В публично заседание в следния състав: |
като разгледа докладваното от | Елка Хаджиева | |
Административно наказателно дело |
И ЗА ДА СЕ ПРОИЗНЕСЕ, ВЗЕ ПРЕДВИД СЛЕДНОТО: Производството е по чл.59 и следв. от ЗАНН. Жалбоподателят моли да бъде отменено Наказателно постановление № 110/2014 от 09.03.2015 г., издадено от Директора на РДГ-С. като незаконосъобразно. Счита, че същото противоречи на материалния закон, постановено е при съществени нарушения на процесуалния закон и е необосновано. Твърди, че не е извършил посоченото нарушение, поради което не са били налице основания да му бъде налагано наказание. Алтернативно моли съда да приеме, че се касае до маловажен случай защото в НП, което атакуват като един вид отегчаващи вината обстоятелства са посочени и другите нарушения със същите протоколи, които са били извършени от него, това е по твърдение на адм. наказващия орган. Ако съдът не отмени НП поради процедурни нарушения, то моля да приеме, че се касае за маловажен случай поради отмяната на цитираното в мотивите друго НП и излага подробни съображения. В о.с.з. за въззиваемият Ю.К. Ш.. С писмени бележки счита твърденията на жалбоподателят, че издаденото му НП № 110/09.03.2015г. от Директора на РДГ Г. С. е незаконосъобразно, напълно несъстоятелни и не кореспондират с действителността, тъй като наказващия орган и този по съставяне на акта изчерпателно и напълно в съответствие с волята на законодателя са съставили съответно жаленото НП и АУАН, констатиращи извършеното нарушение от жалбоподателя. Попълнени са абсолютно коректно всички изискуеми от закона реквизити, като е спазена материалната законосъобразност, израз на която е волеизявлението на наказващия орган, което кореспондира в пълен обем с разпоредбите на закона и целта на законодателя, като и в АУАН и в НП е посочена точната материална норма, която жалбоподателя е нарушил. Съответно АУАН и НП са издадени в предписаната от законодателя форма и е спазена законово предписаната процедура от компетентните органи по издаване на АУАН и НП. Наред с това процесното НП и АУАН са съставени, след като наказващия орган е преценил в съвкупност задължителните данни и обстоятелства, относно извършеното нарушение, самоличността на нарушителя и неговата вина. С оглед на предоставената му възможност, жалбоподателя на нито един етап от административното производство не е депозирал никакви писмени възражения, относно посочените твърдения. Аргумент в подкрепа са събраните на досъдебното производство документи, видно от които условията и явленията, относими към констатираното нарушение са ясно изписани в описателната част и на АУАН и на жаленото НП. Счита НП за правилно и законосъобразно издадено, спазени са разпоредбите на ЗАНН като излага подробни съображения. Съдът след като взе предвид изложеното в жалбата, становищата на страните и събраните по делото доказателства, прие за установено от фактическа и правна страна следното : Жалбатае подадена в преклузивният седемдневен срок по чл. 59, ал.2 от ЗАНН и е процесуално допустима, разгледана по същество e неоснователна, а атакуваното наказателно постановление следва на основание чл.63, ал.1 от ЗАНН да бъде потвърдено по следните съображения: Свид. А. Н. Б. - главен специалист „Горски инспектор" в присъствие на жалбоподателя Е. Б. и свидетелите С. Е. и К. М. съставил на жалбоподателя Акт № 110/24.10.2014г. за нарушение на чл. 51б ал.2 от Наредба № 8 за сечите в Г., във връзка с чл. 190 ал.2 т.2 от Закона за Г.. Директора на РДГ – С. - И. В. М. Ф. е издал Наказателно постановление № 110/2014 от 09.03.2015г. против Е. М. Б., въз основа на Акт за установяване на административно нарушение Сериен № 100434/24.10.2014г, съставен от А. Н. Б., Констативен протокол № 100143/29.07.2014г., Констативен протокол № 100142/ 28.07.2014г., съставени от И. С. Е. - Началник отдел „Д." при РДГ Г. С., Доклад от И. С. Е. с вх.№ РДГ-СМ-5073/30.09.2014г. до Директора на РДГ Г.С., Заповед № 37/17.03.2014г. на Директора на ТП „,ДГС Б.", Превозни билети с № 000204/25.07.2014г., № 000205/25.07.2014г., № 000206/25.07.2015г., Констативен протокол Сериен № 000025/16.04.2014г., съставен от И. А. Ч. - Старши лесничей при ТП „ДГС Б.", Констативен протокол Сериен № 023650/09.07.2014г, съставен от И. С. М. - Старши лесничей при ТП „ДГС Б.", Констативен протокол Сериен № 000121/25.07.2014г, съставен от Е. Б. -Горски стражар ТП "ДГС Б.", Длъжностна характеристика на Е. Б. в сила от 25.04.2012г., Доклад от И. С. Е. с вх.№ РДГ-СМ-3935/01.08.2015г. до Директора на РДГ Г.С., Констативен протокол Сериен № 005014/25.07.2014г., Констативен протокол Сериен № 005015/25.07.2014г, съставени от К. М. - Главен специалист „Горски инспектор" при РДГ Г.С., Писмо до Директора на ТП „ДГС Б." с изх.№ РДГ-СМ-3778/25.07.2014г. от Директора на РДГ Г.С., Протокол от 24.07.2014г, Становище от комисия при РДГ Г.С. с вх.№ РДГ-СМ-3618/16.07.2014г. до Директора на РДГ Г.С. и след съвкупна, обективна и задълбочена преценка на събраните по административната преписка доказателствени материали, е констатирано, че лицето Е. М. Б. е извършил от фактическа страна следното нарушение: При проверка извършена на 25.07.2014г. на път с.Б. - м."К.", землище с.Б. от служители на РДГ Г.С. - К. С. М. - главен специалист „Горски инспектор" и А. Н. Б. - главен специалист „Горски инспектор", в присъствието на Е. М. Б. е констатирано, че се извършва товарене на дърва от бял бор и смърч от четири физически лица от с.Б. на товарен автомобил ГАЗ с рег.№ СМ 2971МС, с водач Р. Д. П. на пътя с.Б. -м."К." в присъствието на Е. М. Б. - Горски стражар при ТП „ДГС Б.". Към момента на товарене дървата са вече маркирани с Контролна горска марка № А 4526 и зелен цвят от Е. М. Б. - горски стражар при ТП „ДГС Б.", като същия чрез предоставеното му терминално устройство КС 400285 е издал към момента на товарене и проверка електронен превозен билет с № 000206 на 25.07.2014г. за отдеÙ 18 „а" - държавна горска територия на ТП „ДГС Б.". Превозния билет е предоставен на водача на автомобила Р. Д. П., като същия е задържан от служители на РДГ Г.С. с Констативен протокол Сериен М00 № 005015/25.07.2014г. За цитирания подотдел 18 „а" по превозен билет № 000206/25.07.2014г. служителите на РДГ Г.С. установили, че няма издадено позволително за сеч и на реквизит позволително за сеч в превозния билет е вписан номер на Констативен протокол Серия ЮЦДП № 000121/25.07.2014г, съставен по реда на чл.68, ал.1,т.1 от Наредба № 1/30.01.2012г. за контрола и опазването на горските територии. Видно от съдържанието на същия е взето решение за отсичане на общо 25 броя подкопани дървета в отдел 18 „а" и „т" при обособяване на отвеждащата канавка и формиране на откоса на ремонтиращ се път с.Б. -м."К." и представляващи реална опасност за живота и здравето на работещите хора по трасето и техниката използвана от тях. Решението е взето от Е. М. Б. - горски стражар при ТП „ДГС Б.", който изготвя за целта Констативен протокол Серия ЮЦДП № 000121/25.07.2014г., а като участници при неговото съставяне и установяване на обстоятелствата, налагащи съставянето са И. А. К. - Директор на ТП ДГС „Б." и И.С. М. - Старши лесничей при ТП „ДГС Б.". Отсечените дървета са замерени от служителите на РДГ Г.С., описано е в Констативен протокол Серия М00 №005014/25.07.2014г. Дървесината е задържана, а товарните дейности са преустановени. Организирана е и е проведена повторна проверка на терен в отдел 18, подотдели „а"и „т", землище на с.Б. - държавна горска територия стопанисвана от ТП „ДГС Б.", на 28.07.2014г. от служители на РДГ Г.С., съвместно с представители на ЮЦДП Г.С.. Съставен е Констативен протокол Серия М00 № 000142/28.07.2014г. от И. С. Е. - началник отдел „Д." при РДГ Г.С., с участието на К. М. - гл. специалист „Горски инспектор" при РДГ Г.С., А. Б. - гл. специалист „Горски инспектор" при РДГ Г.С., в присъствието на И. Г. С. -експерт ЮЦДП Г.С. и И. А. К. - Директор на ТП „ДГС Б.". При проверката е установено, че: 1. В отдел 18, подотдел „а" са отсечени 20 броя дървета от бял бор, маркирани с контролна горска марка, без да е издадено писмено позволително за сеч; 2. В отдел 18, подотдел „т" са отсечени 15 броя дървета от бял бор - общо 9 броя и от смърч - общо 6 броя дървета, всички маркирани с контролна горска марка, без да е издадено писмено позволително за сеч. В предвид информацията за количеството и конкретния брой дървета, за които е взето решение за отсичане по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., описани в Констативен протокол Серия ЮЦДП № 00121/25.07.2014г. от Е. Б. - горски стражар при ТП „ДГС Б." е установено, че на терен при повторната проверка на 28.07.2014г. са описани и замерени отсечени и маркирани на отрезите с разпознаваема Контролна горска марка А4526 и жълт цвят- 10 броя дървета повече от изброените в констативния протокол, съставен от служители на ТП „ДГС Б.". За тези отсечени дървета към 29.07.2014г. няма представен протокол по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011 г. за сечите в Г., както и няма издадено позволително за сеч за отдел 18 „а" и 18 „т" на ТП „ДГС Б.". Изискани са по служебен път от ТП „ДГС Б." копия на всички констативни протоколи, съставени от служители на стопанството за решения взети по реда на чл.51б от Наредба №8/05.08.2014г. за сечите в Г., съответно по чл.68, ал.2 от Наредба №1/30.01.2012г. за контрола и опазването на горските територии за периода от 01.01,2014г. до 28.07.2014г. С писмо с изх.№ 2240/26.08.2014г. на ТП „ДГС Б." до Началник отдел „Д." при РДГ Г.С. са представени изисканите документи. Видно от тяхното съдържание е установено, че за откритите отсечени, маркирани с контролна горска марка 10 броя дървета в двата подотдела на отдел 18 - „а" и „т" няма съставен констативен протокол от служител на ТП „ДГС Б.", с който да са изпълнени изискванията за отсичане на дървета по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г. или по чл.68, ал.2 от Наредба №1/30.01.2012г. за контрола и опазването на горските територии. В следствие на така установената фактическа обстановка е констатирано, че лицето Е. М. Б. е извършил следното нарушение: Е. М. Б. в качеството на длъжностно лице, с утвърдена длъжностна характеристика от 25.04.2012г, в която му е вменена отговорност за законосъобразност при вземане на решения при изпълнение на функциите на заеманата от него длъжност - горски стражар на П. охранителен участък при ТП „ДГС Б.", възложени му със Заповед № 37/17.03.2014г, е взел решение по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г. за отсичане на 10 броя дървета от бял бор и смърч в подотдели 18 "а" и "т" в гори, собственост на държавата, стопанисвани от ТП „ДГС Б.", чрез полагане на отпечатък на отрезите върху цитираните дървета с метално чукче на разпознаваема контролна горска марка А-4526 с жълт цвят-негова собственост, за които няма съставен констативен протокол, в който да е описал причините, мястото, датата, засегната площ, броя на отсечените дървета и/или приблизителният им обем. Нарушението е извършено от Е. Б. в периода от 15.07.2014г. до 28.07.2014г. (деня на откриване на извършеното нарушение от служители на РДГ Г.С.) в отдел 18, подотдели „а" и „т", землище Б., общ.Б. - гори държавна собственост, предоставени за стопанисване на ТП „ДГС Б.". На нарушителя е дадена процесуалната възможност, предвидена в чл.44, ал.1 от Закона за административните нарушения и наказания. В съставеният му Акт нарушителя не е изразил никакви обяснения или възражения. В законоустановения срок нарушителя не е внесъл писмено възражение в РДГ Г.С.. С оглед на така установената фактическа обстановка и след анализиране на приложените писмени доказателства административно-наказващия орган е приел от правна страна, че Е. М. Б. от с.Я., общ. Б., обл. С. в периода от 15.07.2014г. до 28.07.2014г. в отдел 18, подотдел „а" и „т", землище Б., общ.Б. - държавна горска територия, предоставен за стопанисване на ТП „ДГС Б." в качеството на длъжностно лице, с утвърдена длъжностна характеристика от 25.04.2012г., в която му е вменена отговорност за законосъобразност при вземане на решения при изпълнение на функциите на заеманата от него длъжност - горски стражар на П. охранителен участък при ТП „ДГС Борино”, възложени му със Заповед № 37/17.03.2014г., е взел решение по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г. за отсичане на 10 броя дървета от бял бор и смърч, в подотдели 18 "а" и "т" в гори, собственост на държавата, стопанисвани от ТП „ДГС Борино", чрез полагане на отпечатък на отрезите върху цитираните дървета с метално чукче на разпознаваема контролна горска марка А-4526 с жълт цвят-негова собственост, за които няма съставен констативен протокол, в който да е описал причините, мястото, датата, засегната площ, броя на отсечените дървета и/или приблизителният им обем. Деянието от обективна страна се явява съставомерно и изпълнява състава на текста на чл.51б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., във връзка с чл.190, ал.2, т.2 от Закона за Г..С оглед гореописаните констатации, административно наказващия орган при определяне на вида и размера на наказанията на основание чл.27 и чл.28 от ЗАНН, и при преценка на тежестта на извършеното нарушение взел в предвид фактите: 1.Нарушителя има едно регистрирано административно нарушение по Закона за Г., извършено през 2014г., видно от регистъра, воден от РДГ Г.С.. За същото е издадено Наказателно постановление № 106/2014 от 04.03.2015г. от Директора на РДГ Г.С. за нарушение на чл. 190, ал.2, т.1 и т.2 от Закона за Г., във връзка с чл.188, ал.1, т.1 от Закона за Г.; 2. Нарушителят не възразява спрямо своето деяние; 3. Не са налице предпоставки за прилагане на чл.28 от ЗАНН, тъй като нарушението не представлява маловажен случай с оглед същността на деянието и проявената форма на вина „умисъл" от длъжностното лице, по отношение изпълнение на законоустановени нему задължения и отговорности, както и с оглед степента на обществена му опасност на деянието и дееца, с оглед защита интересите на обществото и съблюдаване целта на закона, поради което и на основание Заповед РД 49-199/16.05.2011г. на МЗХ, във връзка с чл. 275 ал.1 т.2 от Закона за Г., на основание чл. 270 от Закона за Г. на Б. е наложена глоба в размер на 100.00 лева в приход на Изпълнителна агенция по Г.. С писмо изх. № РДГ-СМ-4064/08.08.2014г. директора на РДГ- С. е уведомил РП- Девин за констатирано нарушение в община Б., землище Б., отдел/подотдел 18 „а” и „т” по ЛУП на ТП „ДГС-Б.”, държавна горска територия, което се изразява в сеч на 35 броя бял борови и смърчови дървета, без издадено позволително за сеч в нарушение на чл. 52 ал.2 във връзка с чл. 51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., което нарушение е констатирано с констативни протоколи, както следва: Констативен протокол серия М00 № 005014/25.07.2014 г.; Констативен протокол серия М00 № 005015/25.07.2014 г.; Констативен протокол серия М № 100142/28.07.2014 г. и Констативен протокол серия М № 100143/29.07.2014 г. Според писмо изх. № 475/01.07.2015г. на РП- Девин, в РУ на МВР- Д. е образувано ДП № 176/2014 г., пр. пр. № 475/2014г. по описа на РП- Девин с Постановление от 10.12.2014г. срещу „неизвестен извършител” за престъпление по чл. 235 ал.1 от НК и към настоящия момент делото се намира в РП- Девин за произнасяне. Със заповед № 37/17.03.2014г. директора на ТП „ДГС- Б.”, на основание чл. 174 ал.2 от Закона за Г., във връзка с организацията на раßота в поверените на стопанството горски територии и осъществяване на правомощията по чл. 187, ал.2 във връзка с чл. 190 ал.1 от Закона за Г. и на основание чл. 8 от Правилника за вътрешния трудов ред в ТП „ДГС- Б.”, одобрен на 21.02.2014г. е възложил на Е. М. Б.- горски стражар в ТП „ДГС- Б.рино” опазването на горските територии, находящи се в І-ви Охранителен участък, включващ отдели от № 3 до Б.вкл. и отдели от № 20 до № 30 вкл.- общо 27 отдела. Предаването на участъка да се извърши от досегашния охранител на същия участък- горския стражар Р. Р. Н. на новоопределения стражар Е. М. Б. на 17.03.2014г., от която дата влиза в сила заповедта. Контрола върху изпълнението на заповедта е възложена на И. С. К. М.- старши лесничей в ТП „ДГС- Б.”. Към преписката са приложени всички писмени доказателства, подробно описани в НП, албум за извършен оглед на ДП № 176/2014г. по описа на РУП- Д. и протокол за оглед на веществени доказателства. Горната фактическа обстановка, подробно изложена в НП се установява от събраните по делото писмени и гласни доказателства – показанията на свид. А. Б., С. Е. и К. М., които съдът приема изцяло за обективни, тъй като са еднопосочни и непротиворечиви. При така установеното от фактическа страна, следват следните правни изводи: В конкретният казус акта за установяване на административно нарушение е съставен от компетентен орган. Наказателното постановление е издадено от компетентно лице –И. В. М. Ф. - Директор на РДГ – С.. В хода на производството по установяване на нарушението, съставяне на АУАН и издаване на НП не са допуснати нарушения от категорията на съществените, представляващи самостоятелно основание за отмяна на атакуваното постановление. На жалбоподателя му е вменено нарушение на чл.51б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., във връзка с чл.190, ал.2, т.2 от Закона за Г.. Безспорно е, че жалбоподателя Б. работи като горски стражар на П. охранителен участък, включващ общо 27 отдела при ТП „ДГС Б." и с длъжностна характеристика и Заповед 37/17.03.2014г. на Директора на ТП „ДГС – Б.“ са му вменени функции по опазване на горски територии като спазва законите и подзаконовите нормативни актове, необходими за изпълнение на неговите задължения. Доказа се, че от обективна и субективна страна жалбоподателя е извършил нарушение по чл.51б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., във връзка с чл.190, ал.2, т.2 от Закона за Г.. С нормата на чл. 190, ал.2, т.2 от ЗГ е възложено задължение на лица с лесовъдско образование да следят за спазването на правилата за сеч и другите ползвания от Г., опазването на съоръжения, сгради, гранични и други знаци и обекти. Административнонаказателната разпоредба по чл. 270 от ЗГ изисква умисъл, като форма на вината и не допуска непредпазливост. Следователно, задължително е в рамките на производството да се докаже, че жалбоподателят е имал положително отношение към общественоопасните последици на неговото деяние, настъпването на които той пряко иска или съзнателно допуска. Посоченото изпълнително деяние е, че Б. е взел решение по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г. за отсичане на 10 броя дървета от бял бор и смърч в подотдели 18 "а" и "т" в гори, собственост на държавата, стопанисвани от ТП „ДГС Б.", за които няма съставен констативен протокол, в който да е описал причините, мястото, датата, засегната площ, броя на отсечените дървета и/или приблизителният им обем. Съгласно чл.51 б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г. лицето, взело решение за отсичането на дърветата по ал.1, съставя констативен протокол, в който описва причините, мястото, датата, отдел и подотдел, номер на имота съгласно кадастралния регистър или картата на възстановената собственост (в случай, че е известен); наименование на инфраструктурния обект; брой на дърветата за отсичане по дървесни видове, приблизителния им обем по категории дървесина и временния склад, където при необходимост ще се преместват повалените дървета или части от тях. За взетото решение се уведомява собственикът на горската територия и съответната Р. Д. по Г., на които представя и копие от констативния протокол. От законодателят са въведени императивни правила с цел стриктното уреждане на обществените отношения по стопанисването и опазването на Г. и горските територии, като регламентирането на сечи¨е е от съществено значение, затова са поверени на определена категория лица, за които законодателят е въвел специфични и конкретни изисквания, преди да им повери тази дейност. Това са длъжностните лица, какъвто е и жалбоподателя, на които са въведени изисквания за извеждането на сечта, предхождаща се от редица дейности, сред които е съставяне на констативен протокол по чл.51 б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г.. Спор няма, че Б. в отдел 18, подотдел „а" и „т", землище Б., общ.Б. - държавна горска територия, предоставен за стопанисване на ТП „ДГС Б." в качеството на длъжностно лице - горски стражар е взел решение по реда на чл.51б от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г. за отсичане на 10 броя дървета от бял бор и смърч, в подотдели 18 "а" и "т" в гори, собственост на държавата, стопанисвани от ТП „ДГС Б.", чрез полагане на отпечатък на отрезите върху цитираните дървета с метално чукче на разпознаваема контролна горска марка А-4526 с жълт цвят, негова собственост. Липсват доказателства жалбоподателя да е съставил констативен протокол за въпросните 10 броя дървета от бял бор и смърч в изпълнение на чл.51 б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г.. Нарушението е извършено в периода от 15.07.2014г. до 28.07.2014г. Следователно установеното от административно - наказващия орган деяние е съставомерно и покрива елементите на административното нарушение по смисъла на чл. 6 от ЗАНН. Началният момент при индивидуализацията на административното нарушение е определяне на наказанието в границите, които са установени за съответното извършено нарушение. В чл.270 от ЗГ е предвидено наказание - глоба от 50 до 500 лв., съответно имуществена санкция в размер от 100 до 1000 лв., ако не е предвидено по-тежко наказание за други нарушения на закон и на подзаконовите актове по прилагането му . Наказващият орган е изпълнил задължението си, като е квалифицирал нарушението по чл.51б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., във връзка с чл.190, ал.2, т.2 от Закона за Г., поради което и на основание чл.270 от ЗГ е наложил на жалбоподателя глоба в размер на 100 лева. Неправилно наказващия орган при определяне на вида и размера на наказанието и при преценка на тежестта на извършеното нарушение е посочил, че жалбоподателя има регистрирано административно нарушение по Закона за Г., извършено през 2014 г., за което е издадено Наказателно постановление № 106/2014 от 04.03.2015г. от Директора на РДГ Г. С. за нарушение на чл. 190, ал.2, т.1 и т.2 от Закона за Г., във връзка с чл.188, ал.1, т.1 от Закона за Г., тъй като цитираното НП е отменено с влязло в сила решение № 83 от 24.07.2015г. по КНАД № 72/2015г. по описа на Административен съд – С.. Но това обстоятелство не променя горният извод за правилно приложение от страна на наказващия орган на чл.27 от ЗАНН. Така определеното наказание кореспондира с всички изисквания при определяне на наказанието, регламентирани в разпоредбата на чл. 27 от ЗАНН. Съдът споделя изложените съображения в НП /не е нужно преповтарянето им/, че в случая не са налице предпоставките на чл.28 от ЗАНН, тъй като нарушението не е маловажен случай. Всичко гореизложено обосновава извода, че атакуваното наказателно постановление е законосъобразно, поради което ще следва да бъде потвърдено. ВОДЕН ОТ ГОРНОТО ДЕВИНСКИ РАЙОНЕН СЪД Р Е Ш И : ПОТВЪРЖДАВА Наказателно постановление № 110/2014 от 09.03.2015 г. на директора на РДГ-С. И. В. М. Ф., с което на Е. М. Б. с ЕГН * от с. Я., обл. С. за нарушение на чл.51б, ал.2 от Наредба № 8/05.08.2011г. за сечите в Г., във връзка с чл.190, ал.2, т.2 от Закона за Г. на основание Заповед РД 49-199/16.05.2011г. на МЗХ, във връзка с чл. 275 ал.1 т.2 от Закона за Г. и чл. 270 от Закона за Г. му е наложил глоба в размер на 100.00 лева в приход на Изпълнителна агенция по Г. КАТО ЗАКОНОСЪОБРАЗНО. РЕШЕНИЕТО подлежи на касационно обжалване пред Смолянски административен съд в 14 - дневен срок, считано от съобщението му до страните. СЪДИЯ : |