№ 56
гр. Чирпан, 03.09.2025 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
РАЙОНЕН СЪД – ЧИРПАН, СЪСТАВ IV, в публично заседание на
тринадесети август през две хиляди двадесет и пета година в следния състав:
Председател:Галя Тр. Динкова
при участието на секретаря Виолета Т. Загорчева
като разгледа докладваното от Галя Тр. Динкова Административно
наказателно дело № 20255540200146 по описа за 2025 година
и за да се произнесе взе предвид следното:
Обжалвано е Наказателно постановление № 154 от 08.04.2025 година, издадено
от Директора на Регионална дирекция по горите - Стара Загора, с което на основание
чл. 275, ал. 1, т. 2 от ЗГ и чл. 53, ал. 1 и ал. 2 от Закона за административните
нарушения и наказания (ЗАНН) на Б. А. А., с ЕГН **********, с адрес: *** е
наложено административно наказание „ГЛОБА“ в размер на 500 лева, за това, че
СЪХРАНЯВА в близост до къщата, в която живее, на адрес: ***, на разстояние 5 метра
от входа 3.0 пространствени кубични метра дърва за горене от дървесен вид дъб,
НЕПРИДРУЖЕНИ С ПРЕВОЗЕН БИЛЕТ. Дървесината е измерена със стандартна
ролетка. Нарушението е извършено на 11.02.2025 година на адрес: с. Могилово, общ.
Чирпан. Гореописаното деяние не е маловажен случай по чл. 28 от ЗАНСС и
съставлява нарушение по чл. 213, ал. 1, т. 2 от Закона за горите.
Въззивникът обжалва издаденото Наказателно постановление № 154 от
08.04.2025 година на директора на РДГ Стара Загора, като сочи, че не е извършил
описаното нарушение и не е нарушил сочените в наказателното постановление
разпоредби. Твърди в жалбата, че по случая е образувана преписка, вх. № 2592 от 2025
година на Районна прокуратура Стара Загора – ТО Чирпан, за преценка налице ли е
извършено престъпление. По преписката с Постановление от 03.04.2025 година е
прието, че липсват данни за извършено престъпление от общ характер, както и за
извършени нарушения по чл. 213 от ЗГ, поради което производството е прекратено. В
тази връзка, сочи, че издаденото НП е незаконосъобразно. Излага доводи, че дървата,
за съхранението на които му е наложено наказанието, са му дадени няколко години
1
преди това от съседа му Ж.Ж. и същите били отрязани при ремонта на пътя с.
Могилово – с. Винарово от фирмата, извършваща ремонта. Твърди също, че по
никакъв начин не е установено в административно-наказателното производство
дървесината в дома му да е от горска територия, като ЗГ е неприложим за дървесина,
която не е придобита от горска територия.
Въззивникът твърди, че е наказан за нарушение, което не е извършил и то от
орган, който не е компетентен с оглед изключването на приложението на ЗГ.
Излага доводи, че издаденото НП е незаконосъобразно и поради допуснати
съществени нарушения на административно-производствените правила, доколкото не
са изяснени обстоятелствата при които е извършено нарушението и доказателствата,
които го потвърждават – нарушение на чл. 57 от ЗАНН. Счита, че в случая е следвало
да се приложи чл. 54, ал. 1, т. 2 от ЗАНН и производството по делото да се прекрати.
Посочва, че чисто формално е посочено в НП, че случаят не е маловажен по чл. 28 от
ЗАНН, без да се извърши преценка на обстоятелствата при извършване на
нарушението и доколкото не е безспорно доказано извършването на нарушението не
следвало да се прилага и чл. 273, ал.1 от ЗГ.
Моли съда да ответни издаденото Наказателно постановление № 154 от
08.04.2025 година на директора на Регионална дирекция по горите – Стара Загора като
незаконосъобразно и да му се присъдят сторените по делото разноски.
В о. с. з. процесуалният представител на въззивника поддържа жалбата и
изложените в нея аргументи относно незаконосъобразността на издаденото НП.
Въззиваемата страна се представлява от юрисконсулт, който сочи аргументи в
подкрепа на издаденото наказателно постановление. Процесуалният представител на
въззиваемата страна излага и допълнителни съображения в писмени бележки.
РП Стара Загора – ТО Чирпан, редовно уведомена по реда на чл. 62 от ЗАНН,
не изпращат представител.
Производството е по реда на чл. 59, ал. 1 вр. чл. 58д, т. 1 от ЗАНН. Жалбата е
подадена в преклузивния срок по чл. 59, ал. 2 от ЗАНН от легитимирана страна, при
наличие на правен интерес от обжалване и пред компетентен съд по местоизвършване
на твърдяното нарушение, поради което жалбата е процесуално допустима.
Издаденото НП № 154 от 08.04.2025 година е връчено на въззивника на 13.05.2025
година и датата на връчване не се оспорва от страните по делото. Жалбата е входирана
при АНО на 23.05.2025 година при спазване на 14-дневния срок за обжалване. НП е
издадено при спазване на шестмесечния срок по чл. 34, ал. 3 от ЗАНН.
Разпоредбата на чл. 53 от ЗАНН задължава АНО, когато установи, че
нарушител е извършил виновно деяние, да издаде наказателно постановление. В
разпоредбата на чл. 57 от ЗАНН изчерпателно са изброени необходимите реквизити на
2
наказателното постановление, за да бъде то законосъобразно. В конкретния случай
издаденото НП съдържа всички изискуеми законови реквизити.
В обжалваното наказателно постановление № 154 от 08.04.2025 година на
директора на Регионална дирекция по горите - Стара Загора, точно са записани трите
имена и длъжността на лицето, което го е издало, датата на издаването и номера на
наказателното постановление, датата и номера на акта, въз основа на който се издава
постановлението и имената, длъжността и местоработата на актосъставителя, името на
нарушителя и индивидуализиращите го признаци, точния му адрес, описание на
нарушението, датата и мястото, където е извършено нарушението, обстоятелствата,
при които е осъществено, както и на доказателствата, които го потвърждават,
законната разпоредба, която е била нарушена виновно, както и вида и размера на
наказанието.
Запознавайки се с материалите по делото и анализирайки събрания по делото
доказателствен материал, съдът приема за безспорно доказано извършването на
вмененото на жалбоподателя нарушение.
С Акт серия И002025 № 115089 от 11.02.2025 година, АУАН № 154 от 2025
година по Регистъра на РДГ Стара Загора, е установено следното нарушение: на
11.02.2025 година в ********** Б. А. А., ЕГН **********, л.к. № *********, издадена
на 27.01.2022 година от МВР Стара Загора съхранява в близост до къщата, в която
живее /на разстояние 5 метра/ дървесина от дървесен вид „дъб“ в размер на 3.0
пространствени кубични метра, непридружени с превозен билет, измерени със
стандартна ролетка, с което е нарушил разпоредбата на чл. 213, ал. 1, т. 2 от ЗГ.
Свидетел на извършването на нарушението и на съставянето на АУАН е св. Г. П. Г..
АУАН № 154 от 2025 година е връчен на нарушителя на 11.02.2025 година, като
въззивникът е изразил несъгласие със съставения АУАН. Съставена е разписка за
отговорно пазене ИОО № 061057, с която въззивникът е удостоверил, че е получил за
отговорно пазене от Н. Д. П. – актосъставител 3.0 пространствени кубични метра
дърва за огрев от дървесен вид „дъб“, измерени със стандартна рулетка. Съставен е
доклад до директора на РДГ Стара Загора.
Съгласно Регистър „Актова преписка“, воден в РДГ – Стара Загора, лицето Б. А.
има два броя нарушения, установени с АУАН № 115088 от 11.02.2025 година – за
нарушение по чл. 213, ал. 1, т. 1 от ЗГ /съхранение на дървесина, немаркирана с
контролна горска марка/ и с АУАН № 115089 от 11.02.2025 година – за нарушение по
чл. 213, ал. 1, т. 2 от Закона за горите /съхранение на дървесина, непридружена с
превозен билет/.
По делото е приобщена преписка № 375 ЗМ-53 от 2025 година по описа на РУ
Чирпан, прокурорска преписка № 2592 по описа на Районна прокуратура Стара Загора
– ТО Чирпан. Видно от приложената преписка е, че лицето Ж.Т.Ж. е починал на
3
02.07.2023 година. По преписката са снети обяснения от Б. А. А., Г. П. Г., Н. Д. П. и от
кметския наместник на с. Могилово Ц.М. Г.а. С Постановление от 03.04.2025 година на
РП Стара Загора – ТО Чирпан на основание чл. 199, чл. 213, ал. 1 и чл. 24, ал. 1 от
НПК е отказано образуването на досъдебно производство и преписката е прекратена.
Изложени са доводи, че при проверката не са събрани данни за извършено
престъпление от общ характер по чл. 235, ал. 1 от НК, по чл. 194 от НК, както и за
друго престъпление от общ характер, с оглед на което преписката следва да се
прекрати. Постановлението е връчено на въззивника на 07.04.2025 година.
В о.с.з. са разпитани свидетелите Н. Д. П., Г. П. Г. и Ц.М. Г.а. От показанията на
св. П. е видно, че на 11.02.2025г. с колегата Г. Г. и съвместно с полицаите от РУ
Чирпан посетили няколко адреса и адреса на Б. А., където установили пред къщата му
дърва в размер на 3 пространствени кубика от дъб, нарязани за печка. Лицето
твърдяло, че дървата са негови. Поискали му документ, той не им представил. Б. А.
казал, че някакъв човек му е закарал дървата, после този човек починал. Дървата били
дъб /меше/, 3 пространствени кубика, измерени с рулетка. Б. А. казал, че са си негови.
Не е давал някакви обяснения. Не си спомня точно дали кметският наместник е
присъствал по време на проверката. По негово впечатление дървата били отсечени
преди 5-6 месеца. В района, в който са извършвали проверката, имало дъб. Масово в
землището имало такива насаждения. По пътя Винарово – Могилово има дъб, габър,
бряст. Служебно му е известно, че е извършвана сеч при разширяване на пътя, но не
може да каже от какъв вид са изсечените дървета. Дървата са намерени пред къщата и
Б. А. казал, че това са негови дърва.
От показанията на св. Г. П. Г. се установява, че на 11.02.2025. при извършена
проверка с колегата Н. П. в землището на с. Могилово на лицето Б. А., установили, че
пред входната врата на адреса, има три пространствени куб. метра дъб, които не са
маркирани с контролна горска, общинска или производствена марка. За дървата Б. А.
не им представил документ за произхода на дървесината. Колегата му П. съставил два
АУАН-а – за контролна горска марка, че не са маркирани, а другият АУАН – че не е
представен превозен билет с тях. Б. А. заявил, че дървата си ги е закупил от някой
човек. Докарал му ги е с камион. Не си спомня кметският наместник дали е бил там.
Дървата били видимо сухи. Не може да каже кога са отсечени. Може би преди година
две. В района на проверката имало такива насаждения. Пътят Винарово-Могилово
минава край гората и край пътя има дървета дъб. Ремонтиран е този път. Известно му
е, че е извършвана сеч поради ремонта на пътя.
От показанията на св. Ц. Г.а е видно, че свидетелят е кметски наместник съм на
с. Могилово и познава Б. А.. При проверката дошли при нея полицаите и поискали тя
да ги заведе на три адреса – единият бил на Б. А.. Не си спомня кога я повикали.
Завела ги на адреса на Б., но него го нямало и му се обадили да дойде. Тя видяла
4
дървата, които били в уличката към неговата къща, отвън. Дървата били смесени по
вид и дебелина. Имало дъб, габър и тънки, смесени по вид и по размери. Тя лично не е
видяла кога са му ги докарали. Той казал, че дървата са от ремонта на пътя. Такъв
ремонт на пътя Винарово-Могилово бил извършван. Били изсечени много дървета и
лично при нея в кметството в с. Могилово докарали три Камаза на трупи – метровки,
смесени по вид, и дъб, и габър и други. Тези дърва ги докарали като помощ за
кметството. Докарали ги с камиони на фирмата, които работели с тези камиони на
пътя. Когато дошли полицаите, Б. казал, че дървата са били от пътя. Дървата, които
докарали в кметството, били без превозен билет и без всякакъв вид марки. Дървата за
кметството били и сухи, и пресни дърва. Не е искала документ за дървата. Знае, че
фирмата се е разбрала с Община Чирпан да ги докарат като помощ за кметството. И
във Винарово карали дърва – за читалището и кметството.
По делото са приобщени като писмени доказателства: АНП, изпратени с писмо
вх.№ 3111/03.06.2025г. на РДГ Стара Загора, жалба рег.№ 15-2652/23.05.2025г. срещу
НП № 154 от 08.04.2025 г., издадено от Директора на РДГ Стара Загора, ведно с НП №
154 от 08.04.2025 г., и АУАН № 115089 от 11.02.2025 г., пълномощно и ДПЗС, заверено
копие на известие за връчване на НП № 154 от 08.04.2025 г.; заверено копие на Заповед
№ РД- 49-171 от 23.05.2024 г. на МЗХ; заверено копие на АУАН № 115089 от
11.02.2025 г.; заверено копие на разписка за отговорно пазене № 061057 от 11.02.2025
г.; заверено копие на доклад - вх. № 15 - 961 от 20.02.2025 г.; ведно с прокуроска
преписка № 375 ЗМ-53/2025г. по описа на РУ Чирпан, справка Регистър актова
преписка., и молба вх.№ 3464/18.06.2025г
При наличието на събраните доказателства съдът намира, че в случая се доказа
по безспорен и неопровержим начин, че въззивникът е извършил административно
нарушение по чл. 213, ал. 1, т. 2 от Закона за горите.
Обжалваното наказателно постановление № 154 от 08.04.2025 година,
издадено от Директора на Регионална дирекция по горите - Стара Загора,
упълномощен със Заповед № РД 49-171 от 23.05.2024 година на министъра на
земеделието и храните, е обжалвано в срок, издадено е от компетентен орган в
рамките на неговите правомощия и се явява законосъобразно, по следните
съображения:
Съгласно разпоредбата на чл. 277 от ЗГ съставянето на актовете, издаването,
обжалването и изпълнението на наказателните постановления се извършва по реда на
ЗАНН. Съгласно чл. 274 от ЗГ нарушенията по закона и подзаконовите актове по
прилагането му се установяват с актове на: 1. служителите в Изпълнителната агенция
по горите и в нейните структури, които заемат длъжност, за която се изисква
лесовъдско образование, както и определените със заповед на изпълнителния директор
на Изпълнителната агенция по горите; 2. служителите в държавното предприятие
5
по чл. 163, в държавните горски стопанства, държавните ловни стопанства и учебно-
опитните горски стопанства, които заемат длъжност, за която се изисква лесовъдско
образование; 3. кметовете на кметства, кметските наместници и лицата, които заемат
длъжност в общините или общинските горски структури, за която се изисква
лесовъдско образование - за горските територии на територията на съответната
община; 4. лицата, вписани в регистъра за лесовъдска практика по чл. 235 - за
горските територии, за които имат сключен договор за горскостопански дейности и
отговарят на условията на чл. 37 от Закона за административните нарушения и
наказания; 5. държавните служители на Министерството на земеделието и храните,
оправомощени от министъра; 6. държавните служители на Министерството на
вътрешните работи, оправомощени от министъра. Актосъставителят е горски
инспектор при РДГ Стара Загора и следователно е оправомощен по силата на закона да
съставя АУАН.
Със Заповед № РД 49-171 от 23.05.2024 година на министъра на земеделието и
храните директорите на регионалните дирекции по горите са оправомощени да
издават наказателни постановления за нарушения по Закона за горите и подзаконовите
актове по прилагането му. Съгласно чл. 275, ал. 1, т. 2 от ЗГ наказателните
постановления по закона и подзаконовите актове по прилагането му се издават от
оправомощени от министъра на земеделието и храните длъжностни лица от
регионалните дирекции по горите.
Съдът не споделя доводите на жалбоподателя, че ЗГ не е приложим в
конкретния случай, тъй като не е доказано дървата да са от горска територия, както и
поради това, че разпоредбата на чл. 2, ал. 3, т. 4 от ЗГ изрично изключва приложението
на закона за площите, заети с горскодървесна растителност в обхвата на
републиканските, местните и железните пътища. Нарушението, извършено от
жалбоподателя е за това, че намереното количество дърва пред дома му, които той
съхранява, същите са без документ за произхода им, без превозен билет, за които
жалбоподателят не отрича, че са негови. В хода на административно-наказателното
производство при тази форма на противоправното деяние на соченото нарушение АНО
не следва да доказва конкретното място, от което са добити намереното количество
дърва, респективно попада ли соченото място от жалбоподателя като изключение от
приложното поле на Закона за горите, а именно: републикански, местни и железни
пътища. Събраните в хода на производството гласни доказателствени средства не
установяват по безспорен начин, че дървата са с произход покрай пътя на Винарово-
Могилово. Дори и да се приеме, че починалото лице от с. Могилово е докарало
дървата на жалбоподателя, то той е бил длъжен да изиска съответните документи за
тях.
Обстоятелството, че по време на ремонта на пътя с. Винарово-с. Могилово са
6
доставяни дърва от фирмата, извършваща ремонт на пътя от сечта на дърветата покрай
пътя, на хора от селата, в това число и на кметството в с. Могилово и в с. Винарово, не
води до извода, че не е налице осъществен състав на административно нарушение.
Показанията на разпитаните по делото свидетели сочат, че дървата не са имали
превозен билет. Съгласно чл. 211, ал. 1 от Закона за горите дървесината се
транспортира от временен склад, придружена с превозен билет.
Съгласно ал. 2 на посочената разпоредба превозните билети се издават:
1. от оправомощени от директора служители в държавните горски стопанства,
държавните ловни стопанства и учебно-опитните горски стопанства - за дървесината,
добита от горските територии, в които упражняват служебните си задължения;
2. от лицата, упражняващи лесовъдска практика - за дървесината, добита от
собствените им гори, както и от горските територии, за които са упълномощени от
собственика.
Съгласно ал. 3 от същата разпоредба собствениците и ползвателите на обекти, в
които постъпва, преработва се или от които се експедира дървесина, или
оправомощени от тях лица издават превозни билети за дървесината, която се
транспортира от обекта.
Съгласно ал. 4 на чл. 211 от ЗГ дървесината, добита извън горските територии,
се транспортира, придружена с превозен билет, издаден от длъжностно лице,
определено от кмета на общината.
Съгласно ал. 5 на чл. 211 от ЗГ срокът на действие на превозните билети по ал. 1
се определя с наредбата по чл. 148, ал. 11.
Съгласно Наредба № 1 от 2012 година за контрола и опазването на горските
територии /чл. 63-чл. 64/, преди експедиране от временен склад дървесината се
маркира с контролна горска марка, като:
1. при едрата и средната строителна дървесина, както и при обли занаятчийски
материали (ОЗМ) се маркира един от отрезите на всяка секция, на който
предварително с траен знак е отбелязан обемът й;
2. при дребната строителна дървесина, дървесината за технологична преработка
и дървата за горене се маркира най-малко 30 на сто от обема на натоварената на
транспортното средство дървесина чрез поставяне на марката на видимия при
транспортиране отрез, като задължително се маркират всички отрези с диаметър над
20 см.
Маркирането по ал. 1 се извършва преди транспортиране на дървесината и по
начин, позволяващ контрол по време на транспорта.
Забранява се маркирането на дървесина с КГМ или общинска марка, когато е
добита без издадено позволително или разрешително за сеч, при условие че издаването
7
на такива се изисква по закон, с изключение на случаите по чл. 15а, ал. 2. Преди
транспортиране дървесината, добита извън горски територии, се маркира по начина,
указан в чл. 63. След маркирането на дървесината се издава превозният билет за нея.
Нарушителят е съхранявал на 11.02.2025 година пред двора на дома си 3
пространствени кубични метра дърва за горене от дървесен вид дъб, непридружени от
превозен билет. Немаркирането на дървата с каквато и да било марка – КГМ или
производствена марка се доказва както от разпитаните свидетели, така и от
приобщените по делото писмени доказателства, в това число и АУАН № 115088 от
11.02.2025 година, за който АУАН е съставено НП № 153.
При така приетото за установено от фактическа страна, законосъобразно и
обосновано административно-наказващият орган е приел, че жалбоподателят е
осъществил състава на административно нарушение по чл. 213, ал. 1, т. 2 от ЗГ и
правилно и законосъобразно му е наложил административно наказание на основание
чл. 275, ал. 1, т. 2 от Закона за горите, за извършено нарушение на чл. 213, ал. 1, т. 2 от
Закона за горите, съгласно която разпоредба: „Забраняват се покупко-продажбата и
други разпоредителни сделки, товаренето, транспортирането, разтоварването,
придобиването, съхраняването и преработването на: 1. дървесина, немаркирана с
контролна горска марка, съответно с производствена марка; 2. дървесина,
непридружена с превозен билет.“
По безспорен и несъмнен начин е установено, че жалбоподателят Б. А. А. е
съхранявал дървесина, непридружена от превозен билет. Съдът не констатира да са
били допуснати съществени процесуални нарушения, както при съставянето на АУАН,
така и при издаването на обжалваното НП, които да са довели до ограничаване
правото на защита на санкционираното лице- жалбоподател в настоящото
производство.
По отношение на правилността на горепосоченото НП, съдът счита, че са
налице всички предпоставки то да бъде потвърдено. За да бъде наказателното
постановление правилно, то наказанието, отразено в него, трябва да бъде основано на
материално-правна норма, като се вземат предвид всички факти и доказателства,
събрани в хода на производството по налагане на административни наказания.
В същата посока е и хипотезата на чл. 27 от ЗАНН, чрез която законодателят е
очертал начина и метода за определяне на административното наказание. Относно
наказанията, наложени на жалбоподателя, с обжалваното наказателно постановление,
съдът счита, че изцяло е спазено нормативното изискване на член 27 от ЗАНН и
определянето им е основано на точно посочени разпоредби на закона. Изложеното
обосновава извод за осъществяване от обективна страна на признаците на състава на
административно нарушение по чл. 213, ал. 1, т. 2 от Закона за горите, както правилно
деянието е било квалифицирано от АНО. Вмененото нарушение е формално, на просто
8
извършване и за довършването му не се изисква настъпване на допълнителни вредни
последици. Настъпването и липсата на такива последици подлежат на последваща
преценка при индивидуализацията на наказанието и не са определящи сами по себе си
за съставомерността на деянието. Нарушението е било извършено виновно от дееца
при наличието на пряк умисъл, тъй като същият е съзнавал общественоопасния му
характер, т. е. знаел е, че не следва да съхранява дървесина, без същата да е
непридружена с превозен билет.
Съдът намира, че деянието не представлява маловажен случай по смисъла на чл.
28 от ЗАНН и правилно АНО не го е приложил. Когато деянието представлява
„маловажен случай” на административно нарушение, АНО е длъжен да приложи чл.
28 от ЗАНН и да не налага санкция на нарушителя. В този смисъл е Тълкувателно
решение № 1 от 12.12.2007 г. на ВКС по н.д.. № 1/2007 г., ОСНК, съгласно което
преценката на административно - наказващия орган за „маловажност“ на случая по чл.
28 ЗАНН се прави по законосъобразност. Не е налице маловажност на случая с оглед
на засегнатите обществени отношения, които ЗГ урежда и регулира, независимо от
намереното количество дървесина, немаркирано със съответната марка.
Изводите на наказващия орган за наличието на визираното в санкционния акт
деяние по чл. 213, ал. 1, т. 2 от Закона за горите, са обосновани и в съответствие с
ангажираните доказателствени източници. За извършеното нарушение разпоредбата на
чл. 266, ал. 1 от Закона за горите предвижда административно наказание глоба в
размер от 500 лв. до 5000 лв. за физическо лице, което в нарушение на този закон и на
подзаконовите актове по прилагането му сече, извозва, товари, транспортира,
разтоварва, придобива, съхранява, преработва или се разпорежда с дървесина и
недървесни горски продукти. Наложеното наказание е в минимален размер, поради
което съдът го намира за справедливо.
С оглед изхода на спора не следва да се присъждат разноски в полза на
жалбоподателя. Такива са били поискани от въззиваемата страна, поради което на
същата следва да се присъдят разноски за юрисконсултско възнаграждение в
съответствие с чл. 63д, ал. 3 вр. ал. 4 от ЗАНН вр. чл. 27е от Наредбата за заплащането
на правната помощ, отчитайки и фактическата и правна сложност на делото, които
съдът счита, че същите възлизат на 80 лв.
Предвид изложеното дотук и на основание чл. 63, ал. 9, във връзка с чл. 63, ал.
2, т. 5 от ЗАНН, съдът
РЕШИ:
ПОТВЪРЖДАВА НАКАЗАТЕЛНО ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 154 от 08.04.2025
9
година, издадено от Директора на Регионална дирекция по горите - Стара Загора инж.
Петър Иванов Заяков, с което на Б. А. А., ЕГН **********, ***, е наложено
административно наказание – „ГЛОБА“ в размер на 500 лева за извършено нарушение
по чл. 213, ал. 1, т. 2 от ЗГ.
ОСЪЖДА Б. А. А., ЕГН **********, с. ***, да заплати на РДГ Стара Загора
разноски за юрисконсултско възнаграждение в размер на 80 лв.
Решението подлежи на касационно обжалване в 14-дневен срок от
съобщаването му на страните пред Административен съд Стара Загора на основанията,
предвидени в НПК и по реда на глава дванадесета от АПК.
Препис от решението да се връчи на страните.
Съдия при Районен съд – Чирпан: _______________________
10