РАЗПОРЕЖДАНЕ
№
гр.Варна, 12.11.2019г.
Варненският административен съд,
Шести състав, в закрито заседание на дванадесети ноември две хиляди и
деветнадесета година в състав:
Председател: ИСКРЕНА ДИМИТРОВА
като разгледа
докладваното адм. дело N 2915 по
описа за 2019год., за да се
произнесе, взе предвид:
Образувано
е по жалба на Г.Х.К., адрес *** срещу отказ на кмета на община Аксаково да
издаде разрешение за поставяне на ПО-фургон с площ от 20 кв.м. и предназначение-обслужване
по ПУП-охраняем обект в частен имот, представляващ ПИ с идентификатор
33099.45.116 по КККР-с.Кичево.
С
Разпореждане № 14230/28.10.2019г. жалбата е оставена без движение с указания
към жалбоподателя в 7-дневен срок от връчване на съобщението: да посочи изрично
обжалвания административен акт и органът, който го е издал; да посочи в какво
се състои незаконосъобразността на акта и в какво се състои искането му до
съда; да представи доказателства за платена държавна такса по сметка на Адм.съд
- Варна в размер на 10,00лв.
В
тази връзка е постъпило заявление вх.№ 16589/11.11.2019г., с което
жалбоподателят представя доказателства за внесена държавна такса и прави
следните уточнения: жалбата му с вх.№ ЖЧ-16/30.09.2019г. е срещу отказа на
кмета на Община-Аксаково да издаде разрешение за поставяне на ПО - фургон с
площ 20кв.м. и предназначение, обслужване по ПУП - охраняем обект в частен
имот, представляващ ПИ с идентификатор 37099.45.116 по КККР на с.Кичево,
общ.Аксаково, обективиран в писмо № УТ7-1515/29.08.2019г. Иска се отмяна на
този отказ, да бъде разрешено поставяне на ПО - фургон и разрешение одобрение
на виза за навес. Отделно, жалбоподателят прави и следните искания:
Община-Аксаково да му предостави и трасира пътя, който е собственост на общината
за достъп до имота; да не му взема данък смет, след като в района на имота няма
сметоизвозване.
Така
направените уточнения по жалбата не позволяват извършването на коректна
проверка за допустимост на оспорването. Както в жалбата, така и в уточняващото
заявление, жалбоподателят навежда доводи и прави искания, относими към различни
административни производства, приключващи с различен акт, от различен
административен орган, което препятства определянето на предмета на спора и
надлежния ответник. В тази връзка следва да се предостави нова възможност на
жалбоподателя да прецизира твърденията и исканията си в жалбата. Доколкото
изрично се сочи, че се обжалва отказ по писмо № УТ7-1515/29.08.2019г., следва
кмета на община Аксаково да бъде задължен да представи в цялост преписката по
същото както и заявление вх.№ УТ7-15/08.05.2018г. и преписката по него.
С
оглед гореизложеното, съдът
Р А З П О Р Е Д И:
УКАЗВА на ЖАЛБОПОДАТЕЛЯ
в нов 7/седем/ – дневен срок от връчване на съобщението да посочи изрично дали с
оглед релевираните искания за предоставяне и трасиране на път и да не му се
събира такса смет, обжалва и друг акт, различен от отказа по писмо №
УТ7-1515/29.08.2019г. В случай че обжалва друг акт - да посочи изрично кой е
той, кой е неговият издател, в какво се състои неговата незаконосъобразност и в
какво се състои искането му до съда.
При
неизпълнение на дадените указания в посочения 7(седем) дневен срок, на
основание чл.158, ал.3 АПК, производството по делото ще бъде прекратено!
ДА СЕ ИЗГОТВИ
служебен препис от заявление вх.№ 16589/11.11.2019г. и същото да се връчи на
кмета на Община-Аксаково за становище в 7 (седем) дневен срок от получаване на
съобщението.
ЗАДЪЛЖАВА
кмета на Община-Аксаково, в 7 (седем) дневен срок от получаване на съобщението,
да представи по делото преписката по писмо № УТ7-1515/29.08.2019г., заявление
вх.№ УТ7-15/08.05.2018г. на Г.Х.К. и преписката по него.
СЪДИЯ: