Р
Е Ш Е
Н И Е
№
157 13.07.2011г. град Стара Загора
В
И М Е
Т О Н
А Н А
Р О Д А
Старозагорският административен съд, V състав, в публично съдебно заседание на седми юни две хиляди и единадесета година, в
състав:
СЪДИЯ:ИРЕНА
ЯНКОВА
при
секретар М.П.
и
с участието на прокурора
като
разгледа докладваното от съдия ИРЕНА ЯНКОВА административно дело № 77 по описа
за 2009г.
Производството
е по реда на чл. 145 и сл. от Административнопроцесуалния кодекс /АПК/.
Образувано е по жалба на ЕТ “Бивием – Банко Иванов” гр.Стара
Загора, “ Експрес “ ООД гр. Стара Загора и консорциум “ Августа Траяна” гр.
Стара Загора против Заповед № РД-25-321
от 02.02.2009г. на кмета на община Стара Загора, с която на основание чл.
44,ал.2 във връзка с чл. 26,ал.1 от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. на
Министерството на транспорта и съобщенията за условията и реда за утвърждаване
на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с
автобуси и леки автомобили и протокол на комисията за провеждане на конкурса,
назначена със заповед № 3199 от 20.12.2008 година са обявени кандидатите,
класирани в проведения конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници по
автобусни линии от общинската, областната и републиканската транспортни схеми”
по предварително утвърдени маршрутни разписания, квота община Стара Загора както
следва 1. Първа група “ Автобусни превози” ООД гр. Стара Загора 2. Втора група
“ Автобусни превози” ООД гр. Стара Загора, като консорциум “ Августа Траяна” не
е допуснат до участие в конкурса на основание чл. 25 от Наредба № 2 от
15.03.2002 г. на МТС и т. 6 от раздел “ Отваряне и разглеждане на предложения”
от утвърдената конкурсна документация и е определена фирма “ Автобусни превози”
ООД гр. Стара Загора за изпълнител по
договора за превозна пътниците по автобусни линии от І – ва и ІІ-ра група. В
жалбите са релевирани няколко основни групи доводи за незаконосъобразност на
оспорената заповед. От една страна се твърди, че административният орган е постановил своя акт, при неспазване на
принципа на суспензивния ефект на подадената жалба и протест, по силата на
който административният акт не се изпълнява преди да е изтекъл срока на
неговото оспорване. От друга страна съставът на назначената комисия бил
незаконен, тъй като в нейния състав не бил включен представител на браншовите организации
в областта на транспорта на основание чл. 17,ал.7 от Наредба № 2 от 2002 г. .
Кметът на община гр. Стара Загора не бил се съобразил с решение № 157 от
11.07.2008 година на КЗК, по силата на което групираните линии по обособените
позиции , и критериите за оценка по т. 1, 8, 9 в решение № 1010/ 13.09.2007
година на Общински съвет Стара Загора противоречало на Закона за защита на
конкуренцията, които нарушения били възпроизведени в заповед № 2638 от
14.10.2008 година на кмета на община Стара Загора. Навеждат се доводи, че заповедта,
с която е открит конкурса е незаконосъобразна, която има за своя правна
последици и незаконосъобразността на крайния административен акт, с който е
обявено класирането и е определен изпълнител на договора.Иска се заповед № РД-25-321/
02.02.2009г. на кмета на община Стара Загора да бъде отменена.
В съдебно заседание жалбоподателите,
чрез пълномощника си по делото поддържат подадените жалби по съображенията,
изложени в тях.
Ответникът по жалбата – Кмета на община
Стара Загора, чрез процесуалния си представител, оспорва жалбата , като неоснователна , като излага подробни съображения, че
оспореният административен акт е постановен в съответствие на материалния закон.
Ответникът по жалбата – “ Автобусни
превози” ООД гр. Стара Загора счита жалбата за неоснователна, като в с.з.
релевира доводи, че заповедта на кмета на община гр. Стара Загора е постановена
при спазване на административно производствените правила и в съответствие с
материалния закон.
Ответниците по жалбата ЕТ “ ИЛИЯ Илиев-
Сведи” гр. Стара Загора, ЕТ “ Цитадела – ММ- Милан Миланов” гр. Стара Загора,
ЕТ “ ПИР Инпекс- Пенчо Димитров” гр. Стара Загора, “Веда транс” ООД гр. Стара
Загора, ЕТ “ Евро тур – Марко Марков” гр. Стара Загора, “ ПИР импекс” ЕООД
гр.Стара Загора, “ Ел же груп “ ООД гр. Стара Загора, СД “ Север транс
Младенов, Ж. ***, ,”Формула” ЕООД гр. Стара Загора, “Генто” ООД гр. Стара
Загора, “ МТК Груп” ООД гр. Стара Загора не се явяват не се представляват и не
вземат становище по подадените жалби.
Въз основа на съвкупната преценка на
събраните по делото доказателства, съдът приема за установено следното от
фактическа страна по административно-правния спор:
С Решение № 1010 по Протокол № 55 от
проведено на 13.09.2007г. заседание на Общински съвет – Стара Загора, на
основание чл. 21, ал.1, т. 23 от ЗМСМА, чл.17, чл.19, ал.1 и ал.2, чл.24 и
чл.26 от Наредба №2/ 15.03.2002г. на МТС, е прието да се обяви и проведе
конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници по автобусните линии от
Общинската, Областната и Републиканската транспортна схеми – квота на община
Стара Загора. С решението са определени обособените позиции – линии и маршрути
за възлагане с конкурс; квалификационните изисквания и условията за участие на
кандидатите; изискванията за качество по отношение изпълнението на превозите;
критериите за оценка на предложенията и начина за класиране на кандидатите,
като е определен и съставът на комисията по провеждане на конкурса и оценка на
постъпилите предложения /като общ брой и брой членове – представители на
общинска администрация, Общински съвет, Изпълнителна агенция “Автомобилна
администрация”, „Пътна полиция – КАТ”, ТД на НАП и браншовите организации в
областта на автомобилния транспорт/. Въз основа на решението на Общински съвет
– Стара Загора и на основание чл.17, ал.2 и ал.4 от Наредба № 2/ 15.03.2002г.
на МТС, със Заповед № 2423/ 07.11.2007г., ВрИД Кмет на община Стара Загора
/избран с Решение № 1056 по Протокол № 56 от заседание на ОбС – Стара Загора от
18.10.2007г./ и в изпълнение на делегираните му функции по провеждането на
конкурса, е открил конкурс за възлагане на превоз на пътници по автобусни линии
от Общинската, Областната и Републиканската транспортна схеми. Със заповедта са
определени предмета и условията на конкурса, изискванията към кандидатите,
крайния срок за подаване на предложенията, датата и мястото на отваряне на
офертите и др. По жалба на ЕТ “БИВИЕМ - БАНКО ИВАНОВ” против Заповед № 2423/ 07.11.2007г. ВрИД Кмет на община Стара
Загора, е образувано административно дело № 548/ 2007г. по описа на
Административен съд – Стара Загора. С оглед направено изрично оттегляне на
оспорения административен акт от Кмета на община Стара Загора, с влязло в сила
определение № 11 от 14.01.2008г. производството по делото е прекратено на основание
чл.159, т.3 във вр. с чл.156, ал.1 във вр. с чл. 184 от АПК. С Решение № 32 по
Протокол № 5 от заседание на Общински съвет – Стара Загора, проведено на
31.01.2008г., са избрани 15 общински съветници, от които Председателският съвет
да определи 5 члена, които да участват в комисията по провеждане на конкурса за
възлагане на превоз на пътници по линиите от Общинската, Областната и
Републиканската транспортна схеми. Със Заповед № 357 / 20.02.2008г. на Кмета на
община Стара Загора, издадена на основание чл.44, ал.2 във вр. с ал.1, т.7 от ЗМСМА, чл.17, ал.2 и ал.4 от Наредба № 2/ 15.03.2002г. на МТС, в изпълнение на
Решение № 1010 по Протокол № 55 от заседание на ОбС – Стара Загора от
13.09.2007г. и във връзка с чл.156, ал.3 от АПК и Решение № 32 на ОбС – Стара
Загора от 31.01.2008г., повторно е открит конкурс за възлагане превоз на
пътници по автобусни линии от Общинската, Областната и Републиканската
транспортна схеми. Посочената заповед е
отменена като незаконосъобразна с Решение № 22 от 23.06.2008г., постановено по
адм.дело № 178/ 2008г. по описа на Старозагорски административен съд. На
24.04.2008г. Общински съвет – Стара Загора е взел Решение № 152, протокол № 10
от същата дата, с което е прекратен конкурса за възлагане на обществен превоз
на пътници по линиите на Общинската, Областната и Републиканската транспортни
схеми, открит с решение № 1010 по протокол № 55 / 13.09.2007г. на Общински
съвет-Стара Загора. Решението на общинския съвет е било оспорено по съдебен ред
от “Автобусни превози”ООД гр.Стара Загора и с Решение № 35 от 21.07.2008г.
постановено по адм.дело № 325/ 2008г. на Административен съд Стара Загора, е
отменено като незаконосъобразно. Със Заповед № 2628/ 14.10.2008г. Кметът на
община Стара Загора отново е открил конкурса за възлагане обществен превоз
на пътници по автобусни линии от
Общинската, Областната и Републиканската транспортни схеми на основание
на чл.44, ал.2 във вр.с ал.1, т.7 от ЗМСМА и чл.17, ал.4 от Наредба № 2/
15.03.2002г. на МТС. От фактическа страна е обоснована с изпълнение на Решение
№ 1010 на ОбС-Стара Загора, взето по протокол № 55 от 13.09.2007г., решение №
35/ 21.07.2008г. на СтАС по адм.д.№ 325/ 2008г. и решение № 22/ 23.06.2008. на
СтАС по адм.д.№ 178/ 2008г.Той е одобрил конкурсната документация и със заповед
№ 3099 от 20.12.2008 година на основание чл. 42,ал.2 от ЗМСМА и чл. 17,ал. 6 от
Наредба № 2/15.03.2002 година е назначил комисията, която да разгледа постъпилите
предложения във връзка с открития конкурс.,
С заповед № 860/ 20.11.2008г. Зам.областният управител на област Стара
Загора, по повод постъпила жалба с вх.№ 2004/ 22.10.2008г. от Желязко Василев Ж.,
в качеството му на управител на Консорциум ”Августа Траяна”, чрез адв.Г.Г., е
отменил като незаконосъобразна Заповед № 2628/ 14.10.2008г. на Кмета на община
Стара Загора за откриване на конкурс за възлагане на обществен превоз на
пътници по автобусни линии от Общинската, Областната и Републиканската
транспортни схеми. Тази административен акт е оспорен пред съда , за което е
образувано административно дело № 738 по описа за 2008 година на
административен съд гр. Стара Загора.С решение № 7 от 27.01.2009 година по
жалбата на “ Автобусни превози” ООД гр. Стара Заора е отменена заповедта на
заместник областния управител. Това решение е оспорено през ВАС за което е
образувано административно дело № 3665 по описа за 2009 година на ВАС. С решение
№ 8176 от 19.06.2009 година е отменено обжалваното решение и делото е върнато за ново разглеждане от
друг състав на съда. С решение № 262 от 27.10.2009 година по административно
дело № 328 по описа за 2009 година е отменена като незаконосъобразна заповедта
на областния управител, с която е отменена заповедта на кмета на община Стара
Загора за откриване на конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници по
автобусните линии от общинската, областната и републиканската транспортни
схеми. Това решение, оспорено пред ВАС е оставено в сила с решение № 612 от 08.02.2010
година по описана ВАС. В мотивите си ВАС е приел, че правилно
първоинстанционния съд е приел в съдебния си акт, че консорциумът не е
правосубектен и не може да носи административни права и задължение. Със заповед
№ 3192 от 18.12.2008 година е отменена точка 9 на заповед № 2628/
14.10.2008година за откриване на конкурса за възлагане на обществен транспорт
на пътници по автобусни линии от общинската, областната и републиканската
схема, като датата за отваряне на предложенията се променя от 20.11.2008 година
на 20.12.2008 година. Този административен акт е оспорен по съдебен ред, за
което е образувано административно дело № 775/2008 година по описа на
административен съд гр. Стара Загора.. С решение № 112 от 24.03.2010 година ,
постановено по цитираното по- горе административно дело е отменена като незаконосъобразна заповедта на кмета на община
Стара Загора Това решение е обезсилено с решение № 15555 от 16.12.2010 година,
постановено по административно дело № 705 / 2010 година по описа на ВАС. В
мотивите си съда приема, че консорциума, респективно гражданското дружество не
могат да участват в конкурси за обществен превоз на пътници по реда на Наредба
№ 2 от 15.03.2002 година. Въз основа на заповед № 2628 от 14.10.2008 година
комисията по провеждане на конкурса по възлагане на обществен превоз на
пътници, назначена със заповед № 3199 от 20.12.2008 година на кмета на община
Стара Загора е провела няколко заседания , като е приела и правила за
разглеждане, оценка и класиране на кандидатите. На четвъртото по ред заседание,
проведено на 21.01.2009 година са се разгледали документите на двамата кандидати.
Консорциум “ Августа Траяна” е бил отстранен от участие в конкурса поради липса
на свидетелство на съдимост на председателя на консорциума , липса на основния
дружествен договор на консорциума и нотариална заверен договор за отдаване под
наем на консорциума на гаражна площ и сервизна база. Проведеното пето заседание
на комисията е било в базата на фирма “ Автобусни превози”ООД . Тя е извърши
оглед на подадените автобуси за участие в конкурса. На седмото поредно заседание
на комисията са отворени пликовете с ценовите предложение на допуснатия
кандидат и е определена оценката на офертите му по двете групи позиции .
Комисията е взела решение да предложи на кмета на община Стара Загора да сключи
договор и възложи за изпълнение автобусните превози от общинската, областната и
републиканската схема от двете групи на “ Автобусни превози “ ООД гр. Стара
Загора. От събраните по делото гласни доказателства / така свидетелските
показания на Б. Д.,***П. и Д. Д./ се установи, че приетият като доказателство
протокол за работата на комисията по провеждане на конкурса е бил съставен кат
официален документ на последното проведено заседание. Всички членове на
комисията са го прочели преди да го подпишат, а всяка негова страница е
подписана от председателя на комисията. Протоколист е била свидетелката Д..
С оспорената заповед № РД-25-321 от 02.02.2009
година на кмета на община Стара Загора на основание чл. 44,ал.2 и във връзка с
чл. 26,ал.1 от Наредба № 2 от 15.03.2002 година на Министерството на транспорта
и съобщенията за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за
осъществяване на обществени превози на пътници и леки автомобили и протокол на
комисията за провеждане на конкурса, назначена със заповед № 3199 от 20.12.2008
година са обявени кандидатите, класирани в проведения конкурс, не е допуснат до
участие консорциум “ Августа Траяна” на основание чл. 25 от Наредба № 2 от
15.03.3002 г. на МТС и т. 6 от раздел “ Отваряне и разглеждане на предложенията
от утвърдената конкурсна документация и е определен изпълнител по договора за
възлагане на обществен превоз на пътници по
автобусните линии от първа и втора група.
При така установената по делото
фактическа обстановка съдът прави следните правни изводи:
Жалбите на първите двама ответници , като
подадени от легитимирани лица и в срока по чл.149, ал.1 от АПК, са процесуално
допустими. Жалбата на третия ответник е процесуално недопустима и следва да се остави без разглеждане и производството по
делото да бъде прекратено по отношение на консорциума и аргументите са това са
следните . Съгласно разпоредбата на чл. 147,ал.1 от АПК право да оспорят
административните актове имат гражданите и организациите, чийто права и законни
интереси са нарушени или застрашени от него или за които се създават
задължение. От тази разпоредба може да се изведе извода, че права да обжалват
административните актове имат два вида субекти – физическите лица, които са правосубектни
и организациите. АПК разширява правосубектността на образованията , които могат
да подават жалба срещу неблагоприятен за тях административен акт. Съгласно §1,
т.2 от ДР на АПК организацията не са само юридическо лице, но и сдружение на
юридически лица или физически лица, което е организационно обособено но само
въз основа на ЗАКОНА.Гражданското дружеството се създава въз основа на договор
на съдружниците, по силата на който те обединяват усилията си за постигане на
обща стопанска/ икономическа/ цел. За да възникне дружеството следва отделните
съдружници в него да подпишат документ – договор, в който да се регламентират
техните общи права и задължения. От горното следва , че консорциумът , учреден
като гражданско дружество е неправосубектен и не може да подава жалби срещу
административни актове, а това право имат неговите съдружници, които са запазили
своята юридическа правосубектност, като включени в гражданското дружество. .
Като обсъди
събраните по делото доказателства във връзка с направените в жалбите
оплаквания, доводите и становищата на страните и като извърши цялостна проверка
на законосъобразността на оспорения административен акт на основание чл. 168,
ал.1 във връзка с чл.146 от АПК, съдът намира жалбите за основателни.
Обжалваният
административен акт е издаден от компетентен орган след
надлежна делегация на правомощия, в предвидената от закона писмена форма, и е постановен в съотвествие
с материалния закон и при спазване на
съдопроизводствените правила.
От
представените и приети като доказателства по делото Договор за обединяване на
търговци /консорциум/ от 06.12.2005г. и допълнително споразумение към него от
26.03.2008г., се установява, че този консорциум е създаден на основание чл.275
от ТЗ като обединение на дванадесет търговци / трима еднолични търговци и девет
търговски дружества/ за извършване на следната съвместна дейности: 1.
транспортни услуги и извършване на обществен превоз на пътници на територията
на Република България, 2. участие в процедури по “ЗОП” за определяне на
изпълнители по договори за превоз на пътници; 3. участие в конкурсни процедури
по възлагане на обществен превоз на пътници от общинската, областната и
републиканската транспортни схеми и др. /чл.2.3 от договора/. Съгласно чл.2.1
на договора, образуваният консорциум няма статут на юридическо лице и по
аргумент от разпоредбата на чл.276 от ТЗ за него са приложими правилата на
гражданското дружество, регламентирани в чл.357-364 от ЗЗД. Съобразно тези правила гражданското дружество не е
персонифицирано и с дружествения договор не се създава нов правен субект. То не
е юридическо лице, не е обособено като корпоративна структура с отделно
имуществено единство и органи, а носител на правата и задълженията са самите
съдружници. Във взаимоотношенията с третите лица, които са насочени към
реализирането на общата стопанска дейност, участват отделните съдружници, а не
самото дружество. Вътрешните отношения между съдружниците се уреждат с клаузите
на договора за дружество, предвид на преобладаващите диспозитивни правни норми,
регламентиращи тази материя, но винаги са насочени към постигане на общата
стопанска цел. Разпоредбата на чл. 2 от Наредба № 2 2002 г. определя кръгът на
лицата, които могат да осъществяват обществен превоз на пътници с автобуси и
леки автомобили по утвърдените транспортни схеми на територията на република
България. Това са само физически и юридически лица с търговска правосубектност,
които притежават лицензия и други документи , които се изисква от Закона за
автомобилните превози и цитираната по-горе Наредба № 2/2002 г.Според нормата на чл. 6 от ЗАвП обществен превоз на пътници и
товари се извършва от превозвач, който притежава съответната лиценз , а според
нормата на чл. 7,ал.2 от ЗАвП такъв документ се издава единствено на търговци
по смисъла на Търговския закон От тези правни норми може да се направи еднозначния
извод, че обществен превоз на пътници в РБ може да се извършва единствено от
лице/ физическо или юридическо/, което е регистрирано като търговец и притежава
лицензия по ЗАвП. Кансорциумът не нито физическо , нито юридическо лице, - търговец в настоящия случай.
Той не може да притежава лиценз за извършване на обществен превоз на пътници ,
съгласно чл. 7 от Закона за автомобилни превози . той не попада и в кръга на
субектите , цитирани в чл. 2 от Наредба № 2 /2002 г. , които могат да
осъществяват обществен превоз на пътници с автобуси. По силата на сключения
договор и допълнителното споразумение страните обединяват своята дейност за
постигане на обща стопанска цел в областта на обществения превоз на пътници ,
като за целта се създава единствено гражданско дружество , а не търговец. Вярно
е че в някои специални закони / ЗОП чл.
9 /е допустимо в процедурата по обществена поръчка да участва и обединения на
юридически лица Но този закон е специален по отношение на Наредба № 2 / 2002 г.
и там изрично в § 1т.6 от ДР на ЗОП е посочено, че кандидатът е физическо или
юридическо лице или тяхно обединение, което е подало заявление за участие в
ограничена процедура, процедура за договаряне с обявление и състезателен диалог
или ограничен конкурс за проект Консорциума в настоящия случай не е търговско
дружество, а икономическо обединение на търговци . То не може да осъществява
обществен транспорт на пътници, тъй като неговата организационно форма не
попада сред изрично изброените в чл. 2 от Наредба № 2/2002 г. Съгласно чл. 25
от Наредбата до участие в конкурса се допускат само лицата по чл. 2 , които
подават в общината предложение за участие, окомплектовани с документите по чл.
22. След като консорциума не попада сред лицата търговци по чл. 2 от Наредбата
, решението за неговото отстраняване е съобразено с материалния закон, но не по
изложените в протокола на комисията мотиви.
Съдът
не споделя становището на процесуалния представител на ответниците, че съставът
на комисията бил нелегитимен, тъй като не
бил включен в нейния състав представител на браншовите организации.
Нормата на чл. 17,ал. 7 от Наредба № 2/2002 г. изисква в състава на комисията
да се включат поне пет членове това число един юрист и специалисти, притежаващи
съответната квалификация да оценяват предложенията. В изречение второ на
цитирана правна норма са изброени примерно лицата, които притежават съответната
правоспособност да оценяват офертите на кандидатите. Поради което съдът намира,
че невключването в състава на комисията на член на браншовите организации по
транспорта не представлява съществено нарушение на материалния закон, основания
за отмяна на оспорения административен акт.
Съдът
намира, че е безпредметно да обсъжда навадените доводи за незаконосъобразност
на предходни административни актове / така за откриване на конкурса за
възлагане на обществен превоз на пътници/, по които има влезли в сила съдебни
решения с подробно изложени мотиви относно тяхната законосъобразност.
С
оглед изложеното, оспорената Заповед № РД-25-321 от 02.02.2009г. на кмета на
община Стара Загора, с която на основание чл. 44,ал.2 във връзка с чл. 26,ал.1
от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. на
Министерството на транспорта и съобщенията за условията и реда за утвърждаване
на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с
автобуси и леки автомобили и протокол на комисията за провеждане на конкурса,
назначена със заповед № 3199 от 20.12.2008 година са обявени кандидатите,
класирани в проведения конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници по
автобусни линии от общинската, областната и републиканската транспортни схеми”
по предварително утвърдени маршрутни разписания, квота община Стара Загора
както следва 1. Първа група “ Автобусни превози” ООД гр. Стара Загора 2. Втора
група “ Автобусни превози” ООД гр. Стара Загора, като консорциум “ Августа Траяна”
не е допуснат до участие в конкурса на основание чл. 25 от Наредба № 2 от
15.03.2002 г. на МТС и т. 6 от раздел “ Отваряне и разглеждане на предложения”
от утвърдената конкурсна документация и е определена фирма “ Автобусни превози”
ООД гр. Стара Загора за изпълнител по
договора за превозна пътниците по автобусни линии от І – ва и ІІ-ра група е
законосъобразна.
Водим от горните мотиви и на основание чл.172, ал.2, предложение последно
от АПК, Старозагорският административен съд
Р Е
Ш И :
ОТХВЪРЛЯ жалбите
на ЕТ “Бивием – Банко Иванов” гр.Стара Загора, “ Експрес “ ООД гр. Стара Загора
против Заповед № РД-25-321 от
02.02.2009г. на кмета на община Стара Загора, с която на основание чл. 44,ал.2
във връзка с чл. 26,ал.1 от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. на Министерството на
транспорта и съобщенията за условията и реда за утвърждаване на транспортни
схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси и леки
автомобили и протокол на комисията за провеждане на конкурса, назначена със
заповед № 3199 от 20.12.2008 година са обявени кандидатите, класирани в
проведения конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници по автобусни
линии от общинската, областната и републиканската транспортни схеми” по
предварително утвърдени маршрутни разписания, квота община Стара Загора както
следва 1. Първа група “ Автобусни превози” ООД гр. Стара Загора 2. Втора група
“ Автобусни превози” ООД гр. Стара Загора, консорциум “ Августа Траяна” не е
допуснат до участие в конкурса на основание чл. 25 от Наредба № 2 от 15.03.2002
г. на МТС и т. 6 от раздел “ Отваряне и разглеждане на предложения” от
утвърдената конкурсна документация и е определена фирма “ Автобусни превози”
ООД гр. Стара Загора за изпълнител по
договора за превоз на пътниците по автобусни линии от І – ва и ІІ-ра група “
ОСТАВЯ без разглеждане жалбата на консорциум
“ Августа Траяна” гр. Стара Загора против Заповед № РД-25-321 от 02.02.2009г.
на кмета на община Стара Загора.
Решението
подлежи на обжалване с касационна жалба пред Върховния административен
съд в 14 дневен срок от съобщаването му на страните.
СЪДИЯ: