Решение по дело №2081/2013 на Административен съд - Пловдив

Номер на акта: 1522
Дата: 26 юли 2016 г.
Съдия: Татяна Иванова Петрова
Дело: 20137180702081
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 10 юли 2013 г.

Съдържание на акта

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ПЛОВДИВ

 

 

 

 

 

 

 

Р Е Ш Е Н И Е

 

 

№ 1522

 

гр. Пловдив,  26 юли 2016 год.

 

 

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

 

 

 

ПЛОВДИВСКИ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД, ІІ отделение, ХVІІ състав, в публично заседание на шестнадесети май през две хиляди и шестнадесета година в състав:

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ:    ТАТЯНА ПЕТРОВА

 

при секретаря Б.К., като разгледа докладваното от председателя ТАТЯНА ПЕТРОВА административно дело № 2081 по описа за 2013 год. на Пловдивския административен съд, за да се произнесе взе предвид следното:

 

І. За характера на производството, жалбата и становищата на страните:

1. Производството е по реда на Глава ХІХ от ДОПК.

2. Образувано е във връзка с Решение № 10220/08.07.2013 г., постановено по адм. дело № 5079/2013 г. по описа на Върховен административен съд, с което е отменено Решение № 257/07.02.2013 г., постановено по адм. дело № 3543/2012 г. по описа на Административен съд – гр. Пловдив, в частта, с която е отхвърлена жалбата на К.К.К. *** против Ревизионен акт № *********/17.07.2012 г., издаден от орган по приходите при ТД на НАП гр. Пловдив, ИРМ гр. Кърджали, потвърден с Решение № 1326/12.10.2012 г. на Директора на Дирекция „ОУИ“ - гр. Пловдив при ЦУ на НАП, относно определените допълнителни задължения за внасяне за вноски за държавното обществено осигуряване, допълнително задължително пенсионно осигуряване – Универсален пенсионен фонд и за задължително здравно осигуряване за периодите 2005 г. и 2006 г., а делото е върнато за ново разглеждане в тази част от друг състав на съда.

При новото разглеждане на делото, съобразно указанията на висшия по степен съд изложени в отменителното решение, Пловдивският административен съд намери за установено следното от фактическа и правна страна:

3. Предмет на разглеждане в настоящото съдебно производството е оспореният от К.К.К., ЕГН **********, с адрес за кореспонденция и адрес по чл. 8 от ДОПК ***,  Ревизионен акт (РА) № *********/17.07.2012 г., издаден от К.Г.Д. на длъжност главен инспектор по приходите при ТД на НАП - Пловдив, ИРМ Кърджали, потвърден с Решение № 1326/12.10.2012 г. на Директора на Дирекция „ОУИ“ - гр. Пловдив при ЦУ на НАП, в частта относно установени задължения за задължителни осигурителни вноски, както следва: вноски за ДОО за 2005 г. в размер на 2028 лв., ведно със законните лихви в размер на 2824,93 лв.; вноски за ДОО за 2006 г. в размер на 1655,28 лв., ведно със законните лихви в размер на 1917,40 лв.; вноски за ДЗПО-УПФ за 2005 г. в размер на 234 лв., ведно със законните лихви в размер на 325,95 лв.; вноски за ДЗПО-УПФ за 2006 г. в размер на 348,48 лв., ведно със законните лихви в размер на 403,66 лв.; вноски за ЗО за 2005 г. в размер на 468 лв., ведно със законните лихви в размер на 358,63 лв.; вноски за ЗО за 2006 г. в размер на 522,72 лв., ведно със законните лихви в размер на 330,92 лв.

В жалбата се навеждат доводи за незаконосъобразност на административния акт в обжалваната част и се иска неговата отмяна. Претендира се присъждане на сторените в производството разноски.

4. Ответникът по жалбата – Директорът на Дирекция “Обжалване и данъчно-осигурителна практика” - Пловдив при ЦУ на НАП, чрез процесуалния си представител, е на становище, че жалбата е неоснователна и като такава следва да бъде отхвърлена. Претендира се присъждане на съответното юрисконсултско възнаграждение.

ІІ. За допустимостта:

5. Ревизионният акт е обжалван в предвидения за това срок пред горестоящия в йерархията на приходната администрация орган, който с решението си го е потвърдил. Така постановеният от Директора на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - гр. Пловдив резултат и подаването на жалбата в рамките на предвидения за това преклузивен процесуален срок, налагат извод за нейната процесуална ДОПУСТИМОСТ.

ІІІ. За фактите:    

6. Със Заповед за възлагане на ревизия /ЗВР/ № 1107051/28.12.2011 г. е сложено начало на ревизията на жалбоподателя с обхват Данък по чл. 38 от ЗОДФЛ /отм./ за периода 01.01.2005 г. до 31.12.2006 г., както и вноски за ДДО, за ДЗПО-УПФ и вноски за ЗО за самоосигуряващо се лице за периода от 01.01.2005 г. до 31.12.2007 г., като е определен краен срок за приключването й до два месеца, считано от датата на връчване на посочената заповед (09.01.2012 г.). Последвало е издаваното на ЗВР № 1201281/08.03.2012 г. и ЗВР № 1201826/06.04.2012 г., с която срокът на ревизията е удължен до 09.05.2012 г.  

Цитираните ЗВР са издадени от П.Д.С. – Началник сектор “Ревизии” Дирекция „Контрол” при ТД на НАП гр. Пловдив.

7. В хода на производството, на основание чл. 117 от ДОПК е издаден Ревизионен доклад /РД/ № 1201826 от 23.05.2012 г. Впоследствие е издаден и оспореният РА.

8. Всички цитирани актове са издадени от надлежно упълномощени органи по приходите, видно от приложените по делото упълномощителни заповеди – Заповед № РД-09-1/04.01.2010 г., издадена на основание чл. 11, ал. 3 във връзка с чл. 11, ал. 1 от ЗНАП от Директора на ТД на НАП гр. Пловдив, както и Заповед за определяне на компетентен орган № К 1201826/29.05.2012 г., издадена от П.Д.С. – Началник сектор “Ревизии” Дирекция „Контрол” при ТД на НАП гр. Пловдив.

9. В хода на ревизията е установено, че ревизираното лице К.К. е вписан в Търговския регистър като едноличен търговец с фирма „ТВ САТ – К.К.”, чрез която се е осигурявал като самоосигуряващо се лице за всички осигурени социални рискове, без трудова злополука и професионална болест и безработица през ревизираните периоди 2005 г. и 2006 г.
С оспорения РА на К., са определени данъчни задължения по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г. и 2006 г., както и задължителни осигурителни вноски за ДОО, ДЗПО-УПФ и ЗОО за същите години. Ревизията е извършена по реда на чл. 122 – 124а ДОПК поради наличие на обстоятелство по чл. 122, ал. 1, т. 7 ДОПК - декларираните и/или получените приходи, доходи, източници на формиране на собствения капитал или на безвъзмездно финансиране на стопанската дейност на ревизираното лице не съответстват на имущественото и финансовото му състояние за ревизирания период. В ревизионния акт е извършен анализ на относимите обстоятелства по чл. 122, ал. 2 ДОПК, въз основа на което са изчислени доходи с неустановен произход за 2005 г. в размер на 162 563,90 лв. и за 2006 г. – 375 619,09 лв., към тях е прибавена декларирана от лицето данъчна основа за съответната година, приспаднати са съответните облекчения и е изчислена годишна данъчна основа за облагане: за 2005 г. - 167 194,70 лв. и за 2006 г. – 396 316 лв., върху която съответно са изчислени размерите на годишните данъчни задължения по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./, както следва: за 2005 г. – 39 586,70 лв., от които за довнасяне – 38 964 лв.; за 2006 г. – 94 479,80 лв., от които за довнасяне - 90 148,60 лв. При определяне на задължителните осигурителни вноски за ДОО, ДЗПО-УПФ и ЗЗО за 2005 г. и 2006 г. е посочено, че осигурителният доход на ревизираното лице в качеството му на самоосигуряващо се лице, е определен по реда на чл. 122-124а ДОПК, предвид констатираните факти и обстоятелства за наличие на основание по чл. 122, ал. 1, т. 7 ДОПК и установените размери на годишната данъчна основа за облагане с данък върху доходите за съответната година. За всяка от двете години са направени констатации, че ревизираното лице е внасяло осигурителни вноски върху минималния осигурителен доход и е направило годишно изравняване съобразно декларирания с годишната данъчна декларация /ГДД/ за съответната година облагаем доход. Предвид определените при ревизията годишни данъчни основи за всяка от годините
(за 2005 г. - 167 194,70 лв., за 2006 г. – 396 316 лв.), които надвишават максималния осигурителен доход за съответната година (15 600 лв. за 2005 г. и 16 800 лв. за 2006 г./, се дължи годишно изравняване върху доходите съобразно максималния осигурителен доход за съответната година, както е определен със Закона за бюджета на ДОО. 

10. РА е обжалван изцяло пред Директора на Дирекция „Обжалване и управление на изпълнението” – Пловдив по реда на чл. 152 – 155 ДОПК, който е постановил решение № 1326/12.10.2012 г., с което е потвърдил РА в обжалваната част за установени задължителни осигурителни вноски (включително и установените задължения за ЗОВ за 2007 г., които не са предмет на настоящото производство), и е отменил РА в обжалваната част относно направените констатации и установените задължения за данък по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г. и 2006 г., ведно с прилежащите лихви, като на основание чл. 155, ал. 4 ДОПК е върнал преписката на органа по приходите, издал заповедта за възлагане, за извършване на нова ревизия на К.К. за задълженията му по ЗОДФЛ /отм./ с цел правилно и законосъобразно определяне на данъчните задължения при съобразяване с изводите, направени в решението. В мотивите на решението като основание за отмяната на РА, в частта, относно определените задължения по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г. и 2006 г. е посочено, че със заповед за възлагане на ревизия № 1107051/28.12.2011 г. е възложена ревизия на К.К. за определяне на данъчни задължения – данък по чл. 38 ЗОДФЛ /отм./ и не е възлагана ревизия за определяне на задължения по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./, каквито са установени с РА, поради което е направен извода, че органът, издал РА не е бил компетентен да определи данъчни задължения по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./.

11. Този резултат е обжалван от К. пред Административен съд Пловидв, във връзка с което е образувано адм. дело № 3543/2012 г., приключило с постановяване на Решение № 257/07.02.2013 г. С така постановеното съдебно решение жалбата на К. е отхвърлена изцяло.

12. Както вече бе казано, с Решение № 10220/08.07.2013 г., постановено по адм. дело № 5079/2013 г., Върховният административен съд е отменил Решението (№ 257/07.02.2013 г.) на ПАС, в частта, с която е отхвърлена жалбата на К.К.К. против процесния РА, потвърден с Решение № 1326/12.10.2012 г. на Директора на Дирекция „ОУИ“ - гр. Пловдив при ЦУ на НАП, относно определените допълнителни задължения за внасяне за вноски за ДОО, ДЗПО-УПФ и за ЗО за периодите 2005 г. и 2006 г., а делото е върнато за ново разглеждане в тази част от друг състав на съда.

За да постанови решението си (№ 10220/08.07.2013 г.), Върховният административен съд е приел, че предвид решението на Директора на Дирекция „ОУИ”, с което е отменен РА в частта, с която са определени данъчни задължения по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г. и 2006 г., изчислени върху данъчна основа, определена по реда на чл. 122-124 ДОПК, определянето на задължения за задължителни осигурителни вноски за тези две години след годишно изравняване на доходите върху максималния осигурителен доход за съответната година, е необосновано. При това положение е прието, че като е отхвърлил жалбата на К.К. против тези задължения – за ДОО, ДЗПО-УПФ и ЗОО за 2005 г. и 2006 г. и съответните лихви за забава, първоинстанционният съд е постановил неправилно решение - при неизяснена фактическа обстановка и невъзможност за преценка относно правилното приложение на материалния закон, тъй като изводът относно размера на задълженията за трите вида задължителни осигурителни вноски е направен въз основа на изводите в РА относно размера на годишната данъчна основа за облагане с данък върху доходите на физическите лица – по чл. 35 ЗОДФЛ, определен по особения ред по чл. 122-124 ДОПК. в която част обаче, РА е отменен при задължителното обжалване по административен ред, а преписката в тази част е върната за възлагане на нова ревизия. Следователно, не е налице установяване на годишни данъчни основи за 2005 г. и 2006 г. в конкретен размер, поради което не може да се приеме по презумпция, че щом е било установено наличие на основание по чл. 122, ал. 1, т. 7 ДОПК, то получените доходи от ревизираното лице, за които се дължат задължителни осигурителни вноски за ДОО, ДЗПО-УПФ и ЗОО, са били в размер на максималния осигурителен доход за съответната година или в размер, надвишаващ този доход. Всъщност не може презумптивно дори да се приеме, че лицето е получило доходи, които надвишават декларирания от него размер със съответната годишна данъчна декларация, доколкото е осъществено изравняване след подаване на декларациите и съответните задължения са внесени. 

Посочено е още в решението, че ревизираното лице е задължително осигурено лице на основание чл. 4, ал. 3, т. 1 КСО. Съгласно чл. 6, ал. 7 КСО осигурителните вноски за лицата по чл. 4, ал. 3, т. 1, 2 и 4 са за сметка на осигурените лица и се дължат авансово: върху месечен осигурителен доход между минималния и максималния месечен размер на дохода, определен със Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. В ал. 8 на същия член, изречения първо, второ и трето, е предвидено, че окончателният размер на месечния осигурителен доход за лицата по ал. 7 се определя за периода, през който е упражнявана трудова дейност през предходната година въз основа на данните, декларирани в справка към ГДД по ЗДДФЛ и не може да бъде по-малък от минималния месечен осигурителен доход и по-голям от максималния месечен осигурителен доход; окончателните осигурителни вноски се дължат от осигурените лица върху годишния осигурителен доход в размерите за фонд "Пенсии" и за допълнително задължително пенсионно осигуряване в срока за подаване на данъчната декларация; годишният осигурителен доход се определя като разлика между декларирания или определения с влязъл в сила ревизионен акт по ДОПК облагаем доход от упражняване на съответната трудова дейност и сбора от доходите, върху които са внасяни авансово осигурителни вноски.

С оглед изложеното ВАС е посочил, че след като с Решение № 1326/12.10.2012 г. на Директора на Дирекция „ОУИ” – Пловдив, преписката е върната за извършване на нова ревизия относно облагането по ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г. и 2006 г., то с оглед изясняване на спора от фактическа страна и за преценка дали правилно е приложен материалния закон, първоинстанционният съд е следвало да установи как е приключила ревизията относно посочените задължения, като в тази връзка е следвало да прецени дали е налице необходимост от спиране на съдебното производството до приключване на производството по установяване на задълженията по чл. 35 /ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г. и 2006 г. с влязъл в сила ревизионен акт, след което да прецени дали задълженията за задължителни осигурителни вноски за ДОО, ДЗПО-УПФ и ЗЗО за същите две години са определени законосъобразно с обжалвания РА.

С тези мотиви ВАС е обосновал отмяната на първоинстанционното решение в тази част и на основание чл. 222, ал. 2, ал. 1 и 2 АПК делото е върнато за ново разглеждане от съда при спазване на указанията, дадени с настоящото решение.

13. С оглед дадени от ВАС задължителни указания по тълкуването и прилагането на закона и след извършените в тази връзка проверки, бе установено, че по отношение на К.К., във връзка с Решение № 1326/12.10.2012 г. на Директора на Д”ОУИ” – Пловдив, е образувано повторно ревизионно производство приключило с издаването на Ревизионен акт № *********/21.03.2013 г. Последният е обжалван по административен ред, като с Решение № 604/18.06.2013 г., Директорът на Дирекция „ОДОП“ – Пловдив потвърждава посочения РА, в частта, относно установените на К.К. задължения за данък по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2006 г. в размер на 90 148,60 лв., ведно със законните лихви в размер на 63 328,74 лева и отменя същия в частта, относно установените задължения на ревизираното лице за данък по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г.

Ревизионен акт № *********/21.03.2013 г., в частта потвърдена с Решение № 604/18.06.2013 г. на Директора на Дирекция „ОДОП“ – Пловдив, е обжалван по съдебен ред пред Административен съд – Пловдив, по повод на което е образувано адм. дело № 2126/2013 г. по описа на съда.

В тази връзка съдебното производство по настоящото дело бе спряно до приключване на адм. дело № 2126/2013 г. по описа на ПАС с влязъл в сила съдебен акт.

14. С Решение № 163/30.01.2015 г. постановено по адм. дело № 2126/2013 г. по описа на ПАС, жалбата на К.К.К. про­тив Ревизионен акт №*********/21.03.2013 г., издаден от орган по приходите при ТД на НАП – Пловдив, потвърдена с Решение № 604/18.06.2013 г. на Директор на Дирекция „ОДОП“ – Пловдив, в частта, относно определен допълнително дъл­жим данък по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2006 г. в размер на общо 90 148,60 лв., ведно със законните лихви в размер на 63 328,74 лв., е ОТХВЪРЛЕНА.

Решението на ПАС е оставено в сила с Решение № 3275/22.03.2016 г. постановено по адм. дело № 3526/2015 г.

С Определение № 643/11.04.2016 г. производството по настоящото дело е възобновено.

ІV. За правото :

15. В конкретния казус, съвкупната преценка на приобщените по делото доказателства, налага да се приеме, че констатациите на органите на приходна администрация не са основани на конкретно установени факти и обстоятелства, а направените въз основа на тях правни изводи, не са съответни на материалния закон. Действително, следва да се констатира, че в хода на ревизионното производство не са допуснати съществени нарушения на процесуалния закон. Оспореният административен акт е постановен от надлежно снабден с правомощията за това материално компетентен административен орган. Властническото волеизявление е облечено в изискваната от закона форма. Това обаче не е в състояние да санира неточните фактически констатации и направените въз основа на тях неправилни изводи относно приложението на материалния закон. В следващото изложение ще бъдат конкретизирани съображенията за тези изводи.

16. На първо място, следва да бъде съобразено Тълкувателно решение № 1 от 18.05.2016 г. на Върховния административен съд на Република България – Общо събрание на колегиите, по тълкувателно дело № 3/2015 г., което според чл. 130, ал. 2 от Закона за съдебната власт е задължително за органите на съдебната и изпълнителната власт, за органите на местното самоуправление, както и за всички органи, които издават административни актове. С това тълкувателно решение е постановено, че разпоредбите на чл. 122 – 124 ДОПК относно установяване на дължимост на задължителни осигурителни вноски са неприложими за периода преди създаването на чл. 124а ДОПК – ДВ, бр. 14/2011 г., в сила от 15.02.2011 г.

Обсъжданата разпоредба на чл. 124а ДОПК, в сила от 15.02.2011 г., е материалноправна и доколкото не й е придадено обратно действие, същата не може да служи като основания за определяне на ЗОВ по реда на чл. 122 за осигурителни периоди преди влизането й в сила.

Само това е достатъчно оспореният РА, в частта, относно установените на К.К. ЗОВ за периода от 01.01.2005 г. до 31.12.2006 г., да бъде отменен.

17. На следващо място, обстоятелството, че е констатиран укрит доход все още не означава, че следва да се определя нов размер на дължимите от лицето ЗОВ за съответната година. Първо, следва да бъде доказано, че този доход е от трудова дейност и едва тогава да се пристъпи към определяне на нов размер на дължимия ЗОВ. Аргумент в тази насока е нормата на чл. 6, ал. 2 от КСО в приложимата редакция, според която доходът, върху който се дължат осигурителни вноски, включва всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени, и други доходи от трудова дейност. Към изложеното следва да се добави, че за правилното определяне на месечните осигурителни вноски, съответно на дължимите лихви върху тях, е наложително размерът на осигурителния доход да се определя за всеки месец поотделно.

Констатации в горната насока, разбира се, не се съдържат в оспорения РА.

В обобщение следва да се посочи, че след като липсват каквито и да било доказателства, установеният от органите по приходите укрит доход Ревизионен акт № *********/21.03.2013 г.) да е от трудова дейност, приравняването на същия на осигурителен доход би било фактически и правно необосновано, доколкото законодателят не е създал подобна презумпция.

Изложеното в настоящия параграф също е самостоятелно основание за отмяна на оспорения РА в разглежданата част.

18. Най-сетне, следва да се посочи, че с оглед Решение № 604/18.06.2013 г. на Директора на Дирекция „ОДОП“ – Пловдив, с което е отменен Ревизионен акт № *********/21.03.2013 г. (издаден при повторната ревизия на жалбоподателя), в частта, относно установените на К.К. задължения за данък по чл. 35 ЗОДФЛ /отм./ за 2005 г., изчислени върху данъчна основа, определена по реда на чл. 122-124 ДОПК, определянето на задължения за задължителни осигурителни вноски за тази година след годишно изравняване на доходите върху максималния осигурителен доход за съответната година, е изцяло необосновано.

Изводът относно размера на задълженията за трите вида задължителни осигурителни вноски е направен въз основа на изводите в РА относно размера на годишната данъчна основа за облагане с данък върху доходите на физическите лица – по чл. 35 ЗОДФЛ, определен по особения ред по чл. 122-124 ДОПК. в която част обаче, РА е отменен при задължителното обжалване по административен ред, а преписката е върната за възлагане на нова ревизия, като издаденият при повторната ревизия РА № *********/21.03.2013 г. също е отменен от Директора на Дирекция „ОДОП” - Пловдив (с Решение № 604/18.06.2013 г.). Следователно, не е налице установяване на годишни данъчни основи за 2005 г. в конкретен размер, в резултата на укрит доход, който евентуално би могъл да бъде и осигурителен такъв.

19. Тези съображения налагат извод за незаконосъобразност на процесния РА в обсъжданата част. Той ще следва да бъде отменен.

V. За разноските:

25. На основание чл. 161, ал. 1, изр. 1 от ДОПК и чл. 226, ал. 3 АПК на жалбоподателя се дължат разноски, които се констатираха в размер на 1,60 лв. – съответната част от заплатените държавни такси.

 

Мотивиран от гореизложеното, на основание чл. 160, ал. 1 ДОПК, Пловдивският административен съд, ІІ отделение, ХVІІ състав,

 

 

Р  Е  Ш  И :

 

 

ОТМЕНЯ Ревизионен акт № *********/17.07.2012 г., издаден от К.Г.Д. на длъжност главен инспектор по приходите при ТД на НАП - Пловдив, ИРМ Кърджали, потвърден с Решение № 1326/12.10.2012 г. на Директора на Дирекция „ОУИ“ - гр. Пловдив при ЦУ на НАП, в частта, с която на К.К.К., ЕГН **********, с адрес за кореспонденция и адрес по чл. 8 от ДОПК ***, са установени задължения за задължителни осигурителни вноски, както следва: вноски за ДОО за 2005 г. в размер на 2028 лв., ведно със законните лихви в размер на 2824,93 лв.; вноски за ДОО за 2006 г. в размер на 1655,28 лв., ведно със законните лихви в размер на 1917,40 лв.; вноски за ДЗПО-УПФ за 2005 г. в размер на 234 лв., ведно със законните лихви в размер на 325,95 лв.; вноски за ДЗПО-УПФ за 2006 г. в размер на 348,48 лв., ведно със законните лихви в размер на 403,66 лв.; вноски за ЗО за 2005 г. в размер на 468 лв., ведно със законните лихви в размер на 358,63 лв.; вноски за ЗО за 2006 г. в размер на 522,72 лв., ведно със законните лихви в размер на 330,92 лв.

ОСЪЖДА Дирекция “Обжалване и данъчно-осигурителна практика” гр. Пловдив при Централно управление на Национална агенция за приходите, да заплати на К.К.К., ЕГН **********, с адрес за кореспонденция и адрес по чл. 8 от ДОПК ***, сумата от 1,60 лв., представляваща съответната част от заплатените държавни такси.

Решението подлежи на обжалване с касационна жалба пред Върховния административен съд в четиринадесет дневен срок от съобщаването на страните за неговото изготвяне.

 

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪДИЯ: /П/