Протокол по дело №73771/2021 на Софийски районен съд

Номер на акта: 14254
Дата: 7 юни 2023 г. (в сила от 7 юни 2023 г.)
Съдия: Михаил Драгомиров Драгнев
Дело: 20211110173771
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 23 декември 2021 г.

Съдържание на акта Свали акта

ПРОТОКОЛ
№ 14254
гр. София, 06.06.2023 г.
СОФИЙСКИ РАЙОНЕН СЪД, 57 СЪСТАВ, в публично заседание на
шести юни през две хиляди двадесет и трета година в следния състав:
Председател:МИХАИЛ ДР. ДРАГНЕВ
при участието на секретаря ВЕСЕЛА М. МАРИНОВА
Сложи за разглеждане докладваното от МИХАИЛ ДР. ДРАГНЕВ
Гражданско дело № 20211110173771 по описа за 2021 година.
На именното повикване в 10:49 часа се явиха:
След изпълнение на разпоредбите на чл. 142, ал. 1 от ГПК
На именното повикване в 10,49 часа се явиха:

ИЩЕЦЪТ Т.С. ЕАД – редовно и своевременно призован, се
представлява от юрк. Маноилова.
ОТВЕТНИКЪТ Р. Ж. Д. – редовно и своевременно призован, не се
явява.
СЪДЪТ ДОКЛАДВА молба от 05.06.2023 г., с която ответникът
прави възражение за местна подсъдност, като счита, че делото следва да бъде
разглеждано в гр.Силистра по настоящ адрес на ответника.
От изготвената по делото справка е видно, че настоящият адрес на
ответника се намира в гр. Силистра, ул. Ал. Стамболийски № 4. Същият
притежава качеството потребител по смисъла на ЗЗП и съгласно чл. 113 ГПК
исковете на и срещу потребител се разглеждат в съда, в чийто район се
намира настоящият адрес на потребителят. За тази подсъдност съдът следи
служебно до приключване на първото по делото заседание на основание чл.
119, ал. 3 от ГПК.
Ето защо СЪДЪТ НАМИРА , че не е местно компетентен да разгледа
делото и същото следва да бъде изпратено по подсъдност на РС – гр.
Силистра.
Мотивиран така,
СЪДЪТ ОПРЕДЕЛИ:
ИЗПРАЩА гр.д. № 73771/2021 г. по подсъдност на Районен съд – гр.
Силистра.
ПРЕКРАТЯВА производството пред себе си.
1
Определението подлежи на обжалване пред СГС в 7-дневен срок от
днес с ЧЖ.

Протоколът е изготвен в съдебно заседание.
Заседанието закрито в 10,52 часа.


Съдия при Софийски районен съд: _______________________
Секретар: _______________________
2