РАЗПОРЕЖДАНЕ
№ 4240
гр.Плевен, 20.11.2018 год.
Катя Арабаджиева , съдия в Административен
съд-гр.Плевен, в разпоредително заседание на двадесети ноември две хиляди и осемнадесета
година разгледа докладваното от съдията Арабаджиева административно дело №1052 по описа на Административен съд-Плевен за 2018 год. и за да се произнесе, взе предвид следното:
Административното дело е образувано въз
основа на протест от прокурор в Окръжна
прокуратура-Плевен, против чл.чл.25, ал.1, т.1, т.2,
т.2.1 от Наредба №17 за определянето и
администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община
Плевен , приета с решение №705/25.09.2017
на Общински съвет Плевен, взето по протокол №30/25.09.2017 год., изменена с
Решение №883/29.03.2018 год. на Общински съвет –Плевен; т.1 и т.2 от Раздел II на Приложение №2 към Наредба №17 за определянето и
администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община
Плевен ; чл.3.1; чл.3.9, пр.1-4; т.4,
т.5, т.6, т.7, т.8, т.9 и т.10; т.13; 17.1 и 17, т.2 от т.15; 16.1, 16.2, 16.3
и 16.4 от т.14 на Раздел II от Приложение
№4 към Наредба №17 за определянето и администрирането на местните такси и цени
на услуги на територията на община Плевен
Протестът е подаден направо в съда.
Копие от протеста
следва да се изпрати на Общински съвет –Плевен, за окомплектоване и изпращане
по делото на пълната преписка по издаване на оспорения текст от Наредбата, в
т.ч. внесеното предложение за приемане на новата Наредбата ведно с мотивите затова; дневния ред за заседанието, на което е прието
решението; становищата на постоянните комисии, имащи отношение към внесеното
предложение; направените обсъждания от общинските съветници;
протокол от поименно гласуване на общинските съветници;
разгласено/публикувано ли е по някакъв ред предвиденото и извършеното приемане
на Наредбата, провеждано ли е обсъждане – да се представят доказателства в тази
насока; да се представи Правилника за
организацията и дейността на Общински съвет Плевен; всички изброени горе документи да бъдат както към датата на приемане на
решението на Общински съвет-Плевен, с което е приета Наредбата-25.09.2017 год.,
така и към датата на решението, с което
е изменена същата-29.03.2018 год.; всички други документи-част от
преписката по издаване на оспорените текстове на Наредбата.
Воден от горното съдът
РАЗПОРЕДИ :
ДА СЕ ИЗПРАТИ на Общински съвет-Плевен препис от подадения протест.
ИЗИСКВА от Общински съвет-Плевен в 3
(три) дневен срок от съобщението да представи по делото пълната преписка по издаване на
оспорените текстове от Наредбата, в т.ч. внесеното предложение за приемане на
новата Наредбата ведно с мотивите
затова; дневния ред за заседанието, на
което е прието решението; становищата на постоянните комисии, имащи отношение
към внесеното предложение; направените обсъждания от общинските съветници; протокол от поименно гласуване на общинските съветници; разгласено/публикувано ли е по някакъв ред
предвиденото и извършеното приемане на Наредбата, провеждано ли е обсъждане –
да се представят доказателства в тази насока; да се представи Правилника за организацията и дейността на Общински
съвет Плевен; всички изброени горе
документи да бъдат както към датата на приемане на решението на Общински
съвет-Плевен, с което е приета Наредбата-25.09.2017 год., така и към датата на решението, с което е изменена
същата-29.03.2018 год.; всички други документи-част от преписката по
издаване на оспорените текстове на
Наредбата.
Преписи от разпореждането да се изпратят на страните.
СЪДИЯ- ДОКЛАДЧИК: