О П Р Е Д Е Л Е Н И Е
№ 1683
гр. Пловдив, 31
октомври 2022 год.
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД - ПЛОВДИВ, І отд., Четиринадесети
състав в закрито заседание на тридесет и първи октомври през две хиляди двадесет
и втора година в състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: ВЕЛИЧКА ГЕОРГИЕВА
разгледа докладваното от председателя адм. дело № 1850 по описа за 2022 год. и взе
предвид следното :
Във
връзка с дадената възможност на заинтересованите страни и жалбоподателката да
поставят допълнителни въпроси към допуснатата СТЕ, по делото е постъпила молба
от заинтересованата страна с поставени допълнителни въпроси към експертизата.
Иска се определеният депозит, заплатен от тях да им бъде намален, съответно
възстановен частично.
Дадена е възможност на процесуалния
жалбоподателката да вземе становище по искането. В срока е постъпило становище
с поставени допълнителни два въпроса.
Съдът намира, че исканията са
основателни и следва да бъдат уважени. Следва да се допуснат допълнителните
въпроси от заинтересованите страни на л.379 по делото, както и поставените два
въпроса от жалбоподателката с молба от 28.10.2022 г.
Във връзка с искането на
заинтересованите страни за възстановяване на част от сумата по депозита, съдът
намира, че не следва за уважава искането, още повече, че от страна на
заинтересованите страни са поставени три допълнителни въпроса. Следва да
се задължи жалбоподателката да внесе
депозит по поставените въпроси в размер на 150 лв., като съответно да увеличи
депозита за експертизата от 400 лв. на 550 лв.
Ето
защо, Съдът
О П Р
Е Д Е Л И :
ДОПУСКА допълнителните въпроси към СТЕ от
заинтересованите страни на л.379 по делото, както и поставените два въпроса от
жалбоподателката с молба от 28.10.2022 г.
ЗАДЪЛЖАВА жалбоподателката да внесе депозит по
поставените въпроси в размер на 150 лв., в седемдневен срок от съобщението.
ЗАВИШАВА първоначално
определения депозит по допуснатата СТЕ експертизата от 400 лв. на 550 лв. общо.
Да се уведоми вещото лице.
Определението не подлежи на обжалване.
Препис от определението да се
изпрати на страните за сведение.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
: