№ 3381
гр. София, 02.06.2025 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
СОФИЙСКИ ГРАДСКИ СЪД, ВЪЗЗ. II-Б СЪСТАВ, в публично
заседание на деветнадесети май през две хиляди двадесет и пета година в
следния състав:
Председател:Любомир Василев
Членове:Ваня Н. Иванова
Диана Василева
при участието на секретаря Донка М. Шулева
като разгледа докладваното от Любомир Василев Въззивно гражданско дело
№ 20251100504358 по описа за 2025 година
Производството е по чл.258 –чл.273 ГПК /въззивно обжалване/.
В. гр.д. №4358/2025 г по описа на СГС е образувано по въззивна жалба на ЗД „Евроинс” АД,
ЕИК *********, седалище и адрес управление в град София 1592, район Искър, бул. ****
срещу решение №3399 от 28.02.2025 г по гр.д.№55009/22 г на СРС , 162 състав в частта , с
която са отхвърлени исковете на въззивника да се осъди „ИН ТАЙМ“ ООД, ЕИК *********,
седалище и адрес на yправление в гр.София 1592, район Искър, ул. **** да му заплати на
основание чл.410 ал.1 т.1 КЗ и чл.86 ЗЗД разликата над 392,16 лева до предявения размер от
994,96 лева частичен иск от 19 069,34 лева регресно вземане за заплатено обезщетение по
застраховка „Товари по време на превоз“ по Застрахователна полица №
30700100003012/2020 г., сключена между ЗД „Евроинс” АД „МТХ Трейд“ ООД, вследствие
на застрахователно събитие – изчезване на част от превозваната стока – 14- ти кашон с
обозначение 1/14, съдържащ електроника 27 кг, с номер за проследяване 1Z A84 808 04 9037
6597 , ведно със законна лихва от датата на подаване на исковата молба – 11.10.2022 г. до
окончателно изплащане ; и разликата над 26,25 лева до предявения размер от 66,61 лева
лихви за забава върху посочената главница за периода 12.02.2022 г – 10.10.2022 г ; както и
въззивникът е осъден да заплати на „ИН ТАЙМ“ ООД сумата от 307,20 лева разноски пред
СРС .
Въззивникът излага доводи за неправилност на решението на СРС. Безспорно
застрахованата стока е била загубена от ответника и не е доставена на крайния получател , а
1
ищецът е заплатил застрахователно обезщетение от 19 069,34 лева . В случая е налице
превозване на товар като съгласно чл.85 ал.1 т.1 ЗПУ пощенския оператор дължи
обезщетение за загубената пратка , а съгласно чл.23 от Конвенцията за договора за
международен автомобилен превоз превозвачът също дължи обезщетение за загубена стока ,
като обезщетението е равно на пазарната стойност на стоката . СРС е извършил изчисления
по специалните правила на Всемирната пощенска конвенция като е ползвал „съмнителен и
недостоверен източник“ – интернет калкулатор . Доказателствената тежест за доказване на
лимита на отговорност е на ответника , а същият не е поискал допускане на съответната
експертиза . Стойността на обезщетението трябва да се установи към датата на
застрахователното събитие . Чл.84-89 ЗПУ не допускат ограничаване на отговорността на
пощенския оператор с ОУ и това противоречи на чл.82 ЗЗД . Въведените лимити на
отговорност в ОУ на ответника „могат да служат само като ориентир“ . По делото са
доказани всички предпоставки на регресната отговорност на ответника .
Въззиваемата страна „ИН ТАЙМ“ ООД е подало писмен отговор , в който оспорва
въззивната жалба . Дружеството извършва неуниверсални пощенски услуги и има
одобрени и оповестени ОУ . В случая е предоставена международна куриерска услуга , а не
международен автомобилен превоз , поради което Конвенцията за договора за международен
автомобилен превоз е неприложима / чл.1 §4 б.а от Конвенцията/ . Приложими са чл.84-89
ЗПУ и Всемирната пощенска конвенция за пощенска пратка доставена като неуниверсална
пощенска услуга между две държави . Процесната пратка е била с необявена стойност , като
не са заплатени допълнителни такси за услуга с обявена/декларирана/ стойност . В такъв
случай отговорността на пощенския оператор е ограничена до равностойност на 100 щатски
долара .
Въззивната жалба е допустима. Решението е връчено на въззивника на 05.03.2025 г и е
обжалвано в срок на 18.03.2025 г.
Налице е правен интерес на въззивника за обжалване на посочената част от решението на
СРС.
След преценка на доводите в жалбата и доказателствата по делото, въззивният съд приема за
установено следното от фактическа и правна страна:
СРС е приел , че в тежест на ищеца е да установи при условията на пълно и главно
доказване следните обстоятелства – че на 26.08.2021 г. „МТХ Трейд“ ЕООД е изпратило до
краен клиент SNG Group (Eric Laake), гр. Рига, Латвия, 835 броя мобилни телефони
Samsung, пакетирани в 14 кашона с общо тегло 347 кг.; стоките са изпратени до крайния
получател чрез превозвача „Ин Тайм“ ООД, с пратка № А848 08ST BFD, по въздух, като
всеки кашон е оформен за транспорт с отделен номер за проследяване; че на 30.08.2021 г. 13
от 14 кашона са доставени на крайния получател в Латвия, а последният 14-ти кашон с
обозначение 1/14 не е доставен; недоставеният кашон съдържа стоки на обща стойност от
9750 евро с левова равностойност от 19069,34 лв.; между „МТХ Трейд“ ООД и ищцовото
дружество е сключен договор за застраховка „Товари по време на превоз“ със
застрахователна полица № 3070010003012 от 2020 г.; в изпълнение на задълженията си по
2
този договор и във връзка с получено уведомление за щета, „Евроинс“ АД е заплатило на
изпращача на товара обезщетение в размер на 19069,34 лв.
В тежест на ответника е разпределено да докаже, че „МТХ Трейд“ ООД е изпратило
изгубения кашон, без да декларира стойността му.
Пред СРС са отделени като безспорни по делото и ненуждаещи се от доказване следните
обстоятелствата – на 26.08.2021 г. „МТХ Трейд“ ЕООД е изпратило до краен клиент SNG
Group (Eric Laake), гр. Рига, Латвия, 835 броя мобилни телефони Samsung, пакетирани в 14
кашона с общо тегло 347 кг; стоките са изпратени до крайния получател чрез превозвача „Ин
Тайм“ ООД, с пратка № А848 08ST BFD, по въздух, като всеки кашон е оформен за
транспорт с отделен номер за проследяване; на 30.08.2021 г. 13 от 14 кашона са доставени на
крайния получател в Латвия, а последният 14-ти кашон с обозначение 1/14 не е доставен;
недоставеният кашон съдържа стоки на обща стойност от 9750 евро с левова равностойност
от 19069,34 лв.
Ответникът не оспорва, че между него и „МТХ Трейд“ ООД е възникнало облигационно
отношение по сключен Договор № 4741/28.12.2020 г. за многократно транспортиране на
пратки на възложителя в системата на Ю ПИ ЕС (UPS), приложен по делото.
Видно от представената по делото застрахователна полица № 3070010003012 от 2020 г. и
Общи условия към нея между ищеца – ЗД „Евроинс” АД и „МТХ Трейд“ ЕООД е сключен
договор за застраховка „Товари по време на превоз“ със срок на действие от 12.10.2020 г. до
11.10.2021 г. Обект на застрахователно покритие са мобилни телефони и аксесоари,
превозвани от и до България и Европа. Уговореният лимит на превозно средство е 50 0000
евро при база за застраховане – 100 % от фактурната стойност. Видът на транспорта е
въздушен и автомобилен. Страните са уговорили, че в случай че за нанесените на товара
щети е виновно трето лице – превозвач, за застрахователя възникват регресни права срещу
третото лице, а писмената претенция следва да бъде представена не по-късно от 30 дни
преди изтичане на давностния срок за рекламация срещу виновното трето лице.
Като писмени доказателства пред СРС са представени фактура № **********/26.08.2021 г.,
видно от която „МТХ Трейд“ ЕООД е изпратило на SNG Group (Eric Laake), гр.Рига, Латвия,
835 броя мобилни телефони Samsung, пакетирани в 14 кашона, с общо тегло 347 кг., на обща
стойност от 154483 евро. Представен е и опаковъчен лист с точно описание на всеки
продукт, както и превозни документи за пратка № А848 08ST BFD, съдържаща информация
за всеки кашон от пратката, неговото тегло и номер за проследяване.
На 03.09.2021 г. „МТХ Трейд“ ЕООД е изпратило на ответника имейл, с който го е уведомил
за липсите от процесната пратка, а именно на един кашон с товарителница 1Z A84 808 04
9037 6597, 1 от 14 бокса. Приложено е и Кредитно известие № **********/16.09.2021 г.,
издадено от „МТХ Трейд“ ЕООД, към Купувача на стоката за сумата от 9750 евро –
равностойността на липсващите телефони. „МТХ Трейд“ ЕООД е предявило претенция пред
ищцовото дружество за изплащане на обезщетение в общ размер от 9750 евро.
Съгласно Уведомление за щета карго № 9278/29.11.2021 г. по посочената по-горе
3
застрахователна полица, депозирано на 29.11.2021 г. от Н.Н., като представител на „МТХ
Трейд“ ЕООД, е настъпило застрахователно събитие, при което от изпратена на 26.08.2021 г.
с UPS пратка, състояща се от 14 бр. кашони, са доставени 13 от тях на 30.08.2021 г., като
посочва, че последният кашон, с товарителница 1Z A84 808 04 9037 6597, не е доставен и не
е могло да бъде локализиран. Същият съдържа 50 бр. Samsung A125F Galaxy A12 128GB DS
BLUE и 15 бр. Samsung A125F Galaxy A12 128GB DS WHITE. Сумата по претенцията
възлиза на 9750 евро.
Съгласно доклад по Щета № ********** по застраховка „Карго - товари по време на превоз“
застрахователят е констатирал, че е налице застрахователно събитие, имащо характера на
изгубен кашон при въздушен транспорт – 65 бр. телефони, и е определил размера на
дължимото застрахователно обезщетение в размер 19069,34 лв., което да бъде изплатено по
банков път, на следната банкова сметка – ****. С платежно нареждане от 12.01.2022 г.
ищецът е превел по банков път на „МТХ Трейд“ ЕООД сумата от 19069,34 лв., с основание –
номера на заведената щета – **********.
С покана с изх. № 9278/4/09.02.2022 г. ищецът е поканил ответника да му възстанови на
сумата от 19069,34 лв., представляващо изплатено застрахователно обезщетение във връзка
сключената при ищеца Застрахователна полица №30700100003012/2020 г. Видно от
представеното известие за доставяне писмото е получено от ответника на 11.02.2022 г.
С договор № 4741 от 28.12.2020 г., със срок на действие до 28.12.2021г., сключен между
„МТХ Трейд“ ЕООД, в качеството на възложител, и „Ин Тайм“ ООД, като изпълнител,
страните са уредили взаимоотношенията си относно многократното международно
транспортиране на пратки в системата на Ю ПИ ЕС (UPS), чийто оторизиран представител
за България е „Ин Тайм“ ООД.
Представени са още Правила и условия на UPS за превоз на пратки и Общи условия за
взаимоотношенията с потребители на „Ин Тайм“ ООД, с които се уреждат условията и реда
за предоставяне на куриерски услуги на крайните потребители.
Спорният въпрос по делото касае границите на отговорността на ответника при частична
липса на пратката при осъществена международна пощенска услуга. От представеното от
ответника Удостоверение № 0030/03.11.2019, издадено от Комисията за регулиране на
съобщенията пък, се установява, че „Ин Тайм“ ООД е вписано в публичен регистър на
операторите по чл. 38, т. 1-3 ЗПУ с предмет на дейност – куриерски услуги. Съгласно чл. 3
във връзка с чл. 38 и пар. 1, т. 18 от Закона за пощенските услуги, куриерските услуги
представляват неуниверсални пощенски услуги, извършвани от пощенски оператори,
с добавена стойност над универсалната пощенска услуга.
Съгласно чл. 85, ал.1, т.1 ЗПУ пощенският оператор дължи обезщетение на потребителите в
случаите на „загубени, ограбени или повредени изцяло или частично, вътрешни и
международни пощенски колети, препоръчани пощенски пратки, пощенски пратки с обявена
стойност и с наложен платеж, както и пощенски пратки с добавена стойност над
универсалната пощенска услуга по смисъла на § 1, т. 18 от ДР, а именно – куриерска
4
услуга“. В чл. 85, ал. 4 ЗПУ се предвижда, че конкретните размери на обезщетенията се
включват в общите условия на договорите с потребителите. Това се потвърждава и от
разпоредбата на чл. 21, ал. 2, т. 10 ЗПУ, която предвижда, че пощенските оператори
„включват в общите условия на договора с потребителите процедури по рекламации и
обезщетения с конкретни размери и срок за изплащане на обезщетения за счетените за
основателни рекламации за забавени, изгубени, изцяло или частично повредени или
ограбени пощенски пратки и пощенски колети и върнати пощенски колети, когато липсват
мотиви за недоставянето им, и невръщане на сумата на наложения платеж на подателя“.
В процесния случай в чл. 5.2 от представения Договор №4741/28.12.2020 г. е посочено, че за
неуредени в Договора въпроси, освен Общите условия, които са неразделна част от него, се
прилагат и действащите към датата на изпращане на пратката Правила и условия на UPS за
превоз на пратки и UPS Справочник за услугите и тарифите, публикувани на Интернет
страницата на ответника. В Раздел IX от Общите условия са уредени процедурите за
рекламация и обезщетения. т. 37 предвижда, че „Ин Тайм“ ООД носи ограничена
материална отговорност във връзка с непълно или неправилно изпълнение на договора за
куриерска услуга.
Ответникът се позовава, че отговорността му е ограничена на основание чл. 38.1. от Общите
условия за взаимоотношенията с потребители на „Ин Тайм“ ООД. Съгласно т. 38 от същите
за частично или напълно увредени по време на транспортирането или за загубени пратки
„Ин Тайм“ ООД носи ограничена отговорност в размер на действителната стойност на
съдържанието, но не повече от равностойността в лева на 100 щатски долара за
международна пратка.
В т.39 е уредена процедурата по увеличаване на размера на отговорността на превозвача
чрез обявяване на стойността на пратката и заплащане на такса, като обявената стойност за
международни пратки не може да надвишава равностойността в лева 50000 щатски долара.
В т. 40 се уреждат хипотезите, в които превозвачът е освободен от отговорност, сред които е
и настъпването на повреда на пратка, настъпило по вина на подателя, поради предаването на
пратката в опаковка, несъобразена с обема, тежестта и съдържанието, такава с невярно
обявено съдържание или произтичаща от самото съдържание на пратката.
Според СРС в случая приложимото право е Закона за пощенските услуги /ЗПУ/ . Съгласно
чл.85 ал.1, т.1 ЗПУ, пощенските оператори дължат обезщетение на потребителите в случаите
на загубени, ограбени или повредени, изцяло или частично, вътрешни и международни
пощенски колети, препоръчани пощенски пратки, пощенски пратки с обявена стойност и с
наложен платеж, както и пощенски пратки по смисъла на § 1, т. 18 от допълнителната
разпоредба. Съгласно ал. 3 от същата разпоредба, обезщетенията, дължими от пощенския
оператор със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга за
международни пощенски пратки , се определят в съответствие с актовете на Всемирния
пощенски съюз. Отговорността на пощенските оператори е предмет на уредба в чл.22 от
Всемирната пощенска конвенция. Следователно отговорността на ответника в настоящия
случай се определя от специалните правила на Всемирната пощенска конвенция, защото
5
претенциите се основават на пощенска пратка, доставена като неуниверсална пощенска
услуга между две държави, които са страни по цитираната конвенция. Съгласно чл. 3 във
връзка с чл. 38 и пар. 1, т. 18 от Закон за пощенските услуги, куриерските услуги
представляват неуниверсални пощенски услуги, извършвани от пощенски оператори, с
добавена стойност над универсалната пощенска услуга.
Според СРС процесният договор, сключен между застрахованото лице и ответника,
разкрива особеностите на договор за куриерска услуга следователно обемът на
отговорността на ответника следва да се определя по специалните правила на националното
право, обективирано в Закона за пощенските услуги и Всемирната пощенска конвенция и
Правилниците към същата. Пощенските оператори носят отговорност по т.21, 4.1 от
Всемирната пощенска конвенция в случай на загубване, пълно ограбване или пълна
повреда на обикновен колет подателят има право да получи обезщетение, определено в
Правилника за пощенските колети.
Според СРС възражението на ответника, че отговорността му е ограничена на основание
чл. 38.1. от Общите условия за взаимоотношенията с потребители на „Ин Тайм“ ООД до
левовата равностойност на 100 щатски долара е неоснователно . Не може да се приемат
аргументите на ответника, че отговорността на доставчика може да бъде ограничена
посредством Общи условия към договор, тъй като съгласно чл. 1.7 от Всемирната
пощенска конвенция всички разпоредби, уреждащи отговорността, са стриктни,
задължителни и изчерпателни. Това означава, че нормите на определяне на размера на
обезщетението са императивни и страните не могат да се позоват на свободата на
договаряне и да се отклонят от тях.
Според СРС безспорно между страните няма договорена допълнителна услуга за „Обявена
стойност“. Трябва да се приложи специалната уредба на договорната отговорност,
уредена във Всемирната пощенска конвенция, предвиждаща ограничена имуществена
отговорност за оператора на пощенски услуги при неизпълнение или неточно изпълнение на
задълженията му по доставянето на обикновени колети без обявена стойност. Пощенските
оператори носят отговорност за изгубени колети, за какъвто е признат процесният пред
изпращачите им. Обезщетението за загубени обикновени колети, какъвто е бил процесният,
не може да надвиши сумите, изчислени като се комбинира цената от 40 СПТ за колет и
цената от 4,50 СПТ за килограм, гласи разпоредбата на чл. RC 149, т. 2. 1 към която
препраща чл. 21, т. 4. 1 от Конвенцията. Следователно обезщетението се определя по реда на
чл. 21, т. 8 от Конвенцията, но при обикновени пратки размерът му не може да надвишава
размерите по чл. RC 149, т. 2. 1 от Правилника. В този смисъл константната практика –
решение № 3981 от 18.07.2023 г. по възз. гр. д. № 20231100500347/2023 г. на СГС.
Изгубената пратка е 27 кг., респективно общият размер на СПТ / специални права на тираж /
е 161,50, от които 40 СПТ за колет и 121,50 СПТ за килограм / 4. 50 х 27 кг/. Използвайки
наличен в интернет на адрес bg. coinmill. com/SDR_calculator. html калкулатор, настоящият
състав установи, че стойността на дължимото обезщетение след конвертиране е в размер на
392,16 лв. По гореизложените основания предявеният иск е частично основателен, като с
6
искът следва да бъде уважен частично за сумата от 392,16 лв. и отхвърлен до пълния
предявен размер от 994,96 лв. От частичното уважаване на иска за главница следва и
частично уважаване на иска за лихви за забава .
Решението на СРС е правилно като краен резултат в обжалваната част . Съгласно
чл.411 КЗ с плащането на застрахователното обезщетение застрахователят встъпва в правата
на причинителят на вредите, до размера на платеното обезщетение и обичайните разноски,
направени за неговото определяне. За възникване на регресното право на застрахователя по
имуществена застраховка срещу отговорния за деликта са необходими три предпоставки :
възникнало право на увредения срещу причинителя на вредата на основание непозволено
увреждане, наличие на валиден договор за имуществено застраховане с увредения с период
на покритие към датата на настъпване на вредите и извършено валидно плащане по него от
застрахователя в обезщетение на настъпилите вреди.
В случая е предоставена международна куриерска услуга , а не международен
автомобилен превоз , поради което Конвенцията за договора за международен автомобилен
превоз е неприложима / чл.1 § 4 б.а от Конвенцията/ . Приложими са чл.84-89 ЗПУ , както и
ОУ на ответника .
Ограничаване на отговорността на пощенския оператор чрез ОУ е допустимо съгласно
чл.85 ал.4 във вр.ал.1 ЗПУ , като в този смисъл е определение №3690 от 22.11.2023 г по
гр.д. № 1086/2023 г, ГК , ІІІ ГО на ВКС , което е постановено по сходен случай срещу
същия ответник. Налице е специална уредба спрямо общата такава в чл.94 ЗЗД , още
повече , че ищецът не твърди и не доказва умисъл или груба небрежност . Ограничаването
на отговорността на пощенския оператор е пряко свързано с по-ниска тарифа при
предоставяне на услугата при необявена стойност на пратката , като не е съществувала
пречка изпращачът да уговори обратното – пратката да е с обявена стойност срещу по-
високо възнаграждение на пощенския оператор .
Съгласно чл.85 ал.1 т.1 ЗПУ пощенският оператор дължи обезщетение на потребителите в
случаите на „загубени, ограбени или повредени изцяло или частично, вътрешни и
международни пощенски колети, препоръчани пощенски пратки, пощенски пратки с обявена
стойност и с наложен платеж, както и пощенски пратки с добавена стойност над
универсалната пощенска услуга по смисъла на § 1, т. 18 от ДР, а именно – куриерска
услуга“. В чл. 85, ал. 4 ЗПУ се предвижда, че конкретните размери на обезщетенията се
включват в общите условия на договорите с потребителите. Това се потвърждава и от
разпоредбата на чл.21, ал.2, т.10 ЗПУ, която предвижда, че пощенските оператори „включват
в общите условия на договора с потребителите процедури по рекламации и обезщетения с
конкретни размери и срок за изплащане на обезщетения за счетените за основателни
рекламации за забавени, изгубени, изцяло или частично повредени или ограбени пощенски
пратки и пощенски колети и върнати пощенски колети, когато липсват мотиви за
недоставянето им, и невръщане на сумата на наложения платеж на подателя“.
Според чл.85 ал.3 ЗПУ обезщетенията, дължими от пощенския оператор със задължение за
извършване на универсалната пощенска услуга за международни пощенски пратки, се
7
определят в съответствие с актовете на Всемирния пощенски съюз. Няма спор , че
ответникът не е такъв пощенски оператор , като е ноторно известно , че такъв оператор за
РБ е „Български пощи“ ЕАД . По тази причина настоящият съд счита , че за лимит на
отговорност на ответника трябва да се приложи чл. 38.1. от Общите условия за
взаимоотношенията с потребители на „Ин Тайм“ ООД за процесната пратка с необявена
стойност т.е. до 100 щатски долара към датата на изгубване на пратката .
Доказателствената тежест да докаже иска си изцяло или частично е винаги на ищеца . При
доказан иск по основание съдът може да го уважи и за определен от него размер – чл.162
ГПК .
В случая самото изгубване на пратката е станало на 03.09.2021 г по твърдения на ищеца ,
които не са оспорени от ответника . Към тази дата по данни на БНБ 100 щатски долара са се
равнявали на 172,17 лева . СРС е присъдил на въззивника по-големи суми за главница ,
съответно за лихви за забава . При спазване на принципа да не се влошава положението на
лицето подало жалба решението на първоинстанционния съд трябва да се потвърди в
обжалваната част . Пред СГС разноски се дължат от въззивника.
По изложените съображения , СЪДЪТ
РЕШИ:
ПОТВЪРЖДАВА решение №3399 от 28.02.2025 г по гр.д.№55009/22 г на СРС , 162 състав
в частта , с която са отхвърлени исковете на ЗД „Евроинс” АД, ЕИК *********, седалище и
адрес управление в град София 1592, район Искър, бул. **** да се осъди „ИН ТАЙМ“ ООД,
ЕИК *********, седалище и адрес на yправление в гр.София 1592, район Искър, ул. **** да
му заплати на основание чл.410 ал.1 т.1 КЗ и чл.86 ЗЗД разликата над 392,16 лева до
предявения размер от 994,96 лева частичен иск от 19 069,34 лева регресно вземане за
заплатено обезщетение по застраховка „Товари по време на превоз“ по Застрахователна
полица № 30700100003012/2020 г., сключена между ЗД „Евроинс” АД „МТХ Трейд“ ООД,
вследствие на застрахователно събитие – изчезване на част от превозваната стока – 14- ти
кашон с обозначение 1/14, съдържащ електроника 27 кг, с номер за проследяване 1Z A84 808
04 9037 6597 , ведно със законна лихва от датата на подаване на исковата молба – 11.10.2022
г. до окончателно изплащане ; и разликата над 26,25 лева до предявения размер от 66,61 лева
лихви за забава върху посочената главница за периода 12.02.2022 г – 10.10.2022 г ; както и
ЗД „Евроинс” АД е осъдено да заплати на „ИН ТАЙМ“ ООД сумата от 307,20 лева разноски
пред СРС .
ОСЪЖДА ЗД „Евроинс” АД, ЕИК *********, седалище и адрес управление в град София
1592, район Искър, бул. **** да заплати на „ИН ТАЙМ“ ООД, ЕИК ********* гр.София
сумата от 450 лева разноски пред СГС .
Решението не подлежи на обжалване , поради материален интерес под 20 000 лева по
търговско дело / чл.280 ал.3 т.1 ГПК/.
8
Председател: _______________________
Членове:
1._______________________
2._______________________
9