Решение по дело №676/2020 на Административен съд - Перник

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 7 май 2021 г. (в сила от 18 януари 2022 г.)
Съдия: Михаил Александров Малчев
Дело: 20207160700676
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 22 октомври 2020 г.

Съдържание на акта

Р  Е  Ш  Е НИЕ

96

гр. Перник, 07.05.2021 г.

 

 

В   И М Е Т О   Н А   Н А Р О Д А

 

 

            Административен съд - Перник, в публично съдебно заседание проведено на петнадесети април през две хиляди двадесет и първа година, в състав:

 

Съдия: Михаил Малчев

 

при съдебния секретар Наталия Симеонова, като разгледа докладваното от съдия Михаил Малчев административно дело № 676 по описа за 2020 година на Административен съд - Перник, за да се произнесе, взе предвид следното:

 

 

Производството е по реда на чл. 145 – чл. 178 от Административно-процесуалния кодекс (АПК), във вр. с чл. 33а, ал. 6 от Закона за подпомагане на земеделските производители (ЗПЗП).

Образувано е по жалба, подадена от **** ЕООД с ЕИК:****, със седалище и адрес на управление: с. М., общ. Перник, ул. ****, представлявано от Ю.В.Б.(правоприемник на ЕТ ****, ЕИК ****, със седалище и адрес на управление: с. М., общ. Перник, ул. ****, представляван от С.З.А.) против заповед № РД 09-229/01.03.2019 г., с която е одобрен окончателния специализиран слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г.,  издадена от Министъра на земеделието, храните и горите в частта, в която заявените площи, представляващи части от общо 11 парцела, находящи се в землището на с. М., общ. Перник, са приети за недопустими за подпомагане.

В съдебно заседание, жалбоподателят, чрез процесуалния си представител, поддържа жалбата. Излага подробни съображения за основателност на жалбата. Искането към съда да е отмени оспорения административен акт в обжалваната част. Заявена е претенция за присъждане на направените по делото разноски.

В съдебно заседание, ответникът – Министър на земеделието, храните и горите, чрез процесуалния си представител, оспорва жалбата. Излага съображения за законосъобразност на оспорения административен акт. Пледира подадената срещу него жалба да бъде отхвърлена. Претендира присъждане на юрисконсултско възнаграждение.

С решение №12930/20.10.2020 г. по адм. дело №612/2020 г., ВАС е отменил решението на състав на Административен съд - Перник по адм. дело №302/2019 г. по описа на същия съд, като делото е върнато за разглеждане от друг състав на същия съд. С посоченото решение на ВАС са дадени задължителни указания по изпълнението на доказателствени искания на страните в производството.

Административен съд – Перник, в настоящия съдебен състав, като провери процесуалните предпоставки за допустимост, след като обсъди доводите на страните и прецени по реда на чл. 235, ал. 2 от Гражданския процесуален кодекс (ГПК), във връзка с чл. 144 от АПК, приетите по делото писмени доказателства, и след като извърши по реда на чл. 168, ал. 1 от АПК цялостна проверка за законосъобразността на оспорения административен акт на всички основания по чл. 146 от АПК, приема следното:

По допустимостта на жалбата:

Жалбата е подадена от лице по чл. 147, ал. 1 от АПК, чиито права и законни интереси са засегнати от административния акт, в срока по чл. 149, ал. 1 от АПК против заповед, подлежаща на съдебен контрол на основание чл. 33а, ал. 6 от ЗПЗП, поради което е процесуално допустима.

По фактите:

Не е спорно между страните, че жалбоподателят е земеделски стопанин по смисъла на § 1, т. 23 от ДР на ЗПЗП. Същият е подал заявление, с УИН 14/290518/50364/14.05.2018 г. за подпомагане по схемите и мерките за плащания на площ през 2018 г.

Със заповед № РД46-504/12.12.2018 г. Министърът на земеделието, храните и горите, в съответствие с нормата на чл. 16б от Наредба № 105/24.02.2006 г. за условията и реда за създаване, поддържане, достъп и ползване на интегрирана система за административен контрол е одобрил проект за специализиран слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г., като част от системата за идентификация на земеделските парцели, обновен за 2018 г. чрез дешифрация/разчитане/ на нова цифрова ортофотокарта на страната по самолетно и сателитно заснемане от 2018 г. чрез отразяване на резултатите от теренни проверки, проведени през годината от областните и общинските структури на Министерството на земеделието, храните и горите съгласно чл. 15 от Наредба № 105/2006 г. Със същата заповед е наредено публикуването и на 19.12.2018 г. на интернет страниците на МЗХГ и на Държавен фонд „Земеделие“, както и публикуването на съобщение за уведомяване на кандидатите за подпомагане по схемите и мерките за плащания на площ през 2018 г. за възможността да се запознаят с актуализирания специализиран слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г. и да подадат възражение. Наредено е да се създаде организация заинтересованите земеделски стопани да се запознаят с обхвата на специализирания слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г., като са посочени и начините посредством, които следва да се стори това. В заповедта е указано, че до 07.01.2019 г., включително, земеделските стопани могат да подадат възражение по образец относно непопадането на конкретни заявени за подпомагане земеделски парцели или части от тях в проекта за специализиран слой „Площи, допустими за подпомагане“. Разяснен е реда, начина и органа, пред който може да бъде сторено това.

С възражение вх. № АР-2284/21.12.2018 г. жалбоподателят е заявил, че се е запознал с обхвата на проекта за специализирания слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г., в частта му касаеща декларираните от него площи и е поискал същият да бъде преразгледан по отношение на посочените в таблица земеделски парцели, за които е установено несъответствие между декларирана и допустима за подпомагане площ. Видно от представена с жалбата разпечатка от ИСАК, възражението е разгледано и е уважено частично. Частите от земеделски парцели, предмет на настоящия административен спор са останали извън окончателния специализиран слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г., одобрен на основание чл. 33а, ал. 2 от ЗПЗП, във вр. 16е, ал. 5 от Наредба № 105/2006 г.,  със заповед № РД09-229/01.03.2019 г. на Министъра на земеделието, храните и горите, която съгласно изискването на чл. 33а, ал. 2, изр. последно от ЗПЗП е обнародвана в ДВ бр. 20/08.03.2019 г. Заявените площи, представляващи части от общо 11 парцела, находящи се в землището на с. М., общ. Перник, които са приети за недопустими за подпомагане, са както следва: 0.49 ха от парцел с идентификатор 48037-247-1-2, целият с декларирана площ от 1.28 ха и определена като допустима за подпомагане – 0.79 ха; 0.55 ха от парцел с идентификатор 48037-536-1-2, целият с декларирана площ от 8.47 ха и определена като допустима за подпомагане – 7.92 ха; 5.26 ха от парцел с идентификатор 48037-78-1-2, целият с декларирана площ от 10.88 ха и определена като допустима за подпомагане – 5.61 ха; 1.18 ха от парцел с идентификатор 48037-80-9-2, целият с декларирана площ от 2.58 ха и определена като допустима за подпомагане – 1.4 ха; 3.16 ха от парцел с идентификатор 48037-82-1-1, целият с декларирана площ  от 6.53 дка и определена като допустима за подпомагане - 3.38 ха; 2.91 ха от парцел с идентификатор 48037-82-2-1, целият с декларирана площ от 5.84 ха и определена като допустима за подпомагане - 2.94 ха; 2.53 ха от парцел с идентификатор 48037-82-3-3, целият с декларирана площ от 7.67 ха и определена като допустима за подпомагане – 5.14 ха; 0.49 ха от парцел с идентификатор 48037—93-2-1, целият с декларирана площ от 7.58 ха и определена като допустима за подпомагане - 7.08 ха; 0.38 ха от парцел с идентификатор 48037-93-4-1, целият с декларирана площ от 3.24 ха и определена като допустима за подпомагане – 2.86 ха; 1.50 ха от парцел с идентификатор 48037-93-5-5, целият с декларирана площ от 8.30 ха и с определена като допустима за подпомагане 6.8 ха; 0.22 ха, представляваща парцел с идентификатор 48037-93-5-6.

В придружаващото административната преписка писмо, административният орган е посочил, че актуализацията на системата за идентификация на земеделските парцели и на специализирания слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г. е извършена чрез теренни проверки, включително на физическите блокове, в които има заявени площи извън актуалния към момента на кандидатстване допустим слой, съгласно заповед № РД 09-757/10.08.2018 г. и протоколи от теренни проверки, ведно със снимки от GPS към тях, както и таблица  с подробни данни за заявените от кандидата парцели за кампания 2018 г. Така изложеното се установява, от представените в хода на съдебното производство писмени доказателства - списък на физическите блокове, подлежащи на теренна проверка съгласно заповед № РД 09-757/10.08.2018 г., протоколи за извършени специализирани теренни проверки на място на процесните физически блокове, писмени доказателства за утвърдения ред, определените длъжностни лица и техническите средства, с които са извършвани теренните проверки.

Като част от административната преписка са приобщени и: таблици за ползваните от жалбоподателя парцели през предходната година – 2017 г.; подаденото на 14.05.2018 г. заявление за подпомагане – образец съгласно чл. 2, ал. 1 от Наредба № 5 от 27.02.2009 г. за условията и реда за подаване на заявления по схеми и мерки за директни плащания, в едно с приложенията и документите към него съгласно чл. 3 от същата Наредба; резултати от автоматични проверки на въведени данни в заявлението по чл. 10а от Наредба № 5/2009 г., с доказателства за уведомяването на кандидата за тях.

От съда е изискано и прието писмо изх. № 66-6261/14.12.2020 г., в едно с 1 бр. CD. На CD са записани данните по т. III от приложение №2 от Заповед №РД 09-757/10.08.2018 г., както и извадка от ЦОФК, във формат *pdf, изготвена по самолетно заснемане от 2016 г. за процесиите парцели. Същата представлява най - актуалната ЦОФК за района за кампания 2018 г. В предоставените карти, освен контурите на физически блокове за 2017 г. от СИЗИП, в лилав цвят са налични и контури на заявените от кандидата процесии парцели, в жълт цвят за 2018 г. и допустимите за подпомагане площи в син цвят за кампания 2018 г.

В хода на съдебното производство и съгласно указанията на ВАС е назначена и приета съдебно-геодезическа експертиза, изготвена от вещото лице Р.И.. От заключението на експерта, което съдът кредитира като пълно и обосновано, изготвено с необходимите професионални знания и опит се установява, че са извършени теренни проверки на всички физически блокове, в които попадат процесните части от земеделски парцели. Проверени са и блоковете на земеделското стопанство на жалбоподателя, като за това са използвани GPS-устройства. Теренните проверки са извършени в периода от 30.10.2018 г. до 01.11.2018 г., което е след определения със заповед на министъра на земеделието, храните и горите период, но това не е от значение относно преценката за поддържането на парцелите в добро земеделско състояние. За проверените физически блокове е изпълнено изискването за минимален брой контролни точки. Експертът е констатирал, че процесните  БЗС са с начин на трайно ползване – мери и пасища. В заключението, вещото лице е посочило, че е извършило оглед на място, в присъствието на свидетеля Б.И.С., който не може точно да идентифицира процесиите парцели, съответно границите им. Към допълнителното заключение, изготвено от вещото лице са представени скици, в които са съвместени процесиите парнели /оцветени с жълт контур/, границите на физическите блокове от одобрения окончателен специализиран слой „Площи допустими за подпомагане" за Кампания 2018 г. /оцветени със син контур/ и границите на допустимите за подпомагане към момента на заключението /оцветени с червен контур/. При направения оглед, вещото лице е установило, че недопустимите площи за подпомагане са заети от скални участъци, ерозирали терени, дървесна и храстовидна растителност. Според вещото лице правилно са установени посредством извършените теренни проверки и съставените за тях протоколи недопустимите площи, изключени от допустимия слой ПДП за 2018 г. За по-добра прегледност в таблица към експертното заключение са представени резултатите от извършеното от СГЕ дешифриране с описание на недопустимите площи съответно  към 2018 г. и момента на огледа през 2021 г. съответно на заявените от жалбоподателя площи за подпомагане.

От събраните гласни доказателства, събрани посредством разпит на свидетеля Б.И.С., се установява, че за осъществяваната дейност по отглеждане на животни, ЕТ **** ползва за пашуване имоти, намиращи се в землището на с. М. – местност *****. Имотите са поддържани в състояние, подходящо за извършваната дейност чрез използването на механизирана техника, а в недостъпните за това части е извършвано почистване на ръка. Разпитаният свидетел не може да очертае границите на съответните имоти обаче. Неговите свидетелски показания са твърде общи и затова съдът не може да ги ползва като опровергаващи констатациите на ответния административен орган за недопустимата за подпомагане част от процесните имоти.

При така установените факти настоящият съдебен състав на Административен съд – Перник, като извърши по реда на чл. 168, ал. 1 от АПК цялостна проверка за законосъобразност на оспорения индивидуален административен акт на всички основания по чл. 146 от АПК, достигна до следните правни изводи:

Разгледана по същество жалбата е неоснователна, по следните съображения:

Оспорената заповед е издадена от компетентния съгласно чл. 33а, ал. 2 от ЗПЗП административен орган – Министър на земеделието, храните и горите. Спазена е изискуемата писмена форма, като  мотивите се съдържат в дешифрирането на данните от снимките, извършени с GPS-устройство и протоколите, които отразяват установеното на място при извършените теренни проверки.

На основание служебната проверка по чл. 168 от АПК съдът намира, че процесната заповед № РД-09-229/01.03.2019 г. е подписана със запетая от зам. министър В.К., по време на ползване на отпуск от Румен Порожанов, на основание заповед за заместване №РД 09-229 от 22.02.2019 г. Наистина в нормата на чл. 33а, ал. 2 от ЗПЗП е разписано, че обхватът на специализирания слой се одобрява със заповед на министъра на земеделието, храните и горите по ред, определен в наредбата по чл. 30, ал. 6., като в случая тя е подписана от зам. министъра "за министъра на земеделието, храните и горите". Съгласно ТР№ 4/2004 г. на ОС на съдиите от ВАС като институт "заместването" се различава от "упълномощаването". Заместването се извършва в случаите, когато лицето, титуляр на правомощия, е в обективна невъзможност да ги изпълнява, в случая поради ползване на годишен отпуск. В тези случаи, предвид необходимостта от непрекъснато функциониране на административния орган, по силата на изрична писмена заповед, отсъстващият титуляр нарежда заместването му от друго, подчинено нему лице, в случая на зам. министър В.К.. За определения период заместващият изпълнява правомощията на замествания в пълен обем, като върши това от името на замествания орган. Поради изложени съображения процесната заповед е издадена от компетентен административен орган.

Съгласно чл. 30 от ЗПЗП за изпълнение на функциите на Разплащателна агенция се създава Интегрирана система за администриране и контрол /ИСАК/, която се състои от отделни системи, определени в ал. 2, като една от тях е и системата за идентификация на земеделските парцели (чл. 30, ал. 2, т. 2 от ЗПЗП). Задължението за създаване и поддържане на системата за идентификация на земеделските парцели, по силата на чл. 30, ал. 4, т. 2 от ЗПЗП е Министерството на земеделието, храните и горите. Редът и условията за създаване, поддържане, достъп и ползване на системата са уредени, в изпълнение на законовата делегация по чл. 30, ал. 6 от ЗПЗП, с издадената от Министъра на земеделието, храните и горите Наредба № 105/22.08.2006 г. за условията и реда за създаване, поддържане, достъп и ползване на Интегрираната система за администриране и контрол. Данните, включени в системата за идентификация на земеделските парцели са посочени в чл. 33, ал. 1 от ЗПЗП. Според ал. 4 на същата норма те се актуализират ежегодно чрез дешифриране /компютърно разчитане/ на актуална цифрова ортофото карта, чрез извършване на специализирани теренни проверки на референтни парцели и чрез отразяване на резултатите от проверките на място по  чл. 37.  В чл. 33а, ал. 1 от ЗПЗП е разписано правомощието на Министерството на земеделието, храните и горите да създава в системата за идентификация на земеделски парцели специализиран слой "Площи, допустими за подпомагане", който се включват площите от всеки физически блок, отговарящи на критериите, определени в наредбата по чл. 40 от ЗПЗП - Наредба № 2/26.03.2018 г. за критериите за допустимост на земеделските площи за подпомагане по схеми и мерки за плащане на площ. В ал. 2 на същата норма е посочено, че данните в системата за идентификация на земеделските парцели, които се отнасят до физическите блокове и специализирания слой "Площи, допустими за подпомагане", се обновяват ежегодно чрез дешифриране /компютърно разчитане/ на актуална цифрова ортофото карта, чрез извършване на специализирани теренни проверки на референтни парцели и чрез отразяване на резултатите от проверките на място по чл. 37 с цел отразяване на реалното състояние и ползване на площите. Обхватът на специализирания слой се одобрява със заповед на министъра на земеделието, храните и горите по ред, определен в наредбата по чл. 30, ал. 6.

От цитираните разпоредби следва изводът, че оспорената заповед № РД 09-229/01.03.2019 г. на министъра на земеделието и храните е издадена при спазване административно-производствените правила, регламентирани в ЗПЗП и чл. 16а и чл. 16б от Наредба № 105/22.08.2006 г. В тази връзка неоснователно е възражението на жалбоподателя за допуснато съществено нарушение на процесуалните правила при установяване на обстоятелството отговарят ли заявените от него площи на критериите за допустимост за подпомагане, посочени в Наредба № 2/26.03.2018 г. Следва да се посочи, че процесуалните нарушения обуславят незаконосъобразност на административния акт, когато естеството им е такова, че ако не са допуснати, административният орган би достигнал до различни от направените изводи, или когато е нарушено правото на защита на страната. В конкретния случай, с оглед доказателствата по делото не може да се направи извод за допуснато съществено процесуално нарушение в производството по издаване на оспорения акт. Правото на защита на жалбоподателя също не е нарушено, защото той е подал възражение срещу заповедта, с която е одобрен проекта на специализирания слой и е упражнил и правото си на жалба пред съда. Следователно не е налице основание по чл. 146, т. 3 от АПК за отмяна на заповедта и съдът следва да извърши преценка за съответствието и с материалния закон и неговата цел.

Предмет на преценка са частите от 11 бр. земеделски парцели, останали извън специализирания слой „Площи, допустими за подпомагане“, отговарят ли на критериите, посочени в Наредба № 2/26.03.2018 г. за включването им в него. В конкретния случай административната преписка съдържа такива доказателства, при анализа на които, съдът намира, че по отношение на спорните части от 11-те парцела, за които жалбоподателят е подал жалба до съда, заповедта е съответна на материалния закон и на неговата цел. Причините за изключването на част от площта на 11-те броя имоти от допустимия слой ПДП са посочени от административния орган. Неговите констатации са впоследствие потвърдени, ведно с причините за това и от вещото лице по приетата съдебно-геодезическа експертиза по настоящето дело. Процесните имоти са заявени, че ще се ползват като "постоянно затревени площи, поддържани в състояние, годно за паша и косене". За този вид начин на ползване изискванията на Наредба № 2 от 26.03.2018 г., за да бъдат допустими за подпомагане е да бъдат спазени и извършени следните дейности и състояние: има не повече от 100 бр. дървета и/или храсти на хектар с височина над 0, 5 м (за видовете от чл. 10, ал. 1, т. 1-3 - независимо от височината), които са с мозаечно разположение; има мозаечно разположени сгради, съоръжения, скали, скални участъци ерозирали или оголени терени, които заемат не повече от 10 % от общата площ, след изключване на неподходящите за подпомагане площи по чл. 10, ал. 1, т. 4; следите от паша или косене са разпознаваеми през цялата календарна година. В конкретния случай след подадено възражение, част от площите на обжалваните БЗС-та са признати за подпомагане, а други части са отказани. Непризнаването на част от площите като допустими за подпомагане се основава на извършени теренни проверки. Видно от представените протоколи за теренни проверки като основание за изключване на частите от заявените за подпомагане от жалбоподателя площи е посочено наличие на по-голям от допустимия процент елементи по чл. 8, ал. 2, т. 2 от Наредба № 2/26.03.2018 г. Цитираната норма предвижда, че затревените площи са допустими за подпомагане, когато разположените върху тях мозаечно сгради, съоръжения, скали, скални участъци, ерозирали или оголени терени, не заемат повече от 10 % от общата площ.

Състоянието на земеделските площи е динамично, обусловено както от човешка дейност по тяхното обработване, съответно поддържане, така и от климатичните и метеорологичните условия. Поради това в законовите разпоредби е предвидено както ежегодно подаване на заявления за подпомагане, така съответно и ежегодно обновяване на СИЗП на база релевантни за кампанията данни / ЦОФК или теренни проверки /, в конкретния казус резултати от теренни проверки на място. За процесиите парцели, недопустимата за подпомагане площ е определена след извършени специализирани теренни проверки през 2018 г., резултатът от които е обективиран в протоколи от специализирани теренни проверки на място. Към протоколите за теренни проверки са представени на магнитен и хартиен носител и снимки от извършено заснемане. От приложените снимки ясно се вижда, че определената за недопустима площ съответства на констатациите в съставените протоколи. Теренни проверки са извършени по утвърдената със заповед №РД 09-757/10.08.2018 г. на министъра на земеделието, храните и горите методика за избор на референти и парцели / физически блокове / за теренна проверка, във връзка с актуализация на данните в СИЗП за 2018 г., което обстоятелство се потвърди и от разпита на вещото лице в съдебно заседание от 15.04.2021 г. Протоколите за теренни проверки са официални документи и съгласно на чл. 179, ал. 1 от ГПК, приложим на основание чл. 144 от АПК  представляват доказателство за отразените в тях обстоятелства. Констатациите на административния орган, основани на приобщения в хода на административното производство доказателствен материал не са оборени от земеделския стопанин при проведеното съдебно обжалване.

Всичко изложено до тук сочи, че в настоящия случай по отношение на процесните 11 парцела правилно административният орган е определил недопустимите площи, респективно площта от тези парцели, която може да бъде одобрена като част от специализирания слой "Площи, допустими за подпомагане". Това налага извод, че заповед № РД-09-229/01.03.2019 г. на министъра на земеделието, храните и горите, с която е одобрен окончателния специализиран слой "Площи, допустими за подпомагане" за кампания 2018 г. е законосъобразна, досежно оспорената част от 11-те парцели, заявени за подпомагане от жалбоподателя. Следователно заповедта в обжалваната й част е материално законосъобразна и не е налице основание по чл. 146, т. 4 от АПК за отмяната й.

Неоснователно е и общо формулираното в жалбата оплакване за несъответствието и с целта на закона. Според съда в случая обжалваният акт е съобразен с целите, посочени в чл. 2, т. 1 - т. 11 от ЗПЗП.

По тези съображения съдът намира, че при постановяване на процесната заповед в оспорената й част не са допуснати нарушения, съставляващи отменителни основания по смисъла на чл. 146, т. 1 - т. 5 от АПК, поради което жалбата следва да бъде отхвърлена като неоснователна.

С оглед изход на спора и по аргумент от чл. 143, ал. 1 от АПК направените от жалбоподателя разноски следва да останат в негова тежест. Ответният административен орган е направил искане за присъждане на юрисконсултско възнаграждение и внесен депозит за изготвяне на съдебно-техническа експертиза. В тази връзка и предвид изхода на спора жалбоподателят следва да бъде осъден на основание чл. 143, ал. 4 от АПК вр.с  чл. 78, ал. 8 от ГПК и чл. 24 от Наредбата за заплащане на правната помощ да заплати на ответната страна разноски в размер общо на 450 лева, от които 350 лева – внесен депозит за изготвяне на експертиза и 100 лева - юрисконсултско възнаграждение.

Мотивиран от гореизложеното и на основание чл. 172, ал. 2 от АПК, настоящият съдебен състав на Административен съд – Перник

 

Р Е Ш И :

 

ОТХВЪРЛЯ жалбата, подадена от **** ЕООД с ЕИК:****, със седалище и адрес на управление: с. М., общ. Перник, ул. ****, представлявано от Ю.В.Б.(правоприемник на ЕТ ****) против заповед № РД 09-229/01.03.2019 г., с която е одобрен окончателния специализиран слой „Площи, допустими за подпомагане“ за кампания 2018 г.,  издадена от Министъра на земеделието, храните и горите в частта, в която заявените площи, представляващи части от общо 11 парцела, находящи се в землището на с. М., общ. Перник, са приети за недопустими за подпомагане.

ОСЪЖДА **** ЕООД с ЕИК:****, със седалище и адрес на управление: с. М., общ. Перник, ул. ****, представлявано от Ю.В.Б.(правоприемник на ЕТ ****) да заплати на Министерството на земеделието, храните и горите сумата от 450 лева - разноски по делото.

 

РЕШЕНИЕТО може да се обжалва пред Върховния административен съд на Република България в 14-дневен срок от връчването му на страните.

 

Съдия:/п/