П Р О
Т О К О Л
гр. София 05.10.2018 г.
СОФИЙСКИ ГРАДСКИ
СЪД - ГРАЖДАНСКО ОТДЕЛЕНИЕ, І-2 състав, в публично съдебно заседание на пети октомври две хиляди и осемнадесета
година, в следният състав:
СЪДИЯ: ЕВГЕНИ
ГЕОРГИЕВ
Секретар Йоана Петрова
сложи за
разглеждане докладваното от съдия
ГЕОРГИЕВ гражданско дело № 7605 по описа за 2017 г.
След изпълнение разпоредбите на чл. 142, ал. 1 от ГПК
На именното повикване в 16.20 часа.
Страните
са редовно призовани.
За
ищеца се явява юрк. С.П..
Ответникът
не се явява и не изпраща представител.
Юрк.
П.: Моля да се даде ход на делото.
СЪДЪТ
ОПРЕДЕЛИ
ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО
Юрк.
П.: Поддържам предявения иск. Предвид това, че няма писмен отговор, моля да
постановите неприсъствено решение.
СЪДЪТ
счита, че са налице предпоставките за постановяване на неприсъствено решение,
затова
СЪДЪТ
РЕШИ:
ОСЪЖДА
А.Д.К., гражданин на Великобритания, роден на *** г., с паспорт № */******издаден
на 18.06.1998 г., с адрес ********Colinette
********, London, Great Britain да ЗАПЛАТИ на „Б.Д.“ ЕАД следните суми:
-
38 584,04 евро главница по договор
за кредит от 12.06.2008 г., плюс законната лихва от 16.06.2017 г. до
окончателното изплащане.
-
20 152,32 евро възнаградителна
лихва по същия договор от 28.06.2010 г. до 15.06.2017 г., плюс законната лихва
от 16.06.2017 г. до окончателното изплащане.
-
459,76 евро договорна лихва за забава по
същия договор от 02.05.2017 г. до 15.06.2017 г.
-
147,47 евро заемни такси по същия
договор.
Основанието
затова е чл. 240, ал. 1 от ЗЗД, във връзка с чл. 79, ал. 1 от ЗЗД.
ОСЪЖДА
на основание чл. 78, ал. 1 от ГПК А.Д.К., гражданин на Великобритания, роден на
*** г., с паспорт № */******издаден на 18.06.1998 г., с адрес ********Colinette ********, London, Great Britain
да ЗАПЛАТИ на „Б.Д.“ ЕАД следните
суми:
-
4 642,64 лв. държавна такса.
-
100,00 лв. юрисконсултско възнаграждение.
РЕШЕНИЕТО
е окончателно и не подлежи на обжалване.
РЕШЕНИЕТО
да се съобщи на ответника.
ДА
СЕ ИЗДАДЕ ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ЛИСТ.
Протоколът
е изготвен в съдебно заседание, което приключи в 16.22 часа.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
СЕКРЕТАР: