Решение по дело №220/2019 на Районен съд - Свиленград

Номер на акта: 67
Дата: 8 май 2019 г. (в сила от 3 септември 2020 г.)
Съдия: Добринка Димчева Кирева
Дело: 20195620200220
Тип на делото: Административно наказателно дело
Дата на образуване: 29 март 2019 г.

Съдържание на акта Свали акта

                                       Р  Е  Ш  Е  Н  И  Е    №................

 

                            град Свиленград, 08.05.2019година

 

                                     В ИМЕТО НА НАРОДА

 

           РАЙОНЕН СЪД- СВИЛЕНГРАД, наказателна колегия, в публично съдебно заседание на двадесет и четвърти април две хиляди и деветнадесета година, в състав:                                                      

                                                                       ПРЕДСЕДАТЕЛ: Добринка Кирева

 

          при секретар Татяна Терзиева, като разгледа докладваното от Председателя Административно - наказателно дело №220 по описа за 2019година, за да се произнесе взе предвид следното

         Производството по делото е по реда на чл.59 и сл. ЗАНН.

         Обжалвано е Наказателно постановление95/26.02.2019г.  на с. д. Директор на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници , с което на  ЕТ „ДИМИТЪР АНГЕЛОВ2018”  с ЕИК ********* със седалище и адрес на управление *** ,представлявано от управителя Димитър Ангелов Ангелов, за нарушение на чл.123,ал.6 от Закона за акцизите и данъчните складове  е наложено на основание чл.123, ал.6 от ЗАДС административно  наказание "ИМУЩЕСТВЕНА САНКЦИЯ" в размер на 1000/ хиляда/лв., постановено е ОТНЕМАНЕ в полза на Държавата, на основание чл.124,ал.1 ЗАДС,  на стоките представляващи предмет на същото, а именно : 34 бр.кутии цигари марка „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free,както и е постановено ЛИШАВАНЕ ОТ ПРАВО ДА УПРАЖНЯВА ДЕЙНОСТ С АКЦИЗНИ СТОКИ за срок от 1 месец на основание чл.124а,ал.1 от ЗАДС в търговския обект ,където е установено нарушението-хранителен магазин,находящ се в гр.Свиленград,ул.Генерал Скобелев №40,общ.Свиленград ,област Хасково.

            Срещу така издаденото НП е постъпила в срок жалба от наказаният търговец ,в която  се релевират възражения за незаконосъобразност  и неправилност на санкционния акт, поради издаването му в противоречие с процесуалния и материалния закон,без да се излагат конкретни съображения в тази насока. С тези доводи се претендира  цялостна отмяна на обжалваното НП.

          В съдебно заседание търговеца- жалбоподател не изпраща представител.

         Въззиваемата страна –  Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници, чрез своя процесуален представител-юрисконсулт, в писменото си становище оспорва жалбата, считайки я за неоснователна. Поддържат се и аргументи за законосъобразност на обжалвания акт. Поради това, моли да бъде потвърдено обжалваното НП.

РП-Свиленград, призована по реда на надзора за законност–не изпраща процесуален представител.

След съвкупна преценка на събраните и проверени в хода на съдебното следствие писмени и гласни доказателства, съдът приема за установено  от фактическа страна следното:

От показанията на разпитаните по делото свидетели А.Д.К. и Н.К.Н. ***, се установява че при провеждане на специализирана полицейска операция в гр.Свиленград  за разпространение и държане на акцизни стоки в хранителните магазини в града по получен конкретен сигнал,полицейските служители на 12.12.2018година около 10часа посетили хранителен магазин, находящ се в гр.Свиленград, улица Генерал Скобелев №40 .Двамата свидетели извършили проверка на обекта със съгласието на лицето което в момента се намирало – Веселина Здравкова Атанасова ,доколкото в момента на проверката собственикът не бил в обекта,т.к. бил в дома си.При извършване на проверката полицейските служители открили под щанда за продажба в търговския обект в картонена кутия общо 34бр.кутии цигари марка „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free”.

За така извършеното действие бил съставен Протокол за извършена проверка в помещение със съгласието на собственика или обитателя или в тяхно отсъствие от 12.12.2018г., който протокол бил подписан от двамата полицейски служители и присъствалото лице Веселина Здравкова Атанасова, която писмено обяснила,че цигарите открити при проверката са били на собственикана магазина.

В писменото сведение присъствалото лице Веселина Здравкова Атанасова, отново посочила,че цигарите открити при проверката са лична собственост на управителя на магазина и били за негова лична употреба,а не за продажба.

Същите тютюневи изделия управителя на санкционираният търговец ,след като пристигнало в обекта, предало доброволно на полицейските органи с Протокол за доброволно предаване от 12.12.2018г., като уточнил  ,че те са за негова лична ползване.

Била извършена и проверка на обитаваното жилище от Димитър Ангелов Ангелов в гр.Свиленград и лекият му автомобил,но не били открити акцизни стоки, за което действие също бил съставен Протокол за извършена проверка в помещение със съгласието на собственика или обитателя или в тяхно отсъствие от 12.12.2018г. и Протокол за проверка на лични вещи и превозно средства от същата дата, които протоколи бил подписан от двамата полицейски служители и присъствалото лице Димитър Ангелов Ангелов.

Било снето сведение от Димитър Ангелов Ангелов по случая.

 Предвид резултата от проверката и направените констатации, полицейските органи  след като приели, че е извършено нарушение на ЗАДС от страна на ЕТ -жалбоподател , съставили в присъствието на управителя АУАН, който му бил прочетен и връчен екземпляр от него срещу подпис.

В акта за установяване на административно нарушение, управителя вписал,че няма възражения.

В три дневния срок не е постъпило писмено възражение срещу АУАН.

Изготвена била докладна от 12.12.2018г. до Началника на РУ Свиленград по повод извършената проверка и докладна от 31.12.2018г..

На същата дата/20.04.2018г./управителката на дружеството и лицето заварено в обекта дали обяснение по случая.

След което материалите по преписката са били изпратени на РП Свиленград,която с Постановление от 21.01.2019г. е отказала да образува досъдебно производство срещу управителя Димитър Ангелов Ангелов за извършено престъпление по чл.234,ал.1 от НК, а копие от постановлението и преписката са изпратени на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници по компетентност за произнасяне.

С приемо предавателен протокол от 14.12.2018година процесните кутии цигари са предадени на МОЛ към АНО,като по преписката е изготвена експертна справка за пазарната стойност на процесните цигари,която е определена от вещото лице в размер на 176,80лева.

Извършена е оценка на дължимия акциз,съгласно служебна бележка с  рег.индекс №32-56765/22.08.2019г.,видно от която  дължимия акциз е в размер на общо 137,87лева, за 34бр. Кутии цигари марка „Karelia slims” с надпис върху кутиите „Duty free”. Акцизът, в посочения размер вкл. пропорционален, наред със специфичния,  видно от таблицата материализирана в служебната бележка, графа продажна цена,  е пресметнат при приложение на заместващата норма на чл.71 ППЗАДС, регламентираща хипотеза, когато липсва официално регистрирана продажна цена в България за конкретните марки цигари, обявена в Регистъра воден в МФ, на основание чл.6 от Наредбата за условията и реда за регистриране на цените на тютюневите изделия/ ПМС 192/04г обн.ДВбр.71/04г/.

На тази основа, съобразно правилото на чл.29,ал.1 ЗАДС са приложени съответните акцизни ставки по чл.39,ал.1 ЗАДС и така определен, съгласно чл. 41 ЗАДС общия размер на дължимия акциз на цигарите с надпис „duty free”, според изложените от АНО мотиви в НП, констативносъобразителната част.

Доколкото приетата стойност на акциза не се оспорва, формално от жалбоподателя, нито са заявени в тази връзка доказателствени искания, липсва основание за ревизиране стойността на акциза.

След образуването на настоящото административнонаказателно производство със съставянето на посочения акт, с оглед тази правна квалификация на нарушението, администрирането по него продължило с изпращането на преписката на компетентния наказващ орган, по смисъла на чл. 128,ал.2 от ЗАДС – Директора на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници, за произнасяне.  

Впоследствие въз основа на този АУАН и влязлото в сила постановление на прокурор от РП Свиленград, с.д. Директора на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници на 26.02.2019г. е издал обжалваното  Наказателно постановление95/26.02.2019г., с което на  ЕТ „ДИМИТЪР АНГЕЛОВ2018”  с ЕИК ********* със седалище и адрес на управление *** ,представлявано от управителя Димитър Ангелов Ангелов, за нарушение на чл.123,ал.6 от Закона за акцизите и данъчните складове  е наложено на основание чл.123, ал.6 от ЗАДС административно  наказание "ИМУЩЕСТВЕНА САНКЦИЯ" в размер на 1000/ хиляда/лв., постановено е ОТНЕМАНЕ в полза на Държавата, на основание чл.124,ал.1 ЗАДС,  на стоките представляващи предмет на същото, а именно : 34 бр.кутии цигари марка „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free,както и е постановено ЛИШАВАНЕ ОТ ПРАВО ДА УПРАЖНЯВА ДЕЙНОСТ С АКЦИЗНИ СТОКИ за срок от 1 месец на основание чл.124а,ал.1 от ЗАДС в търговския обект ,където е установено нарушението-хранителен магазин,находящ се в гр.Свиленград,ул.Генерал Скобелев №40,общ.Свиленград ,област Хасков.

Във връзка с констатираното административно нарушение с.д. Директора на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници е издал и Заповед за налагане на принудителна адм.мярка №119 от 05.03.2019г.

НП и Заповед за налагане на принудителна адм.мярка 119 от 05.03.2019г са редовно връчени на управителя на търговеца жалбоподател –лично, на 14.03.2019г,   видно от приложената разписка -надлежно датирана и подписана, с отразено и личното им  получаване.

Налично по АНПр е извлечение от търговския регистър, касателно наказаното дружество и регистър задължения към митническата администрация, ведно с разпечатки към него.

Материалната компетентност на  с.д. Директора на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници да издава НП за нарушения по ЗАДС не се оспорва по делото, а доколкото последната произтича от делегирането  на тези правомощията от страна на надлежния АНО по чл.128,ал.2 ЗАДС на определен кръг длъжности лица от състава на АМ, съотв. и в обжалваното НП е обективирано пряко позоваване на издадената Заповед № ЗАМ – 46/32-9775 от 07.01.2019г. на Директора на Агенция Митници и последната е служебно известна на съда, то този факт се явява установен.

Приетата за установена фактическа обстановка, съдът изведе въз основа на анализа на доказателствата – писмени и гласни събрани в хода на настоящото производство, вкл. съдържащите се АНП и приобщени в хода на съдебното следствие, по реда на чл. 283 НПК, както и от приетите в съдебно заседание писмени документи. Свидетелските показания депозирани от разпитаните свидетели А.Д.К. и Н.К.Н. са напълно безпротиворечиви, взаимно допълващи се в кореспондираща връзка помежду си, кореспондират и с писмените доказателства, поради което не се намериха основания да не бъдат оценени с доверие и кредитирани от съда.

Досежно писмените доказателствени източници, съдът възприема за достоверни същите, доколкото не се оспориха по съдържание и по истинността, не се констатираха и техни  недостатъци от външна страна опорочаващии като документи.

         При така установената фактическа обстановка и при условията на чл.84 от ЗАНН, вр.чл.14, ал.1 и ал.2 от НПК, Съдът в настоящия си състав достига до следните правни изводи:

Жалбата е процесуално допустима, подадена е в срока за обжалване и от легитимирано лице.

Преценена по същество, същата е и изцяло неоснователна.

   При служебна проверка за процесуалноправната законосъобразност на атакуваното наказателно постановление, съдът не констатира наличие на съществени процесуални нарушения, представляващи предпоставки за отмяната му. Административнонаказателната отговорност на жалбоподателя  е ангажирана в напълно редовно учредено и развило се производство по установяване на нарушението и издаване на НП. Последното е издадено от компетентен орган, в надлежната  форма, по съответния ред и има необходимото съдържание, съгласно изискванията на чл. 57 от ЗАНН.

Настоящият съдебен състав намира, че АУАН е издаден от компетентен органРазпоредбата на чл. 128, ал. 3 от ЗАДС предвижда, че в случаите когато бъдат констатирани нарушения по чл. 123, ал. 1, 2 и 6, полицейските органи на МВР съставят актове за установяване на нарушения. В настоящия случай АУАН е бил съставен от полицейски инспектор А.Д.К.,*** при ОД на МВР Хасково. Следователно актът е издаден от компетентен орган, в кръга на правомощията му, при извършена полицейска проверка.

     От своя страна, предпоставилият го констатиращ акт- АУАН, също обективира изискуемото съдържание и задължителни реквизити, съгласно процесуалното изискване на чл.42 ЗАНН. И последният е съставен от компетентен орган, по смисъла на чл.128,ал.2 ЗАДС, която норма пряко оправомощава митнически органи да съставят АУАН за констатирани от тях нарушения по ЗАДС, каквато правна квалификация се сочи и за процесните ревизирано нарушение, санкционирано с обжалваното НП.

Съобразени са и приложимите давностни срокове, регламентирани в чл.34 от ЗАНН за всеки от актовете, съставени при спазване на съответния срок.

В пределите на настоящата ревизия,съдът намира следното:

Словесното описание на нарушението визирано в обжалбвания акт, дадена в акта и съотв. в НП- констативносъобразителна част, позволява безспорната му индивидуализация, като изпълнително деяние и правната квалификация на административно нарушение, осъществяващ всички  признаци на ФС на чл.123,ал.6 ЗАДС, хипотеза първа – държи тютюневи изделия с надпис „Duty free, както и времето и мястото на извършването им.

Съдържими се в описателната част са фактически твърдения за тези обективни признаци, така и за предмета на нарушението – цигари /тютюнево изделие и акцизни стоки/ със специфичните външни белези – надпис на опаковките .  Налице е пълно правно и фактическо единство между съдържанието на АУАН и НП, както досежно описаното деяние в обжалваното НП, така и дадената правна квалификация, липсват привнесени нови, различни факти относно деятелността.

От материално правна страна

По  отношение на визираното в НП нарушение по чл. 123, ал.6  от ЗАДС, съдът намира следното:Горепосочената норма/ в сила към постановяване на настоящото решение ,а и към датата на извършване на административното нарушение,респективно и към датата на издаване на обжалваното НП,съгласно ДВ бр.. 97 от 2017 г., в сила от 1.01.2018 г./предвижда лице, което държи, пренася, превозва, предлага или продава алкохолни напитки и тютюневи изделия, облепени с бандерол DUTY FREE, съответно с надпис, който задължително съдържа думите DUTY FREE, се наказва с глоба или с имуществена санкция в двойния размер на дължимия акциз, но не по-малко от 700 лв. - за физическите лица, и не по-малко от 1000 лв. - за юридическите лица и едноличните търговци, а при повторно нарушение - не по-малко от 2000 лв.

Същевременно в чл.126б, ал.1 от ЗАДС е предвидено, че  за нарушения по чл.123 от с.н.а., установени при извършването им, митническите органи могат да налагат глоби с фиш по реда и в размерите, установени в чл. 39, ал. 2 от Закона за административните нарушения и наказания, като съгласно ал.2 от същата разпоредба маловажни случаи   са тези, при които двойният размер на акциза за стоките - предмет на нарушението, не надвишава 100 лв.,за да се приеме нарушението за маловажно.

Следователно за да е осъществен съставът на  вмененото на въззивника административно нарушение, е необходимо  да се държат тютюневи изделия облепени с акцизен бандерол  с надпис, който задължително съдържа думите DUTY FREE, а за да е наказуемо същото с имуществена санкция в размерите предвидени в санкционната норма, е необходимо деянието  да не разкрива белезите на маловажен случай,т.е. двойният размер на акциза на стокитепредмет на нарушението следва да не надвишава 100.00 лева.

По делото безспорно е установено, че на посочените в АУАН и НП дата и място въззивника-жалбоподател е държал : 34 кутии - 680  къса цигари „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free ,с което е осъществил от обективна страна състава на чл.123, ал.6 от ЗАДС,като ирилевантно е чия собственост са същите,тъй като с факта на държане на същите се осъществяват административния състав на горепосочената разпоредба.

 За установяване  обстоятелството какъв е двойният  размер на дължимият акциз  по отношение процесните стоки- цигари митническите органи са съставили служебна бележка, рег. индекс №32-56765/22.08.2019г.,видно от която  дължимия акциз е в размер на общо 137,87лева, за 34бр. Кутии цигари марка „Karelia slims” с надпис върху кутиите „Duty free”, като продажната цена за 1 кутия   цигари „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free възлиза на 7.50 лева.

При това положение следва да се приеме,че не е приложима разпоредбата на чл.126б, ал.2 от ЗАДС,тъй като двойният размер на акциза за процесните стоки - предмет на нарушението, безспорно  надвишава 100 лв./ 275,74лв/.

Изводите на АНО в насока, че извършеното деяние, осъществява фактически състав по чл.123,ал.6 ЗАДС, в първа хипотеза на изпълнително деяние-“държи”, както и за неговото авторство/доколкото са открити в търговският обект стопанисват от ЕТ/, са напълно обосновани и се споделят от настоящата инстанция.

Деянието е съставомерно от обективна страна, като с оглед обстоятелството, че е ангажирана административнонаказателната отговорност на ЕТ, доколкото се касае за обективна отговорност, не следва да се обсъжда въпроса за субективната страна на деянието. Т.е. отговорността за нарушенията на юридическото лице,респ.ЕТ е обективна и не подлежи на изследване от субективна страна.

Ето защо, съдът приема, че НП е правилно, издадено в съответствие с приложимия материален закон и на съответното правно основание, в този смисъл и законосъобразно от материалноправна страна.

За така установеното и доказано за извършено в хода на съдебното производство, административно нарушение, на жалбоподателя е  наложено административно наказание, съгласно предвиденото в приложимата санкционна норма, а именно: на основание чл.123,ал.6 ЗАДС – „ИМУЩЕСТВЕНА САНКЦИЯ” в размер на 1000лв.  Санкцията регламентирана в закона, според новелата на чл.123 ЗАДС е дефинирана, обвързано с двойния размер на дължимия акциз, за предмета на нарушението, като е фиксирани и конкретен минимален праг, не по-малко от 1000лв, съгласно ал.6 на същата разпоредба. 

В този смисъл санкцията е законосъобразно и правилно определена, съотв. справедлива, като АНО е индивидуализирал наказанието, отчитайки че нарушението е извършено за първи път, така и останалите смекчаващи обстоятелства. А предвид установеният в закона минимум, не е налице и правна възможност за неговото намаляване. 

Наред с отчитане и на др. смекчаващи обстоятелства, каквито несъмнено са налице съобразно установеното по делото, свързани с не особено голямото количество цигари (общо 34 кутии), не  могат да обусловят  определяне на наказанието в др. различен по-нисък размер, нито  квалификация –„маловажност на случая” по смисъла на чл.28 ЗАНН. Според съда, в смисъла на предходните разяснения, не се установяват материалноправните предпоставки на института на маловажността, както с оглед размера на акциза, количеството на предмета на нарушението макар и неособено значително е голямо, така и еднообразието на марките цигари – общо един вид.

       Не се установяват основанията за  приложението на чл. 28 ЗАНН,  който правен институт обуславя отпадане на наказуемостта, поради маловажност на случая.  И това е така, по пряк аргумент от действащата изрична разпоредба в специалния приложим закон – ЗАДС, чл.126б от същия, която норма в своята ал. 2 съдържа легална дефиниция на маловажните случаи на нарушения, в хипотези на лимитативно изброени в нея административнонаказателни състави, установявайки обективен критерий за тях, а именно двойният размер на акциза за стоките - предмет на нарушението, да не надвишава 100лв.,както се посочи по горе в мотивите на съда В кръга на визираните в чл.126б,ал.1 ЗАДС нарушения е включено и това по чл. 123,ал.6 от ЗАДС, санкциониран с обжалваното НП. И тъй като доказаният по делото дължим акциз на държаните от жалбоподателя цигари-общо 34кутии, в двойния си размер възлиза на сумата 275,74лв – за нарушението по чл.123,ал.6 ЗАДС с предмет цигари с надпис„duty free” , в които си стойности, безспорно надвишава указания минимум от 100лв, поради което по дефиниция от закона изключено е квалифицирането му за „маловажен случай”. В случая ирелевантни са всички останали смекчаващи отговорността обстоятелства, каквито действително се установяват в конкретиката на казуса – първо по ред нарушение, цигарите не са били укривани по специален начин  - в тайник, добросъвестното поведение на жалбоподателя – невъзпрепятствал проверката или опитал се да я осуети по някакъв начин и направил предпроцесуални признания още пред контролните  -митнически органи,  като изброените не подлежат на обсъждане от съда и не биха могли да се съобразяват, по пряк аргумент от закона, на основание чл.126бЗАДС, както вече се посочи, тъй като процесното нарушение не попада в хипотезата на действащо легално определение  за маловажни случаи, установено в цитираната правна норма от  специалния нормативен акт.  Ето защо, съдът намира за съответна на закона преценката на АНО по чл.28 от ЗАНН,  поради което не е налице това материалноправно основание за отмяната на НП, като неправилно санкциониращо маловажен случай на нарушение. От тук и крайния правен извод да е законосъобразно, правилно и обосновано издаденото НП, поради което не са налице предпоставки за неговата отмяна в резултат на неправилно приложение на материалния закон.

По отношение на постановеното отнемане в полза на държавата на предмета на ревизираното нарушение- 34бр.кутии цигари марка „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free, то тази мярка също е законосъобразно наложена, при наличие на императивно разпореждане с регламента на чл.124,ал.1 ЗАДС, в лимитативното изброяване на който фигурират и административнонаказателният състав на чл.123,ал.6 и др. Поради това НП е правилно,обосновано и законосъобразно  й в тази си част– относно отнемането на  34бр.кутии цигари марка „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free.

По отношение постановеното ЛИШАВАНЕ ОТ ПРАВО ДА УПРАЖНЯВА ДЕЙНОСТ С АКЦИЗНИ СТОКИ за срок от 1 месец на основание чл.124а,ал.1 от ЗАДС в търговския обект ,където е установено нарушението- хранителен магазин,находящ се в гр.Свиленград,ул.Генерал Скобелев №40,общ.Свиленград ,област Хасково. Съгласно  чл. 124а, ал.1 ЗАДС в случаите по чл. 108, 108а, 109, 114, 114а, 115, 117, 120, 121, 122, чл. 123, ал. 1, 2 и 6, чл. 123а и 126 лицето се лишава и от право да упражнява определена дейност или дейности в обекта или обектите, където е установено нарушението, за срок от един месец. Нормата е императивна и единствената възможност да бъде избегнато приложението й е сключване на споразумение по чл. 124а, ал.3 във връзка с чл. 107з от ЗАДС, каквото очевидно в случая не е сторено.

    От тук и крайния правен извод да е законосъобразно, правилно и обосновано издаденото НП, поради което не са налице предпоставки за неговата отмяна в резултат на неправилно приложение на материалния закон.

Мотивиран от изложеното и на основание чл.63,ал.1 ЗАНН, съдът

Р Е Ш И  :

          ПОТВЪРЖДАВА Наказателно постановление95/26.02.2019г.  на с. д. Директор на Териториална дирекция Тракийска,към Агенция на Митници , с което на  ЕТ „ДИМИТЪР АНГЕЛОВ2018”  с ЕИК ********* със седалище и адрес на управление *** ,представлявано от управителя Димитър Ангелов Ангелов, за нарушение на чл.123,ал.6 от Закона за акцизите и данъчните складове  е наложено на основание чл.123, ал.6 от ЗАДС административно  наказание "ИМУЩЕСТВЕНА САНКЦИЯ" в размер на 1000/ хиляда/лв., постановено е ОТНЕМАНЕ в полза на Държавата, на основание чл.124,ал.1 ЗАДС,  на стоките представляващи предмет на същото, а именно : 34 бр.кутии цигари марка „Karelia slims” с произход Гърция с надпис на кутиите„duty free,както и е постановено ЛИШАВАНЕ ОТ ПРАВО ДА УПРАЖНЯВА ДЕЙНОСТ С АКЦИЗНИ СТОКИ за срок от 1 месец на основание чл.124а,ал.1 от ЗАДС в търговския обект ,където е установено нарушението-хранителен магазин,находящ се в гр.Свиленград,ул.Генерал Скобелев №40,общ.Свиленград ,област Хасково.

 

  Решението подлежи на касационно обжалване пред ХАС, в 14-дневен срок от съобщаването на страните.

 

                                                               Районен съдия:.................................