Разпореждане по дело №21/2024 на Административен съд - Плевен

Номер на акта: 69
Дата: 8 януари 2024 г.
Съдия:
Дело: 20247170700021
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 5 януари 2024 г.

Съдържание на акта

РАЗПОРЕЖДАНЕ

№ 69

Плевен, 08.01.2024 г.

Административният съд - Плевен - VII състав, в закрито заседание на осми януари две хиляди и двадесет и четвърта година в състав:

Съдия: ГАБРИЕЛА ХРИСТОВА-ДЕКОВА

като разгледа докладваното от съдията административно дело21 по описа за 2024 година на Административен съд - Плевен, за да се произнесе, взе предвид следното:

Административното дело е образувано по жалба на Община Плевен с адрес [населено място], пл. „Възраждане“ №2, представлявана от кмета на общината д-р В. Х., подадена против Решение № РД-02-36-1366 от 22.12.2023г. на Ръководителя на УО на ОПРР за определяне на финансова корекция в размер на 10% от стойността на сключения договор №BG16RFOP001-1.007-0003-C01-U-03/09.10.2017г. с изпълнител Д. И. С. на стойност 12 960 лв. без ДДС, с предмет: „Избор на екип за управление на проект „Развитие на интегриран градски транспорт – гр. Плевен“ финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. по две обособени позиции, по обособена позиция №2 – за изпълнение на функциите на специалист обществени поръчки.

Жалбата е подаден направо в съда в нарушение на чл.152, ал.1 от АПК, предвиждащ, че жалбата или протеста се подава чрез органа, издал оспорения акт. С този текст законодателят е целял процесуална икономия, даваща възможност на органа да окомплектова и изпрати на съда преписката, а от своя страна съдът да процедира бързо делото, респективно органът да вземе отношение по жалбата/протеста. Предвид на това по делото не е налична преписката по оспорване на Решение № РД-02-36-1366 от 22.12.2023г. на Ръководителя на УО на ОПРР за определяне на финансова корекция в размер на 10% от стойността на сключения договор №BG16RFOP001-1.007-0003-C01-U-03/09.10.2017г. с изпълнител Д. И. С. на стойност 12 960 лв. без ДДС.

Поради изложеното следва да се задължи Ръководителя на УО на ОПРР в тридневен срок от получаване на разпореждането да представи по делото на хартиен носител в заверено копие пълната (цялата) административна преписка по издаване на Решение № РД-02-36-1366 от 22.12.2023г. на Ръководителя на УО на ОПРР за определяне на финансова корекция в размер на 10% от стойността на сключения договор №BG16RFOP001-1.007-0003-C01-U-03/09.10.2017г. с изпълнител Д. И. С. на стойност 12 960 лв. без ДДС с предмет: „Избор на екип за управление на проект „Развитие на интегриран градски транспорт – гр. Плевен“ финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. по две обособени позиции, по обособена позиция №2 – за изпълнение на функциите на специалист обществени поръчки, включително самото решение с номер и дата, удостоверение за валидност на електронния подпис, при подписване на решението с електронен подпис, доказателства за датата на връчване на оспореното решение на Община Плевен и всички останали писмени доказателства, относими към правния спор; списък на страните с посочване на адресите им.

Поради изложеното и на основание чл.152, ал.4 от АПК, съдът

РАЗПОРЕДИ:

ОСТАВЯ жалба на Община Плевен с адрес [населено място], пл. „Възраждане“ №2, представлявана от кмета на общината д-р В. Х., БЕЗ ДВИЖЕНИЕ.

ЗАДЪЛЖАВА Ръководителя на УО на ОПРР, в 3-дневен срок от получаване на препис от настоящото разпореждане да представи по адм. дело № 21/2024г. по описа на Административен съд Плевен на хартиен носител и в заверено копие:

1. Пълната (цялата) административна преписка по издаване на Решение № РД-02-36-1366 от 22.12.2023г. на Ръководителя на УО на ОПРР за определяне на финансова корекция в размер на 10% от стойността на сключения договор №BG16RFOP001-1.007-0003-C01-U-03/09.10.2017г. с изпълнител Д. И. С. на стойност 12 960 лв. без ДДС с предмет: „Избор на екип за управление на проект „Развитие на интегриран градски транспорт – гр. Плевен“ финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. по две обособени позиции, по обособена позиция №2 – за изпълнение на функциите на специалист обществени поръчки, включително самото решение с номер и дата, удостоверение за валидност на електронния подпис, при подписване на решението с електронен подпис, доказателства за датата на връчване на оспореното решение на Община Плевен и всички останали писмени доказателства, относими към правния спор; списък на страните с посочване на адресите им.

2. Да посочи дали е изпратил на съда пълната административна преписка по оспореното Решение № РД-02-36-1366 от 22.12.2023г. на Ръководителя на УО на ОПРР за определяне на финансова корекция в размер на 10% от стойността на сключения договор №BG16RFOP001-1.007-0003-C01-U-03/09.10.2017г. с изпълнител Д. И. С. на стойност 12 960 лв. без ДДС с предмет: „Избор на екип за управление на проект „Развитие на интегриран градски транспорт – [населено място]“ финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. по две обособени позиции, по обособена позиция №2 – за изпълнение на функциите на специалист обществени поръчки.

Препис от разпореждането да се изпрати на Ръководителя на УО на ОПРР ведно с копие от жалбата.

След изпълнение на указанията на съда или при изтичане на посочения по-горе срок, делото да се докладва на съдията-докладчик.

Съдия: