Разпореждане по дело №668/2021 на Окръжен съд - Варна

Номер на акта: 4476
Дата: 25 август 2022 г. (в сила от 25 август 2022 г.)
Съдия: Тони Кръстев
Дело: 20213100900668
Тип на делото: Търговско дело
Дата на образуване: 28 септември 2021 г.

Съдържание на акта

РАЗПОРЕЖДАНЕ
№ 4476
гр. Варна, 25.08.2022 г.
ОКРЪЖЕН СЪД – ВАРНА в закрито заседание на двадесет и пети август
през две хиляди двадесет и втора година в следния състав:
Председател:Тони Кръстев
като разгледа докладваното от Тони Кръстев Търговско дело №
20213100900668 по описа за 2021 година
за да се произнесе взе предвид следното:
Производството е по реда на чл. 656 ал.1 вр. чл. 672 ал.1 т.2 от ТЗ.
Съдът по несъстоятелността, като взе предвид, че събранието на кредиторите на „Еко
2015" ЕООД, ЕИК *********, насрочено за 24.08.2020 г. от 10.30 часа, не е проведено
поради липса на кворум, съответно, не е взело решение за назначаване на постоянен синдик,
намира, че е налице хипотезата на чл. 677, ал.2 от ТЗ.
Искането на единствения кредитор с прието вземане Община Кубрат, обективирано в
молба вх. № 19902/24.08.2022 г. за повторно свикване на събранието на кредиторите не
следва да се уважава, доколкото в Търговския закон не е предвидена възможност за отлагане
събранието на кредиторите и даване на допълнителен срок за постъпване предложения за
постоянен синдик. Същевременно кредиторът не възразява временният синдик да бъде
назначен за постоянен.
Съгласно цитираната разпоредба на чл. 677, ал.2 от ТЗ съдът е овластен да назначи
лице, което да изпълнява функциите на постоянен синдик.
Съдът намира, че временният синдик Я. С. следва да бъде назначен за постоянен, с
оглед на което
РАЗПОРЕДИ:
ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ на временния синдик Я. С. в едноседмичен срок от
уведомяването ДА ПРЕДСТАВИ писмено съгласие с нотариална заверка на подписа и
декларация по чл.656 от ТЗ за назначаването му за постоянен синдик на „Еко 2015" ЕООД,
ЕИК *********, с текущо месечно възнаграждение в размер на 800 лева.
Временният синдик да се уведоми по телефон или ел. поща.
1
Съдия при Окръжен съд – Варна: _______________________
2