О П Р Е Д Е Л Е Н
И Е
№
гр. Перник, 14.10.2025г.
ПЕРНИШКИЯТ ОКРЪЖЕН СЪД, Гражданско отделение,
в
закрито съдебно заседание на четиринадесети октомври, две хиляди двадесет и пета
година, в състав:
СЪДИЯ: Мария Милушева
като
разгледа докладваното от съдията т. д. № 00084 по описа на съда за 2017г., за да се произнесе, взе предвид
следното:
По
делото е постъпила молба с вх. № 260354/14.10.2025г. от Т.Д.И. – синдик на „Пирин
Ораново“ ЕООД (в несъстоятелност), с
която се иска разрешение за разпореждане
през м. Октомври 2025г. с парични средства от особената сметка на
синдика в размер на 1 784,47 лева, от които: 1008,77 лева - възнаграждение
на синдика за м. 09.2025г. (след
приспадане на ДОД и осигуровки), 125,29 лева – ДОД, 168,83 лева – счетоводно
обслужване, 475,90 лева – осигурителни вноски и 5,68 лева – разходи, направени
с лични средства.
Постъпил е и отчет с вх. № 260353/14.10.2025г.
за дейността на синдика в производството по несъстоятелност „Пирин Ораново“
ЕООД (в несъстоятелност) за месец Септември
2025г.
С
оглед горното и на основание чл. 659 ал. 2 и чл. 658 ал. 1 т. 9 от ТЗ, съдът
О П Р Е Д Е Л И :
ПРИЕМА отчет с вх. №
260353/14.10.2025г. за дейността на синдика в производството по несъстоятелност
„Пирин Ораново“ ЕООД (в несъстоятелност)
за месец Септимври 2025г.
РАЗРЕШАВА
на основание чл. 658 ал. 1 т. 9 ТЗ
на Т.Д.И.
– синдик на „Пирин Ораново“ ЕООД (в
несъстоятелност) да се разпореди през м. Октомври 2025г. със сумата в общ
размер на 1 784,47 лева от средствата по особената банкова сметка *** „Пирин
Ораново“ ЕООД (в несъстоятелност) за извършването на разходи през м. Септември 2025г. в размерите и за целите, посочени в молба
с вх. № 260354/14.10.2025г..
ПРЕДОСТАВЯ отчет с вх. №
260353/14.10.2025г.. от Т.Д.И. – синдик на „Пирин Ораново“ ЕООД (в
несъстоятелност) за дейността на синдика в производството по несъстоятелност на
„Пирин Ораново“ ЕООД за месец Септември 2025г.,
на разположение на длъжника и кредиторите.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО не подлежи на
обжалване.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО да се впише в книгата
по чл. 634в от ТЗ.
СЪДИЯ: