Решение по дело №581/2021 на Административен съд - Пловдив

Номер на акта: 1540
Дата: 11 август 2022 г.
Съдия: Георги Христов Пасков
Дело: 20217180700581
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 5 март 2021 г.

Съдържание на акта Свали акта

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – ПЛОВДИВ

 

Р Е Ш Е Н И Е

  1540/11.08.2022 г.

гр. Пловдив,

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

         Административен съд – Пловдив, ХІІI състав, в открито съдебно заседание на пети октомври през две хиляди двадесет и първа година, в състав:

ПРЕДСЕДАТЕЛ: ГЕОРГИ ПАСКОВ

при участието на секретаря Петя Петрова, като разгледа докладваното от съдия Георги Пасков административно дело № 581 по описа на съда за 2021 год., за да се произнесе взе предвид следното:

Производството е по реда на чл. 145 и следващите от АПК във връзка с чл. 118, ал. 1 от КСО.

         Образувано е по жалба на Ф.М.Е. с ЕГН ********** ***, ***, чрез адв. Т.Д., срещу Решение № 2153-15-30 от 12.02.2021 г. на директора на ТП на НОИ - Пловдив, с което е оставена без уважение жалба с вх.№ Ц9101-15-774#13/25.01.2021г. от Ф.М.Е., в качеството ѝ на земеделски стопанин, против  Задължителни предписания № ЗД-1-15-00862277/12.01.2021 г. на С.И.Д.- главен инспектор по осигуряването – контролен орган на ТП на НОИ – Пловдив.   

В жалбата се поддържа, че решението е незаконосъобразно, неправилно, постановено при неправилно установена фактическа обстановка и липса на мотиви, както и при непълна и неправилна съвкупна преценка на представените доказателства. Оспорват се посочените в обжалваното решение констативни протоколи, съставени от лекари експерти по ЕВН при ТП на НОИ – Пловдив. Сочи се, че издаваните на жалбоподателката болнични листове и изплащаните ѝ парични обезщетения за временна неработоспособност, бременност и раждане и отглеждане на малко дете се основават на това, че действително за процесния период същата е била бременна и е родила две деца, като в тази връзка е декларирала посочените данни за периода 2015г.-2020г., респ.  е имала право да ѝ бъдат издадени съответните медицински документи, което се твърди, че не кореспондира с извода на административния орган, че не следва да се счита за осигурено лице към момента на издаване. Сочи се, че г-жа З.като регистрира земеделски производител (ЗП), е закупила терен, който засадила с череши, като през времето, в което не ползвала болничен, с помощта на роднини и ангажиране на други хора, е извършвала съответните действия по напояване, орязване, пръскане и други с цел бъдещо плододаване.

Предвид изложените оплаквания в жалбата, се иска да се отмени решението на директора на ТП на НОИ – Пловдив. Претендират се разноски. Сочи се прекомерност на размера на претендираното от ответната страна юрисконсултско възнаграждение.

Ответникът по жалба - директорът на ТП на НОИ, чрез пълномощника юриск.С., оспорва жалбата като неоснователна и предлага да бъде оставено в сила обжалваното решение по съображения, изложени в писмено становище. Претендира присъждане на юрисконсултско възнаграждение. Възразява по отношение на размера на адвокатското възнаграждение на жалбоподателя.

Съдът, като взе предвид изложеното в жалбата и анализира събраните по делото писмени и гласни доказателства, прие за установено следното:

Не се спори по делото, че от контролен орган на ТП на НОИ - Пловдив, е извършена проверка на ЗП Ф.М.Е. по отношение определяне правото на изплащане на парично обезщетение на лицето при бременност и раждане, както и за извършване на проверка по издадени на същото болнични листове за периода от 25.01.2016г. до 08.08.2020г. При проверката е установено, че лицето е започнало трудова дейност и на 21.11.2014г. и е осигурявано като земеделски стопанин за фонд „Пенсии“ и фонд „Общо заболяване и майчинство“.

Не се спори също, че жалбоподателката от 03.11.2014г. е регистрирана като земеделски стопанин, на основание Наредба № 3/29.01.1999г. за създаване и поддържане на Регистър на земеделските стопани, като е завявала последващи заверки на регистрацията си през стопанските години от 2014-2020г. Декларирано е пред проверяващите органи от страна на г-жа З., че в периода на проверката е имала трудна бременност, както и че в качеството на земеделски производител се занимава с производство на тютюн, череши, люцерна и калифорнийски червей, като продава продукцията си на частни лица. Декларира също така извършени пътувания до Турция по лични поводи, през периода 2014г.-2020г.

Съгласно подадени от лицето годишни данъчни декларации по чл. 50 от ЗДДФЛ/ГДД/ за периода от 2014 г. до 2019 г., същото е декларирало дейност като регистриран земеделски стопанин, като в Приложение № 3 на подадените декларации са декларирани доходи от друга стопанска дейност и са вписани данни за придобит доход по чл. 29 от ЗДДФЛ и доходи под формата на държавни помощи, субсидии и др. подпомагани от Европейския фонд, през периода 2014 г. - 2019 г.

Не се спори, че за Ф.М.Е. са налице данни за направени вноски за фонд ДОО за периода от месец януари 2015г. - декември 2020 г, а именно - за внесени осигурителни вноски като самоосигуряващо се лице по реда на чл. 4, ал. 4 от КСО - лица, подлежащи на задължително осигуряване за инвалидност поради общо заболяване за старост и за смърт и избрали да се осигуряват за общо заболяване и майчинство. Установено е също, че за г-жа Е. за периода от месец януари 2015 г. до месец октомври 2020 г. са подадени данни с декларация образец №1 с код за вид осигурен 13 - за регистрирни земеделски стопани и тютюнопроизводители, с отработени дни, с дни с право на обезщетение за временна неработоспособност, бременност и раждане и отглеждане на малко дете.

Констатирано е по данни от информационната система на НОИ, че за Ф.М.Е. са представени удостоверения: Приложение № 9 към НПОПДОО за период от 06.01.2015г. до 30.03.2015г. вкл. за изплащане на парично обезщетение за временна неработоспособност; Приложения № 9 към НПОПДОО за период от 25.01.2016г. до 07.06.2016г. вкл.; Приложения № 11 към НПОПДОО за изплащане на парично обезщетение при бременност и раждане на основание чл. 50, ал. 1 и чл. 51 от КСО за периода от 08.06.2016г. до 09.03.2017г., вкл. и парично обезщетение на основание чл. 53 от КСО за отглеждане на дете до 2-годишна възраст за периода от 10.03.2017г. до 09.02.2018г. вкл.; Приложения № 9 към НПОПДОО за период от 08.05.2018г. до 22.05.2018г.; 01.10.2018г. до 15.10.2018г. и за период от 19.11.2018г. до 01.12.2018г. за временна неработоспособност поради общо заболяване; Приложения № 9 към НПОПДОО за период от 11.03.2019г. 23.03.2019г., от 12.08.2019г. до 24.08.2019г., от 10.10.2019г. до 27.03.2020г. за временна
неработоспособност поради общо заболяване; и за периода от 27.03.2020г. до 22.06.2020г. за бременност и раждане; Приложение № 11 към НПОПДОО за изплащане на парично обезщетение при бременност и раждане на осн. чл. 50, ал. 1 и чл. 51 от КСО, считано от 09.08.2020г. Не се спори, че посочените обезщетения са изплатени на лицето до 30.09.2020 г., включително.

В административната преписка е налична справка от сектор „Български документи за самоличност“, при ОД на МВР – Пловдив /л.22-25/ относно, извършени от лицето излизания извън територията на Република България през ГКПП Кап.Андреево и през ГКПП Кап.Петко Войвода за периода от 01.01.2015г. до 24.07.2020г.  

С оглед така посочените данни и след извършена проверка от лекар експерт по ЕВН в ТП на НОИ на лечебните заведения, издатели на болнични листове на Ф.М.Е., контролните органи приемат, че същата не се счита за осигурено лице към момента на издаване на болнични листове: № Е20151411861 с период от 06.01.2015г. до 16.01.2015г.; № Е20151953492 с период от 16.03.2015г. до 30.03.2015г. - за общо заболяване и майчинство; № Е20153546718 с период от 25.01.2016г. до 10.03.2016г., Е20164324447 с период от 14.02.2016г. до 27.03.2016г., Е20165251716 с период от 14.02.2016г. до 27.03.2016г. и № Е20165251826 с период от 27.03.2016г. до 08.06.2016г. - при бременност и раждане и майчинство; молба - декларация за изплащане на парично обезщетение при бременност и раждане по чл. 50 и чл. 51 от КСО за период от 08.06.2016г. до 10.03.2017г., молба - декларация за изплащане на парично обезщетение за отглеждане на малко дете по чл. 53 от КСО за периода от 10.03.2017г. до 10.02.2018г., болничен лист№ Е20181116167 c период от 08.05.2018г. до 22.05.2018г., Е20182456145 с период от 01.10.2018г. до 15.10.2018г., №Е20182456259 с период от 19.11.2018 г. до 01.12.2018 г., №Е20196243662 с период от 11.03.2019 г. до 23.03.2019 г., № Е20197672635 с период от 12.08.2019 г. до 24.08.2019г., № Е20198506758 с период от 10.10.2019 г. до 09.11.2019 г., №Е20198506970 с период от 09.11.2019 г. до 09.12.2019 г., №Е20199051096 с период от 09.12.2019 г. до 08.01.2020г., №Е20199051282 с период от 08.01.2020 г. до 07.02.2020 г., №Е20200241618 с период от 07.02.2020 г. до 08.03.2020 г., №Е20200241839 с период от 08.03.2020 г. до 27.03.2020 г. - за общо заболяване и майчинство; №Е20200530843 с период от 27.03.2020 до 11.05.2020 г.. №Е20200935476 с период от 11.05.2020г. до 22.06.2020г. и №Е20201636752 с период от 22.06.2020г. до 09.08.2020г. за бременност и раждане. Констатирано е от органите на НОИ, че на Ф.М.Е. са издадени болнични листове за периоди, в които същата не е пребивавала на територията на страната, както и че за част от издадените болнични не спазвала предписания от здравните органи режим на лечение като конкретно по отношение на болничен лист № Е20200530843 с период от 27.03.2020г. до 11.05.2020г. е получен от майката на жалбоподателката.

На основание чл. 108, ал. 1, т. 3 от КСО на г-жа З.са дадени Задължителни предписания № ЗД-1-15-00862277/12.01.2021 г. от контролен орган на ТП на НОИ - Пловдив, съгласно които осигурителят Осигурителя/самоосигуряващото се лице: 1/ да заличи данни с декларация № 1 „Данни за осигуреното лице“ от Наредба № Н-13 от 17.12.2019г. за съдържанието на, сроковете, начина и реда за подаване  и съхранение на данни от работодателите, осигурителите за осигурените при тях лица, както и самоосигуряващите се лица, за Ф.М.Е. за периода от 01.01.2015г. до ноември 2020г. вкл. – с код за вид осигурен "13"; 2/ да подаде в ТП на НОИ – Пловдив с код корекция за лицето Приложение № 9, 10, 11 като се декларират обстоятелства, че лицето е неосигурено за общо заболяване и майчинство за периода от 2015г. до 2020г. Административния орган е мотивирал издадените задължителни предписания, с аргумента, че след като лицето е регистрирано като земеделски стопанин на 03,11,2014г., а за периода от 2015г. -2020г.  не е пребивавало на територия на страната за него не е възникнало осигуряване по смисъла на чл. 10 от КСО и същото не се счита за осигурено съгласно § 1 от ДР на КСО и няма право да получава парично обезщетение за временна неработоспособност, бременност и раждане и отглеждане на малко дете по представените удостоверения, Приложения № 9 и Приложение № 11 от НПОПДОО, считано от 16.03.2015г. до 30.11.2020г. Посочено е, че поради това, че лицето не се счита за осигурено лице за периода 01.01.2015г. - 30.11.2020г. не следва да се подават данни  с декларация № 1 „Данни за осигурено лице“. Посочено е в мотивите на органа, че Ф.М.Е. не е упражнявала дейност като земеделски стопанин и за нея не е възникнало осигуряване за съответния осигурителен риск, поради което не е осигурено лице, съгласно чл. 10, § 1, т. 3 и т. 5 от ДР на КСО.

         Срещу задължителните предписания, в срок, е  подадена жалба с вх. № 9101-15-774#13/25.01.2021г. от г-жа З., в която е изразено несъгласие с направените констатации и е посочено, че липсва законово основание за изпълнение на същите, както и че декларации образец № 1 за периода 2015г. - 2020г. са законосъобразни и отговарящи на действителното положение и ако изпълни така издадените ѝ предписания по отношение на тази декларация ще се окаже, че осигурителните права на жалбоподателката ще останат неуредени.

Обжалваните Задължителния предписания са потвърдени с оспорваното в настоящото производство решение на директора на ТП на НОИ – Пловдив.  В същото е направен анализ на фактическата обстановка, установена с констативен протокол № КП-5-15-00862252/07.01.2021г., съпоставена с нормативната уредба, като решаващият орган е направил извод, че лицето има регистрация като земеделски производител, която обаче не е достатъчно условие по смисъла на КСО, за да възникне осигурително правоотношение, предпоставка за ползване на парични обезщетения от фондовете на ДОО. Съгласно изложените от административния орган мотивите, законодателят е разграничил понятията „осигурено лице“ и „земеделски стопанин“, а събраните доказателства от проверката сочат, че лицето няма качеството на осигурено лице, поради което Задължителните предписания са правилно издадени и съобразени с материалния закон.

В съдебното производство е допуснат и разпитан един свидетел – А.Н.Х. – майка на жалбоподателката. Според показанията на свидетелката, дъщеря ѝ  се занимава с земеделско производство от  2014 г.  като през 2015 г. е взела земя и започнала да се грижи за овощни дръвчета, които докарала от Турция като от там купувала препарати за тях. Довела и агроном от Турция, който да се грижи за насажденията. В този период Г-жа З.имала проблемна бременност като във връзка с нея посещавала лекари в България и Турция. Често пътувала до Турция като преминавала през ГКП Капитан Андреево и през Гърция. От засетите дръвчета с череши, започнали да берат преди година. Свидетелката поемала грижите за тях, когато г-жа З.била болна, тъй като имала пълномощно. Наемала работници. За втората си бременност в 2020 г. жалбоподателката била в Турция на преглед при лекар, но заради пандемията не успяла да се върне. Там се налагало да се да се грижи болни роднини. Свързвала се онлайн с лекар в Българя, който ѝ изисквал изследвания от Турция, за да ѝ издава болнични листове, които самата свидетелка получавала. Сочи че г-жа З.плащала наеми и надници включително и разходите по агронома от Турция.

По искане на жалбоподателката по делото е допусната съдебно-агрономическа (САЕ), която да отговори на въпросите: с какво предназначение е, и за какво се използва имотът предмет на представените по делото нот.акт  от 06.01.2015г. и протокол № 28-03 от 05.04.2016г. на ОСЗ „Родопи“, има ли насаждения в този имот, на каква приблизителна възраст са същите и кога започва периода на плододаването им.

В отговор на поставените въпроси, по делото е прието, без възражение от страните, заключение по САЕ, изготвено от ВЛ агр.М.В., която след като е посетила поземлен имот № 011095 с площ 4,408 дка, находящ се в землището на с.Устина, общ.Родопи, е констатирала, че в същия е с НТП – овощна градина, на място има засадени трайни насаждения от череши, които към момента на огледа (септември 2021г.) са на видима възраст  - седем години и във фаза вегетация и преминаване във фаза на покой. По отношение на плододаването на въпросните насаждения с череши, ВЛ сочи, че през 2020г. са встъпили в първа година от периода си на експлоатация, т.е. са в първа година в период на пълно плододаване. В с.з. агр.В.  допълва, че в младата си възраст насажденията от череши са били от 2015г -2018г. и същите са полагани много добри грижи.

При така установената фактическа обстановка, съдът приема от правна страна следното:

Жалбата е подадена в законния срок от лице с активна легитимация, което я прави процесуално допустима.

Разгледана по същество, жалбата е неоснователна.

         Съдът намира, че оспореният административен акт е издаден от компетентен по смисъла на чл. 117, ал. 1, т. 3 от КСО орган, в рамките на вменената му териториална и материална компетентност, в предписаната от закона форма и при наличие на материално правно основание за това. В този смисъл не се установяват съществени пороци на акта, които да обосновават неговата нищожност.

Съгласно разпоредбите на чл. 107, ал. 1 и ал. 2, т. 1 от КСО, контролът по спазването на нормативните актове по държавното обществено осигуряване във връзка с дейността, възложена на НОИ, се осъществява от контролните органи на НОИ, какъвто контролен орган са и инспекторите по осигуряване в териториалните поделения на НОИ. В правомощията на последните, съобразно разпоредбата на чл. 108, ал. 1, т. 3 от КСО, е даването на задължителни предписания за спазване на разпоредбите по ДОО, подлежащи на обжалване пред ръководителя на съответното ТП на НОИ. Административните актове са обективирани в изискуемата писмена форма и са подписани от издателя си, поради което не са налице основания за оспорване по чл. 146, т. 2 и 3 от АПК.

Спорният въпрос в настоящото съдебно производство е дали така дадените от органа предписания, потвърдени с оспореното решение, са законосъобразни.

Съдебната инстанция по същество преценява законосъобразността на обжалвания административен акт на основата на съдържащите се в него фактически основания за издаването му - чл. 142, ал. 1 от АПК, като проверява дали те действително са се осъществили и ако са се осъществили, следват ли от тях по силата на правна норма разпоредените правни последици. Така законосъобразността на административния акт се преценява въз основа на фактите, посочени в него, които съдът не може да допълва или заменя. В процесния случай съдът намира, че актът е съобразен с материалния закон.

         Съгласно чл.3, ал. 1 от Наредба № 3 от 29.01.1999 г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските производители  на регистрация подлежат юридически лица, ЕТ и физически лица, навършили 18 години, които стопанисват земеделска земя и/или осъществяват производство на земеделска продукция. Регистрираните земеделски  стопани, подлежат на вписване в регистъра, по реда на чл. 5 от посочената наредба. Безспорно е по делото, че жалбоподателката от 03.11.2014г. притежава валидна регистрация като земеделски стопанин, съгласно чл. 5, ал. 3 от същата наредба. По смисъла на КСО обаче, наличието само на регистрация като земеделски стопанин не е достатъчно, за да възникне осигурително правоотношение с произтичащите от него права на обезщетение, тъй като не е налице идентичност между качеството „земеделски производител“ и „осигурено лице“. Легална дефиниция за понятието „осигурено лице“ е дадена в § 1, ал. 1, т. 3 от КСО, според която „осигурено лице“ е физическо лице, което извършва трудова дейност, за която подлежи на задължително осигуряване по чл. 4 и чл. 4а, ал. 1 и за което са внесени или дължими осигурителни вноски. Според чл. 10, ал. 1 от КСО, осигуряването възниква от деня, в който лицата започват да упражняват трудова дейност по чл. 4 или чл. 4а, ал. 1 и за който са внесени или дължими осигурителни вноски, и продължава до прекратяването й. По силата на § 1, ал. 1, т. 5 от ДР на КСО регистрирани земеделски стопани са физическите лица, които произвеждат растителна и/или животинска продукция, предназначена за продажба, и са регистрирани по установения ред.

По аргумент от гореизложеното, лице, за което не е доказано, че е извършвало трудова дейност, в случая, че е произвеждало растителна и животинска продукция, предназначена за продажба, не може да има качеството осигурено лице, независимо, че за него са подавани данни в НОИ и са внасяни осигурителни вноски. Следователно, изискването на законовата разпоредба, съдържаща определението за „осигурено лице“ по смисъла на КСО е лицето реално да осъществява дейност като земеделски производител, като произвежда продукция за продажба, както и да е регистрирано по съответния ред.

 В случая няма спор за регистрацията на жалбоподателката като земеделски стопанин, както не е спорна и извършваната от нея дейност – производство на растителна продукция. Поставя се правния въпрос дали регистрацията на г-жа З.като земеделски производител ѝ дава качеството на „осигурено лице“, както и дали продукцията, която е произвеждала е с предназначение за продажба на трети лица.

По силата на чл. 4, ал. 3, т. 4 от КСО задължително осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт са регистрираните земеделски стопани и тютюнопроизводители. Съгласно чл. 4, ал. 4 от КСО по свой избор те могат да се осигуряват и за общо заболяване и майчинство. Но на основание цитираните разпоредби, се налага извод, че в кръга на задължително осигурените по КСО лица попадат само земеделски стопани, за които, на първо място, се предвижда да произвеждат продукция, предназначена за пазара, както и да бъдат регистрирани за това по установения ред. В този смисъл от наличните по делото доказателства се установява регистрация на жалбоподателката  като земеделски стопанин и презаверяването на тази регистрация през стопанските години 2014г. – 2020г., но не се доказа г-жа З.да е  произвеждала съответната продукция с предназначение - продажба.

Пред контролните органи, а и в настоящото съдебно производство  единствено се сочат такива твърдения, но те не са подкрепени с никакви доказателства. Разпитаната свидетелка, чийто показания съдът не кредитира като достоверни с оглед родствената връзка с жалбоподателката единствено посочва, че продукцията от насажденията с череши е била обработвана и отглеждана с цел продажба. Не се сочат никакви данни за количества закупена продукция, за трети лица, които са купували същата и как конкретно жалбоподателката е осъществявала дейността си на земеделски производител, при положение, че се потвърждава от свидетеля информацията, която е констатирана от контролните органи на НОИ за нейни многократни пътувания в чужбина. Представеното едва в съдебното производство пълномощно с посочена дата на съставяне 06.01.2015г., съгласно което жалбоподателката упълномощава майка си да я представлява пред трети лица в качеството ѝ на земеделски производител по никакъв начин не води до извод за реалното упражняване на трудова дейност като земеделски стопанин от г-жа З. От друга страна, от приетото по делото заключение по САЕ се установява единствено наличие и обгрижван вид на насаждения от череши в имот, собственост на жалбоподателката, което също не обосновава извод, че дейността по засаждането и обработването на посочената растителна култура е  свързано с реално полагане на труд от страна на жалбоподателката, или евентуално от наети от нея лица, което да сочи, че същата има качеството на осигурено лице, в качеството ѝ на земеделски стопанин по смисъла на КСО.

Поради изложеното, съдът намира, че въпреки валидната ѝ регистрация като земеделски стопанин, съгласно чл. 5, ал. 3 от Наредба № 3/29.01.1999г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските производители, към датата на издаване на оспорения акт, Ф.М.Е. не се явява самоосигуряващо се лице, тъй като не попада сред изброените в чл. 4, ал. 3, т. 4 от КСО, вр. с § 1, ал. 1, т. 5 от ДР на КСО лица. Подадените от лицето данни като самоосигуряващо се лице, регистриран земеделски стопанин, са некоректни и следва да бъдат заличени, в какъвто смисъл са задължителните предписания, потвърдени с обжалваното в настоящото съдебно производство решение. Този извод се подкрепя и приложените административната преписка доказателства, в т.ч. и констативните протоколи, които се оспорват от жалбоподателката, без обаче да се сочат конкретни аргументи относно съдържанието на същите. От друга страна, направените в тях констатациите от експерти по ЕВН в ТП на НОИ съответстват на приложените в административната преписка писмени доказателства. С оглед съдържанието на същите, както и от приетите по делото доказателства, съдът приема, че за лицето не е възникнало  осигуряване за съответния осигурителен риск. Ето защо оспореното решение на директора на ТП на НОИ - Пловдив се явява правилно, а жалбата - неоснователна и като такава следва да се отхвърли.

         При този изход на спора, съдът като взе предвид определения в чл. 24 от Наредбата за заплащането на правната помощ, размер на възнаграждението за процесуална защита по административни дела намира, че в полза на ответника следва да се присъди юрисконсултско възнаграждение в размер на 100 лева.

Мотивиран от гореизложеното и на основание чл. 172, ал. 2 от АПК, Съдът,

Р Е Ш И:

ОТХВЪРЛЯ жалба на Ф.М.Е. с ЕГН ********** ***, чрез адв. Т.Д., срещу Решение № 2153-15-30 от 12.02.2021 г. на директора на ТП на НОИ - Пловдив, с което е оставена без уважение жалба с вх.№ Ц9101-15-774#13/25.01.2021г. от Ф.М.Е., в качеството ѝ на земеделски стопанин, против Задължителни предписания № ЗД-1-15-00862277/ 12.01.2021г. на С.И.Д.- главен инспектор по осигуряването – контролен орган на ТП на НОИ – Пловдив, като неоснователна.    

ОСЪЖДА Ф.М.Е. с ЕГН ********** ***, да заплати на ТП на НОИ - Пловдив сумата от 100 (сто) лева, представляваща юрисконсултско възнаграждение.

Решението може да бъде обжалвано пред Върховния административен съд в четиринадесетдневен срок от съобщаването му на страните.

СЪДИЯ: