. до 03.09.2018г. и обезщетение за 10 бр. повредени решетъчни платна на стойност 482.40 лева с вкл.ДЦС с падеж 12.09.2018г.Ответникът не е направил каквито и да е погасявания на посочените задължения по горните фактури, въпреки че ищеца е извършил обслужването на химическите тоалетни, за което има съставени двустранно подписани протоколи предшестващи издаването на всяка една от процесиите фактури, както и е ползвал мобилната ограда в периодите, за които са издадени фактурите. Същите са получени от ответника, падежите на задълженията по тях са настъпили и вземанията на ищеца са станали изискуеми. За неплатената главница на задължението по всяка от фактурите ответника дължи на представляваното от мен дружество и лихва за забава в размер на законната лихва от падежа на всяка от фактурите до датата на исковата молба - 23.08.2019г. Общия размер на лихвата за забава определяме на 1 405.29 лева, както следва: 1.По фактура № **********/15.11.2017г. на стойност 810 лева, с падеж 24.11.2017г. - лихва за забава в размер на 143.56 лева за периода от 24.11.2017г. до 23.08.2019г.; 2.По       фактура № **********/13.12.2017г. на стойност 902.40 лева с падеж 18.12.2017г. - лихва за забава в размер на 153.91 лева за периода от 18.12.2017г. до 23.08.2019г.; З.По фактура № **********/11.01.2018г. на стойност 909.36 лева с падеж 15.01.2018г. - лихва за забава в размер на 148.02 лева за периода от 15.01.2018г. до 23.08.2019г.; 4.По фактура № **********/08.02.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 12.02.2018г. - лихва за забава в размер на 139.87 лева за периода от 12.02.2018г. до 23.08.2019г.; По фактура № **********/13.03.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 15.03.2015г. - лихва за забава в размер на 132.10 лева за периода от 15.03.2018г. до 23.08.2019г.; 6. По фактура № **********/11.04.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 13.04.2018г. - лихва за забава в размер на 124.83 лева за периода от 13.04.2018г. до 23.08.2019г.; 7.По фактура № **********/02.05.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 08.05.2018г. - лихва за забава в размер на 118.57 лева за периода от 08.05.2018г. до 23.08.2019г.; 8.По фактура № **********/01.06.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 06.06.2018г. - лихва за забава в размер на 111.30 лева за периода от 06.06.2018г. до 23.08.2019г.; 9.По фактура № **********/04.07.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 09.07.2018г. - лихва за забава в размер на 103.03 лева за периода от 09.07.2018г. до 23.08.2019г.; Ю.По фактура № **********/25.07.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 02.08.2018г. - лихва за забава в размер на 97.01 лева за периода от 02.08.2018г. до 23.08.2019г.; 11.По фактура № **********/30.08.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 12.09.2018г. — лихва за забава в размер на 86.73 лева за периода от 12.09.2018г. до 23.08.2018г. и 12.По фактура № **********/07.09.2018г. на стойност 482.40 лева с падеж 12.09.2018г. — лихва за забава в размер на 46.36 лева за периода от 12.09.2018г. до 23.08.2019г.До настоящият момент въпреки отправените покани от тяхна страна , ответника „**” ООД не изпълнил задължението си да заплати дължимите суми за разплащане на посочените фактури, като по този начин се поставя в положение на неизправен длъжник. Поради това за нас е налице правен интерес от завеждане на настоящия иск. При връщането на отдадените под наем вещи се установило, че от предадените 40 бр. решетъчни платна 10 броя са огънати или счупени на обекта по начин, че не могат да бъдат повторно използвани и 1 брой скоба за ограда е унищожен, като това е отразено в подписания приемо-предавателен протокол за вдигате на WC кабина и ограда от 03.09.2018г. С описаното работници на ответното дружество са причинили вреда на елементи от процесната временна ограда предмет на договора за наем, намираща се на обект: гр.***Съгласно разпоредбата на чл.233, ал.1 изр. второ от ЗЗД наемателят дължи обезщетение за вредите, причинени през време на ползването на вещта т.е. наемателят е длъжен да пази наетата веш и да я върне на наемодателя в добро състояние. В противен случай дължи обезщетение, чрез плащане на стойността на вредата. Размерът на обезщетението за счупени 1 бр. скоба за ограда и 10 бр. решетъчни платна определяме общо на 246.96 лева с вкл.ДДС.

С оглед на гореизложеното моли съда да осъди „**” ООД гр.Димитровград да заплати на “**” ООД гр.Хасково следните дължими суми : 10 323.36 лева / десет хиляди триста двадесет и три лева и тридесет и шест стотинки/, представляваща неизплатена главница по описаните по-горе фактури № **********/15.11.2017г., № **********/13.12.2017г., № **********/11.01.2018г., № **********/08.02.2018г., № **********/13.03.2018г., № **********/11.04.2018г., №>• **********/02.05.2018г., № **********/01.06.2018г., № **********/04.07.2018г., № **********/25.07.2018г., № **********/30.08.2018г. и № **********/07.09.2018г. произтичащи от не погасено задължение на цената по договор за наем на два броя WC кабини тип „Тор San” и сглобяеми елементи на временна ограда за строителен обект с дължина 140 м.; законна лихва за забава в общ размер на 1 405.29 лева /хиляда четиристотин и пет лева и двадесет и девет стотинки/ за периода от падежа на всяка една от процесиите фактури до 23.08.2019г. - датата на подаване на исковата молба, както следва: 1.По фактура № **********/15.11.2017г. на стойност 810 лева, с падеж 24.11.2017г. - лихва за забава в размер на 143.56 лева за пери|ода от 24.11.2017г. до 23.08.2019г.; 2.По фактура № **********/13.12.2017г. на стойност

902.40     лева с падеж 18.12.2017г. - лихва за забава в размер на 153.91 лева за периода от 18.12.2017г. до 23.08.2019г.; З.По фактура № **********/11.01.2018г. на стойност 909.36 лева с падеж 15.01.2018г. - лихва за забава в размер на 148.02 лева за периода

от 15.01.2018г. до 23.08.2019г.; 4.По фактура № **********/08.02.2018г. на стойност

902.40                            лева с падеж 12.02.2018г. - лихва за забава в размер на 139.87 лева за периода от 12.02.2018г. до 23.08.2019г.; 5. По фактура № **********/13.03.2018г. на стойност

902.40                            лева с падеж 15.03.2015г. - лихва за забава в размер на 132.10 лева за периода от 15.03.2018г. до 23.08.2019г.; 6. По фактура № **********/11.04.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 13.04.2018г. - лихва за забава в размер на 124.83 лева за периода от 13.04.2018г. до 23.08.2019г.; 7.По фактура № **********/02.05.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 08.05.2018г. - лихва за забава в размер на 118.57 лева за периода от 08.05.2018г. до 23.08.2019г.; 8.По фактура № **********/01.06.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 06.06.2018г. - лихва за забава в размер на 111.30 лева за периода от 06.06.2018г. до 23.08.2019г.; 9.По фактура № **********/04.07.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 09.07.2018г. - лихва за забава в размер на 103.03 лева за периода от 09.07.2018г. до 23.08.2019г.; Ю.По фактура № **********/25.07.2018г. на

 стойност 902.40 лева с падеж 02.08.2018г. - лихва за забава в размер на 97.01 лева за периода от 02.08.2018г. до 23.08.2019г.; 11.По фактура № **********/30.08.2018г. на стойност 902.40 лева с падеж 12.09.2018г. - лихва за забава в размер на 86.73 лева за периода от 12.09.2018г. до 23.08.2018г. и 12.По фактура № **********/07.09.2018г. на стойност 482.40 лева с падеж 12.09.2018г. - лихва за забава в размер на 46.36 лева за периода от 12.09.2018г. до 23.08.2019г., и сумата 246.96 лева /двеста четиридесет и шест лева и деветдесет и шест стотинки/, представляваща обезщетение за имуществени вреди претърпени от наемодателя , поради неизпълнение от наемателя на задължението му по договор за наем, за връщане на наетите вещи в същото състояние , в което са били предадени за ползване , както и да ни заплати законната лихва от завеждане на делото до окончателното изплащане на претендираните суми, ведно с направените деловодни разноски.

 

2. Обстоятелства, от които произтичат претендираните от ответника възражения :

 

 

Посочените цени не съответствали на договореното между страните. Не бил уговарян и падеж на задълженията, като оспорва посочените във фактурите падежи, като твърдим, че същите са едностранно посочени от страна на ищеца и по тях липсва съгласие.Оспорва изпълнение на задълженията от страна на ищеца. „Ти Енд Джц -Мастер Клийн“ ООД не предоставило изправни вещи, със съответното качество. Ищецът не обезпечил спокойното ползване на вещите, нито изпълнил задълженията си по поддръжка. В резултат на горното, в големи периоди, дружеството не било във възможност да използва движимите вещи.В тази връзка моли съда да вземе предвид, че издаването на фактури не е доказателство за изпълнение на задължения по договор за предоставяне на вещи под наем, доколкото актуалната съдебна практика изисквала съобразяване и на останалите доказателства по делото, свидетелстващи за изпълнение на договорените задължения.Оспорва изцяло по основание и размер претенцията за обезщетение за забава в размер на 1405,29 лева. Между страните не е бил договарян падеж на задълженията, като посоченото във фактурите представлявало едностранно посочване от страна на ищеца, несъгласувано с ответника. Фактурите представлявали счетоводни документи и не обективирали договор между страните, поради което и не следвало да се кредитират.

Обезщетението за забава било дължимо след изтичане на падежа на дадено задължение. При липса на уговорен падеж за изпълнение, задължението ставало изискуемо след покана, респ. длъжникът изпада в забава след получаване на покана за изпълнение. В случая, при липса на надлежно уговорен падеж на задължението и при липса на отправена покана до ответника, не е налице основание за претенция за обезщетение за забава за посочените в исковата молба периоди. В случай, че се претендира лихва за забава върху претенцията за обезщетение в размер на 264,96 лева оспорва същата изцяло по основание и размер и по гореизложените аргументи - не е налице покана за изпълнение, респ. не е възникнало вземане за обезщетение за забава. Оспорва изцяло по основание и размер претенцията за обезщетение за имуществени вреди претърпени от наемодателя вреди в размер на 246,96 лева.Ищецът не доказва в какво състояние е предал вещите, нито доказва повреда на същите. Всички предадени вещи са върнати обратно на „Ти Енд Джи -Мастер Клийн“ ООД в добро състояние, като се отчете нормалното им похабяване. Между страните не е уговорено да се заплаща обезщетение за похабяването на вещите, което е в рамките на употребата им.

 

 

3. Доказателствена тежест за подлежащи на доказване факти :

3.1 Налично правоотношение между страните по делото, какви са неговите параметри/ особености/, права и задължения на страните - в тежест на ищеца.

3.2 Начин на изпълнение на твърдяното задължение за плащане, срок и ден за изпълнение.

3.3 Изпълнение на задължение от страна на ищеца и неизпълнение от страна на ответника, включително и период за тези обстоятелства- в тежест на ищеца.

 

По доказателствата, съдът

         О П Р Е Д Е Л И :

ПРИЕМА като доказателства поделото представените писмени такива с исковата молба, а именно: Приемо-предавателен протокол за доставка на WC кабина и ограда от 20.10.2017г.; Приемо-предавателен протокол за доставка на WC кабина и ограда от 03.11.2017г.; Фактури 12 бр., ведно с 42 бр. протоколи към тях; Обратни разписки – 12 бр.;  Приемо-предавателен протокол за доставка на WC кабина и ограда от 09.09.2018г.;

Съдът докладва представената спогодба:

 

СЪДЕБНА СПОГОДБА

 

Днес, 24.08.2020 год., в гр.Димитровград, се сключи настоящата съдебна спогодба, между страните:

1. „***, представлявано от управителя ***, накратко наречен КРЕДИТОР, от една страна,

 

и

 

2. „***” ООД, със седалище и адрес на управление: гр.Димитровград, ул.”***, накратко наричан ДЛЪЖНИК, от друга страна.

 

Страните се спогодиха за следното:

 

I. ПРЕДМЕТ НА СПОГОДБАТА

1. Страните се съгласяват, че ДЛЪЖНИКЪТ - "***" ООД дължи на КРЕДИТОРА (ищеца) - "***" ООД, следната сума в лева 11 588,29 лева и се задължава да заплати по банков път на КРЕДИТОРА посочената  по-горе сум в размер на 11 588,29 лева / тринадесет хиляди, петстотин осемдесет и осем лева и двадесет и девет стотинки/ в срок до 15.12.2020 год./петнадесети декември две хиляди и двадесета година/ Задължението произтича от устен договор за наем на два броя WC кабини тип „Top San” и сглобяеми елементи на временна ограда за строителен обект в гр.***Плащането ще се извърши чрез банков превод по банкова сметка *** *** - в лева, при Централна Кооперативна банка.

3.2. Към датата на подписване на тази спогодба ДЛЪЖНИКЪТ е заплатил на КРЕДИТОРА (ищеца) по банков път сумата 2 000 лв./две хиляди лева/. Остатъкът за плащане е 11 588.29 лв./единадесет хиляди петстотин осемдесет и осем лева и двадесет и девет стотинки/.

 

III. УРЕЖДАНЕ НА СЪДЕБНИЯ СПОР

4. Страните по настоящата спогодба се съгласяват и декларират, че финансовите им взаимоотношения във връзка с образуваното гр.дело № 2147/2019 год. по описа на РС – Димитровград  ще се считат за уредени с нея, след като същата бъде одобрена от съда на основание чл.234 от ГПК.

5.  КРЕДИТОРЪТ - „***” ООД ще има право да поиска връщане на ½ от заплатената държавна такса по делото на основание чл. 78, ал.9 от ГПК, възлизаща на 254.64 лева /двеста петдесет и четири лева и шестдесет и четири стотинки/.

6. КРЕДИТОРЪТ се задължава да поиска отмяна на допуснатото обезпечение – запор върху банкови сметки на ДЛЪЖНИКА, след плащане на посочената в т.1 сума.

 

IV. ПОСЛЕДИЦИ ПРИ НЕИЗПЪЛНЕНИЕ

      7. Ако КРЕДИТОРЪТ не изпълни задължението си по т.6 в седмодневен срок, считано от окончателното плащане на дължимата сума, съгласно настоящата спогодба, дължи на ДЛЪЖНИКА неустойка в размер на 3 000 лева.

 

 V. ОБЩИ УСЛОВИЯ

       8. Всички спорове, породени от настоящето споразумение или отнасящи се до него, включително споровете породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, ще бъдат разрешавани от компетентния български съд.

 

      Настоящата спогодба се изготви и подписа в три еднообразни екземпляра – по един за всяка от страните и един за РС – гр. Димитровград.

 

 

 

С П О Г О Д И Л И    С Е :

 

 

ИЩЕЦЪТ „**“ ООД - Хасково, чрез адв. В.Д.:                        

 

                                                                                            ………………………….

/адв.В.Д./

 

ОТВЕТНИКЪТ „***“ ООД – Димитровград, чрез адв.Б***:

 

 

 ...........................................

/адв.Б***/

 

Налице са основанията за постигане на спогодба и прекратяване на производството по делото, тъй като предложената спогодба не противоречи на закона и добрите нрави, поради което съдът

 

         О П Р Е Д Е Л И :

 

                  ОДОБРЯВА постигнатата между „***, представлявано от управителя ***, от една страна и от друга „***” ООД, със седалище и адрес на управление: гр.Димитровград, ул.”***, спогодба както следва:

        

ОСЪЖДА "***" ООД със седалище и адрес на управление: гр.Димитровград, ул.”*** да заплати на  "***" ООД със седалище и адрес на управление: гр. ***, представлявано от управителя ***, по банкова сметка: *** *** - в лева, при Централна Кооперативна банка сумата в размер на 11 588,29 лева /единадесет хиляди петстотин осемдесет и осем лева и двадесет и девет стотинки/, в срок до 15.12.2020 год. /петнадесети декември две хиляди и двадесета година/, която сума представлява остатък от първоначално предявена претенция по устен договор за наем на два броя WC кабини тип „Top San” и сглобяеми елементи на временна ограда за строителен обект в гр.***ВРЪЩА на  ищеца "***" ООД със седалище и адрес на управление: гр. ***, представлявано от управителя ***,  половината от внесената държавна такса, а именно сумата в размер на  254,64 лева /двеста петдесет и четири лева и шестдесет и четири стотинки /, на основание чл.78, ал.9 ГПК.

 

         ПРЕКРАТЯВА производството по гр.д.№ 2147/2019 г. по описа на Районен съд – Димитровград поради постигната от страните спогодба по делото.

 

        

Определението в частта за прекратяване на делото подлежи на обжалване пред ОС гр.Хасково в едноседмичен срок, считано от днес.

 

 

Заседанието приключи в 11.20 часа.

Протоколът се изготви в съдебно заседание.

 

 

СЪДИЯ:

                                                                 

 

Секретар: