О
П Р Е Д Е Л Е Н И Е
Гр.
Кюстендил 12 октомври
Кюстендилски
окръжен съд, търговска колегия, в закрито съдебно заседание проведено на 12
октомври 2017 година, като подложи на разглеждане докладваното от съдия К.
Бамбов т. д. № 60/2012
година и за да се произнесе, взе в предвид следното:
Производството е по реда на чл. 658 ал. 1 т. 9 от
Търговския закон.
Постъпила е молба вх. № 7255/07.09.2017 г. от Т.Н.Н. ЕГН **********
лична карта *** издадена на 29.11.2013 година от МВР гр. , със служебен адрес
гр. *** тел. *** ел. поща ***, в качеството му на синдик на „фирма” ЕООД /в
производство по несъстоятелност/ ЕИК ****** със седалище и адрес на управление
в гр. Кюстендил ул. „*** 4 област Кюстендилска. С молбата се отправя искане, с
което да се разреши на синдикът на
дружеството да се разпореди със сумата от 3 204,41 лева, тъй като това се
налага във връзка със съхранение и управление имуществото на дружеството за м. септември
2017 г.
Кюстендилският окръжен съд, в настоящия си съдебен
състав, намира молбата за основателна. Съображенията на съда за това са
следните:
Т. Н. Н. е назначен за синдик на „фирма” ЕООД /в
производство по несъстоятелност/ ЕИК ****** със седалище и адрес на управление
в гр. Кюстендил ул. „*** 4 област Кюстендилска. В изпълнение на правомощията си
по чл. 658 ал. 1 т. 9 от ТЗ е поискал от съда да разреши извършване на разход
свързан с управление имуществото на длъжника. Разходите са обосновани и
определени точно по размер. Това дава основание на съда даде исканото
разрешение за извършване на посочените разходи.
Водим
от горното и на основание. чл. 658 ал. 1 т. 9 от Търговския закон съдът,
О П
Р Е Д
Е Л И :
ДАВА РАЗРЕШЕНИЕ на
Т.Н.Н. ЕГН ********** лична карта *** издадена на 29.11.2013 година от МВР гр. ,
със служебен адрес гр. *** тел. *** ел.
поща *** - – синдик на „фирма”
ЕООД /в производство по несъстоятелност/ ЕИК ******
със седалище и адрес на управление в гр. Кюстендил ул. „*** 4 област
Кюстендилска, да се разпореди със сумата от 3 204,41 лева.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО
не подлежи на обжалване.
ОКРЪЖЕН СЪДИЯ: