О П Р Е Д Е Л Е Н И Е
№ …… 09.09.2024
г. гр.Т.
ТЪРГОВИЩКИЯТ ОКРЪЖЕН СЪД ІІІ състав На девети септември 2024 година
В закрито заседание в
състав
ПРЕДСЕДАТЕЛ: МАРИАНА
ИВАНОВА
като разгледа
докладваното от Председателя
Т.д.н. 15 описа на съда за 2019 година,
и за да се произнесе,
взе предвид следното:
Производството е
по чл. 658, ал. 1, т. 9 и чл. 659, ал. 2 от ТЗ.
От синдика на „Б.“ ООД /н/ са постъпили, подписани с КЕП:
-МОЛБА вх. № 260350/09.09.24г. с приложен
ОТЧЕТ № 08/2024 г. за дейността на синдика през м.08.2024г., в т.ч. справка за разходите (неплатени 3 951.37
лв.); приходи - общо 1 800лв. (наеми за м.08.24г. за два обекта); СПРАВКА за движението по делата с
участие на длъжника, Извлечение от особената сметка, с наличност към 30.08.24 г.
– 209 749.21 лв., от които: 134 257.52 лв.- платени депозити за търга
за 26.08.2024г.
-МОЛБА вх. № 260351/09.09.24г. за разрешаване
разпореждане със средства от особената сметка в размер 3 951,37 лв. – разходи за м. 08.2024г. (по пера, посочени в молбата
по п.1 - п.5), с приложени разходо-оправдателни документи.
Представеният отчет и приложения следва да се приемат. Искането по чл. 658,
ал. 1, т. 9 от ТЗ, касаещо разходи, свързани с производството по
несъстоятелност по чл. 723, т. 2 и т. 4 от ТЗ е основателно.
Водим от горното, съдът
О
П Р
Е Д Е
Л И :
ПРИЛАГА ОТЧЕТ № 08/2024 г. за дейността на синдика за м.08.2024
г.; Справка относно движението на делата (искови и изпълнителни), по които
страна е несъстоятелният длъжник; Отчет за счетоводни услуги за м.08.24г.; Извлечение
от особената сметка към 30.08.2024 г. (209 749.21 лв., от които: 134 257.52
лв.- платени депозити за търга за 26.08.2024г.) - на осн.чл.
659, ал. 2 ТЗ.
РАЗРЕШАВА на синдика на „Б.“ ООД /н/, гр. Т. – З.Л. да се разпореди от особената
сметка със сумата 3 951,37 лв. –
разходи за м. 08.2024г (по пера,
посочени в молба вх. № 260351/09.09.24г., посочени по п.1 - п.5) – на осн.чл. 658, ал. 1, т. 9 от ТЗ.
Определението не подлежи на обжалване.
Да се впише в книгата по чл. 634в от ТЗ. Препис – на синдика.
ПРЕДСЕДАТЕЛ: