Определение по дело №925/2019 на Административен съд - Варна

Номер на акта: 1041
Дата: 17 април 2019 г.
Съдия: Евгения Иванова Баева
Дело: 20197050700925
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 5 април 2019 г.

Съдържание на акта

О П Р Е Д Е Л Е Н И Е

 

     /17.04.2019 година, гр. Варна

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД - ВАРНА, Х КАСАЦИОНЕН СЪСТАВ, в закрито съдебно заседание на седемнадесети април през две хиляди и деветнадесета година в състав :        

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ : ЕВГЕНИЯ БАЕВА

 

ЧЛЕНОВЕ : 1. РАЛИЦА АНДОНОВА

 

2. НАТАЛИЯ ДИЧЕВА

 

като разгледа докладваното от съдия Баева адм.д. № 925 по описа за 2019 година, за да се произнесе взе предвид следното :

 

Производството е по реда на АПК.

Образувано е по жалбата на М.К.Т. *** срещу чл. 17, ал. 1, т. 2 и ал. 2, чл. 19, ал. 1 и Приложение № 5 към чл. 19, ал. 1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Долни чифлик, приета с Решение № 264 по Протокол № 20 от 29.11.2016 година.

Съдът намира, че ответникът следва повторно да бъде задължен да попълни административната преписка с доказателства за постъпили предложения и становища след публикуване на проекта за подзаконовия нормативен акт на интернет страницата на институцията, съобразно изискванията по чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове, ако такива са направени.

Предвид горното съдът

О П Р Е Д Е Л И :

 

ПОВТОРНО ЗАДЪЛЖАВА Общински съвет гр. Долни Чифлик в 7-мо дневен срок от получаване на съобщението да попълни административната преписка с доказателства за постъпили предложения и становища след публикуване на проекта за подзаконовия нормативен акт на интернет страницата на институцията, съобразно изискванията по чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове, ако такива са направени.

ПРИ НЕИЗПЪЛНЕНИЕ на виновното длъжностно лице ще бъде наложена глоба и ще бъде приложено правилото по чл. 161 от Гражданския процесуален кодекс.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ :

 

 

ЧЛЕНОВЕ : 1                                                                                 2.