№ 1
гр. гр. Чирпан , 02.02.2021 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
РАЙОНЕН СЪД – ЧИРПАН, СЪСТАВ II в публично заседание на първи
февруари, през две хиляди двадесет и първа година в следния състав:
Председател:Тихомир К. Колев
при участието на секретаря Мария С. Халачева
като разгледа докладваното от Тихомир К. Колев Гражданско дело №
20205540100494 по описа за 2020 година
и за да се произнесе взе предвид следното:
Предявени са обективно съединени искове с правно основание чл. 124 ал.1 във вр. с
чл. 422 от ГПК във вр. с. чл.415 ал.1, т.2 от ГПК.
Ищецът изнася в ИМ, че въз основа на подадено заявление за издаване на заповед за
изпълнение на парично задължение по реда на чл.410 от ГПК, срещу М. В. Х. било образувано
ч.гр.д №249/2020г., по описа на PC Чирпан. Против длъжника била издадена Заповед за
изпълнение на парично задължение в размер на 331.33 лв. (Триста тридесет и един лв. и 33 ст.) за
незаплатени далекосъобщителни услуги.
Във връзка с връчване на заповедта за изпълнение на парично задължение на длъжника при
условията на чл.47, ал.5 ГПК, предявява на основание чл. 422, във вр. с чл. 415 ГПК иск за
установяване на вземането по издадената заповед за изпълнение, в размер на 331.33 лв. (Триста
тридесет и един лв. и 33 ст.), която сума представлявала цена на дължими и незаплатени месечни
абонаментни такси за потребление на мобилни услуги.
По повод договор за мобилни услуги от дата 11.07.2018г. сключен с мобилния оператор
„ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД, ответникът М.В. бил абонат на дружеството доставчик на мобилни
услуги и титуляр по предпочетения мобилен номер ************** с избрана абонаментна
програма Тотал 24.99лв.,с уговорен срок на действие 12 месеца до 11.07.2019г.
Като лоялен абонат на Оператора и при възползване от префенциални условия да ползва
повече от една услуга, абонагьт-ответник взел втори мобилен номер ************** с
предпочетена абонаментна програма Тотал 24.99лв, с уговорен срок на действие 12 месеца до
18.08.2019г., съгласно Договор за мобилни услуги от дата 18.08.2018г.
Въз основа на посочения договор ответникът ползвал предоставяните от Дружеството
мобилни услуги, като потреблението било фактурирано под клиентския номер на абоната №
1
**************.
Съгласно чл. 26 от Общите условия на мобилния оператор „ при ползване на услуги чрез
индивидуален договор заплащането на ползваните услуги се извършва въз основа на фактура,
която се издава ежемесечно на името на потребителя. При сключване на индивидуален договор
всеки потребител -страна по договора бива уведомен за датата от месеца, на която ще му бъде
издавана фактура. Неполучаването на фактурата не освобождава потребителя от
задължението му за плащане на дължимите суми. ".
За потребените от абоната-ответник услуги за периода 15.07.2018г. до 14.10.2018г. Теленор
издал:
-фактура №**********/15.08.2018г. за отчетения период на потребление 15/07/2018г.-
14/08/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на 83.35 лв.
/с ДДС/.от които:
-За мобилен номер **************: 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв., 1.24лв. за Временно възстановяване на изходящия трафик, и потребление разходвано
извън месечния пакет в размер на 46.68лв./без ДДС/, от които: 23.33лв. за Други услуги с добавена
стойност, 0.95лв. за Кратки текстови съобщения (SMS), 0.40лв. за Разговори към „Грижа за
клиента", и 22.00лв. за Услуги с добавена стойност (SMS).
Дължимата сума била платима в срок 30.08.2018г. Към фактурата било приложено
извлечение от потреблението на ползвания мобилен номер.
-фактура №**********/15.09.2018г. за отчетения период на потребление 15/08/2018г.-
14/09/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на 214.14 лв.
/с ДЦС/,от които:
-За мобилен номер **************: 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв., 1.24лв. за Временно възстановяване на изходящия трафик, и потребление разходвано
извън месечния пакет в размер на 59.31лв./без ДДС/, от които: 8.33лв. за Допълнителни Услуги
Мобилен Интернет, 44.16лв. за Други услуги с добавена стойност, 1.52лв. за Кратки текстови
съобщения (SMS), 1.30лв. за Разговори към „Грижа за клиента", и 4.00лв. за Услуги с добавена
стойност (SMS)
-За мобилен номер **************: 39.63лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв., 1.24лв. за Временно възстановяване на изходящия трафик, и потребление разходвано
извън месечния пакет в размер на 54.71лв./без ДДс/, от които: 54.45лв. за Международни
разговори, и 0.26лв. за Разговори към „Грижа за клиента".
Дължимата сума била платима в срок 30.09.2018г. Към фактурата е приложено извлечение
от потреблението на ползвания мобилен номер.
-Фактура №**********/15.10.2018г. за отчетения период на потребление 15/09/2018г.-
14/10/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на 49.97 лв.
/с ДДС/,от които:
-За мобилен номер **************: 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв. -За мобилен номер **************: 39.63лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв.
Дължимата сума била платима в срок 30.10.2018г. Към фактурата имало приложено
извлечение от потреблението на ползвания мобилен номер.
2
Абонатът потребил и не заплатил мобилни услуги на обща стойност 347.46лв.,
фактурирани за три последователни отчетни месеца - за месец 08/2018г., за месец 09/2018г. и за
месец 10/2018г. Към всяка от фактурите имало приложено извлечение-детайлизирана справка от
потреблението на ползвания номер.
С Кредитно известие №**********/15.11.2018г. била извършена корекция по дълга, като
била сторнирана сумата в размер на -16.13лв./с ДДС/ за върнати на абоната пропорционално
начислени при сключване на абонамента такси и бил отразен незаплатения баланс в размер на
347.46лв., за предходните три отчетни периода, при което задължението за плащане възлизало на
сума в размер на 331.33лв.
Неизпълнението на абоната-ответник да заплати стойността на потребените и фактурирани
услуги на стойност 331.33лв., е ангажирало договорната отговорност на абоната по т.11 от
процесния договор за услуги, като във връзка с чл.75, вр.с чл. 196, в) от ОУ на мобилния оператор,
Теленор е прекратил едностранно индивидуалните договори на ответника М. В. Х. за ползваните
абонаменти и е издал по абонатен номер № **************на дата 15.12.2018г. крайна фактура
№**********/15.12.2018г. с начислена обща сума за плащане в размер на 456.25лв.
В издадената крайна фактура била начислена неустойка за предсрочно прекратяване на
договорите за мобилни услуги в размер на 124.92лв. и била включена сумата за потребените
мобилни услуги от предходните три отчетни периода в размер на 331.33лв.
В настоящото производство Операторът нямал претенции относно начислената неустойка
и в този смисъл същата не се явявала предмет на иска.
Като абонат на обществената телекомуникационна мрежа на мобилния оператор
„ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД ответникът М. В. Х. се съгласил и приел Общите Условия на
Оператора за взаимоотношения с потребителите на мобилни телефонни услуги. Съгласно чл. 49 от
Общите Условия, Теленор имал право да получава в срок всички плащания, дължими от
потребителя в уговореното количество и на уговореното място. Според чл.71 „Потребителят е
длъжен да заплаща определените от Теленор цени по начин и в срокове за плащане, посочени в т.
27 от тези Общи условия, а именно в срока, указан на фактурата, но не по-късно от 18 дни след
датата на издаването й". Незаплащането в срок на издадените от Оператора на абоната фактури за
ползваните мобилни услуги е обусловило правото на Теленор /чл.75 от ОУ/ да прекрати
едностранно индивидуалния договор на М. В. Х..При неспазване на което и да е задължение по
част XIII от тези Общи условия или в случай, че е налице неизпълнение на някое от другите
задължения на потребителя, Теленор има право незабавно да ограничи предоставянето на
услугите, или при условията на т. 196, в) да прекрати едностранно индивидуалния договор с
потребителя или да откаже сключване на нов договор с него".
Съгласно сключения договор за мобилни услуги, страните имат права и задължения,
описани в него и общите условия на доставчика на мобилни услуги. Към индивидуалния договор
се прилагат клаузите на публикуваните общи условия и те са неразделна част към него. По силата
на същите, индивидуалният договор влиза в сила от момента на подписването му от страните, а за
неуредените случаи в индивидуалния договор са в сила общите условия на договора за
предоставяне на мобилни услуги.
В чл.20 от Общите условия е посочено, че, всички услуги се заплащат в зависимост от
техния вид и специфика по цени, съгласно действащата ценова листа на Теленор. Съгласно чл. 23,
6) месеченния абонамент осигурява достъп до услугите, за които е сключен индивидуален договор
и включва разходите за поддръжка на Мрежата и се предплаща от потребителя ежемесечно, в
размери съобразно избрания от потребителя абонаментен план/програма/пакет. По силата на чл.
26 неполучаването на фактура, не освобождава потребителя от задължението му за плащане на
дължимата сума. Потребителят отговаря и дължи връщане на оператора и на всякакви
допълнителни /извънредни/ разходи, свързани със събирането на вземания, които са присъдени по
съдебен ред. Съгласно чл. 27 от Общите условия плащането на посочената във фактурата сума се
извършва в срока указан на фактурата, но не по-късно от 18 дни след датата на издаването й. При
3
неспазване на срока, потребителят дължи неустойка за забава в размер на законната лихва за всеки
ден закъснение.
В конкретният случай ответникът М. В. Х. подписал договори за мобилни услуги с
мобилния оператор, ползвал е мобилни номера ************** и ************** не е изпълнил
задължението си по договор да заплаща стойността на предоставените услуги, като с това си
поведение е изпаднал в забава. Издадени са фактури и в срок не ги е заплатил. Изпълнен е
фактическият състав на едно договорно неизпълнение по чл.79 ЗЗД, за което ответникът следва да
понесе отговорността си.
Представените фактури сами по себе си, не били основание за плащане, но длъжникът-
ответник сключил договор и ползвал съответната далекосъобщителна услуга, задължил се е да
заплаща цената на предостовеното усторойство, съгласно уговорения погасителен план, респ.
същият е в неизпълнение на договора си.
Моли съда да постановите Решение, с което да признае за установено по отношение на
ответника М. В. Х., с ЕГН: **********, с адрес ************** че към него съществува
изискуемо вземане на ищеца „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД, ЕИК ********* ,със седалище и адрес
на управление в град София, район „Младост", ж.к. „Младост 4", Бизнес Парк София, сграда 6,
представлявано от Джейсън Кристос Кинг и Марек Слачик, в размер на 331.33 лв. (Триста
тридесет и един лв. и 33 ст.). за незаплатени далекосъобщителни услуги за абонатен номер №
************** за периода от 15.07.2018г. до 14.10.2018г., считано от датата на подаване на
заявлението по реда на чл. 410 ГПК до окончателното плащане на сумата.
Моли, да постанови осъдителен диспозитив спрямо ответника за разноските, положени в
настоящото исково производство, представляващи доплатена държавна такса и адвокатски
хонорар.
В едномесечния срок по чл. 131 от ГПК не е постъпил отговор от ответника.
От събраните по делото писмени доказателства, преценени по отделно и в тяхната
съвкупност и от становищата на страните, съдът приема за установена следната фактическа
обстановка:
Настоящото производство е образувано по искова молба, подадена от Теленор
България ЕАД срещу М. В. Х. , като правното основание на предявеният иск е чл. 422 от
ГПК- установителен положителен иск..
Видно от приложеното по делото ч.гр.д. № 249/2020г по описа на РС Чирпан
безспорно се установява, че в резултат на заявление по смисъла на чл. 410 от ГПК, РС
Чирпан е издал Заповед № 157/ 01. 06. 2020 г., с която е разпоредил и осъдил длъжника и
ответник по настоящото дело М. В. Х. да заплати сумата 331,33 / триста тридесет и един
лева и 33 ст./ лева, дължими и незаплатени месечни абонаментни такси за потребление на
мобилни услуги, ведно със законна лихва върху главницата от 29.05.2020г. до окончателно
изплащане на задължението, както и направените по делото разноски в размер на 25,00лв. за
ДТ и 180.00лв. адвокатско възнаграждение.
Изрично в тази заповед е посочено, че произтича от неизпълнени парични
задължения на длъжника, произтичащи от Договори.
Тъй като лицето не е било открито на посочения адрес, няма регистрирани трудови
договори, съдът с определение от 14.07.2020г. на основание чл. 415 ал.1 и ал.2 от ГПК е
указал на Теленор България ЕАД, че може да предяви иск за вземането си в едномесечен
срок от получаване на съобщението. Имено в определения законов срок е предявен иска. От
4
всичко гореизложено съдът приема, че е налице активната и пасивната легитимация на
страните.
По делото са представени: Договор за мобилни услуги от дата 11.07.2018г. сключен
между мобилния оператор „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД и ответникът М.В., по силата на който
ответникът бил абонат на дружеството доставчик на мобилни услуги и титуляр по предпочетения
мобилен номер ************** с избрана абонаментна програма Тотал 24.99лв.,с уговорен срок
на действие 12 месеца до 11.07.2019г.
Като лоялен абонат на Оператора и при възползване от префенциални условия да ползва
повече от една услуга, абонагьт-ответник взел втори мобилен номер ************** с
предпочетена абонаментна програма Тотал 24.99лв, с уговорен срок на действие 12 месеца до
18.08.2019г., съгласно Договор за мобилни услуги от дата 18.08.2018г.
Въз основа на посочения договор ответникът ползвал предоставяните от Дружеството
мобилни услуги, като потреблението било фактурирано под клиентския номер на абоната №
**************.
Съгласно чл. 26 от Общите условия на мобилния оператор „ при ползване на услуги чрез
индивидуален договор заплащането на ползваните услуги се извършва въз основа на фактура,
която се издава ежемесечно на името на потребителя. При сключване на индивидуален договор
всеки потребител -страна по договора бива уведомен за датата от месеца, на която ще му бъде
издавана фактура. Неполучаването на фактурата не освобождава потребителя от задължението му
за плащане на дължимите суми. ".
За потребените от абоната-ответник услуги за периода 15.07.2018г. до 14.10.2018г.
Теленор Издал, следните фактури:
-фактура №**********/15.08.2018г. за отчетения период на потребление 15/07/2018г.-
14/08/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на 83.35 лв.
/с ДДС/.от които:
-За мобилен номер **************: 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв., 1.24лв. за Временно възстановяване на изходящия трафик, и потребление разходвано
извън месечния пакет в размер на 46.68лв./без ДДС/, от които: 23.33лв. за Други услуги с добавена
стойност, 0.95лв. за Кратки текстови съобщения (SMS), 0.40лв. за Разговори към „Грижа за
клиента", и 22.00лв. за Услуги с добавена стойност (SMS).
Дължимата сума била платима в срок 30.08.2018г. Към фактурата било приложено
извлечение от потреблението на ползвания мобилен номер.
-фактура №**********/15.09.2018г. за отчетения период на потребление 15/08/2018г.-
14/09/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на 214.14 лв.
/с ДЦС/,от които:
-За мобилен номер **************: 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв., 1.24лв. за Временно възстановяване на изходящия трафик, и потребление разходвано
извън месечния пакет в размер на 59.31лв./без ДДС/, от които: 8.33лв. за Допълнителни Услуги
Мобилен Интернет, 44.16лв. за Други услуги с добавена стойност, 1.52лв. за Кратки текстови
съобщения (SMS), 1.30лв. за Разговори към „Грижа за клиента", и 4.00лв. за Услуги с добавена
стойност (SMS)
-За мобилен номер **************: 39.63лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв., 1.24лв. за Временно възстановяване на изходящия трафик, и потребление разходвано
извън месечния пакет в размер на 54.71лв./без ДДс/, от които: 54.45лв. за Международни
5
разговори, и 0.26лв. за Разговори към „Грижа за клиента".
Дължимата сума била платима в срок 30.09.2018г. Към фактурата е приложено извлечение
от потреблението на ползвания мобилен номер.
-Фактура №**********/15.10.2018г. за отчетения период на потребление 15/09/2018г.-
14/10/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на 49.97 лв.
/с ДДС/,от които:
-За мобилен номер **************: 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв. -За мобилен номер **************: 39.63лв./без ДДС/ за месечен абонамент Тотал
24.99лв.
Дължимата сума била платима в срок 30.10.2018г. Към фактурата имало приложено
извлечение от потреблението на ползвания мобилен номер.
Абонатът потребил и не заплатил мобилни услуги на обща стойност 347.46лв.,
фактурирани за три последователни отчетни месеца - за месец 08/2018г., за месец 09/2018г. и за
месец 10/2018г. Към всяка от фактурите имало приложено извлечение-детайлизирана справка от
потреблението на ползвания номер.
С Кредитно известие №**********/15.11.2018г. била извършена корекция по дълга, като
била сторнирана сумата в размер на -16.13лв./с ДДС/ за върнати на абоната пропорционално
начислени при сключване на абонамента такси и бил отразен незаплатения баланс в размер на
347.46лв., за предходните три отчетни периода, при което задължението за плащане възлизало на
сума в размер на 331.33лв.
Неизпълнението на абоната-ответник да заплати стойността на потребените и фактурирани
услуги на стойност 331.33лв., е ангажирало договорната отговорност на абоната по т.11 от
процесния договор за услуги, като във връзка с чл.75, вр.с чл. 196, в) от ОУ на мобилния оператор,
Теленор е прекратил едностранно индивидуалните договори на ответника М. В. Х. за ползваните
абонаменти и е издал по абонатен номер № **************на дата 15.12.2018г. крайна фактура
№**********/15.12.2018г. с начислена обща сума за плащане в размер на 456.25лв.
В издадената крайна фактура била начислена неустойка за предсрочно прекратяване на
договорите за мобилни услуги в размер на 124.92лв. и била включена сумата за потребените
мобилни услуги от предходните три отчетни периода в размер на 331.33лв.
В настоящото производство Операторът нямал претенции относно начислената неустойка
и в този смисъл същата не се явявала предмет на иска.
Като абонат на обществената телекомуникационна мрежа на мобилния оператор
„ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД ответникът М. В. Х. се съгласил и приел Общите Условия на
Оператора за взаимоотношения с потребителите на мобилни телефонни услуги. Съгласно чл. 49 от
Общите Условия, Теленор имал право да получава в срок всички плащания, дължими от
потребителя в уговореното количество и на уговореното място. Според чл.71 „Потребителят е
длъжен да заплаща определените от Теленор цени по начин и в срокове за плащане, посочени в т.
27 от тези Общи условия, а именно в срока, указан на фактурата, но не по-късно от 18 дни след
датата на издаването й". Незаплащането в срок на издадените от Оператора на абоната фактури за
ползваните мобилни услуги е обусловило правото на Теленор /чл.75 от ОУ/ да прекрати
едностранно индивидуалния договор на М. В. Х..При неспазване на което и да е задължение по
част XIII от тези Общи условия или в случай, че е налице неизпълнение на някое от другите
задължения на потребителя, Теленор има право незабавно да ограничи предоставянето на
услугите, или при условията на т. 196, в) да прекрати едностранно индивидуалния договор с
потребителя или да откаже сключване на нов договор с него".
Съгласно сключения договор за мобилни услуги, страните имат права и задължения,
6
описани в него и общите условия на доставчика на мобилни услуги. Към индивидуалния договор
се прилагат клаузите на публикуваните общи условия и те са неразделна част към него. По силата
на същите, индивидуалният договор влиза в сила от момента на подписването му от страните, а за
неуредените случаи в индивидуалния договор са в сила общите условия на договора за
предоставяне на мобилни услуги.
В чл.20 от Общите условия е посочено, че, всички услуги се заплащат в зависимост от
техния вид и специфика по цени, съгласно действащата ценова листа на Теленор. Съгласно чл. 23,
6) месеченния абонамент осигурява достъп до услугите, за които е сключен индивидуален договор
и включва разходите за поддръжка на Мрежата и се предплаща от потребителя ежемесечно, в
размери съобразно избрания от потребителя абонаментен план/програма/пакет. По силата на чл.
26 неполучаването на фактура, не освобождава потребителя от задължението му за плащане на
дължимата сума. Потребителят отговаря и дължи връщане на оператора и на всякакви
допълнителни /извънредни/ разходи, свързани със събирането на вземания, които са присъдени по
съдебен ред. Съгласно чл. 27 от Общите условия плащането на посочената във фактурата сума се
извършва в срока указан на фактурата, но не по-късно от 18 дни след датата на издаването й. При
неспазване на срока, потребителят дължи неустойка за забава в размер на законната лихва за всеки
ден закъснение.
В конкретният случай ответникът М. В. Х. подписал договори за мобилни услуги с
мобилния оператор, ползвал е мобилни номера ************** и ************** не е изпълнил
задължението си по договор да заплаща стойността на предоставените услуги, като с това си
поведение е изпаднал в забава. Издадени са фактури и в срок не ги е заплатил. Изпълнен е
фактическият състав на едно договорно неизпълнение по чл.79 ЗЗД, за което ответникът следва да
понесе отговорността си.
От представения договор за мобилни услуги, подписан от страните, се установява
възникналите облигационни правоотношения помежду им. Съгласно Общите условия
заплащането на услугите се извършва въз основа на месечна фактура, която се издава на
името на абоната. Ако ответникът е имал възражения относно потребените услуги и тяхната
реална стойност би следвало да възрази пред доставчика на услугата в рекламационно
производство или да представи доказателства в тази насока пред съда.
Съдът приема, че издадените данъчни фактури макар и едностранно съставени от
ищеца и неподписани от ответника, доказват предоставените му услуги и претендираните за
тях цени. Ответникът не е представил доказателства за заплащането на исковата претенция
за ползваните от него мобилни услуги (негова е доказателствената тежест), поради което
съдът намира за установено съществуването на вземането на ищеца в размер общо на сумата
от 331,33 лв. лева по горепосочените данъчни фактури за ползвани далекосъобщителни
услуги, ведно със законната лихва .
На основание чл. 78, ал. 1 от ГПК в тежест на ответника следва да бъдат
присъдени направените от ищеца разноски в размер на 205. 00 лв., както и направените в
заповедното производство разноски в размер 205.00 лв.
Водим от горното, съдът
РЕШИ:
ПРИЗНАВА за установено по отношение на М. В. Х., с ЕГН: **********, с адрес
постоянен и настоящ адрес ********** че към него съществува изискуемо вземане на ищеца
„ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД, ЕИК ********* ,със седалище и адрес на управление в град София,
район „Младост", ж.к. „Младост 4", Бизнес Парк София, сграда 6, представлявано от Джейсън
Кристос Кинг и Марек Слачик, в размер на 331.33 лв. (Триста тридесет и един лв. и 33 ст.). за
незаплатени далекосъобщителни услуги за абонатен номер № ************** за периода от
7
15.07.2018г. до 14.10.2018г., ведно със законната лихва считано от датата на подаване на
заявлението по реда на чл. 410 ГПК до окончателното плащане на сумата, за която сума е
издадена заповед за изпълнение № 157 / 01.06.2020 г. по ч. гр. д. № 249/ 2020 г. по описа на
Районен съд-Чирпан.
ОСЪЖДА М. В. Х., с ЕГН: **********, с адрес постоянен и настоящ адрес
********** да заплати на "ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД, ЕИК *********, със седалище и
адрес на управление в град София, район "Младост", ж. к. "Младост 4", Бизнес Парк София,
сграда 6, представлявано от Джейсън Кристос Кинг и Марек Слачик сумата в размер на 205.
00 лв. представляваща разноски по настоящото дело, както и направените в заповедното
производство разноски в размер 205. 00 лв.
Решението подлежи на обжалване в двуседмичен срок от връчването му на
страните пред Окръжен съд Стара Загора.
Съдия при Районен съд – Чирпан: _______________________
8