27
октомври 2020 г. ДО
С.М.П.
гр. Плевен, ул. „Васил Априлов” № 48, ет.2, ап.4
Съобщаваме Ви, че с
Разпореждане № 4564/26.10.2020 г., постановено по адм. дело № 343/2020 г. по
описа на Административен съд – гр.
Плевен, съдията докладчик Ви е възложил изготвянето на съдебна експертиза, по
която вещото лице след като се запознае с всички представени писмени
доказателства по делото, както и с доказателствата събрани по време на
ревизията, да отговори на въпроса:
1. Услугите,
които са фактурирани във всички посочени фактури и счетоводни документи,
плащанията по тях и начисленията на ДДС осчетоводени ли са правилно и реално ли
са осъществени?
УКАЗВА на вещото лице да изготви
експертизата само върху представените по делото писмени доказателства, с които
са се запознали страните.
Делото е насрочено
за 02.11.2020 г. от 10.30 часа.
Срокът за извършване на експертизата
и представяне на заключението в съда е 7 дни преди датата на съдебното
заседание.
Съгласно утвърдените от Председателя
на АС-Плевен ПРАВИЛА за изплащане на възнаграждения на вещи лица и свидетели,
КЪМ ЗАКЛЮЧЕНИЕТО ПРИЛОЖЕТЕ
СПРАВКА-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ.23, АЛ.2 И ЧЛ.24, АЛ.2 ОТ НАРЕДБА №
2/29.06.2015 г. ЗА ВПИСВАНЕТО, КВАЛИФИКАЦИЯТА И ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА НА ВЕЩИТЕ ЛИЦА
ЗА ВРЕМЕТО УПОТРЕБЕНО ЗА РАБОТА, ИЗРАЗХОДВАНИТЕ СРЕДСТВА И БАНКОВА СМЕТКА.
*** № 30/19.06.2009 г., за изплащане на
възнагражденията на вещите лица, същите е необходимо да представят в
счетоводството на Административен съд-Плевен следните документи:
1. писмена декларация по реда на
чл.43, ал.5 от ЗДДФЛ
2. документ, издаден от получателя
на дохода – обикновена фактура от кочан, договор за услуга или разписка, който
да съдържа реквизитите на чл.7, ал.1 от ЗСч.
ДАНИЕЛА ДИЛОВА
АДМИНИСТРАТИВЕН РЪКОВОДИТЕЛ –
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ГР. ПЛЕВЕН
Изготвил:
ВМ