Решение по дело №3026/2012 на Районен съд - Габрово

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 5 февруари 2013 г. (в сила от 5 март 2014 г.)
Съдия: Велемира Денчева Димитрова
Дело: 20124210103026
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 23 ноември 2012 г.

Съдържание на акта Свали акта

Р      Е      Ш     Е     Н     И     Е

 

                                                52

 

                                  гр. Габрово 05.02.2013 год.

 

                            В      ИМЕТО      НА      НАРОДА

 

ГАБРОВСКИЯТ РАЙОНЕН СЪД в публично заседание на двадесет и девети януари през две хиляди и дванадесета година в състав :

 

                                              ПРЕДСЕДАТЕЛ : ВЕЛЕМИРА  ДИМИТРОВА

                                                                                                                                          при секретаря К.Н. като разгледа докладваното от съдията Димитрова гр. дело № 3026 по описа за 2012 година и за да се произнесе взе предвид следното:

При условията на обективно съединяване са предявени искове по чл. 344 ал.1 т.т. 1, 2 и 3 от КТ.

Ищцата Т.С.П. твърди, че е работила по трудово правоотношение в РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ ”СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РЕГИОН” гр. Плевен на “БЪЛГАРСКИ ПОЩИ” ЕАД по силата на трудов договор № 302/30.06.2010г., сключен на осн. чл. 70 от КТ, който в последствие  е станал безсрочен при пълно работно време с основно трудово възнаграждение от 380 лева.

 На 30.08.2012г. ищцата получила от ответника писмо изх. № 2093/24.08.2012г., с което била уведомена за промяна в щатното разписание на ОПС – Габрово- ПС с. Поповци и за намаляването на работното й време от 8 часа на 6 часа, считано от 01.09.2012г. Като мотив за това решение било посочено, че за шестмесечен период през 2012г.  пощенската станция е реализирала загуба от 465.00 лева. Към писмото било приложено Допълнително споразумение № 109/23.08.2012г. за изменяване на трудовия договор на ищцата, където за 6 часов работен ден й било определено трудово възнаграждение от 285 лева. Ищцата не била съгласна с тези условия и отказала да подпише допълнителното споразумение, а това според придружаващото споразумението писмо означавало, че следва да се счита предизвестена, че трудовото й правоотношение ще бъде прекратено на осн. чл. 328 т.3 от КТ. На 01.10.2012г. на ищцата била връчена Заповед № 38/26.09.2012г. за прекратяване на трудовото правоотношение с мотив – намаляване обема на работа и промяна в щатното разписание.

Ищцата се позовава на чл. 329 ал.1 от КТ , който изисква   при съкращаване на щата да се извърши подбор. Твърди, че не е уведомявана  за провеждан вътрешен конкурс, нито е поканена да участва в подбора.  Назначената от работодателя комисия по подбора преценила, че друга служителка – Т.В.И. може да изпълнява задълженията на началник Пощенска станция, едновременно с тези на пощальон.

Ищцата твърди, че нейната квалификация е по- висока, тъй като е с висше образование и компютърна грамотност, поради което извършеният подбор е  в нарушение на установените критерии за подбор, което влече незаконност на уволнението й. Твърди още, че Колективният трудов договор изисквал преди да бъде съкратен служител на “БП” ЕАД да му бода предложена друга длъжност при наличие на възможност за това.

С оглед на изложеното се прави искане съдът да признаете уволнението на ищцата , със заповед № 38/26.09.2012 година на управителя на РУ ”Северен Централен Регион” на “БП” ЕАД, издадена на основание чл.328 ал.1 т.3 от Кодекса на труда за незаконно и да го отмени , да я възстанови на предишната и работа “Служител гише”  в ПС/ “Началник ПС ІV категория” и да  осъди ответника да й заплати обезщетение за времето, през което е останала без работа поради прекратяване на трудовия й договор за шест месеца, считано от 01.11.2012г. година, в размер на 3 710.70 лева, ведно със законната лихва от датата на предявяване на иска до окончателното заплащане на дължимата сума, а също да осъди ответника да и заплати направените деловодни разноски.

В законния срок е постъпил отговор от РУ ”Северен Централен Регион” на “БП” ЕАД. Ответникът не оспорва, че ищцата е работила в предприятието му по трудово правоотношение, като взема становище за допустимост, но неоснователност на предявените искове.

Твърди, че при вземането на решение за намаляване работното време на ищцата от 8 часа на 6 часа е спазена процедурата по подписания КТД. На същата е предложено да подпише допълнително споразумение в този смисъл, което би й позволило да запази работата си. С оглед на отказа от нейна страна е започнало да тече предизвестие за прекратяване на трудовото й правоотношение, а щатното разписание на ПС Поповци е променено като вместо две длъжности с работно време по 6 часа е останала една длъжност, съвместяваща трудовите функции на предишните две и с пълно работно време от 8 часа. За тази длъжност е обявен подбор, като обява е била изпратена в ПС Поповци , т.е. ищцата е знаела и е могла да бъде уведомена за да подаде документи за участие.

 Твърди, че преди прекратяването на трудовото правоотношение с ищцата е било проведено заседание на комисията по социално партньорство / на 17.07.2012г./ и била дадено предварително съгласие от синдикатите.

  С оглед на изложеното ответникът счита, че извършеното уволнение на ищцата е законно, поради което исковете й за отмяната му, за  възстановяване на ищцата на предишната й работа и искът с правно основание чл.225, ал.1 от КТ, се явяват неоснователни.

От съвкупната преценка на събраните по делото доказателства съдът намира за установена следната фактическа обстановка:

Видно от представените по делото Трудов договор № 302/30.06.2010г. и допълнително споразумение № 754/01.07.2011г. ищцата е заемала длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория”. Трудовото й правоотношение по този договор е прекратено със Заповед № 38/26.09.2012г., на осн. чл. 328 ал.1 т.3 от КТ, с мотив “Намаляване обема на работа и промяна в щатното разписание”. Заповедта е връчена на 01.10.2012г.

От показанията на свид. Д.Щ. - Ръководител направление “Правно административно и човешки ресурси” към РУ ”Северен Централен Регион” на “БП” ЕАД се установи, че в „Български пощи” съществува  методика за определяне числеността на персонала в пощенските станции, при която се прилагат разходни норми за труд и таблици за определяне разход на работно време и необходима работна сила.  Същата е залегнала в Колективния трудов договор, екземпляр от който е приложен по делото. Разходните норми на труд са обвързани с трафичните данни на пощенската станция и на база на тях се определя часовата заетост на съответната длъжност и се обособяват щатните разписания. За пощенска станция от четвърта категория, като тази в с. Поповци било предвидено, че това е станция с лимитиран персонал и зависи от трафичните потоци и от населението, което се обслужва. Ежегодно се изготвяли справки за трафични обеми, които представляват 13 таблици за всички дейности в ПС и по тях се отчита дейността за всяка една конкретна станция. След това трафичните данни се обобщават от служба Планиране и от икономистите от съответните отдели, изготвя се обобщаваща таблица, на база на която се определя фонд работно време, който се  спуска от централното управление и човешки ресурси. Щатните разписания за съответната Областна пощенска станция / ОПС/ се утвърждават от директор Регионалното управление. Ежегодно в началото на месец април започвали дейностите по прилагане на нормирани и разходни норми на труд.

За пощенската станция с. Поповци ръководителят Областна ПС - Габрово представил обобщената таблица с трафичните данни. Свидетелката Щ. обясни, че тази таблица е приложена по делото и съгласно нея необходимата работна сила за ПС Поповци била  0.726 , което е отразено в графа 13, а до нея в графа 14 е посочена наличната работна сила към момента на отчитане. Коефициентът 0.726 представлява средно списъчно работно време, равняващо се на 6 часа. Тези данни се обобщават и се представят на Комисията за социално партньорство сформирана в РУ Плевен . В нея участват Директорът на Регионално управление Плевен , представители на отделите човешки ресурси и финанси и представители на трите синдиката учредени в „Български пощи”. Комисията разглежда резултатите постъпили по областни и пощенски станции. Поради негативният финансов резултат за Регионалното управление като цяло, Комисията за социално партньорство приела решение процеса по оптимизиране на човешкият персонал да е постоянен като това не означавало задължително намаляване на щатния персонал. В определени случаи можело да е необходимо и увеличаване.  Протокол с решението на Комисията за социално партньорство от 17.07.2012 г.  е приложен по делото като в т. 1 на взетите решения е отразено, че следва да се прилагат мерки за оптимизиране на персонала за цялото РУ и по всяка ОПС и това ще бъде постоянен процес. Решението било сведено до съответните Областни пощенски станции с писмо на Директора на Регионалното управление и всеки ръководител на ОПС следвало да излезе с предложение за оптимизирането на персонала, когато е установена необходимост от това. За ПС Поповци се установила необходимост от намаляване работното време на 7 часа. Във връзка с това от ръководителя на ОПС Габрово постъпило предложение до Директор РУ за съответният служител изпълняващ длъжността, да бъде приведено работното му време в съответствие с необходимото. Щатното разписание на ОПС - Габрово се утвърждавало от Директор РУ, съгласувано с ръководителя на ОПС в началото на месец Април, като се утвърждават длъжностите и след това се представят поименните щатни разписания. За ПС Поповци това също било направено. Персоналът в пощенска станция ІV категория съобразно установената методика е норминируем персонал, т.е. зависи от трафичните данни. Към момента на изследване в пощенската станция били налице три длъжности : един “Служител гише / началник”, на работно време от 8 часа и двама междуселищни пощальони, които са на работно време от 8 и респективно 6 часа. Междуселищните пощальони съобразно методиката представлявали ненормируем персонал и броят на тези длъжности се определял от територията, които обслужват към съответната пощенска станция ПС. Т.е. броят им бил в зависимост от разстоянията, броя на кметствата и населените места.

От показанията на свидетелката Щ. се установи, че с оглед на извършената оценка за ПС Поповци, на ищцата, чиято длъжност единствено била от категорията нормируем персонал, било предложено допълнително споразумение за намалено работно време. Споразумението било изпратено заедно с придружително писмо, където било разяснено, че на база установените норми на труд се намалява работното време и се посочвало, че при отказ да се подпише споразумението, писмото следва  да се счита за предизвестие за прекратяване на трудовото правоотношение. Ищцата отказала да подпише допълнителното споразумение и от  първи октомври била освободена.

Едновременно с това било предвидено създаването на нова комбинирана длъжност “Служител гише той и междуселищен пощальон”, която съвместявала двете трудови функции. За заемането й била изготвена обява, подписана от Директор РУ, която е изпратена на ОПС - Габрово, където е изложена на видно място.

 В „Български пощи” имало система за подбор утвърдена от Съвета на директорите, която се прилага при работещите в „Български пощи”. Тя задължавала да се обявява подбор, който да се оповестява в самата Областна пощенска станция и в станцията, за която се касае. За всяка длъжност се обявявала позицията за вакантна и се извършвал подбор, но само за тези лица които са изявили желание да участват в подбора. В случая не се касаело за подбор по чл. 329 от КТ. Участието за съответният подбор за новата длъжност било лично решение на всеки, които желае да я заеме Нямало персонални покани, които да се изпращат до служителите, чието съкращаване предстои. След като се приемат документите за участие, входират се, комисията по подбор ги разглежда, провежда се разговор с кандидатите и се назначава лицето, което се е представило най-добре. Според свид. Щ. ако ищцата беше подала документи за участие, щеше да бъде допусната до подбора. За това не е имало пречка, защото подборът е вътрешен и възможност да подадат документи са имали абсолютно всички работещи в структурата на „Български пощи”.

Показанията на свид. Щ. изцяло кореспондират с показанията на свидетелката Х.Ц.- Ръководител на Областна пощенска станция – Габрово. От нейните показания се установи, че по същото време, когато на ищцата била предложено допълнително споразумение с намалено работно време, е било намалено и работното време на пощальона в ПС  Поповци, който бил на пълно работно време. Той обаче избрал да подпише допълнителното си споразумение и да остане на работа.

След като ищцата отказала да подпише допълнителното си споразумение се стигнало до съкращаването й като подбор по чл. 329 от КТ не бил извършван, тъй като  тя била освободена от единствената щатна бройка за длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория”.

След като в щатното разписание на ПС Поповци била създадена новата длъжност “Началник пощенска станция/ служител гише той и междуселищен пощальон” било изготвена обява за извършване на вътрешен подбор. Обявата била закачена на таблото за съобщения в Областна пощенска станция – Габрово и един екземпляр бил изпратен в пощенска станция Поповци.

От показанията на свидетелката М.Ц. – Председател на синдикалната организация на “КТ Подкрепа” в ОПС – Габрово се установи, че  тя е била член на комисията по извършване на вътрешния подбор за новосъздадената длъжност в ПС Поповци. По стечение на обстоятелствата свидетелката се намирала в  ПС Поповци и когато ищцата получила допълнителното споразумение за намалено работно време. Тогава М.Ц. лично я попитала как смята да постъпи и ищцата заявила, че е млад човек с висше образование и ще си намери по- добре платена работа, поради което няма да подпише споразумението.

Що се касае до извършването на т. нар. “Вътрешен подбор”, свидетелката Ц. обясни, че желание да участва в него е заявил само един човек и тъй като документите му са отговаряли на изискванията, при събеседването се е показал добре подготвен, комисията е предложила той да бъде назначен.

От показанията на свид. Т.И. се установи, че понастоящем тя заема длъжността “Началник пощенска станция/ служител гише той и междуселищен пощальон”, като е била назначена на нея след проведения вътрешен подбор. Преди да бъде съкратена ищцата Т.И. работела в ПС Поповци като междуселищен пощальон. И. обясни, че пристигналата в пощенската станция служебна кореспонденция се отваря от “служител гише”. По тази причина обявата за вътрешния подбор за новосъздадената комбинирана длъжност била отворена от ищцата Т.П.. Виждайки обявата, П. я дала на свидетелката И., казвайки й че това е за нея.  И. твърди, че обявата престояла на бюрото й ден, два, след което тя решила да си подаде документите и да кандидатства за длъжността. Явила се на вътрешния подбор и била одобрена.

 Горните свидетелски показания кореспондират с приложените от ответника писмени доказателства : Раздел ІІІ от Колективния трудов договор, писмо изх. № 333/06.02.2012г. до ръководителите ОПС под ръководството но РУ”СЦР”- Плевен с искане за  представяне на резултатите от прилагането на разходни норми на труд за всяка пощенска станция, Обобщена таблица за необходимата и налична работна сила за 2012г., Заповед № РД 09-264/19.03.2012г. за намаляване на работното време на 1 щатна бройка “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” от 8 часа на 7 часа, която е последвана от допълнително споразумение №76 от 22.03.2012г. за намаляване работното време на ищцата с 1 час. Последното не е подписано като вместо това ищцата е изпратила писмено възражение с вх.№ 81/28.03.2012г.

С писмо изх. №1765/19.07.2012г. до ръководителите на ОПС, Директорът на РУ “СЦР” – Плевен е настоял повторно да се приведе наличната работна сила в съответствие с необходимата, съобразно взетото решение с Протокол от 17.07.2012г. на Комисията за социално партньорство при РУ – “СЦР” – Плевен. В отговор, с писмо изх. № 625/09.08.2012г. Ръководителят на ОПС – Габрово е направил предложение за оптимизиране на работната сила, което досежно ПС Поповци се изразява в намаляване работното време на “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” от 8 часа на 6 часа и на работното време на междуселищен пощальон от 8 часа на 6 часа. Издадена е Заповед № РД 09-896/23.08.2012г. в този смисъл. В изпълнение на заповедта е подготвено Допълнително споразумение № 109/23.08.2012г. / л. 6 от делото / Споразумението е изпратено на ищцата заедно с придружително писмо изх. № 2093/24.08.2012г. съгласно което, считано от 01.09.2012г. длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” на 8 часа се трансформира на 6 часа.  Указано е, че при отказ да бъде подписано допълнителното споразумение, писмото следва да се счита за предизвестие по чл. 328 ал.1 т.3 от КТ.

След последвалия пореден отказ от страна на ищцата да подпише споразумението е  издадена  Заповед № РД 09-975/12.09.2012г., с която е намалена 1 щатна бройка на 6 часа за длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” като бройката е премахната. За едната щатна длъжност “пощальон МС” от 6 часово, работното време  е увеличено на 8 часово, а другата щатна длъжност “Пощальон МС” на 6 часово работно време е премахната като  е създадена една щатна бройка на 8 часово работно време за длъжността “Служител гише /Началник ПС ІV категория, той и пощальон междуселищен”. От заповедта е видно, че шифърът на съкратената длъжност “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” и новосъздадената длъжност “Служител гише /Началник ПС ІV категория, той и пощальон междуселищен” е един и същ 4211 1012 276 4 07 2.

Във връзка с извършените промени в щатното разписание, от страна на ОПС – Габрово  е поискано от Директора на РУ “СЦР” – Плевен  “ във връзка с предстоящото напускане на служител гише в ПС Поповци и преразпределение на задълженията му, да бъде разрешено провеждане на вътрешен подбор за заемане на освободената длъжност по приложената обява”.

Въпросната обява  за “вътрешен подбор по документи и събеседване” за длъжността “Служител гише /Началник ПС ІV категория, той и пощальон междуселищен” е подписана от Директора на РУ като от начина, по който е формулирана обявата е видно, че на практика се провежда конкурс за нова длъжност, а не вътрешен подбор. След приключване на конкурса е назначено единственото лице подало документи за участие - Т.И..

При така установените фактически обстоятелства съдът намира, че уволнението на ищцата  със заповед № 38/26.09.2012г. на Директора на РУ “СЦР” – Плевен е незаконно и като такова следва да бъде отменено.

По делото се установи по несъмнен и безспорен начин  соченото в заповедта за прекратяване на трудовото правоотношение основание по чл. 328 ал.1 т. 3 от КТ - намаляване обема на работата. В тази насока съдът изцяло кредитира свидетелските показания и приложените писмени доказателства.

Уволнението на ищцата обаче е осъществено в нарушение на закона със заповед, която е вътрешно противоречива и не дава възможност да се разберат мотивите за извършеното съкращение.

Практически се установи, че ищцата е уволнена без реално да бъде премахната заеманата от нея длъжност. Съображенията в тази насока почиват на съдържанието на Заповед № РД 09-975/12.09.2012г. 

Видно от същата  е съкратена единствената щатна бройка  за длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” и едната от двете щатни бройки “Пощальон МС”, като е създадена нова щатна длъжност, съвместяваща функциите на предишните две длъжности. Съгласно кода й /4211 1012 276 4 07 2/ новосъздадената длъжност се припокрива с длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория”.

При това положение съдът счита, че няма реално съкращаване на длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” и преразпределение на функциите й. По скоро се касае за пълно запазване на трудовите функции за длъжността “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” и допълването им с някои от функциите на междуселищен пощальон.

Ако пък работодателят беше целил да създаде напълно нова щатна длъжност обединяваща функциите на предишните две, в каквато насока е предложение 2-ро от точка трета на Заповед № РД 09-975/12.09.2012г. , то би следвало, освен “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория”, да бъде съкратена реално, чрез премахването й от щатното разписание и прекратяване на трудовото правоотношение и едната от двете щатни бройки “пощальон МС”.  При такъв подход обаче работодателят би следвало да извърши подбор между предвидените за съкращаване служители, тъй като се касае не за отпадане на трудовите функции  на двете длъжности, а за тяхното обединяване.

Аргумент за това, че със Заповед № РД 09-975/12.09.2012г. се е целяло създаването на нова длъжност е фактът, че за заемането й е обявен конкурс, независимо, че ответникът го нарича “вътрешен подбор”. Видно от изготвената обява, касае се за подаване на набор от документи удостоверяващи квалификацията на кандидата, устно събеседване на участниците с комисия, която да прецени професионалната им подготовка, класиране и т.н., а това означава само и единствено провеждане на конкурс.

Практически обаче по делото не е представено ново щатно разписание , в което да са отпаднали щатните бройки за длъжността заемана от ищцата и за една щатна бройка междуселищен пощальони и да е  включена новата длъжност “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” и оставащата щатна бройка “Пощальон МС”.

С оглед на горното съдът счита, че заповедта за уволнение на ищцата е напълно неясна, поради което е и незаконосъобразна, и с оглед на това уволнението следва да бъде отменено.

По предявеният иск по чл. 344 ал.1 т.2 от КТ :

Уважаването на така предявения иск е пряка и непосредствена последица  от признаването на уволнението за незаконно, поради което същият следва да бъде уважен и ищцата да бъде възстановена на  заеманата преди  уволнението й длъжност “служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” в ПС Поповци

По отношение на иска по чл. 344 ал.1 т.3 от КТ за заплащане на обезщетение за времето, през което ищцата е останала без работа: Съдът намира, че същият е основателен за времето от 01.11.2012г. до 29.01.2013г. За месец октомври 2012г. ищцата е получели обезщетение на осн. чл. 222 ал.1 от КТ, което не може да се кумулира с обезщетението по чл. 225 ал.1 от КТ.

Видно от извършената констатация от представената в с.з. на 29.01.2013г. години трудова книжка на ищцата след вписване на прекратяването на трудовото правоотношение й правоотношение с ответника същата не не е започвала работа.

От заключението на назначената по делото съдебно икономическа експертиза, прието от съда като обосновано и законосъобразно и неоспорено от страните, размера на дължимото на ищцата обезщетение по чл. 225 ал.1 от КТ е в размер на 1 193.89 лева и в този размер следва да бъде уважен иска.

Ищцата претендира това обезщетение да бъде увеличено с 50 % съобразно КТД, но не е представила доказателства нито да членува в някоя от синдикалните организации подписали договора, нито да се е присъединила към него по предвидения ред в чл.57 ал.2 от КТ. Поради изложеното за размера над 1 193.89 лева до размер на 3 710.70 лева искът следва да бъде отхвърлен като неоснователен и недоказан

Ответникът следва да бъде осъден да заплати по сметка на Габровски РС 150 лв. държавна такса върху уважените искове, както и 100 лева разноски за съдебно икономическата експертиза .

На осн. чл. 78 ал.1 от ГПК ответникът следва да заплати на ищцата направените по делото разноски в размер на  100.00 лева.

Водим от гореизложеното съдът

 

 

                              Р          Е          Ш          И         :

 

 

ПРИЗНАВА  уволнението на Т.С.П., ЕГН ********** ***, извършено със Заповед за прекратяване на трудово правоотношение № 38/26.09.2012г. на Директора на Регионално управление ”Северен централен регион” – Плевен при “Български пощи” ЕАД - София, с която е прекратено трудовото правоотношение на осн. чл.328 ал.1 т.3  от КТ – поради намаляване обема на работа и промяна в щатното разписание, считано от 01.10.2012г. за НЕЗАКОННО  и го ОТМЕНЯ, на осн. чл.344 ал.1 т.1 от КТ.

ВЪЗСТАНОВЯВА Т.С.П., ЕГН ********** на заеманата преди уволнението длъжност ““служител гише в ПС / Началник ПС ІV категория” в Пощенска станция Поповци, по реда и в сроковете по чл. 345 от КТ и на осн. чл. 344 ал.1 т.2 от КТ.

След влизане на решението в сила Т.С.П., ЕГН **********    да бъде уведомена за правата й по чл. 345 от КТ.

ОСЪЖДА Регионално управление ”Северен централен регион” – Плевен на “Български пощи” ЕАД - София, ЕИК 1213961230151 с адрес на управление гр. Плевен, ул.”Хан Крум” № 3 представлявано от Директора Павлин Трифонов Ковулски  ДА ЗАПЛАТИ на Т.С.П., ЕГН ********** *** сумата от 1 193.89 лева / хиляда сто деветдесет и три лева и осемдесет и девет стотинки/, представляваща обезщетение за времето, през което е останал без работа, считано от 01.11.2012г. до 29.01.2013г., на чл.344 ал.1 т.3 във вр. с чл.225 ал.1 от КТ, ведно със законната лихва считано от влизане на решението в сила до окончателното изплащане на сумата.

ОТХВЪРЛЯ иска на Т.С.П., ЕГН ********** против ”Северен централен регион” – Плевен на “Български пощи” ЕАД - София, ЕИК 1213961230151 за заплащане на обезщетение  по чл. 225 ал.1 от КТ  за сумата над 1 193.89 лева до размер на 3 710.70 лева като НЕОСНОВАТЕЛЕН и НЕДОКАЗАН.

ОСЪЖДА Регионално управление ”Северен централен регион” – Плевен на “Български пощи” ЕАД - София, ЕИК 1213961230151 с адрес на управление гр. Плевен, ул.”Хан Крум” № 3 представлявано от Директора Павлин Трифонов Ковулски ДА ЗАПЛАТИ на Т.С.П., ЕГН ********** *** направените по делото разноски в размер на 100.00 / сто/ лева.

ОСЪЖДА Регионално управление ”Северен централен регион” – Плевен на “Български пощи” ЕАД - София, ЕИК 1213961230151 с адрес на управление гр. Плевен, ул.”Хан Крум” № 3 представлявано от Директора Павлин Трифонов Ковулски да заплати по сметка на Габровски РС 150.00 лева / сто и петдесет лева/ държавна такса върху уважените искове, както и 100 / сто / лева съдебни разноски.

РЕШЕНИЕТО да се обяви в публичния регистър на съдебните решения при РС – Габрово.

РЕШЕНИЕТО подлежи на въззивно обжалване пред Габровски окръжен съд в двуседмичен срок от 12.02.2013г.

 

 

                                                                        РАЙОНЕН СЪДИЯ :