Dela.bg – Вашият дигитален деловодител
С Dela.bg управлявате лесно делата, документите, финансите, контактите и задачите във Вашата кантора, за да се фокусирате върху най-същественото – защитата на интересите на клиентите Ви.
Започнете безплатноОсновни функционалности на Dela.bg
Управление на дела
Създавайте, организирайте и следете всички съдебни дела на едно място с пълен достъп до историята на активностите.
Интеграция с ЕПЕП
Автоматична синхронизация с Единния портал за електронно правосъдие (ЕПЕП) за делата, до които имате достъп.
Календар и събития
Планирайте срещи, съдебни заседания, срокове, задачи и други събития в интегриран календар.
Задачи и табло
Създавайте задачи по дела и ги визуализирайте в табло за по-добър контрол върху процесите.
Документооборот
Входящи, изходящи и вътрешни документи с автоматично номериране и водене на входящ и изходящ регистър.
Контакти и бележки
Списък с клиенти и партньори и връзка на контактите с делата. Създавайте и организирайте бележки към делата.
Финансови записи
Следете приходи, разходи и чакащи плащания по всяко дело. Автоматично генериране на списък с разноски по чл. 80 ГПК.
Сигурност и надеждност
Вашите данни са защитени чрез криптирана връзка, редовни архиви и съхранение в сертифицирани центрове за данни.
Цени
безплатно
- пълен достъп с лимити:
- до 1 потребител/и
- до 3 активни дела
- до 15 дела общо
- до 30 документа
- макс. 5 MB на документ
60.00 € / 117.35 лв.
(с ДДС на месец)
- до 5 потребител/и
- до 20 активни дела
- до 200 дела общо
- до 500 документа
- макс. 20 MB на документ
180.00 € / 352.05 лв.
(с ДДС на месец)
- до 20 потребител/и
- до 100 активни дела
- до 1000 дела общо
- до 5000 документа
- макс. 100 MB на документ
оферта след запитване
- възможност за персонални лимити, разработка на допълнителни функционалности по договаряне и импорт на данни от файлове и системи
💡 При плащане за 1 година напред получавате 2 месеца безплатно – плащате 10 вместо 12 месеца.