Решение по дело №895/2021 на Административен съд - Бургас

Номер на акта: 879
Дата: 16 юни 2021 г. (в сила от 20 юли 2021 г.)
Съдия: Златина Иванова Бъчварова Кънчева
Дело: 20217040700895
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 19 април 2021 г.

Съдържание на акта

Р  Е  Ш  Е  Н  И  Е

№879

 

      Бургас, 16/06/2021 г.

 

      В ИМЕТО НА НАРОДА

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД БУРГАС, осми състав, в открито заседание на девети юни, две хиляди двадесет и първа година, в състав:

 

                                                                                     Съдия Златина Бъчварова                                                                       

Секретар В. С.

като разгледа административно дело  номер  895  по описа за  2021 година, за да се произнесе, взе предвид следното:

Производството е по чл.145 и сл. от Административнопроцесуалния кодекс/АПК/.

Образувано е по жалба на община Поморие, ЕИК/Булстат *********, гр.Поморие, ул. „Солна“ №5, представлявана от кмета И.А., против решение №6 от 19.01.2021 г. на министъра на околната среда и водите, в частта, с която не е одобрено изразходването на сумите, поискани със заявление, вх.№05-08-1603 от 10.07.2020 г. и писмо, вх.№05-08-1603 от 13.08.2020 г. от общината, както следва: 544 215.00 лева за изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка №Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспониране на битови отпадъци от населените места в община Поморие; 61 686.00 лева за сепариране и депониране на смесени битови отпадъци; 112 800.00 лева за капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер и 4 764.00 лева за лабораторни изследвания и РСR тестове.

Жалбоподателят, редовно уведомен, не се представлява. В жалбата твърди, че решението на министъра на околната среда и водите, в оспорената част, е незаконосъобразно. Излага подробни съображения. Иска да се отмени решението в тази част и преписката да се върне на административния орган за ново произнасяне по подаденото от община Поморие заявление. Не ангажира доказателства. Претендира разноски.

Ответникът, редовно уведомен, чрез процесуалния си представител, оспорва жалбата. Счита същата за неоснователна. Иска да се отхвърли. Представил е административната преписка по издаване на оспорения акт. Не ангажира допълнителни доказателства. Претендира юрисконсултско възнаграждение.

Административен съд Бургас, като взе предвид изложените доводи, съобрази доказателства и закона намира следното:

Жалбата е подадена в срока по чл.149, ал.1 АПК, от лице, което  има правен интерес, съдържа необходимите форма и реквизити, поради което е допустима.

Разгледана по същество е неоснователна, при следните съображения:

С писмо, изх.№05-08-1603 от 15.06.2020 г. министърът на околната среда и водите е уведомил директорите на РИОСВ и Националното сдружение на общините за възможността за разходване на натрупаните средства по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 от Закона за управление на отпадъците/ЗУО/ за прилагане на мерки по чл.63, ал.4 и 7 от Закона за здравето/ЗЗ/, свързани с изпълнение на изискванията на ЗУО, съобразно §41 от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за изменение и допълнение на Закона за здравето/ПЗР ЗИД ЗЗ/обн. ДВ, бр. 44/2020 г., в сила от 14.05.2020 г./. Посочено е, че суми до 30% от натрупаните средства по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО ще се превеждат на общините само след одобрение от министъра на околната среда и водите за прилагане мерките по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани с изпълнение изискванията на ЗУО. За издаване решение за одобряване/неодобряване изразходване на средствата следва всяка от общините да представи заявление в Министерство на околната среда и водите/МОСВ/ в свободен текст, като се посочи основанието/заповед на министъра на здравеопазването/директора на съответната регионална здравна инспекция/РЗИ/ и се представи подробно описание на планираните/извършените разходи, свързано с изпълнение изискванията на ЗУО. Указани са допустимите разходи за прилагане на мерки, свързани със събиране на отпадъци, образувани в резултат на обявено извънредна епидемична обстановка и транспортирането им до инсталации и съоръжения за третирането им; осигуряване на съдове за събиране и третиране на отпадъци, образувани в резултат на обявена епидемична обстановка; поддържане на чистотата и дезинфекция на местата, предназначени за обществено ползване и осигуряване и оборудване за дезинфекция и безопасност на публичните пространства и местата за обществено ползване. Всяка община следва да представи доказателства, че поисканата сума не надхвърля 30 на сто от натрупаните средства по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО и да приложи решение на общинския съвет, че заявената сума е с цел финансиране на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани с изпълнение изискванията на ЗУО. След одобряване на заявените суми, средствата ще се превеждат от РИОСВ на съответната община по посочена от последната банкова сметка. *** се извършва от директорите на РИОСВ, а в случай, че се установи неправомерно разходване на разрешените средства или неизползвани такива, същите следва да бъдат възстановени/л.14 и 15 от делото/.

Със заповед №РД-01-87 от 06.07.2020 г., на основание чл.63, ал.7, вр. с ал.4 ЗЗ и с цел осигуряване живота и здравето на населението на община Поморие, и с оглед активния летен сезон, директорът на Регионална здравна инспекция/РЗИ/ Бургас е наредил въвеждане на следните временни противоепидемични мерки на територията на община Поморие, считано от 06.07.2020 г., а именно: поддържане на засилен режим на почистване и дезинфекция на местата, предназначени за обществено ползване на територията на община Поморие; създаване на организация и осъществяване на контрол в местата, предназначени за обществено ползване относно недопускане на струпване на хора и спазване на мерките за социална дистанция; създаване на организация и обезпечаване на дейностите по събиране и третиране на отпадъци, образувани в резултата на обявена извънредна епидемична обстановка и транспортирането им до инсталации и съоръжения за третирането им, вкл.осигуряване на необходимите съдове за тяхното третиране/л.25 от адм.дело №3361/21 г. на ВАС/.

Със заявление, вх.№05-08-1603 от 10.07.2020 г. община Поморие е поискала за одобряване сума в размер на 781 952.00 лева от отчисленията по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО, представляваща разходи за събиране на отпадъци, образувани в резултат на обявена извънредна епидемична обстановка и транспортирането им до инсталации и съоръжения за третирането им на стойност 544 315.00 лева; осигуряване на съдове за събиране на отпадъци, образувани  в резултат на извънредна епидемична обстановка на стойност 4 188.00 лева; третиране на отпадъци, образувани в резултат на извънредна епидемичната обстановка на стойност 61 686.00 лева; поддържане на чистотата и дезинфекцията на местата, предназначени за обществено ползване и осигуряване на оборудване за дезинфекция и безопасност на публичните пространства и местата за обществено ползване на стойност 57 904.00 лева и капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер на стойност 113 859.00 лева, използван за профилактика на рискови групи работещи в чистотата, озеленяването и почистването на зелените територии и други обществени места. В заявлението е посочено, че поисканата сума изпълва изискването за 30 на сто от средствата за отчисления на общината по чл.60 и 64 ЗУО/л.18 и 19 от адм.дело №3361/21 г., ВАС/. Към него, в изпълнение на изискването по §41, ал.2 ПЗР ЗИД ЗЗ и указанията, дадени от министъра на околната среда и водите с писмо, изх.№05-08-1603 от 15.06.2020 г., е приложено решение №197 от 30.06.2020 г. на общински съвет Поморие, с което е възложено на кмета на общината да предприеме всички необходими действия за отпускане на средства в размер на 30 на сто от натрупаните средства по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО, за финансиране на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани с изпълнение на изискванията на ЗУО, съгласно §41 ПЗР ЗИД ЗЗ/л.20 от адм.дело №3361/21 г., ВАС/.

С писмо, изх.№05-08-1603 от 05.08.2020 г. Министерство на околната среда и водите е поискало от община Поморие допълнителни аргументи по заявената дейност-капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер на стойност 113 859.00 лева и за обвързаността й със заповед №РД-01-87 от 06.07.2020 г. на директора на РЗИ Бургас, с която са въведени временни противоепидемични мерки на територията на община Поморие, считано от 06.07.2020 г./л.25 от адм.дело №3361/21 г., ВАС/ и актуална информация от РИОСВ Бургас, че поисканата сума не надхвърля 30 на сто от натрупаните средства по чл.60, ал.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО/л.160-161 от адм.дело №3361/21 г., ВАС/.

Справка, изх.№УО-835 от 07.08.2020 г., РИОСВ Бургас, сочи, че общата заявена сума от общината не надхвърля 30 на сто от натрупаните средства по чл.60 и 64 ЗУО общо в размер на 3 029 452.00 лева, към 31.07.2020 г., или 30% - 908 836.00 лева, поискани 781 946.00 лева/л.173 от делото/.

В писмо, вх.№05-08-1603 от 13.08.2020 г. общината сочи, че е поискала одобряване на сума за заплащане на скенер, който е необходим в МБАЛ Поморие за медицински услуги и образна диагностика във връзка с настъпилата епидемия от COVID -19 на рискови групи от областта на чистотата, озеленяването и очистването на зелените територии и други обществени места, като е отразена сума за закупуване на скенера в размер на 112 800.00 лева. Коригирана е и  поисканата със заявлението сума за поддържане на чистотата и дезинфекция на местата, предназначени за обществено ползване от 57 904.00 лева на 58 957.00 лева /л.163-164 от адм.дело №3361/21 г., ВАС/.

След анализ на представените от общината документи, вкл. и първични счетоводни такива, и съобразно целта на въведената с правилото на §41, ал.1 ПЗР ЗИД ЗЗ/обн. ДВ, бр. 44/2020 г., в сила от 14.05.2020 г./ възможност за справяне с обявената епидемична обстановка, административният орган е приел, че от заявената сума в размер на 58 957.00 лева за дезинфекция на местата, предназначени за обществено ползване, следва да се изключи сумата от 4 764.00 лева за лабораторни изследвания и PCR тестове, която не е свързана с изпълнение изискванията на ЗУО, като за одобрение остава сумата от  54 193.00 лева. Приел е също, че последната, заедно със сумата от 4 188.00 лева за осигуряване на допълнителни съдове  за събиране на отпадъци, образувани в резултат на извънредна епидемична обстановка, е свързано с изпълнение  на въведените противоепидемични мерки със заповед №РД-124 от 13.03.2020 г. на министъра на здравеопазването, изменена с последващи заповеди, продължаващи действието им, както и заповед №РД-01-79 от 19.06.2020 г. на директора на РЗИ Бургас, а именно: дезинфекция в обекти с обществено предназначение или в търговски и други обекти, които предоставят услуги на гражданите в условията на епидемично разпространение на COVID-19, както и поддържане на засилен режим на почистване и дезинфекция в местата, предназначени за обществено ползване на територията на община Поморие и осигуряване на съдове за събиране на отпадъци. Преценил е, че с тези дейности се изпълняват изискванията на чл.19, ал.3, т.1 и 3 ЗУО. Посочил е, че стойността на дейностите е определена на база представени от общината първични счетоводни документи за извършени разходи.

Относно разходването на сумата от 544 215.00 лева за изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка, изх.№Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспониране на битови отпадъци от населените места в община Поморие, е приел, че същото не е свързано с изпълнение на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ. Представените фактури на стойност 544 215.00 лева визират изпълнение по цитирания договор за обществена поръчка, като за услугите няма  нарочни възлагателни писма, които да обосноват техния извънреден характер в резултат на извънредната епидемична обстановка. Представени са фактури предхождащи заповедта на директора на РЗИ Бургас от 19.06.2020 г., с която е предписано създаване на организация и обезпечаване на дейностите по събиране и третиране на отпадъци, образувани в резултат на извънредна епидемична обстановка и транспортирането им до инсталации и съоръжения за третирането им, вкл. осигуряване на необходими съдове за тяхното събиране.

Относно сумата от 61 686.00 лева за сепариране и депониране на смесени битови отпадъци, е приел, че не е свързана с изпълнение на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ. За тези услуги няма нарочни възлагателни писма, които да обосноват техния извънреден характер в резултат на обявената извънредна епидемична обстановка.

За сумата от 112 800.00 лева за капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер, използван за профилактика на рискови групи работещи в чистотата, озеленяването и почистването на зелените територии и други обществени места, административният орган е приел, че не е разходвана за изпълнение на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, които са свързани с изпълнението на изискванията на ЗУО и не е в съответствие с указанията на Министерство на околната среда и водите с писмо, изх.№05-08-1603 от 15.06.2020 г. за допустими дейности за финансиране. Същата не е обвързана с изпълнение на дадените противоепидемични мерки на РЗИ Бургас със заповед №РД-01-79 от 19.06.2020 г./виж писмо, изх.05-08-1603 от 10.09.2020 г. на МОСВ и писмо, изх.№07-541-2 от 30.09.2020 г. на РЗИ Бургас, л.22-24 от адм.дело №3361/21 г. на ВАС/.

На 19.01.2021 г. министърът на околната среда и водите е издал решение №6, с което на основание §41, ал.2, вр. ал.1 ПЗР ЗИД ЗЗ/обн. ДВ, бр. 44/2020 г., в сила от 14.05.2020 г./, е одобрил изразходването на следните суми, поскани от община Поморие, а именно:54 193.00 лева за дезинфекция на местата, предназначени за обществено ползване и 4188.00 лева за осигуряване на допълнителни съдове за събиране на отпадъци, образувани в резултат на извънредна епидемична обстановка; и не е одобрил следните суми:544 215.00 лева за изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка №Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспортиране на битови отпадъци от населените места в община Поморие; 61 686.00 лева за сепариране и депониране на смесени битови отпадъци; 112 800.00 лева за капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер и 4 764.00 лева за лабораторни изследвания и PCR тестове.

Решение №6 от 19.01.2021 г. на министъра на околната среда и водите, в частта, с която не е одобрено изразходването на следните суми: 544 215.00/петстотин четиридесет и четири хиляди двеста и петнадесет/ лева за изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка №Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспортиране на битови отпадъци от населените места в община Поморие; 61 686.00/шестдесет и една хиляди шестстотин осемдесет и шест/ лева за сепариране и депониране на смесени битови отпадъци; 112 800.00/сто и дванадесет хиляди и осемстотин/ лева за капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер и 4 764.00/четири хиляди седемстотин шестдесет и четири/ лева за лабораторни изследвания и PCR тестове, е предмет на разглеждане в настоящото производство.

При тези факти се налагат следните правни изводи:

На първо място, решение №6 от 19.01.2021 г. на министъра на околната среда и водите е издадено от компетентен орган, по арг. от §41, ал.2 ПЗР ЗИД ЗЗ/обн. ДВ, бр. 44/2020 г., в сила от 14.05.2020 г./.

На второ място, същото е в предвидената от закона писмена форма и при издаването му не са допуснати съществени нарушения на административнопроизводствените правила.

На трето място, решението, в оспорената част, е в съответствие с приложимия материален закон, при следните съображения:

Според §41, ал.,1 ПЗР ЗИД ЗЗ/обн. ДВ, бр. 44/2020 г., в сила от 14.05.2020 г./, до 31 декември 2020 г., до 30 на сто от натрупаните средства по чл. 60, ал. 2, т. 1 и 2 и чл. 64, ал. 1 от Закона за управление на отпадъците може да се разходват за прилагане на мерки по чл. 63, ал. 4 и 7 от Закона за здравето, свързани с изпълнението на изискванията на Закона за управление на отпадъците.

Съобразно чл.63, ал.4 ЗЗ при обявена извънредна епидемична обстановка министърът на здравеопазването въвежда със заповед временни противоепидемични мерки по предложение на главния държавен здравен инспектор за територията на страната или за отделна област. Такива могат да се въвеждат и със заповед на директора на съответната регионална здравна инспекция съгласувано с главния държавен здравен инспектор за територията на отделна област, община или населено място/чл.63, ал.7 ЗЗ/.

Анализът на цитираните норми сочи възможност за целево разходване на до 30% от натрупаните средства по чл.60 и 64 ЗУО за прилагане на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани обаче с изпълнение изискванията на ЗУО, т.е.разходването на тези средства следва да има извънреден характер, с оглед обявената извънредна епидемична обстановка.

§41 ПЗР ЗИД ЗЗ, обн. ДВ, бр.44/2020 г. е в сила от 14.05.2020 г., т. е. след като в страната с решение от 13.03.2020 г. на Народното събрание на Република България е обявено извънредно положение и със заповед №РД-124 от 13.03.2020 г. на министъра на здравеопазването са въведени противоепидемични мерки, изменена с последващи заповеди, продължаващи действието им.

Съобразно §41, ал.2 ПЗР ЗИД ЗЗ, разходването на средствата по ал. 1 се извършва по решение на общинските съвети след одобрение на министъра на околната среда и водите.

Няма спор, че общински съвет Поморие на 30.06.2020 г. е приел решение №197, с което, на основание цитираната норма, е възложил на кмета на общината да предприеме всички необходими действия за отпускане на средства до 30% от натрупаните такива по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО за финансиране на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани  с изпълнение изискванията на ЗУО, приложено към заявлението на общината/л.20 от адм.дело №3361/21 г. на ВАС/.

Няма спор, че предложените за одобрение разходи, съобразно заявление с вх.№05-08-1603 от 10.07.2020 г. и писмо, вх.№05-08-1603 от 13.08.2020 г. са в размер до 30 на сто от натрупаните средства по чл. 60, ал. 2, т. 1 и 2 и чл. 64, ал. 1 ЗУО/л.18 и 19 и 163 и 164 от адм.дело №3361/21 г. на ВАС/.

Спорът се свежда до това дали неодобрените заявени от общината суми са разходвани за прилагане на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани с изпълнение на изискванията на ЗУО.

Относно неодобрената сума в размер на 544 215.00 лева за изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка №Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспониране на битови отпадъци от населените места в община Поморие, жалбоподателят твърди, че за услугите по договора има възлагателни писма, обосноваващи извънредния им характер във връзка с обявената извънредна епидемична обстановка и са свързани с мерките по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ. Данните по делото сочат, че сумата от 544 215.00 лева е разходвана в изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка, рег. №Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспортиране на битови отпадъци от населените места в община Поморие. За тези услуги са изготвени възлагателни писма рег. №30-3900-1 от 16.03.2020 г. и рег.№30-3900-2 от 19.05.2020 г./л.11 и 12 от адм.дело №3361/21 г. на ВАС/. Преобладаваща част от представените фактури на стойност 544 215.00 лв. предхождат по дати издаването на заповедта на директора на РЗИ Бургас от 19.06.2020 г., последвана от заповед на директора на РЗИ Бургас със същото съдържание от 06.07.2020 г. касаеща община Поморие. В заповедта е предписано създаване на организация и обезпечаване на дейностите по събиране и третиране на отпадъци, образувани в резултат на извънредна епидемична обстановка и транспортирането им до инсталации и съоръжения за третирането им, вкл. осигуряване на необходими съдове за тяхното събиране. Разходите обективирани в тези фактури не са и няма как да бъдат в изпълнение на заповедта, респективно  на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, тъй като същите нямат извънреден характер.

Разходването на сумата от 61 686.00 лева за сепариране и депониране на смесени отпадъци, също не е свързано с изпълнение на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ. За тези услуги няма нарочни възлагателни писма, които да обосноват техния извънреден характер в резултат на обявената извънредна епидемична обстановка, противно на твърденията на жалбоподателя. Касае се за рутинни дейности, произтичащи от вменените на кмета на общината задължения по чл.19 ЗУО, а не за мерки с извънреден характер, произтичащи от обявената извънредна епидемична обстановка.

За неодобрените суми в размер на 112 800.00 лева за капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер и 4 764.00 лева за лабораторни изследвания и PCR тестове, не се установява да са в изпълнение на мерки по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ. Такива разходи не попадат в обхвата на допустимите дейности за финансиране, посочени в указанията на Министерство на околната среда и водите в писмо, изх.№05-08-1603 от 15.06.2020 г. за допустими дейности за финансиране. А писмо, изх.№07-541-2 от 30.09.2020 г. на директора на РЗИ Бургас не сочи обвързаност на разхода за скенер с изпълнение на противоепидемични мерки с извънреден характер /л.23 и 24  от адм.дело №3361/21 г. на ВАС/.

По правилата за разпределение на доказателствената тежест, жалбоподателят не е ангажирал такива, с които да обори констатациите на административния орган.

Не са налице материалноправните предпоставки на §41, ал. 1 ПЗР ЗИД ЗЗ/обн. ДВ, бр. 44/2020 г., в сила от 14.05.2020 г./, поради което правилно административният орган не е одобрил изразходването на сумите в оспорената част, поискани от община Поморие със заявление, вх.№05-08-1603 от 10.07.2020 г. и писмо, вх.№05-08 -1603 от 13.08.2020 г.

Решението, в оспорената част, е съобразено и с целта на закона, а именно да се използват до 30 % от натрупаните средства по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 ЗУО единствено и само за прилагане на мерките по чл.63, ал.4 и 7 ЗЗ, свързани обаче с изпълнение изискванията на ЗУО, с които заявените от общината и правилно неодобрени от адм.орган суми не са в съответствие.

Предвид изложеното жалбата е неоснователна и следва да се отхвърли.

При този резултат и предвид направеното искане в полза на ответника се следва юрисконсултско възнаграждение в размер на 200.00/двеста/ лева, съобразно чл.78, ал.8 ГПК във връзка с чл.37 от Закона за правната помощ ЗПП/ и чл.25 от Наредбата за заплащането на правната помощ/обн.ДВ,бр.5/2006 г./.

          Мотивиран така и на основание чл.172, ал.2 АПК, Административен съд Бургас, осми състав,

 

          Р Е Ш И:

 

ОТХВЪРЛЯ жалбата на община Поморие, ЕИК/Булстат *********, гр.Поморие, ул. „Солна“ №5, представлявана от кмета И.А., против решение №6 от 19.01.2021 г. на министъра на околната среда и водите, в частта, с която не е одобрено изразходването на сумите, поискани със заявление, вх.№05-08-1603 от 10.07.2020 г. и писмо, вх.№05-08-1603 от 13.08.2020 г. от общината, както следва: 544 215.00/петстотин четиридесет и четири хиляди двеста и петнадесет/ лева за изпълнение на услуги по договор за обществена поръчка №Д-1 от 02.01.2018 г. с предмет събиране и транспортиране на битови отпадъци от населените места в община Поморие; 61 686.00/шестдесет и една хиляди шестстотин осемдесет и шест/ лева за сепариране и депониране на смесени битови отпадъци; 112 800.00/сто и дванадесет хиляди и осемстотин/ лева за капиталов трансфер на МБАЛ Поморие за скенер и 4 764.00/четири хиляди седемстотин шестдесет и четири/ лева за лабораторни изследвания и PCR тестове.

ОСЪЖДА  община Поморие, ЕИК/Булстат *********, гр.Поморие, ул. „Солна“ №5, представлявана от кмета И.А., да заплати на Министерство на околната среда и водите разноски в размер на 200.00/двеста/ лева.

Решението може да се обжалва в 14 - дневен срок от съобщението за изготвянето му пред Върховен административен съд на Република България.

 

 

 

 

                                                         СЪДИЯ: