Решение по дело №1174/2021 на Административен съд - Пловдив

Номер на акта: 1117
Дата: 3 юни 2021 г.
Съдия: Недялко Георгиев Бекиров
Дело: 20217180701174
Тип на делото: Касационно административно наказателно дело
Дата на образуване: 5 май 2021 г.

Съдържание на акта Свали акта

Р Е Ш Е Н И Е

 

№1117/3.6.2021г.

 

гр. Пловдив, 3 юни 2021 год.

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

ПЛОВДИВСКИЯТ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД, ХXIIІ-ти състав, в открито заседание на двадесет и първи май, две хиляди двадесет и първа година в състав:

ПРЕДСЕДАТЕЛ:                                                                           ЗДРАВКА ДИЕВА,

ЧЛЕНОВЕ:                                                                                НЕДЯЛКО БЕКИРОВ,

НИКОЛАЙ СТОЯНОВ,

 при секретаря Г.Г. и с участието на прокурора Даниела Стоянова, като разгледа докладваното от съдия Н. Бекиров административно, касационно дело №1174 по описа на съда за 2021г., за да се произнесе взе предвид следното: 

Производството е по реда на чл.63, ал.1 от Закона за административните нарушения и наказания (ЗАНН), глава дванадесета от Административнопроцесуалния кодекс (АПК), във връзка с чл.256, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).

П.И.Н., ЕГН **********,***, представляван от адвокат Г.П.В.- пълномощник, обжалва Решение №260384 от 11.03.2021г. по Н.А.Х. дело №3141 по описа на Районен съд- Пловдив за 2020г., VIІI-ми наказателен състав, с което е потвърдено наказателно постановление (НП) №11-01-605 (2019) от 26.02.2020г., издадено от директора на Агенцията за държавна финансова инспекция (АДФИ), с което на жалбоподателя Н., в качеството му на управител (към 01.01.2018г.) на “МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ““ ЕООД (“МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД), ЕИК *********, е наложена глоба в размер от 669,54 лева.

Претендира се отмяна на решението поради незаконосъобразност, като постановено при допуснати съществени нарушения на процесуалните правила и немотивираност и постановяване на решение по същество, с което да се отмени изцяло процесното НП.

Ответникът по делото- АДФИ, не се представлява в съдебно заседание и не изразява становище по жалбата.

Окръжна прокуратура- Пловдив, чрез прокурор Даниела Стоянова, изразява становище за неоснователност на жалбата.

Касационният съд, като извърши преглед на обжалваното съдебно решение, във връзка с касационните основания по чл.348, ал.1 от Наказателно-процесуалния кодекс (НПК), констатира следното:  

Касационната жалба е подадена в предвидения законен срок и от страна по първоинстанционното производство, за която решението е неблагоприятно, поради което се явява допустима.

Разгледана по същество, жалбата е основателна.

Съдът намира за установено по делото, въз основа на фактическите констатации на първоинстанционния съд и приетите по делото доказателства, че на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД в периода 17.04.2019г. - 03.09.2017г. е извършена финансова инспекция от служители на АДФИ относно законосъобразност на отчетените през 2018г. разходи за болнично хранене и безплатна храна на персонала, във връзка със спазване на нормативната уредба в областта на обществените поръчки, в това число проведените процедури/обяви, сключените договори и тяхното изпълнение, през проверявания отчетен период. Проверката е възложена със Заповед №ФК-10-366 от 12.04.2019г. на директора на АДФИ, изменена със Заповед №ФК-10-514 от 31.05.2019г., спряна със Заповед №ФК-10-610 от 25.06.2019г., възобновена със Заповед №ФК-10-707 от 18.07.2019г. и изменена със Заповед №ФК-10-812 от 06.08.2019г.

Въз основа на резултатите от извършената финансова инспекция се съставя акт за установяване на административно нарушение (АУАН) №11-01-605 от 02.09.2019г., според който АУАН е прието за установено следното:

На 01.01.2018г., в “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД, гр. Пловдив, доц. д-р П.И.Н., в качеството си на управител на лечебното заведение и публичен възложител по смисъла на чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, сключва договор с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД, ЕИК *********, за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна, без да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка, при наличие на законоустановените основания за това /обект, субект и стойност/, като по този начин нарушава чл.17, ал.1 от ЗОП, във връзка с чл.20, ал.2, т.2, във връзка с чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП /Изм., ДВ, бр.85 от 24.10.2017г./.

“МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД е създадено със Заповед РД-20-67 от 17.08.2000г. на Министерството на здравеопазването за преобразуване на публични здравни заведения в лечебни заведения за болнична помощ - еднолични търговски дружества с общинско имущество. С Решение №10133 от 21.09.2000г. и фирмено дело №3862/2000г. на Пловдивски окръжен съд в Търговския регистър е вписано лечебно заведение “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД като правоприемник на Общинска болница район „Южен“ - Пловдив. Основен предмет на дейност на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД е осъществяване на болнична помощ съгласно глава IV, чл. 19 и чл. 20 от Закона за лечебните заведения (ЗЛЗ). “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД е 100% собственост на Община Пловдив и е лечебно заведение по смисъла на чл.9, ал.1, т.1 от ЗЛЗ.

За периода от 25.02.2016г. до 31.12.2018г., управлението на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД е възложено с договор за управление и контрол от 25.02.2016г. на доц.д-р П.И.Н.. Считано от 09.05.2019г. лечебното заведение се управлява и представлява от д-р К.П.С..

“МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД е публичноправна организация по смисъла на §2, т.43 от ДР на ЗОП, а управителят на лечебното заведение, като представляващ публично правна организация е публичен възложител по смисъла на чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, който е отговорен за правилното прогнозиране, планиране, провеждане, приключване и отчитане за резултатите от обществените поръчки - /чл.5, ал.1 от ЗОП/.

Източниците на финансиране на дейността на болницата са целеви субсидии от Държавния бюджет, от общинския бюджет, приходи от Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) и други. Съгласно справка изх.№1185/16.08.2019г., за периода от 01.01.2018г. до 31.12.2018г. приходите на лечебното заведение са в общ размер на 8 062 986,63 лв., от които приходите от държавния бюджет, общинския бюджет и бюджета на НЗОК са в общ размер на 7 640 358,00 лв. или 94,76% от всички приходи, т.е. над 50 на сто от всички приходи.

Съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, представляващият лечебно заведение - търговско дружество по чл.37 от ЗЛЗ, собственост на община, на което повече от 50% от приходите са от държавния и/или общинския бюджет, и от бюджета на НЗОК, е публичен възложител на обществени поръчки.

Видно от писмо №1189/16.08.2019г. от настоящия управител на лечебното заведение, за периода от 15.02.2017г. до 31.12.2018г. в “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД не е издавана нарочна заповед по смисъла на чл.7, ал.1 от ЗОП, с която да се делегират правомощия във връзка с организирането и/или възлагането на обществени поръчки на друго длъжностно лице. Съгласно чл.2, ал.1 от Наредба №7 от 9.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор (наредба №7/09.07.2003г.), чрез ваучерите за храна работодателите предоставят на лица, работещи по трудови правоотношения по договори за управление, наричани по-нататък “ползватели“, средства за храна отделно от възнаграждението им.

В чл.2, ал.2 от Наредба №7/09.07.2003г. е определено, че предоставяните ваучери за храна са средство за замяна, посредством което ползвателите получават храна и хранителни продукти срещу номиналната стойност на ваучерите в ресторанти, заведения за бързо обслужване, както и в обекти за търговия с храни, включително магазини за хранителни стоки, супермаркети, хипермаркети и др., осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните (ЗХ).

Съгласно Закона за данък върху добавена стойност (ЗДДС) и Указание №УК-3/21.03.2003г. на Министерство на финансите, ваучерите за храна са необлагаема сделка, като се облагат само разходите по тяхното отпечатване и услугата за отпечатването на ваучерите е текущ разход- т.е. начислява се като разход не за месеца, за който се отнасят ваучерите, а когато са платени и доставени, като в същото време стойността-номинала на ваучерите се начислява като разход за месеца, за който се отнасят ваучерите.

            Извършен е анализ на възлагането на обществена поръчка за услуга по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна на персонала на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД, съгласно Наредба №11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея (Наредба №11/21.12.2005г.), при което е прието за установено следното:

За периода от 01.01.2018г. до 31.12.2018г., действителната обща стойност на разходите за “услуги“, по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП, извършени от “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД за безплатна храна на персонала е в общ размер на 100 627,48 лв. без ДДС (100 701,98 лв. с ДДС), както следва:

- извършени разходи на стойност 168,31 лв. без ДДС (183,97 лв. с ДДС), представляващи 30 броя ваучери на стойност 90,00 лв., раздадени на персонала и отчетени като разход за месец януари 2018г. и услугата за отпечатването и предоставянето на ваучери, заявени и платени през 2018г. на стойност 78,31 лв. без ДДС (93,97 лв. с ДДС), съгласно фактура №**********/31.01.2018г. по договор за възлагане на обществена поръчка за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна, сключен на 01.05.2017г. с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД, в резултат на проведена обществена поръчка- обява с предмет: “Избор на оператор за отпечатване, опаковане, персонализиране и предоставяне на ваучери за храна на работници и служители от “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД за периода до 31.12.2017г.".

- извършени разходи на стойност 33 456,02 лв. без ДДС (33 477,23лв. с ДДС), представляващи 10 602 броя ваучери за безплатна храна (9830 с номинал от 3 лв. и 772 броя с номинал 5 лв.), на обща стойност 33 350,00 лв., както и стойността на услугата за отпечатването и предоставянето им- 106,02 лв. без ДДС (127,23 лв. с ДДС) по договор, сключен на 01.01.2018г. за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД, заявени и платени 2018г. Договорът е сключен със срок “до сключване на нов договор след проведена обществена поръчка по ЗОП, или при достигане на максималния лимит от 30 000,00 лв. без ДДС, което от двете събития настъпи по-рано“- чл.6.1 от договора.

Съгласно справка изх.№866/30.05.2019г., договорът е сключен с правното основание чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП.

- извършени разходи на стойност 67 003,15 лв. без ДДС (67 040,78 лв. с ДДС), представляващи 21 227 броя ваучери за безплатна храна за месеците от 01.05.2018г. до месец декември 2018г. включително (19 660 с номинал от 3 лв. и 1567 броя с номинал 5 лв.) на обща стойност 66 815,00 лв. и стойността на услугата по тяхното отпечатване и предоставяне- 188,15 лв. без ДДС (225,78 лв. с ДДС) по договор, сключен на 01.05.2018г. с предмет: “Избор на оператор за отпечатване, опаковане, персонализиране и предоставяне на ваучери за храна на работници и служители от “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД за периода до 31.12.2018г.“ с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД, като е приложен реда за възлагане на обществената поръчка чрез събиране на оферти с обява или покана до определени лица.

Извършените разходи са заплатени през 2018г. и през месец януари 2019г., което се потвърждава от справка изх.№870/30.05.2019г. относно извършени разходи за изработка и доставка на ваучери за храна по сключени договори и първични счетоводни документи, съгласно Наредба №11/21.12.2005г. на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД за периода 01.01.2018г. - 31.12.2018г.

За периода от 01.01.2018г. до 31.12.2018г. действителната обща стойност на извършения разход за безплатна храна на персонала на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД е в размер на 100 627,48 лв. без ДДС (100 701,98 лв. с ДДС).

В чл.21, ал.8, т.1 от ЗОП е регламентирано, че при обществени поръчки за доставки и услуги, които са регулярни и подлежат на подновяване в рамките на определен период, прогнозната стойност се определя на базата на действителната обща стойност на поръчките от същия вид, които са възложени през преходните 12 месеца, коригирана с евентуалните промени в количеството или стойността, които биха могли да настъпят за период от 12 месеца след възлагането на поръчката.

Във връзка с извършения от финансовата инспекция анализ относно определяне на прогнозната стойност на база действителната обща стойност на поръчките от същия вид, които са възложени през преходните 12 месеца, финансовата инспекция изисква с писма вх.№1460/11.06.2019г. и вх.№1473/12.06.2019г. от управителя на лечебното заведение писмено сведение и с писмо вх.№2005/02.08.2019г., справка относно действителната обща стойност на поръчките – “услуга“ по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП за безплатна храна на персонала на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД под формата на ваучери за безплатна храна на персонала, съгласно Наредба №11/21.12.2005г. за периода 01.01.2017г. - 31.12.2017г.

Според представена справка изх.№1143/08.06.2019г. и писмо изх.№935/13.06.2019г., за периода 01.01.2017г. - 31.12.2017г. действителната обща стойност на поръчките е 100 557,38 лв. без ДДС и 100 685,66 лв. с ДДС.

Сумата от 100 557,38 лв. без ДДС попада в стойностния праг на чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, като в съответствие с чл.17, ал.1 от ЗОП възложителят е длъжен да проведе процедура по чл.18, ал.1, т.12 или т.13 от ЗОП за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна на персонала на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД.

Посочената поръчка е възложена по реда на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП- чрез директно възлагане, вместо да се приложи реда по чл.20, ал.2, т.2, във връзка с чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП, изискващ възлагане чрез някоя от процедурите по чл.18, ал.1 от ЗОП.

Разпоредбата на чл.17, ал.1 от ЗОП задължава възложителя да приложи предвидения в закона ред за възлагане на обществена поръчка, когато са налице основанията, предвидени в закона.

В конкретния случай, за възлагане на обществената поръчка чрез процедура по реда на ЗОП са налице всички законови основания, а именно субект, обект и стойност на обществената поръчка:

- субект- качеството “публичен възложител“ на управителя на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД и публичен възложител по смисъла на чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП;

- обект на обществената поръчка- “услуга“ по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП, за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна, която е с периодичен, ежегодно повтарящ се характер;

- стойност на обществената поръчка- прогнозната стойност на обществената поръчка е 100 557,38 лв. без ДДС /действителната обща стойност на поръчките за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна, възложени през предходните 12 месеца, определена по реда на чл.21, ал.8, т.1 от ЗОП, която попада в стойностния праг по чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП (услуги над 70 000 лева без ДДС) и задължава възложителя за нейното възлагане да проведе процедура по чл.18, ал.2, т.12 или т13 от ЗОП.

            Съответно, на 01.01.2018г., когато е сключен договор за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна с изпълнител “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД, за възложителя са налице всички кумулативни предпоставки за възлагане по реда на чл.20, ал.2, т.2, във връзка с чл.17, ал.1 от ЗОП.

            Следователно, на 01.01.2018г., в “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД, гр. Пловдив, касаторът Н., в качеството си на управител на “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД и публичен възложител по смисъла на чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, като сключва договор с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна, без да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка, при наличие на законоустановените основания за това /обект, субект и стойност/, нарушава разпоредбата на чл.17, ал.1 от ЗОП, във връзка с чл.20, ал.2, т.2, във връзка с чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП /Изм., ДВ, бр.85 от 24.10.2017г./.

Според нарочна разписка, обективирана в процесния АУАН, екземпляр от същия е получен от касатора Н. на 30.09.2019г. Против съставения АУАН постъпва възражение с Вх.№11-01-605 от 02.10.2019г., след което е издадено процесното НП.

Според направеното описание на инкримнираното от Н. нарушение в процесните АУАН и НП, същото се изразява в това, че на 01.01.2018г. касаторът Н., в качеството си на публичен възложител по смисъла на чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, сключва договора с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна, без да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка, при наличие на законоустановените основания за това.

Според разпоредбите на чл.256 от ЗОП, в редакция към 01.01.2018г., (1) Възложител, който възложи поръчката при по-облекчен ред от предвидения в закона съобразно нейната стойност, се наказва с глоба в размер 1 на сто от стойността на сключения договор с включен ДДС, а когато няма писмен договор – глобата е 1 на сто от извършения разход или от поетото задължение за извършване на разход, но във всички случаи не повече от 10 000 лв. (2) Възложител, който сключи договор, без да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка при наличие на основания за това, или не спази изискването по чл.99, се наказва с глоба в размер 10 на сто от стойността на сключения договор с включен ДДС, но не повече от 50 000 лв.

            А според разпоредбите на чл.256 от ЗОП, в сила от 01.01.2020г., (1) Възложител, който възложи обществена поръчка, като сключи договор или извърши разходи или поеме задължение за извършване на разходи, с което се достига или надвишава минималния стойностен праг по чл.20, ал.1 или 2, без да приложи процедура по чл.18, ал.1 съобразно стойността на поръчката при наличие на основания за това, се наказва с глоба в размер 2 на сто от стойността на сключения договор с включен ДДС, а когато няма писмен договор – от извършения разход или от поетото задължение за извършване на разход, но не повече от 50 000 лв. (2) Възложител, който възложи обществена поръчка, като сключи договор или извърши разходи или поеме задължение за извършване на разходи, с което се достига или надвишава минималния стойностен праг по чл.20, ал.3, без да приложи предвидения в закона ред за възлагане на обществената поръчка съобразно стойността на поръчката при наличие на основания за това, се наказва с глоба в размер 1 на сто от стойността на сключения договор с включен ДДС, а когато няма писмен договор – от извършения разход или от поетото задължение за извършване на разход, но не повече от 10 000 лв.

            От своя страна, разпоредбите на чл.3 от ЗАНН установяват следното: (1) За всяко административно нарушение се прилага нормативният акт, който е бил в сила по време на извършването му. (2) Ако до влизане в сила на наказателното постановление последват различни нормативни разпоредби, прилага се онази от тях, която е по-благоприятна за нарушителя.

            Като правно основание за издаване на процесното НП е посочена нормата на чл.256, ал.1 от ЗОП (в сила от 01.01.2020г.), във връзка с чл.3, ал.2 от ЗАНН, но същата е неприложима в случая, тъй като Н. е инкриминирал нарушение по смисъла на чл.256, ал.2 от ЗОП (в редакция към 01.01.2018г.), предвид сключването на договора от 01.01.2018г. с “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД без провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка при наличието на основания за това. Извършеното от Н. нарушение е наказуемо с глоба в размер на 10 на сто от стойността на сключения на 01.01.2018г. договор с включен ДДС или с глоба от 3 347,72 лв., представляваща 10% от платените по договора от 01.01.2018г. суми в общ размер от 33 477,23 лв., за което по преписката са налични заверени копия на 4 броя данъчни фактури, издадени от “ИДЪНРЕД БЪЛГАРИЯ“ АД към “МБАЛ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ“ ЕООД, както следва: фактура с №89194 от 20.02.2018г. на обща стойност (с включен ДДС от 33,61 лв.) от 8 856,61 лв.; фактура с №89950 от 12.03.2018г. на обща стойност (с включен ДДС от 30,52 лв.) от 8 015,52 лв.; фактура с №91241 от 12.04.2018г. на обща стойност (с включен ДДС от 32,58 лв.) от 8 589,58 лв. и фактура с №92562 от 15.05.2018г. на обща стойност (с включен ДДС от 30,52 лв.) от 8 015,52 лв.

Налице е противоречие между направената правна квалификация на разглежданото нарушение и приложената санкционна норма. Посоченото обуславя незаконосъобразността на процесното НП и представлява самостоятелно и достатъчно основание за отмяната му.

Следователно, като потвърждава процесното НП, районният съд постановява решението си при неправилно прилагане на закона. Съответно, решението на районния съд е неправилно, поради което следва да бъде отменено, а вместо него да бъде постановено друго такова, по същество.

По делото няма направени искания за присъждане на разноски, поради което такива не следва да бъдат присъждани на страните.

Така мотивиран и на основание чл.222, ал.1 от АПК, съдът

 

Р Е Ш И:

 

ОТМЕНЯ Решение №260384 от 11.03.2021г. по Н.А.Х. дело №3141 по описа на Районен съд- Пловдив за 2020г., VIІI-ми наказателен състав, вместо което постановява:

ОТМЕНЯ наказателно постановление №11-01-605 (2019) от 26.02.2020г. на директора на Агенцията за държавна финансова инспекция, с което на П.И.Н., ЕГН **********, в качеството му на управител (към 01.01.2018г.) на “МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ “СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН – ПЛОВДИВ““ ЕООД, ЕИК *********, е наложена глоба в размер от 669,54 лева.

Решението е окончателно.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ:…………….

 

ЧЛЕНОВЕ: 1………………

 

2………………