№ 381
гр. Перник, 14.06.2023 г.
ОКРЪЖЕН СЪД – ПЕРНИК, ТРЕТИ ВЪЗЗИВЕН ГРАЖДАНСКИ
СЪСТАВ, в публично заседание на четиринадесети юни през две хиляди
двадесет и трета година в следния състав:
Председател:БИСЕР ЦВ. П.
Членове:РОМАН Т. НИКОЛОВ
КРИСТИАН Б. П.
при участието на секретаря ЕМИЛИЯ Г. ПАВЛОВА
Сложи за разглеждане докладваното от КРИСТИАН Б. П. Въззивно
гражданско дело № 20221700500337 по описа за 2022 година.
На именното повикване в 10:30 часа се явиха:
Жалбоподателят № 1 редовно призован, не се явява.
Явява се въззиваемия под № 2.
Заедно с въззиваемия под № 5 и вместо тези под № 3, 4, 6 и 7 се явява адв. Б..
От въззиваемите под № от 8 до № 20 включително, редовно призовани се явява
само тази под № 18.
Въззиваемият Т. М. – Да се даде ход на делото.
Адв. Б. – Да се даде ход на делото.
Въззиваемата Д. М.-П. – Да се даде ход на делото.
Съдът
ОПРЕДЕЛИ:
ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО
Адв. Б. – Господин съдия, инвестиционния проект е изготвен и внесен, но няма
никакво развитие в общината. Не формално сме известени, че тъй като се касае за
четири имота и администрацията иска да бъде обнародван проекта в Държавен вестник
и ще се гласува на общински съвет.
С оглед горното обстоятелство и невъзможността делото да бъде приключено
без влизане в сила на одобрен инвестиционния проект делото ще следва да се отложи
за друга дата и час. Същевременно ще следва да се напише писмо до Кмета на Община
Перник се указания да се предприемат незабавни марки по приключване на
1
процедурата за разглеждане на внесения инвестиционния проект на експертен съвет
постановяване на заповед и нейното влизане в сила. Следва да се посочи, че делото
излиза извън пределите на разумния срок съгласно европейската конвенция по правата
на човека. За предприетите мерки съда да бъде уведомен своевременно.
Водим от горното,
Съдът
ОПРЕДЕЛИ:
Отлага и насрочва делото за 20.09.2023 г 10.10 ч., за която дата и час страните
уведомени.
Да се пише писмо до кмета на Община Перник в горния смисъл.
Протоколът се изготви в съдебно заседание, което приключи в 10.40 ч.
Председател: _______________________
Секретар: _______________________
2