О
П Р Е Д Е Л Е Н И Е
гр. Разград, 28.03.2019 г.
РАЗГРАДСКИЯТ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД в
закрито съдебно заседание на двадесет и осми март две хиляди и деветнадесета
година, в състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: СВЕТЛА РОБЕВА
като разгледа адм. дело № 54 по описа
за 2019 г., констатира следното:
Производството е по реда на чл. 145 и
сл. АПК във вр. с чл. 27, ал. 1 във вр. с чл. 42, ал. 1 от Закона за управление
на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове във вр. с чл.
45, ал. 1 от Постановление № 161 на МС от 4.07.2016 г. за определяне на правила
за координация между управляващите органи на програмите и местните инициативни
групи, и местните инициативни рибарски групи във връзка с изпълнението на
Подхода "Водено от общностите местно развитие" за периода 2014 – 2020
г.
Постъпила е жалба от Н.А.Р. *** против
мълчаливия отказ на Изпълнителния директор на ДФ“Земеделие“ да се произнесе по
подаденото от него възражение срещу отказ за финансиране на Проектно
предложение № BG06RDNР001-19.047-0013
„Подобряване на зеленчукопроизводството чрез закупуване на нови активи на
територията на Община Завет, област Разград“, постановен от СНЦ „Местна
инициативна група Завет – Кубрат“, изх. № 152/05.11.2018 г.
Жалбата е поправена и редовна. Внесена
е държавна такса. Приложена е административната преписка. Поради това делото
следва да бъде насрочено в открито съдебно заседание.
Предвид горното и на основание чл.
154, чл. 157 и чл. 163 АПК съдът
О
П Р Е Д Е Л И :
КОНСТИТУИРА като СТРАНИ в производството:
Н.А.Р.
– жалбоподател
Изпълнителния директор на
ДФ“Земеделие“ – орган, издал оспорения административен акт и ответник по
жалбата.
НАСРОЧВА делото за 25.04.2019 г. – 11
часа, за която дата да се призоват страните.
УКАЗВА на основание чл. 170, ал. 2 АПК
на жалбоподателя, че носи доказателствената тежест да установи, че са били
налице условията за издаване на искания административен акт.
Препис от жалбата да се връчи на
ответника, който в 14-дневен срок от получаването може да представи писмен
отговор и да посочи доказателства.
ПРЕДСЕДАТЕЛ: