Решение по дело №9/2023 на Административен съд - Русе

Номер на акта: 103
Дата: 6 април 2023 г. (в сила от 6 април 2023 г.)
Съдия: Диан Григоров Василев
Дело: 20237200700009
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 6 януари 2023 г.

Съдържание на акта

Р Е Ш Е Н И Е

№ 103

гр. Русе, 06 април 2023 год.

 

В    И М Е Т О    Н А    Н А Р О Д А

 

Русенският административен съд, в публичното заседание на 29 март 2023 год. в състав:

Съдия: Диан Василев

 

при секретаря …… Наталия Георгиева………и в присъствието на прокурора  ………  като  разгледа  докладваното  от  … съдията   ……    административно дело № 9…… по   описа   за  2023   година, за да се произнесе, взе предвид :

Производството е по реда на чл. 215 от ЗУТ (Закон за устройство на територията), вр. с чл. 145 и сл. по глава X от Административно-процесуалния кодекс (АПК).

Делото е образувано след постъпила жалба от ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“, ЕИК *********, седалище гр. Русе, представляван от К.Х.С., действащ чрез адв. Г. В.,***. Жалбата е насочена срещу Заповед №РД-01-З617/04.11.2022г., издадена от заместник-кмет по Устройство на територията (УТ) на Община Русе. С нея е наредено на ЕТ да премахне следните преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", разположени в поземлен имот (ПИ) с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР) на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", представляващи т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ.

В жалбата се излагат съображения за незаконосъобразност на оспорения административен акт поради нарушение на материалния закон, допуснати съществени нарушения на административно-производствените правила и несъответствието му с целта на закона. Основания за оспорване, разписани от законодателя в чл.146, т.3-5 от АПК. Развиват се подробни доводи в подкрепа на сочените оплаквания. Всичко това се поддържа от адвоката на оспорващата страна и в допълнително становище.

Иска се отмяна на атакуваната заповед и присъждане на направените разноски.

Ответникът по жалбата – зам. кметът на община Русе, чрез своя процесуален представител оспорва жалбата и я счита за неоснователна.

Русенският административен съд, след като обсъди данните по делото и доводите на страните и след преценка на събраните по делото писмени доказателства и заключението по назначената и приета съдебно-техническата експертиза, намира жалбата за процесуално допустима като подадена в 14-дневния срок по чл. 215, ал. 4 от ЗУТ, от надлежна страна, имаща право и интерес от обжалването. Разгледана по същество, жалбата се явява  неоснователна.

Фактически и правни изводи:

   Съобразно правомощията, които са му предоставени с разпоредбите на чл. 81 и 82 от Наредба № 7 за реда и условията за разполагане на преместваемите обекти, на рекламно-информационните и монументално-декоративни елементи, и за осъществяване на рекламната дейност на територията на община Русе (Наредба №7), както и чл.57а, ал.3 от ЗУТ, вр. с §1, ал.3 от ДР на ЗУТ, зам.-  кметът на община Русе /оправомощен по посочения ред – л.34/ издал Заповед №РД-01-З617/04.11.2022г., позовавайки се и на разпоредбите на чл.57а, ал.1, т.1 и т.2, ал.2 и ал.3 , вр. с чл.56, ал.2 от ЗУТ.

С нея, на адресата й ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“, ЕИК *********, седалище гр. Русе, представляван от К.Х.С. е наредено да премахне преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", разположени в поземлен имот с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", представляващи т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ. Посочено е още, че демонтирането следва да се извърши в 30-дневен срок след влизане на заповедта в сила, като преди това следва да се отправи покана за доброволно изпълнение и е указано, че при неспазване на срока за доброволно изпълнение ще се извърши принудително премахване от община Русе за сметка на извършителя по реда на чл.82, ал.4 от Наредба №7.

Като фактическо и правно основание за издаване на оспорения акт е записано в заповедта : „преместваемите обекти са поставени без актуално разрешение за поставяне, без презаверена схема и без правно основание върху имот частна общинска собственост, в нарушение на чл. 57а, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗУТ“. Записано е още, че административната преписка е била образувана по повод постъпило писмо, №ВП-2073 от 26.08.2022г. относно премахване на преместваеми обекти, поради изтекли наемни правоотношения, разположени в ПИ с идентификатор 63427.4.338 по КККР на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж.к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев". Посочени са като основание за издаване на заповедта разпоредбите на чл. 56, ал. 2, изречение първо, във връзка с чл. 57а, ал. 1, т. 1 и т. 2, предложение 2-ро от ЗУТ, чл. 11, ал. 1, чл. 15, ал. 1, т. 5, чл. 19, aл.1, т.1 и чл. 26, ал. 1 от Наредба №7 на ОбС - Русе.

Нормата на чл.56, ал.2 от ЗУТ изисква да се издаде разрешение за поставяне въз основа на схема и проектна документация, одобрени от главния архитект на общината за обектите по ал. 1, т. 1 и 2 – това са именно преместваемите обекти. Нормата на чл.26, ал.1 от Наредба №7 пък сочи хипотезата, при която „След изтичане срока на разрешението за поставяне,  преместваемият обект се премахва от собственика му за негова сметка, като теренът се възстановява в първоначалния му вид“. Следващата разпоредба, тази на чл.57а, ал.1, т.1 и т.2 от ЗУТ казва, че „Обектите по чл. 56, ал. 1 и чл. 57, ал. 1 се премахват, когато: т.1 - са поставени без одобрена схема, когато такава се изисква, и/или без разрешение, в противоречие със схемата и/или в противоречие с издаденото разрешение и т.2 - са поставени без правно основание или правното основание за одобряване на схемата и/или за издаване на разрешението за поставяне е отпаднало“. Нормите на чл. 11, ал. 1, чл. 15, ал. 1, т. 5, чл. 19, aл.1, т.1 и чл. 26, ал. 1 от Наредба №7 на ОбС – Русе описват процедурата, по която се кандидатства и съответно одобряват, изискванията към преместваемите обекти, като в чл.15, ал.1, т.5 от Наредбата е казано, че „Преместваемите обекти трябва - да не са поставени в нарушение на настоящата наредба и на действащото законодателство“. Същата забрана въвежда и чл.19, ал.1, т.1 от Наредбата, според която „Преместваемите обекти не могат да бъдат поставяни и използвани: В нарушение на настоящата наредба, както и на действащото законодателство“. Последната от цитираните в заповедта разпоредби от Наредбата, тази на чл.26, ал.1 сочи, че „След изтичане срока на разрешението за поставяне,  преместваемият обект се премахва от собственика му за негова сметка, като теренът се възстановява в първоначалния му вид“.

За да постанови оспорената пред настоящата инстанция заповед и да стигне до изложените в нея изводи за наличие на условията, при които преместваемият обект подлежи на премахване/демонтиране, административният орган е приел за установено и безспорно доказано в мотивите на същата следното:

Поземлен имот с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе е частна общинска собственост.

Установено е, че двата преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", са разположени в посочения ПИ с идентификатор 63427.4.338 по КККР на гр. Русе и се намират в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев" и представляват т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ. За поставянето им на ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.” били издадени Разрешение за поставяне (РП) №94 от 06.06.2016г. (л.30 от адм. преписка), издадено от главния архитект на Община Русе. Съответно е сключен между общината и едноличният търговец Договор №5553 от 20.05.2016г. за отдаване под наем на терен за поставяне на преместваем обект (л.28 и сл. от адм. преписка), съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗУТ, за обект - т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ на територията на община Русе. Идентично, на ЕТ е издадено и РП №35 от 22.03.2016 г., разписано от главния архитект на Община Русе и сключен между страните Договор № 5505 от 15.02.2016г. (л.24 и сл. от адм. преписка) за отдаване под наем на терен за поставяне на преместваем обект, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗУТ, за обект представляващ т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ на територията на община Русе. В заповедта, АО е смесил двете разрешения за поставяне досежно това за коя точка се отнасят, но както ще видим по-долу в правните изводи, тази грешка не влияе на законосъобразността на оспорения административен акт.

Видно от писмо, №ВП-2073 от 26.08.2022г. (л.23 от адм. преписка), адресирано до зам. кмета на община Русе е, че наемните правоотношения по двата договора, сключени между общината и ЕТ :  Договор №5553 от 20.05.2016г. и Договор № 5505 от 15.02.2016г. били изтекли, съответно на 16.02.2021г. и 21.05.2021г. ЕТ е уведомен за това обстоятелство, както става ясно от писмо на община Русе, изх. №30-6615-1/17.02.2021г. (л.38 от адм. преписка) и писмо на община Русе, изх. №30-4240-1/31.05.2021г. (л.35 от адм. преписка), и двете получени от търговеца, съгласно приложените след писмата известия за доставяне. След издаване на последните две цитирани писма, с ново писмо, изх. №30-4240-1#1 от 30.06.2022г. (л.33 от адм. преписка), получено от ЕТ, видно от съобщението за доставяне, той е уведомен за това, че наемните правоотношения по двата договора, сключени между общината и търговеца -  Договор №5553 от 20.05.2016г. и Договор № 5505 от 15.02.2016г. са изтекли. На следващо място, че в 30-дневен срок следва да премахне преместваемите обекти и  да възстанови терена, на който са поставени в първоначалния му вид. Указано му е, че при неизпълнение, общината ще предприеме действия по принудително премахване на обекта, за сметка на наемателя.

Така, на 13.09.2022г., работна група от отдел „Строителен контрол“ при община Русе извършила проверка по повод писмо, №ВП-2073 от 26.08.2022г. на имот с идентификатор 63427.4.338 по КККР на гр. Русе, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", където се намирали двата преместваеми обекта „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания". Установили са състоянието на обектите, направили са съответните измервания и снимки. За тази проверка е уведомен и ЕТ – виж писмо, изх. №94К-2886-1 от 15.09.2022г. (л.19 от адм. преписка). С това писмо, ЕТ е уведомен, че започва производство по издаване на заповед по реда на чл.57а, ал.2, вр. с чл. 56, ал. 2, изречение първо, във връзка с чл. 57а, ал. 1, т. 2 от ЗУТ за премахване на двата преместваеми обекта в процесния имот.

На 17.10.2022г. е съставен и констативен акт №П - 02 от същата дата (л.14 от адм. преписка). Този протокол, свързан с отново извършена проверка на ПИ с идентификатор 63427.4.338 по КККР на гр. Русе, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", където се намират „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания" е изготвен по реда на чл.57а, ал.2 от ЗУТ и съобщен на заинтересуваните лица по реда на същия закон. С него проверяващите са констатирали, че двата преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", са разположени в посочения ПИ с идентификатор 63427.4.338 по КККР на гр. Русе и представляват т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ. Записали са в КП, че обектите са собственост на ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“, направили са окомерна скица на разположението на обектите, снимки и са описали обектите. В раздел „Установени нарушения“ на КП, длъжностните лица при община Русе сочат, че правното основание за поставяне на преместваемите обекти е отпаднало, тъй като двата договора - Договор № 5505 от 15.02.2016г. и Договор №5553 от 20.05.2016г. са изтекли и за обектите няма сключени нови договори. Приемат още, че по този начин преместваемите обекти са поставени без актуално разрешение за поставяне, без презаверена схема и без правно основание върху имот, ЧОС, в нарушение на чл. 57а, ал. 1, т.1 и т. 2 от ЗУТ. Указано е в КП, че възражение по него могат да бъдат депозирани в 3-дневен срок от получаване на акта. ЕТ бил уведомен за така съставения КП, видно от обратна разписка на л.12 от адм. преписка на 21.10.2022г. Възражение срещу него не било подадено.

Така, на 04.11.2022г. е издадена и оспорената пред съда Заповед №РД-01-З617/04.11.2022г., от заместник-кмет по УТ на Община Русе, като с нея е наредено на ЕТ да премахне преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", разположени в поземлен имот (ПИ) с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри (КККР) на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", представляващи т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ.

 По делото, за изясняване на възникнали въпроси, за които са необходими специални знания и които са от съществено значение за правилното разрешаване на спора бе назначена съдебно-техническа експертиза със задачи относно състоянието на двата преместваеми обекти и съпоставка на проверката от вещото лице на описанието на обектите в констативния акт и обжалваната Заповед МРД-01-3617/04.11.2022г.

При гореизложените факти, съдът прави следните правни изводи:

Заповед №РД-01-3617/04.11.2022г. е издадена от зам. кметът на община Русе. Компетентността да издава този вид заповеди според закона е предоставена на кмета на общината, видно от разпоредбата на чл.57а, ал.3 от ЗУТ. Нормата на чл. 81 в Глава седма от Наредба № 7 за реда и условията за разполагане на преместваемите обекти, на рекламно-информационните и монументално-декоративни елементи, и за осъществяване на рекламната дейност на територията на община Русе, озаглавена „РЕД ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИТЕ ОБЕКТИ. АДМИНИСТРАТИВНО-НАКАЗАТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ“ също сочи, че кметът на общината упражнява общ контрол по спазването на тази Наредба. От друга страна, съгласно §1, ал.3 от ДР на ЗУТ „Кметът на общината може да предостави свои функции по този закон на заместниците си, на главния архитект на общината и на други длъжностни лица от общинската (районната) администрация“. По делото е представена заповед №РД-01-2717 от 25.08.2022г.(л.34), с която кметът на община Русе е делегирал правомощия по реда на §1, ал.3 от ДР на ЗУТ на заместник-кмет по Устройство на територията на Община Русе, сред които и издаване на заповеди по чл.57а, ал.3 от ЗУТ.

Ето защо, противно на твърдението за липса на компетентност на издателя на оспорения административен акт, Заповед №РД-01-3617/04.11.2022г. е издадена от компетентен орган и няма причина за обявяването и за нищожна, както се иска в жалбата до съда. Тя е в предписаната от закона форма, а фактическите основания за издаването й обосновават приложеното правно основание по чл.57а, ал.1, т.2, предл. 2 от ЗУТ и чл.26, ал.1 от Наредба №7. Не са допуснати и процесуални нарушения, които да водят до незаконосъобразност на заповедта. Напротив, спазена е изцяло процедурата, разписана в закона – чл.57а от ЗУТ и тази в Наредба №7 на ОбС – Русе досежно издаване на административния акт. Извършена е била проверка на място, съставен бил изискуемият по ал.2 на тази норма констативен акт, от компетентните за това лица, за установяване на обстоятелствата по чл.57а, ал.1 от ЗУТ.

Безспорен факт по делото е, че имотът, в който се намират двата преместваеми обекта, предмет на оспорената заповед, е частна общинска собственост.

Няма спор и че обектите, предмет на заповедта са преместваеми.

По отношение на описанието-индивидуализацията на обектите:

Обектите, предмет на заповедта на зам.-кмета – „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", разположени в поземлен имот с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", представляващи т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ са добре индивидуализирани. Те са посочени като такива с тези белези и в Договори №5553 от 20.05.2016г. и Договор № 5505 от 15.02.2016г., сключени между община Русе и ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“ през 2016г., в различни месеци. Вещото лице след проверка и на място сочи, че това са двата обекта, които са предмет и на КП и оспорената заповед. За същите има и издадени и Разрешение за поставяне №94 от 06.06.2016г.  и РП №35 от 22.03.2016 г. от главния архитект на Община Русе. В тези РП също са засегнати местата за поставяне – т.363 и т.450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ в община Русе и безспорно касаят същите обекти.

При така установеното в предходния абзац, единственият въпрос, на който съдът следва да даде отговор е – в кой момент може да се издаде заповед за премахване на тези преместваеми обекти.

Отговор намираме в разпоредбата на чл.57, ал.1, т.2 от ЗУТ, според която „Обектите по чл. 56, ал. 1 и чл. 57, ал. 1 се премахват, когато: са поставени без правно основание или правното основание за одобряване на схемата и/или за издаване на разрешението за поставяне е отпаднало“. Дори и да се приеме, че за тези обекти има валидни РП, издадени през 2016г., то е безспорно, видно от доказателствата по делото, че Договори №5553 от 20.05.2016г. и Договор № 5505 от 15.02.2016г., сключени между община Русе и ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“ през 2016г., са изтекли на посочените в писмата, адресирани до ЕТ дати. Нормата на чл.15, ал.1, т.5 от Наредба №7 на ОбС – Русе също изисква преместваемите обекти „да не са поставени в нарушение на настоящата наредба и на действащото законодателство“. В този дух е и разпоредбата на чл.26, ал.1 от същата Наредба, според която „След изтичане срока на разрешението за поставяне,  преместваемият обект се премахва от собственика му за негова сметка, като теренът се възстановява в първоначалния му вид“. След като срокът на двата  Договори №5553 от 20.05.2016г. и Договор № 5505 от 15.02.2016г. е изтекъл, то ЕТ стопанисва двата преместваеми обекти без правно основание. Ето защо правилно, с оглед на така установените факти АО е издал Заповед №РД-01-3617/04.11.2022г. за премахване на двата преместваеми обекта.

Всички възражения, които са депозирани от ЕТ в жалбата до съда остават неоснователни и недоказани.

Възражението, че поземлен имот с идентификатор 63427.4.338 изобщо не е обхванат от Общата схема и че в този поземлен имот не съществуват точки за поставяне на преместваеми обекти е неоснователно. Както установи и вещото лице, именно в този имот се намират „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", собственост на ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“. Друг е въпросът, че в самата заповед АО е смесил, както посочихме и по-горе двете разрешения за поставяне досежно това за коя точка се отнасят. Смесването обаче не се отразява върху законосъобразността на административния акт, защото по-важните обстоятелства са доказани: 1. Налице са преместваеми обекти, които се намират в ПИ с идентификатор 63427.4.338, по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе - частна общинска собственост, в гр. Русе ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев"; 2. Тези обекти са собственост/стопанисват се от ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“; 3. За преместваемите обекти са сключени между общината и ЕТ Договор №5553 от 20.05.2016г. и Договор № 5505 от 15.02.2016г. за отдаване под наем на терен за поставяне на преместваем обект; 4. Тези договори са с предмет именно павилионите за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания, в гр. Русе ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев"; 5. Срокът на наемните правоотношения по двата договора, сключени между община Русе и ЕТ е изтекъл, съответно на 16.02.2021г. и 21.05.2021г., по който въпрос няма и спор, дори се признава в жалбата срещу заповедта.

Всичко това дава възможност на собственика на имота - община Русе, с оглед разпоредбата на чл.57а, ал.1, т.2 от ЗУТ и съответстващите разпоредби от Наредба № 7 за реда и условията за разполагане на преместваемите обекти, на рекламно-информационните и монументално-декоративни елементи, и за осъществяване на рекламната дейност на територията на община Русе да иска тяхното премахване.

Вярно е, че в разрешенията за поставяне няма указан срок на действие. Разрешенията за поставяне са издадени въз основа на договор за наем и схема за поставяне на преместваем обект/одобрен проект/ и както е записано в тях, условията за поставяне на преместваемите обекти следва да бъдат съобразени със спазване на одобрен проект и с договора с община Русе. Следователно, изтичането на срока на договора е основание за община Русе да поиска премахването на преместваемите обекти.

Правилно, при спазване на законовите и подзаконовите норми приложими за случая, зам. - кметът на община Русе е издал Заповед №РД-01-З617/04.11.2022г. за премахване на преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", разположени в поземлен имот с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", представляващи т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ.

Община Русе е собственик на имота, в който е поставен преместваемия обект. Правото на собственост е основно вещно право, абсолютно и неограничено, то е гарантирано и защитено от Конституцията на Р България и от закона. В качеството му на вид субективно право, правото на собственост предоставя на собственика възможността за определени въздействия върху вещта и възможност да се изисква от другите правни субекти да не извършват посегателства върху нея. Като собственик на ПИ, в който се намира обектът, предмет на заповедта на зам. - кмета, община Русе може и има право да иска определено поведение от лицата, които през 2016г., на правно основание договор за наем са поставили процесните преместваеми обекти в този имот, след като договорът е изтекъл.

Изложеното дотук води към безспорния и несъмнен извод за законосъобразност на оспорения административен акт. Не са налице основанията и пороците, посочени в жалбата и в писмени бележки, които да доведат до извод, различен от изложения.

Водим от горното, на основание чл.172 от АПК съдът

 

                   Р Е Ш И :

 

Отхвърля жалбата на ЕТ „Й.С.-Салта-69-71-К.Х.“, ЕИК *********, седалище гр. Русе, представляван от К.Х.С., действащ чрез адв. Г. В. срещу Заповед №РД-01-З617/04.11.2022г., издадена от зам. – кмет по устройство на територията при на Община Русе, с която е наредено на ЕТ да премахне преместваеми обекти: „Два броя павилиони за продажба на плодове, зеленчуци, промишлени стоки, вестници, списания", разположени в поземлен имот с идентификатор 63427.4.338 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Русе - частна общинска собственост, в ж. к. „Дружба-1”, по ул. „Гео Милев", представляващи т. 363 и т. 450 от Общата схема на преместваемите обекти по чл. 56 от ЗУТ.

Решението е окончателно.

 

 

 

 

 

Съдия: