Определение по в. гр. дело №4272/2020 на Софийски градски съд

Номер на акта: 266833
Дата: 7 април 2021 г.
Съдия: Иван Георгиев Киримов
Дело: 20201100504272
Тип на делото: Въззивно гражданско дело
Дата на образуване: 26 май 2020 г.

Съдържание на акта

П Р О Т О К О Л

гр. София, 07.04.2021 г.

СОФИЙСКИ ГРАДСКИ СЪД, ГРАЖДАНСКО ОТДЕЛЕНИЕ, II-г въззивен състав в публично съдебно заседание на седми април две хиляди двадесет и първа година, в следния състав:

ПРЕДСЕДАТЕЛ:

ТАТЯНА Д.

ЧЛЕНОВЕ:

СОНЯ НАЙДЕНОВА

 

мл. с-я ИВАН КИРИМОВ

СЕКРЕТАР:

Цветелина Добрева

Сложи за разглеждане докладваното от мл. съдия КИРИМОВ в.гр.д. № 4272 по описа за 2020 г.

На поименното повикване в 14:35 часа се явиха:

 

ВЪЗЗИВНИКЪТ „О.Ф.Б.“ ЕАД, редовно призован.

За него се явява юрк. В.П., с днес представено пълномощно.

ВЪЗЗИВАЕМАТА П.Д.М., редовно призована, не се явява и не изпраща представител.

 

СЪДЪТ КОНСТАТИРА, че в решение № 7806 от 10.01.2020 г. постановено по гр.д. № 47236/2019 г. в диспозитива му е посочено ЕГН на ищцата П.Д.М. на две места, като ЕГН **********, което се различава от посоченото в исковата молба ЕГН, посочено като **********.

При така установеното настоящата инстанция намира, че делото следва да бъде прекратено пред нея и да бъде върнато на първоинстанционния съд за преценка наличието на очевидна фактическа грешка, с оглед погрешно изписаното ЕГН, поради което

О П Р Е Д Е Л И:

ПРЕКРАТЯВА в.гр.д. № 4272/2020 г. по описа на II-г въззивен състав, Гражданско отделение при Софийски градски съд.

ВРЪЩА ДЕЛОТО на Софийски районен съд, Гражданско отделение, 125-ти състав за преценка за отстраняване на очевидна фактическа грешка.

След извършената преценка делото да се изпрати на настоящата инстанция по компетентност.

Юрк. П.: Моля да ми бъде издаден препис от протокола.

ДА СЕ ИЗДАДЕ препис от протокола на юрк. П..

Протоколът е изготвен в открито съдебно заседание, което приключи в 14:38 часа.

ПРЕДСЕДАТЕЛ:

 

                                                                    ЧЛЕНОВЕ:

                 1.

 

                 2.

 

СЕКРЕТАР: