Разпореждане по дело №2/2019 на Административен съд - Разград

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 4 януари 2019 г.
Съдия: Светла Петкова Робева
Дело: 20197190700002
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 4 януари 2019 г.

Съдържание на акта

Р А З П О Р Е Ж Д А Н Е

гр. Разград, 04.01.2019 г.

 

     СВЕТЛА РОБЕВА – съдия - докладчик по адм.д. № 2/2019 г. по описа на Административен съд – Разград, при проверката на редовността на жалбата съгласно чл. 158 АПК, констатирах следното:

 

Производството е по реда на чл. 145 и сл. АПК във вр. с чл. 27, ал. 3 и ал. 5 ЗПЗП във вр. с чл. 166, ал. 3 ДОПК.

Постъпила е жалба от Х.Й.Х. *** против Акт за установяване на публично държавно вземане № 17/06/1/0/02228/2/01/04/01, издаден от Директора на ОД на ДФ“Земеделие“ – Разград. С оспорения АУПДВ е отказано изплащането на финансова помощ, представляваща второ плащане по Договор № 17/06/1/0/02228 от 31.05.2016 г. по подмярка 6.1 „Стартова помощ за млади земеделски стопани“ от мярка 6 „Развитие на стопанства и предприятия“ от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2010 г. и на Х.Й.Х. е определено подлежащо на възстановяване публично държавно вземане в размер на 24 447,50 лева.

Жалбата е нередовна. Не отговаря на изискванията по  чл. 151, т. 3 АПК. Към жалбата не е приложен документ, удостоверяващ плащането на държавна такса. Съгласно от Тарифа № 1 към Закона за държавните такси за таксите, събирани от съдилищата, прокуратурата, следствените служби и Министерството на правосъдието, т. 2б, б.“а“, жалбоподателят дължи държавна такса – 10 лева.

Ето защо и на основание чл. 158, ал. 1 АПК

 

        РАЗПОРЕЖДАМ :

 

ОСТАВЯМ жалбата без движение.

В 7-дневен срок жалбоподателят Х.Й.Х. да поправи жалбата си, като да внесе дължимата държавна такса в размер на 10 лева и представи документ, удостоверяващ плащането.

Ако нередовността не бъде отстранена в дадения срок, жалбата ще бъде оставена без разглеждане.

Разпореждането не подлежи на обжалване.

 

                                             СЪДИЯ – ДОКЛАДЧИК: