ПРОТОКОЛ
№ 3875
гр. Пловдив, 16.11.2021 г.
РАЙОНЕН СЪД – ПЛОВДИВ, X ГРАЖДАНСКИ СЪСТАВ, в
публично заседание на шестнадесети ноември през две хиляди двадесет и
първа година в следния състав:
Председател:Живко Ст. Желев
при участието на секретаря СТЕЛА ГР. ГРОЗЕВА
Сложи за разглеждане докладваното от Живко Ст. Желев Гражданско дело №
20215330101635 по описа за 2021 година.
На именното повикване в 09:24 часа се явиха:
Страните са редовно призовани.
Жалбоподателят не се явява, за него адв. С..
Ответникът Общинска служба „Земеделие“ – гр. ******* се
представлява от началника на службата.
Адв. С.: Да се даде ход на делото.
Началникът на ОСЗ – гр. *******: Да се даде ход на делото.
СЪДЪТ намери, че не са налице процесуални пречки, поради което
О П Р Е Д Е Л И:
ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО.
*******************************************************************************************************************************************************
С оглед така изложеното,
СЪДЪТ
ОПРЕДЕЛИ:
ОСТАВЯ БЕЗ РАЗГЛЕЖДАНЕ оспорването, заявено с жалбата на Р. Д.
У., по която е образувано настоящото производство, поради оттеглянето й.
ПРЕКРАТЯВА производството по административно дело № 1635/2021
г. по описа на Районен съд – Пловдив, Х гр.с., поради оттегляне на жалбата.
ОСЪЖДА Общинска служба „Земеделие“ – гр. **********, с адрес
*************** да заплати на Р. Д. У., ЕГН **********, с адрес:
1
********************** на основание чл.78,ал.1 ГПК деловодни разноски в
размер на 10 лв., представляваща заплатена от жалбоподателя държавна
такса.
ОСЪЖДА Общинска служба „Земеделие“ – гр. *************, с адрес
***************** да заплати на адв. С.И. С. от АК - *************, с адрес
****************** сумата 500 лв., представляваща адвокатско
възнаграждение за предоставена, при условията на чл.38, ал.1, т.3 от Закона
да адвокатурата, правна помощ.
Определението подлежи на обжалване в едноседмичен срок от днес
пред Административен съд - Пловдив.
Протоколът се изготви в съдебното заседание.
Заседанието се закри в 9:42 часа.
Съдия при Районен съд – Пловдив: /п/_______________________
Секретар: /п/_______________________
2