Решение по дело №161/2024 на Районен съд - Чирпан

Номер на акта: 63
Дата: 26 август 2024 г.
Съдия: Галя Трифонова Динкова
Дело: 20245540200161
Тип на делото: Административно наказателно дело
Дата на образуване: 17 юни 2024 г.

Съдържание на акта Свали акта

РЕШЕНИЕ
№ 63
гр. Чирпан, 26.08.2024 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
РАЙОНЕН СЪД – ЧИРПАН, СЪСТАВ IV, в публично заседание на
тридесет и първи юли през две хиляди двадесет и четвърта година в следния
състав:
Председател:Галя Тр. Динкова
при участието на секретаря Милена В. Ташева
като разгледа докладваното от Галя Тр. Динкова Административно
наказателно дело № 20245540200161 по описа за 2024 година
Административно наказателното производство е по чл. 59 и следващите от ЗАНН и е
образувано по жалба на Х. М. И., ЕГН **********, с адрес: гр. Чирпан, XX чрез адв. С. М. М. – АК
Стара Загора, съдебен адрес: гр. Стара Загора, ул. „Х.Д.Асенов“ № 87, ет. 6, оф. 2, срещу
Наказателно постановление № 24-0375-000008 от 02.02.2022 година на Началник група в ОДМВР
Стара Загора, РУ Чирпан – Иван Димитров Димитров, с което на основание чл. 53 от ЗАНН и чл.
175, ал. 3, пр. 1 от ЗДвП са му наложени административни наказания глоба в размер на 200 лв. и
лишаване от право да управлява МПС за срок от 6 месеца за това, че на 07.04.2023 година около
17:30 часа в гр. Чирпан по ул. „Васил Левски“ до дом № 118 в посока север-юг, И. управлява
собствения си лек автомобил X с рег. № XXXX, като при извършената проверка е установено, че
същият е с прекратена регистрация по чл. 143, ал. 10 от ЗДвП поради липса на застраховка
„Гражданска отговорност“ на 27.07.2021 година. По случая е образувана преписка с № 375 ЗМ –
132/2023 година, която е докладвана в РС Стара Загора – ТО Чирпан. На 30.06.2023 година в РУ
Чирпан е постъпило Постановление за отказ от образуване на наказателно производство с № 4421
от 25.05.2023 година по описа на РП Стара Загора – ТО Чирпан с мнение за налагане на
административно наказание. Деянието не е маловажен случай по чл. 28 от ЗАНН. При
индивидуализиране на наказанието е съобразен чл. 27 от ЗАНН, с което виновно е нарушил чл. 140,
ал. 1 от ЗДвП – управлява МПС, което не е регистрирано по надлежния ред, поради което и на
основание чл. 53 от ЗАНН и чл. 175, ал. 3, пр. 1 от ЗДвП е санкциониран с глоба в размер на 200 лв.
и лишаване от право да управлява МПС за 6 месеца. На основание Наредба № Iз-2539 от
17.12.2012 година на МВР на водача са отнети 10 точки.
В жалбата, подадена чрез Началник група в ОДМВР Стара Загора, РУ Чирпан Иван
Димитров Димитров, до РС Чирпан, рег. № 375000-5109 от 10.06.2024 година, в преклузивния срок
за обжалване на наказателното постановление, се твърди, че фактическото формулиране на
административнонаказателното обвинение не позволява да се направи еднозначен извод за какво
точно съставомерно деяние е санкциониран жалбоподателят. Установяването на
административното нарушение става със съставянето на АУАН, който следва да отговаря на
множество изисквания по чл. 42 от ЗАНН, в т.ч. и обстоятелствата, при които е извършено
нарушението, в това число и от субективна страна за знаенето на водача за прекратената
регистрация на собствения му автомобил при положение, че документите на автомобила са у него и
1
регистрационните табели са на автомобила. Твърди, че за да осъществи правото си на защита, е
следвало да е наясно с всички релевантни обстоятелства относно самото му установяване. Посочва,
че деянието, за което му е съставено НП е несъставомерно, тъй като макар и собственик на лек
автомобил X с рег. № XXXX, никога и по никакъв начин към датата на деянието 07.04.2023 година
не е известяван, че регистрацията му е била прекратена на основание чл. 143, ал. 10 от ЗДвП.
Цитира Тълкувателно Постановление № 2 от 05.04.2023 година по тълк.д. № 3/2022
година на ОСС от НК на ВКС и I и II колегии на ВАС, съгласно което не се наказва с предвиденото
в чл. 175, ал. 3 от ЗДвП административно наказание водач, който управлява моторно превозно
средство, чиято регистрация е служебно прекратена по реда на чл. 143, ал. 10 от ЗДвП, без за това
да е уведомен собственикът на моторното преводно средство. Съществува законово задължение по
чл. 143, ал. 10, изр. 1 от ЗДвП за административния орган да уведоми собственика за извършената
служебна дерегистрация на моторното превозно средство, но е възможно той да е уведомен за този
факт при посещение на място в отдел „Пътна полиция“ при връчване на АУАН или по друг начин.
В случаите, когато няма доказателства, че прекратяването на регистрацията е било съобщено на
собственика на моторното превозно средство от отдел „Пътна полиция“ или не се докаже по друг
начин узнаването за служебното прекратяване на регистрацията, деянието по чл. 175, ал. 3 от ЗДвП
е несъставомерно. Не се сочи към датата на постановяване на НП дали автомобилът е с
възстановена регистрация.
Предвид липсата на съставомерност на нарушението, както и нарушение на
процесуалните норми на провеждане на административното производство, моли съда да отмени
като незаконосъобразно Наказателно постановление № 24-0375-000008 от 02.02.2024 година на
Началник група в ОДМВР Стара Загора, РУ Чирпан. Претендира разноски, като прилага адвокатско
пълномощно и фактура № 1060 от 06.06.2024 година.
Въззиваемата страна, редовно уведомена, не изпраща представител, излага писмено
становище, че издаденото наказателно постановление е законосъобразно, правилно и обосновано,
като не са налице посочените в жалбата пороци на акта. Счита, че същото отговаря на
императивните изисквания на чл. 57 от ЗАНН, безспорно е установено нарушението, нарушителя и
неговата вина, съставено е в сроковете, визирани в ЗАНН и същото се явява правилно и
законосъобразно.
Районна прокуратура Стара Загора – ТО Чирпан, редовно уведомена по реда на чл. 62 от
ЗАНН, не изпраща представител.
Приобщени по делото като писмени доказателства са административно-наказателната
преписка по издаване на НП № 24-0375-000008/02.02.2022 г. по описа на РУ - Чирпан, подробно
описани в писмо, вх. № 3048/2024 г., с приложени към нея: Писмено становище на гл. ю.к. на ОД
МВР - Стара Загора – Милен Алексиев, пълномощно на гл. ю.к. на ОД МВР - Стара Загора Милен
Алексиев, жалба с рег. № 375000-5109/10.06.2024 г., ведно с договор за правна защита,
пълномощно, зав. копие на Постановление на РП Стара Загора, ТО – Чирпан № 4421/2023 г. – 2 бр.
листа, зав. копие на НП № 24-0375-000008/02.02.2024 г., зав. копие на писмо с УРИ: 375000-
1207/06.02.2024 г., зав. копие на плик, 3 бр. листа зав. копие на Заповед № 8121з-1632/02.12.2021 г.
на министъра на МВР, 3 бр. листа справка нарушител на лицето Х. М. И., както и писмо вх. №
3294/28.06.2024 г. от Гаранционен фонд - 4 броя уведомления съгласно разпоредбата на чл. 574, ал.
10 от КЗ – 4 броя и справки от базата данни на ИЦ към ГФ – 2 бр., писмо вх. № 3387/04.07.2024 г.
на РУ – Чирпан - заверено копие на писмо с УРИ 375р-9787 от 24.06.2024 година до Началник
сектор „Пътна полиция“ ОДМВР Стара Загора и писма с вх. № 3558/15.07.2024 г. от РП - Стара
Загора ТО - Чирпан и вх. № 3676/22.07.2024 г. от ОДМВР - Стара Загора.

В о.с.з. жалбоподателят се представлява от процесуалния си представител, който
поддържа жалбата, като посочва, че в хода на проведеното съдебно следствие се е установило, че
жалбоподателят не е уведомяван за това, че регистрацията на лекия автомобил е прекратена.
Претендира разноски, като представя списък на разноските.
Жалбата е подадена в срока и по реда на чл. 59 и сл. от ЗАНН и е процесуално допустима.
След преценка на събрания по делото доказателствен материал в неговата съвкупност и
2
поотделно, се установява следното:
С постановление от 25.05.2023 година на РП Стара Загора – ТО Чирпан по пр.пр. № 4421
от 2023 година е постановен отказ да се образува досъдебно производство и преписката е
прекратена поради това, че макар обективно и субективно с деянието си Х. М. И. от гр. Чирпан да е
осъществил престъпния състав на чл. 345, ал. 2 във връзка с ал. 1 от НК, то същото представлява
маловажен случай по чл. 9, ал. 2 от НК и деянието следва да се третира като нарушение на чл. 140
от ЗДвП и за него се носи съответната административно-наказателна отговорност.
От приложените от Гаранционен фонд четири броя уведомления по чл. 574, ал. 10 от
Кодекса за застраховането е видно, че до водача са изпращани четири пъти уведомления за това, че
в регистъра на Информационния център по чл. 571, ал. 1, т. 1 от КЗ към дати 12.06.2021 година,
17.01.2021 година, 26.11.2018 година и 04.12.2017 година няма данни за сключен и действащ
договор за задължителна застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите за
притежаваното МПС с рег. № XXXX и XX
Видно от Справка от базата данни на Информационния център към Гаранционен фонд, на
база на подадени данни от застрахователните компании за застраховка „Гражданска отговорност“
на автомобилистите по рег. № XXXX е, че последната застрахователна полица за задължителна
застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите е сключена на 02.02.2021 година –
BG/07/121000399354 и е със срок на действие от 02.02.2021 година до 01.02.2022 година, като
същата е прекратена на 16.05.2021 година в 00:00 часа с посочена причина за прекратяване на
полицата невнесена вноска. Датата на служебно прекратената регистрация на колата е 27.07.2021
година. На 26.07.2021 година е изпратено писмо от ГФ към МВР за дерегистриране на МПС, като
няма данни, че МПС-то е автоматично възстановено в регистъра на КАТ, и няма данни за
последващо сключена полица. Видно от писмо, вх. № 3676 от 22.07.2024 година на ОДМВР Стара
Загора е, че лицето Х. М. И., с ЕГН **********, не е уведомен в качеството му на собственик на
МПС X, с рег. № XXXX, че същото е с прекратена регистрация по реда на чл. 143, ал. 10 от ЗДвП,
поради липса на застраховка „Гражданска отговорност“.
Видно от Заповед, рег. № 8121з-1632 от 02.12.2021 година на министъра на вътрешните
работи оправомощените лица да издават наказателни постановления по Закона за движение по
пътищата са началниците на групи в сектор „Пътна полиция“ при ОДМВР и началниците на групи
„Пътен контрол“ в РУ при ОДМВР. Следователно издаденото наказателно постановление е
издадено от компетентен орган на основание чл. 189, ал. 14 ЗДвП вр. чл. 47 от ЗАНН.
Съгласно разпоредбата на чл. 574, ал. 10 от Кодекса за застраховането Информационният
център към Гаранционен фонд уведомява собствениците на моторни превозни средства, за които не
е сключен договор за задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите или
сключеният застрахователен договор е бил прекратен и не е подновен, и им дава срок 14 дни от
датата на изпращане на уведомлението да представят доказателства за наличие на сключен и
действащ застрахователен договор за тази застраховка. Съгласно ал. 6 на чл. 574 от Кодекса за
застраховането Информационният център към Гаранционен фонд предоставя на Министерството
на вътрешните работи данни за действащите и прекратените застрахователни договори по
задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите. От Справка от базата
данни на ИЦ към ГФ на база на подадени данни от застрахователните компании за застраховка
„ГО“ на автомобилистите е видно, че сключената застрахователна полица BG 07/121000399354 от
02.02.2021 година за задължителна застраховка „ГО“ със срок на действие до 01.02.2022 година е
прекратена на 16.05.2021 година в 00:00 часа с причина за прекратяване „невнесена вноска“, като
същата е подадена като прекратена на 15.05.2012 година в 17:06 часа.
От приложените четири броя уведомления от Гаранционен фонд до водача, съответно с
изх. №№ 021037 от 12.06.2021 година, 093835 от 17.01.2021 година, 027401 от 26.11.2018 година и
055990 от 04.12.2017 година, не се установява, същите да са получени от водача, с оглед
предоставяне на данни от водача на застрахователната компания за сключен договор за
задължителна застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите. Не са налице
представени доказателства за уведомяване на водача за прекратената регистрация на МПС.

3
При така установената фактическа обстановка, съдът намира от правна страна следното:
Съгласно ТЪЛКУВАТЕЛНО ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 2 София, 05.04.2023 г. на ВКС и ВАС
по т.д. № 3 от 2022 година съгласно чл. 143, ал. 10 от ЗДвП служебно се прекратява регистрацията
на пътни превозни средства, за които е получено уведомление от Гаранционния фонд по чл. 574, ал.
11 от Кодекса за застраховането и се уведомява собственикът на пътното превозно средство.
Служебно прекратена регистрация на пътно превозно средство се възстановява служебно при
предоставени данни за сключена застраховка от Гаранционния фонд по реда на чл. 574, ал. 6 или по
желание на собственика след представяне на валидна застраховка "Гражданска отговорност" на
автомобилистите.
Уведомяването на собственика за служебно прекратената регистрация има значение както
за възможността по желание да възстанови регистрацията на моторното превозно средство, така и
за узнаването на служебното прекратяване на регистрацията. Уведомяването на собственика на
моторно превозно средство за служебно прекратената регистрация не е елемент от фактическия
състав на прекратяването на регистрацията, а е последващо, но има пряко отношение към
субективния елемент на административното нарушение по чл. 175, ал. 3 от ЗДвП, защото законът е
възложил на административния орган задължението да уведоми собственика за извършеното
служебно прекратяване на регистрацията на моторно превозно средство. Прекратяването на
регистрацията не настъпва по силата на закона при непредставяне на доказателства за сключена
застраховка „Гражданска отговорност“, а се извършва след автоматизирано уведомление от
Гаранционния фонд по чл. 24 от Наредба № 54 от 30.12.2016 г. за регистрите на Гаранционния
фонд за обмена и защитата на информацията и за издаването и отчитането на задължителните
застраховки по чл. 461, т. 1 и 2 от Кодекса за застраховането. Собственикът на моторно превозно
средство обективно няма как да знае кога точно е била прекратена служебно регистрацията на
моторното превозно средство. Знанието за точната дата на дерегистрацията е от значение за
субективната съставомерност на деянието. Обратното би довело до отговорност въз основа на
предположение за знание.
Едва след момента на узнаването на факта на прекратяването на регистрацията
собственикът е длъжен да съобрази поведението си с дерегистрацията на моторното превозно
средство и с породените от нея правни последици. Действително собственикът на моторно
превозно средство е длъжен да знае, че за моторното превозно средство няма валидна застраховка
„Гражданска отговорност", което води и до служебно прекратяване на регистрацията на моторното
превозно средство, и незнанието на закона не е обстоятелство, изключващо административно
наказателната отговорност. Но в случая се касае за незнание на факт от обективната
действителност - за извършеното служебно прекратяване на регистрацията на моторно превозно
средство на основание чл. 143, ал. 10 от ЗДвП, тоест фактическо обстоятелство, което принадлежи
към състава на административното нарушение по чл. 175, ал. 3, предл. първо от ЗДвП. Това
незнание се явява резултат от неизпълнено административно задължение по чл. 143, ал. 10 от ЗДвП
за уведомяване на собственика на моторно превозно средство за служебно прекратената
регистрация на автомобила, поради което липсва както умисъл, така и небрежност - незнанието на
фактическото обстоятелство не се дължи на непредпазливост. Не е налице публично достъпен
регистър, в който да се извърши справка за служебно прекратената регистрация. Регистърът по чл.
4, ал. 1, т. 12 и ал. 2 от Наредба № 54/2016 г., в който е отбелязано, че моторно превозно средство е
със служебно прекратена регистрация поради липса на застраховка "Гражданска отговорност" на
автомобилистите, е със защитена информация. Неспазването на изрично записаното в закона
задължение да се уведоми собственикът на моторното превозно средство за служебното
прекратяване на регистрацията има правни последици. Ако собственикът не е бил уведомен за
служебното прекратяване на регистрацията, не би могъл да съобщи този факт и на всяко лице, на
което е предоставил управлението на автомобила.
Съгласно чл. 18б, ал. 2 от Наредба № І-45 от 24.03.2000 г., при прекратяване на
регистрацията по ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 или 8, се уведомява собственикът на превозното средство.
Съществува законово задължение по чл. 143, ал. 10, изр. 1 от ЗДвП за административния орган да
уведоми собственика за извършената служебна дерегистрация на моторното превозно средство, но
е възможно той да е уведомен за този факт при посещение на място в отдел „Пътна полиция", при
4
връчване на акт за установяване на административно нарушение или по друг начин. В случаите,
когато няма доказателства, че прекратяването на регистрацията е било съобщено на собственика на
моторно превозно средство от отдел "Пътна полиция" или не се докаже по друг начин узнаването
за служебното прекратяване на регистрацията, деянието по чл. 175, ал. 3 от ЗДвП ще е
несъставомерно. Под уведомяване по поставения въпрос следва да се има предвид узнаване по
какъвто и да е друг начин, не само по реда на чл.143, ал. 10 от ЗДвП. Узнаването подлежи на
доказване с всички доказателства и доказателствени средства. Необходимо е във всеки конкретен
случай да бъдат изследвани и доказани всички елементи от състава на административното
нарушение, включително вината, която в административно наказателния процес не се предполага.
По тези причини, не се наказва с предвиденото в чл. 175, ал. 3 от Закона за движението по
пътищата административно наказание водач, който управлява моторно превозно средство, чиято
регистрация е служебно прекратена по реда на чл. 143, ал. 10 от Закона за движението по пътищата,
без за това да е уведомен собственикът на моторното превозно средство.
По делото не е установено жалбоподателят да е получил или обективно да е имал
възможност да получи информация, че регистрацията на процесното МПС е прекратена. Съгласно
чл. 143, ал. 10 от ЗДвП служебно се прекратява регистрацията на пътни превозни средства, за които
е получено уведомление от Гаранционния фонд по чл. 574, ал. 11 от Кодекса за застраховането, и се
уведомява собственикът на пътното превозно средство. Служебно прекратената регистрация на
пътно превозно средство се възстановява служебно при предоставени данни за сключена
застраховка от Гаранционния фонд по реда на чл. 574, ал. 6 или по желание на собственика след
представяне на валидна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите. Наличието на
уведомяване е задължителна предпоставка за преценка виновността на водача, респективно за
наличие на административно нарушение - това деяние (действие или бездействие), което нарушава
установения ред на държавното управление, извършено е виновно и е обявено за наказуемо с
административно наказание, налагано по административен ред.
Съгласно разпоредбата на чл. 175, ал. 3 от ЗДвП наказва се с лишаване от право да
управлява моторно превозно средство за срок от 6 до 12 месеца и с глоба от 200 до 500 лв. водач,
който управлява моторно превозно средство, което не е регистрирано по надлежния ред или е
регистрирано, но е без табели с регистрационен номер. Тоест, наложеното наказание на водача е в
минималния размер.
По отношение на спазването на срока за издаване на наказателното постановление по
смисъла на глава трета, раздел I от ЗАНН:
НП не е издадено в шестмесечния срок от изпращането на постановлението за отказ да се
образува досъдебно производство. Постановлението на РП Стара Загора – ТО Чирпан от 25.05.2023
година по пр. № 4421 от 2023 година е входирано в ОДМВР Стара Загора РУ Чирпан на 30.05.2023
година. Същото е издадено повече от осем месеца след получаването на Постановлението на РП
Стара Загора ТО Чирпан за отказ от образуване на досъдебното производство по прокурорска
преписка № 4421/2023 година. Според чл. 33. ал. 1 от ЗАНН, когато за дадено деяние е възбудено
наказателно преследване от органите на прокуратурата, административнонаказателно
производство не се образува, като чл. 33, ал. 2 от ЗАНН предвижда, че когато се установи, че
деянието, за което е образувано административнонаказателното производство, съставлява
престъпление, производството се прекратява, а материалите се изпращат на съответния прокурор.
В този случай нормите на чл. 36, ал. 1 и ал. 2 от ЗАНН съответно предвиждат, че
административнонаказателно производство се образува със съставяне на акт за установяване на
извършеното административно нарушение, като без приложен акт административнонаказателна
преписка не се образува освен в случаите, когато производството е прекратено от съда или
прокурора и е препратено на наказващия орган. В случай, че наказателното производство бъде
прекратено и компетентните съдебни органи преценят, че са налице данни за административно
нарушение, то те следва да изпратят преписката на компетентния административнонаказващ орган,
който в тези случаи може да издаде НП и без съставянето на АУАН – по аргумент от чл. 36, ал. 2 от
ЗАНН. Съответно, на основание чл. 36, ал. 2 от ЗАНН, ако прокуратурата прекрати наказателното
производство или откаже да образува такова, какъвто е процесният случай,
административнонаказващият орган може да издаде НП – независимо дали е налице или липсва
5
съставен АУАН, като при издаването на НП административнонаказващият орган е обвързан от
императивните срокове на чл. 34 от ЗАНН. Неспазването на тези срокове е съществено нарушение
на процесуалните правила и е основание за отмяна на обжалваното НП. Съгласно чл. 34, ал. 3 от
ЗАНН образуваното административнонаказателно производство се прекратява, ако не е издадено
наказателно постановление в шестмесечен срок от съставянето на акта. В конкретния случай АУАН
не е съставян, тоест от получаването на Постановлението за отказ да се образува досъдебно
производство.
По гореизложените причини, обжалваното НП № 24-0375-000008 от 02.02.2024 година на
Началник група в ОД на МВР гр. Стара Загора, РУ Чирпан, упълномощен със Заповед № 8121з-
1632 от 02.12.2021 година на министъра на МВР, следва да бъде отменено на горепосочените
основания като незаконосъобразно.
Жалбоподателят претендира разноски, които с оглед изхода по делото, следва да му бъдат
присъдени в размер, съобразен с минималните размери на адвокатските възнаграждения и с
направеното възражение от въззиваемата страна за прекомерност на същото. По делото е
представена сметка/фактура и ДПЗС от 06.06.2024 година с договорено и заплатено адвокатско
възнаграждение в размер на 600 лв. с ДДС. Съгласно чл. 18, ал. 2 от Наредба № 1 от 2004 година на
ВАдС за минималните размери на адвокатските възнаграждения ако административното наказание
е под формата на глоба, имуществена санкция и/или е наложено имуществено обезщетение,
възнаграждението се определя по реда на чл. 7, ал. 2 върху стойността на всяка наложена глоба,
санкция и/или обезщетение. Следващото се адвокатско възнаграждение е в размер на 480 лв. с ДДС
за такъв вид дела съгласно чл. 7, ал. 2, т. 1 от Наредба № 1 от 2004 година с оглед на фактическата и
правна сложност на делото и извършените процесуални действия от жалбоподателя, и в този
размер следва да бъде присъдено.
Във връзка с горното, и на основание чл. 63, ал. 2, т. 1 от ЗАНН съдът
РЕШИ:
ОТМЕНЯ НАКАЗАТЕЛНО ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 24-0375-000008 от 02.02.2024 година
на Началник група в ОД на МВР гр. Стара Загора, РУ Чирпан Иван Димитров Димитров,
упълномощен със Заповед № 8121з-1632 от 02.12.2021 година на министъра на МВР, с което на
основание чл. 175, ал. 3, пр. 1 от Закона за движение по пътищата на Х. М. И., ЕГН **********, с
адрес: гр. Чирпан, XX е наложена глоба в размер на 200 лв. и лишаване от право да управлява МПС
за 6 месеца, като НЕЗАКОНОСЪОБРАЗНО за извършено административно нарушение по чл. 140,
ал. 1 от ЗДвП.
ОСЪЖДА на основание чл. 63д, ал. 1 от ЗАНН ОДМВР гр. Стара Загора, Булстат
*********, ДА ЗАПЛАТИ на жалбоподателя Х. М. И., ЕГН **********, с адрес: гр. Чирпан, XX
представляван от адвокат С. М. М. – АК Стара Загора, личен № **********, сумата от 480 лв. с
ДДС за заплатено адвокатско възнаграждение.
Решението подлежи на касационно обжалване в 14-дневен срок от съобщаването му на
страните пред Административен съд Стара Загора на основанията, предвидени в НПК и по реда на
глава дванадесета от АПК.
Съдия при Районен съд – Чирпан: _______________________
6