Разпореждане по дело №1052/2018 на Административен съд - Плевен

Номер на акта: 4240
Дата: 20 ноември 2018 г.
Съдия: Катя Веселинова Арабаджиева
Дело: 20187170701052
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 20 ноември 2018 г.

Съдържание на акта

РАЗПОРЕЖДАНЕ

4240

гр.Плевен, 20.11.2018 год.

 

Катя Арабаджиева , съдия в Административен съд-гр.Плевен, в разпоредително  заседание на  двадесети ноември две хиляди и осемнадесета година разгледа докладваното от съдията Арабаджиева административно дело №1052  по описа на Административен съд-Плевен за 2018 год. и за да се произнесе, взе предвид следното:

            Административното дело е образувано въз основа на протест  от прокурор в Окръжна прокуратура-Плевен, против чл.чл.25, ал.1, т.1, т.2, т.2.1  от Наредба №17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Плевен  , приета с решение №705/25.09.2017 на Общински съвет Плевен, взето по протокол №30/25.09.2017 год., изменена с Решение №883/29.03.2018 год. на Общински съвет –Плевен; т.1 и т.2 от Раздел II на Приложение №2 към Наредба №17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Плевен  ; чл.3.1; чл.3.9, пр.1-4; т.4, т.5, т.6, т.7, т.8, т.9 и т.10; т.13; 17.1 и 17, т.2 от т.15; 16.1, 16.2, 16.3 и 16.4 от т.14 на Раздел II от Приложение №4 към Наредба №17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Плевен

            Протестът е подаден направо в съда.

 Копие от протеста следва да се изпрати на Общински съвет –Плевен, за окомплектоване и изпращане по делото на пълната преписка по издаване на оспорения текст от Наредбата, в т.ч. внесеното предложение за приемане на новата  Наредбата ведно с мотивите затова;  дневния ред за заседанието, на което е прието решението; становищата на постоянните комисии, имащи отношение към внесеното предложение; направените обсъждания от общинските съветници; протокол от поименно гласуване на общинските съветници; разгласено/публикувано ли е по някакъв ред предвиденото и извършеното приемане на Наредбата, провеждано ли е обсъждане – да се представят доказателства в тази насока; да се представи Правилника  за организацията и дейността на Общински съвет Плевен; всички изброени горе документи да бъдат както към датата на приемане на решението на Общински съвет-Плевен, с което е приета Наредбата-25.09.2017 год., така и към  датата на решението, с което е изменена същата-29.03.2018 год.; всички други документи-част от преписката по издаване на оспорените текстове  на Наредбата.

Воден от горното съдът  

РАЗПОРЕДИ :

 

ДА СЕ ИЗПРАТИ на Общински съвет-Плевен  препис от подадения протест.

ИЗИСКВА от Общински съвет-Плевен   в 3 (три) дневен срок от съобщението да представи  по делото пълната преписка по издаване на оспорените текстове от Наредбата, в т.ч. внесеното предложение за приемане на новата  Наредбата ведно с мотивите затова;  дневния ред за заседанието, на което е прието решението; становищата на постоянните комисии, имащи отношение към внесеното предложение; направените обсъждания от общинските съветници; протокол от поименно гласуване на общинските съветници; разгласено/публикувано ли е по някакъв ред предвиденото и извършеното приемане на Наредбата, провеждано ли е обсъждане – да се представят доказателства в тази насока; да се представи Правилника  за организацията и дейността на Общински съвет Плевен; всички изброени горе документи да бъдат както към датата на приемане на решението на Общински съвет-Плевен, с което е приета Наредбата-25.09.2017 год., така и към  датата на решението, с което е изменена същата-29.03.2018 год.; всички други документи-част от преписката по издаване на оспорените текстове  на Наредбата.

Преписи от разпореждането да се изпратят  на страните.

 

 

                                                                             СЪДИЯ- ДОКЛАДЧИК: