и за да се произнесе, взе предвид следното: С молба синдикът на „Яна 2005” ЕООД гр.Кърджали е поискал от съда да разреши извършването на следните разходи: 1. възнаграждение на синдика за месеците август, септември и октомври 2011 г. – 1 890 лева, представляващи чиста сума за получаване; 2. данък общ доход в размер на 210 лева; 3. разходи за гориво – 230.01 лева и 4. пощенски разходи – 20.44 лева, или общо разходи в размер на 2 350.45 лева. По отношение на направеното предложение за разрешаване на посочените в молбата разходи, съдът по несъстоятелността съобрази следното: Съгласно чл.658, ал.2 от ТЗ, синдикът осъществява правомощията си съобразно с развитието на производството по несъстоятелност и постановеното от съда, като съгласно чл.658, ал.1, т.9 от закона, с разрешение на съда се разпорежда с паричните суми от банковите сметки на длъжника, когато това се налага във връзка с управлението на имуществото и неговото запазване. В тази връзка следва да се изплатят направените от синдика разходи за гориво в посочения размер, за което към молбата са представени писмени доказателства, пощенските разходи в посочения размер, възнаграждение на синдика за месеците август, септември и октомври 2011 г., както и необходимата сума, представляваща дължим ДОД. Водим от изложеното и на основание чл.658, ал.2 във връзка с чл.658, ал.1, т.9 от Търговския закон, съдът по несъстоятелността
О П Р Е Д Е Л И :
РАЗРЕШАВА на синдика на „Яна 2005” ЕООД гр.Кърджали – Диана Меранзова Колева, с ЕГН **********, да се разпореди със следните суми от особената банкова сметка на дружеството в „Юробанк и Еф Джи България” АД клон София, с IBAN – BG55BPBI 7942 50 73842601:1. възнаграждение на синдика за месеците август, септември и октомври 2011 г. – 1 890 лева, представляващи чиста сума за получаване; 2. данък общ доход в размер на 210 лева, който да се преведе на НАП, 3. разходи за гориво – 230.01 лева и 4. пощенски разходи в размер на 20.44 лева, или общо разходи в размер на 2 350.45 лева.
Определението да се впише в книгата по чл.634в, ал.1 от ТЗ.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
|