Определение по дело №228/2019 на Административен съд - Монтана

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 4 юни 2019 г. (в сила от 2 октомври 2019 г.)
Съдия: Соня Димитрова Камарашка
Дело: 20197140700228
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 27 май 2019 г.

Съдържание на акта Свали акта

O П Р Е Д Е Л Е Н И Е

 № 251

гр.М*** , 04.06.2019 год.,

 

Административен съд - М*** ІІ – ри съдебен състав в закрито заседание на четвърти юни две хиляди и деветнадесета година в състав,

 

Административен съдия: С*** К***

 

като разгледа докладваното от съдията Административно дело №228/2019г. по описа на Административен съд - М*** , взе предвид следното:

 

Производството е по реда на Глава Десета, Раздел IV oт АПК във вр. с чл. 27, ал.4 от Законът за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ)

 

Производството е образувано първоначално пред Административен съд – С*** град по жалба от „В. Проект К*** 2018” ООД с ЕИК * със седалище и адрес на управление ***, представлявано от управителите В.Е.Г. и С.Г.П., чрез пълномощника им адвокат В.К. от АК Б*** с адрес *** против Решение №РД-16-588 от 09.04.2019год. издадено от Х*** С*** - Главен директор на ГД „Е*** фондове за конкурентоспособност” в Министерството на икономиката и Ръководител на УО на ОП ”И*** и конкурентоспособност” 2014-2020, с което е прекратено производството по отношение подаденото от дружеството проектно предложение BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура № BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството".

С Определение №3582 от 13.05.2019год. по адм. дело №4798/2019год. по описа на А*** , делото е прекратено и изпратено по правилата на местната подсъдност на АС – М*** .

С жалбата се иска съдът да отмени обжалваното решение като незаконосъобразно поради допуснати съществени процесуални нарушения на административно производствените правила и материалния закона. Счита, че решението на оценителната комисия за недопускането до етап "техническа и финансова оценка" е взето вследствие на неправилно тълкуване на предоставената информация, което е довело до формирането на невярно заключение, изразяващо се в непокриване на изискването от К*** за допустимост на кандидатите по т. 11.1, подт. 6) от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** №7 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване) и т. 11.2, подт. 4/, хипотеза пета от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** № 19 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване). В жалбата си дружеството посочва, че независимо от непосочването на конкретен код на икономическата дейност във формуляра по т.2, в проектното предложение са представени предостатъчно доказателства за икономическата дейност на предприятието, което не попада в т.19 от критериите от Приложение Ж, като на стр.12 от указанията за кандидатстване се допуска служебна поправка на кода на икономическата дейност, както и е предвидено възможност за отстраняване на неточности по подаденото проектно предложение, което не е сторено от административния орган. Излага доводи, че от регистрацията на търговското дружество в ТР е видно, че дейността на дружеството, не включва нито една от посочените в К*** №19, както и, че не е извършена справка в Н*** . Моли съда да отмени процесното решение, като изпрати преписка на административния орган за продължаване на административно - производствените действия по подаденото проектно предложение, като се допусне възможност за поправка на т.2 от Ф*** за кандидатстване, поле „К*** на организацията по К*** 2008 – 71.12 „И*** дейности и технически консултации”, служебно или чрез отстраняване на неточност.

Ответникът по делото в съпроводително писмо, с което е представената административната преписка, излага становище за неоснователност на жалбата и предлага да се потвърди издаденият административен акт. Не претендира присъждане на разноски по делото.

Съдът, като взе предвид представените по делото писмени доказателства и становищата на страните, приема за установено следното от фактическа страна:

Жалбоподателят „В. Проект К*** 2018” ООД с ЕИК * е кандидат за безвъзмездна помощ по Оперативна програма "И*** и конкурентоспособност" 2014-2020 към Министерство на икономиката, с когото е прекратено производството по отношение на проектно предложение BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура № BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството".

Със Заповед № РД-16-1002/29.08.2018 г. на министъра на икономиката е оправомощен Х*** С*** главен директор на Главна дирекция "Е*** фондове за конкурентоспособност" да изпълнява функциите на ръководител на УО по ОП "И*** и конкурентоспособност" 2014-2020 г. От УО на ОП е открита процедура на подбор на проекти BG16RFОP002-2.024  за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за „Н*** на предприемачеството". Подаването на проектното предложение по процедурата се извършва изцяло по електронен път, чрез попълване на уеб базиран формуляр за кандидатстване и подаване на формуляра и придружителните документи чрез И*** система за управление и наблюдение на С*** инструменти на ЕС в България (И*** 2020) единствено с използването на К*** електронен подпис (К.), чрез модула "Е- кандидатстване".

Със Заповед № РД-16-769/2018 г. на главен директор на Главна дирекция "Е*** фондове за конкурентоспособност" и на ръководител на УО на л.174 от делото са утвърдени пакет документи за провеждане на процедура за подбор на проекти BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството" по П*** ос 2, в това число приложените условия за кандидатстване по процедура за подбор, ведно с приложенията, указания за изпълнение ведно с приложенията и обява за откриване на процедура на подбор на проекти BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството". Документите са публикувани на интернет страницата на О*** и в И*** 2020.

По делото не се спори, а се установява и от представената административна преписка, че оспорващото дружество е изпълнило в срок всички формални административни изисквания като подава проектно предложение с наименование „С*** на проектантско бюро в М*** ” с референтен номер № BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството" и в срок е представило всички изискуеми документи

Със Заповед № РД-16-1254 от 22.10.2018 г. на главния директор на Главна дирекция "Е*** фондове за конкурентоспособност" в Министерството на икономиката и ръководител на У*** орган (УО) на Оперативна програма "И*** и конкурентоспособност" (О*** ) 2014-2020 г., допълвана относно членовете на комисията, е определен състав на О*** комисия за разглеждане, оценка и класиране на проектните предложения по процедура за подбор на проекти BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството", приоритетна ос 2 „П*** и капацитет за растеж на М*** ”, И*** приоритет 2.1 „Д*** до финансиране в подкрепа на предприемачеството”.

Въз основа на даденото заключение на л.223 от делото за съответствие с критериите за допустимост, изначално посочени в условията на процедурата, е изготвен Оценителен лист за допустимостта на жалбоподателя, съгласно който е прието, че проектното предложение на жалбоподателя не отговаря на критериите за допустимост, тъй като след преглед на допълнителните документи в т.2 Д*** за кандидата от Ф*** за кандидатстване липсва код на организацията по К*** 2008, като кандидатът /в случая жалбоподателя/ не е изпълнил основен критерий за допустимост по т.7 и т.9. Тъй като кандидатът е регистриран през 2018год. и съгласно условията за кандидатстване по процедурата, проверката за допустимост по критерии в т.7 и т.19 се извършва на база посоченият от кандидата код на организацията във ФК. Предвид на това, че кандидатът не е посочил код на организацията по К*** 2008, проектът не съответства на изискванията за кандидатстване по процедурата, поради което проектът не преминава на следващ етап от процедурата и е предложен за отхвърляне.

На жалбоподателя е съобщено за недопускането на проектното предложение до техническа и финансова оценка, тъй като не е изпълнил критериите за допустимост и включването му с списъка публикуван на интернет страницата на У*** орган, на основание чл. 34, ал. 1 от ЗУСЕСИФ.

На основание чл. 34, ал. 3 от ЗУСЕСИФ, дружеството - участник подава Възражение вх. № 26-В-65/02.04.2019 г., като излага съображения за неоснователност на решението на оценителната комисия за отстраняване на проектното предложение от процедурата.

По делото е приложена докладна записка с № 26-В-65/09.04.2019 г. от лицата, определени със Заповед № РД-16-441/01.04.2019г. да извършват проверка за основателността на постъпилите възражения по чл. 34, ал.3 от ЗУСЕСИФ и чл. 18, ал.4 от ПМС № 162/05.07.2016 г. След като се запознали с възражението и информацията в И*** 2020 експертите за изразили становище за неоснователност на възражението. Считат, че кандидатът не е изпълнил условията за кандидатстване с посочените източници на информация, като не е попълнил в т.2 Д*** за кандидата от Ф*** за кандидатстване код на организацията по К*** 2008, и по този начин не е покрил изискването от К*** за допустимост на кандидатите по т. 11.1, подт. 6) от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** №7 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване) и т. 11.2, подт. 4/, хипотеза пета от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** № 19 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване).

С Решение №РД-16-588 от 09.04.2019год. издадено от Главен директор на ГД „Е*** фондове за конкурентоспособност” в Министерството на икономиката и Ръководител на УО на ОП ”И*** и конкурентоспособност” 2014-2020 е прекратено производството по отношение подаденото от дружеството проектно предложение BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура № BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството".

С оглед установеното от фактическа страна съдът достигна до следните правни изводи:

Съгласно чл. 27, ал.4 от ЗУСЕСИФ в случай на прекратяване по чл. 34, ал. 4, т. 2 решението може да се оспорва в едноседмичен срок от съобщаването по реда на глава десета, раздел IV от Административно процесуалния кодекс. В случая жалбата е подадена на 16.04.2019 г., а решението е постановено на 09.04.2019 г., когато е изпратено на посочен електронен адрес за кореспонденция на жалбоподателя. Ето защо изискуемият едноседмичен срок е спазен, поради което жалбата се явява Д*** за разглеждане.

Разгледана по същество жалбата е НЕОСНОВАТЕЛНА по следните съображения:

Приложимата нормативна уредба е З*** , както и ПМС № 162/05.07.2016 г. за определяне на детайлни правила за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмите, финансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове за периода 2014 – 2020 г.

Съгласно чл. 3, ал.1 от ПМС № 162/05.07.2016 г. безвъзмездната финансова помощ се предоставя от ръководителя на управляващия орган с административен договор или със заповед, когато управляващият орган и бенефициентът са в една административна структура или организация. Видно от приложената по делото Заповед № РД-16-1002/29.08.2018 г. на министъра на икономиката, на основание чл. 5, ал.1, т.13 и чл. 30, ал.1, т.2 от УП на МИ, чл. 9, ал.5, изр.2 от ЗУСЕСИФ, т.1 от Решение № 574 на МС от 13.07.2016 г. / л.164 от делото/, лицето Х*** С*** , на длъжност и.д. главен директор на Главна дирекция "Е*** фондове за конкурентоспособност" е оправомощено да изпълнява функциите на ръководител на УО по ОП "И*** и конкурентоспособност" 2014-2020 г. по приоритетни оси 1, 2, 3 и 4 на ОП, в пълния обхват от функции по чл. 125 от Регламент 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013 г. С оглед на горното съдът намира, че оспорвания акт е издаден от компетентен орган, в предвидената от закона форма и при спазване на административно процесуалните правила за издаването му, поради което не страда от пороци, водещи до неговата нищожност.

В хода на административното производство не са допуснати процесуални нарушения от категорията на съществените, обуславящи отмяната на оспорения акт, като същият е постановен при правилно приложение на материалния закон.

Безспорно от доказателствата по делото се установява, че е открита процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и са утвърдени пакет документи за провеждане на процедура за подбор на проекти BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството" по П*** ос 2 „П*** и капацитет за растеж на М*** ”. Подаването на проектното предложение по процедурата се извършва изцяло по електронен път, чрез попълване на уеб базиран формуляр за кандидатстване и подаване на формуляра и придружителните документи чрез И*** 2020 единствено с използването на К*** електронен подпис, чрез модула "Е-кандидатстване".

По делото не се спори, че оспорващото дружество е изпълнило в срок всички формални административни изисквания като подава проектно предложение с наименование „С*** на проектантско бюро в М*** ” с референтен номер № BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството" и в срок е представило всички изискуеми документи.

Първият етап от процедурата по предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор е визиран в чл. 34, ал.1 от ЗУСЕСИФ, което представлява т.нар. проверка за административно съответствие и допустимост. Тази проверка се извършва от комисия, назначена от ръководителя на управляващия орган съгл. чл. 33 ЗУСЕСИФ. Съгласно цитираната разпоредба на чл. 34, ал.1 от ЗУСЕСИФ, въз основа на извършената проверка за административно съответствие и допустимост, комисията по чл. 33 от З*** изготвя списък на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка. В списъка се посочват и основанията за недопускане. Списъкът се публикува на интернет страницата на съответната програма и в И*** , а за недопускането се съобщава на всеки от кандидатите, включени в него, по реда на чл. 61 от Административно процесуалния кодекс. Ал. 2 на цитирания текст, задължава комисията, когато при проверката по ал. 1 се установи липса на документи и/или друга нередовност, да изпрати на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица, като уведомлението съдържа и информация, че неотстраняването на нередовностите в срок може да доведе до прекратяване на производството по отношение на кандидата.

В представените по делото У*** за кандидатстване с проектни предложения за предоставяне на Б*** по ОП" И*** и конкурентоспособност" 2014-2020 г., П*** на подбор на проекти BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството" в т.21 е посочено, че оценката и класирането на проектните предложения по тази процедура се извършва от О*** комисия, определена с акт на ръководителя на УО, което е сторено, видно от приложената заповед №РД-16-1254/22.10.2018год. изменяна по отношение на членовете на комисията. Всички проектни предложения, подадени в срок, се оценяват в съответствие с критериите и методологията за оценка на проектните предложения по процедурата, посочени в т.22 и Приложение "Ж" към условията за кандидатстване. Не се допуска въвеждането на допълнителни критерии за оценка или изменение на критериите по време на провеждането на процедурата по оценка на постъпилите проектни предложения с изключение на случаите по чл. 26, ал.7 от ЗУСЕСИФ.

Спазени са изцяло изискванията на чл. 12 и чл. 16 от ПМС № 162/05.07.2016г за определяне на детайлни правила за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмите, финансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове за периода 2014 – 2020 г.

Видно от приложената методология, първият етап от процедурата "О*** на административно съответствие и допустимост", се състои от оценка по изрично посочени критерии, които формално преценяват допустимостта на три различни основания, както следва: "дали проектното предложение се отнася за обявената процедура за подбор на проекти"; "налице ли са всички документи, представени и попълнени съгласно изискванията, посочени в т.24 от настоящите У*** за кандидатстване" и "дали въз основа на Ф*** за кандидатстване и представените документи е налице съответствие на кандидатите и проектните дейности с критериите за допустимост, посочени в К*** за кандидатстване". Спорно в настоящото производство е третото основание – съответствието на дейността на дружеството с критериите за допустимост. Именно на основание ясно посочените критерии за оценка на допустимостта на проекта по третата точка от методологията, е извършена оценка за допустимост на проекта. В забележката към О*** лист е констатирано от оценителите, че кандидатът, настоящ жалбоподател не съответства на изискванията на К*** №7 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване) и К*** № 19 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване), тъй като не е попълнил в т.2 Д*** за кандидата от Ф*** за кандидатстване код на организацията по К*** 2008, като предлага проектното предложение за отхвърляне.

Публикуван е С*** на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка по процедурата, като жалбоподателят е сред недопуснатите кандидати, на следното основание: „не е покрил изискването от К*** за допустимост на кандидатите по т. 11.1, подт. 6) от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** №7 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване) и т. 11.2, подт. 4/, хипотеза пета от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** № 19 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване).

С оглед на горното съдът намира, че процедурата по приемането и оценката на проектното предложение на жалбоподателя е спазена и не са налице процесуални нарушения от страна на административния орган. Същият е подал възражение което е разгледано и е издадено съответното решение. От жалбоподателя не се оспорва обстоятелството, че търговското дружество е регистрирано в търговския регистър през 2018год. Видно от т.1 от формуляра за кандидатстване, в поле "кратко описание на проектното предложение" е посочено, че дружеството предлага създаване на проектантско бюро в М*** , насочено към подкрепа и реализиране на идеята за комплексно инженерно проектиране и консултации за проекти, свързани с гражданско строителство, хидро и пътно строителство и строителен надзор в гр.М*** . В т.2 от формуляра за "код на организацията по К*** 2008” е посочено „0” неприложимо.

Съгласно чл. 26, ал. 1, изречение първо от ЗУСЕСИФ ръководителят на управляващия орган на програмата, съответно на водещата програма, утвърждава за всяка процедура насоки и/или друг документ, определящи условията за кандидатстване и условията за изпълнение на одобрените проекти, а според ал. 6 на сочената норма утвърдените условия за кандидатстване и условия за изпълнение се публикуват на интернет страницата на съответната програма и в И*** заедно с обявата за откриване на процедурата чрез подбор. Няма спор, че процедурите по проекта са били обявени със съответните заповеди и са влезли в сила, в това число и утвърдените У*** за кандидатстване и за изпълнение по тях. Тези заповеди по своя характер представляват общи административни актове, за които няма данни да са били оспорени от заинтересованите страни или да са били отменени. Поради това утвърдените с тях правила за подбор и оценка са задължителни за участниците в предвидените в тях процедури.

Видно от представените по делото доказателства, У*** за кандидатстване с проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "И*** и конкурентоспособност" 2014-2020, по процедура на подбор на проекти BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството", за които жалбоподателят е предоставил нарочна декларация, че е запознат, в т. 11.1 подт. 6) от У*** за кандидатстване е посочено, че допустими по процедурата за подбор на проекти са само кандидати, които развиват своята основна икономическа дейност в някой от допустимите сектори от Н*** , изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия и секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, изрично посочени в нея. Като „важно” под тях е разписано, че когато кандидатът е регистриран през 2018 г., съответствието за допустимост по подт. 6) ще бъде проверявано съобразно кода на организацията по К*** , вписан в т. 2 от Ф*** за кандидатстване. Както и с отразеното на л.18 от условията за кандидатстване в т.11, където е посочено, че кандидатите следва да имат предвид, че посочените в т.11.2 критерии за недопустимост се прилагат комулативно с критериите за допустимост, изрично посочени в т.11.1 от условията за кандидатстване. Наред с това на стр.41 от У*** за кандидатстване по процедурата е дадено изрично указание: „М*** , обърнете внимание, че само Ф*** за кандидатстване и изискуемите на етап кандидатстване документи ще бъдат оценявани.

Предвид липсата на посочен във Ф*** за кандидатстване код на организацията по К*** , както правилно е посочено и в оспореното решение, не може да бъде потвърдено спазването на изискването кандидатът да развива основната си икономическа дейност в някой от допустимите по процедурата сектори от Н*** , изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия и секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, изрично посочени в т. 11.1, подт. 6) от У*** за кандидатстване или попада в Сектор С - код на икономическа дейност 10 „П*** на хранителни продукти" и код 11 „П*** на напитки", с което правилно административния орган е приел, че жалбоподателя не е покрил изискването от К*** за допустимост на кандидатите по т. 11.1, подт. 6) от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** №7 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване) и т. 11.2, подт. 4/, хипотеза пета от У*** за кандидатстване по процедурата и К*** № 19 от К*** за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към У*** за кандидатстване).

Не могат да бъдат споделени възраженията на жалбоподателя, че са допуснати съществени нарушения на административно производствените правила и нарушения на материалния закон при издаването на акта, като се твърди, че е следвало при така констатираната нередовност във формуляра за кандидатстване, административния орган да изиска от жалбоподателя да поправи неточността или да изиска документи, а не да се прекратява процедурата.

Действително в чл. 34, ал. 2 от З*** и чл. 18, ал. 2 от Постановление № 162 на МС от 5.07.2016 г. за определяне на детайлни правила за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмите, финансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове за периода 2014 – 2020 г., регламентират изрично правомощие (право и задължение) на оценителната комисия, при установена липса на документи и/или друга нередовност относно представени документи, да изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности, като определи разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица. Това правомощие, обаче се отнася до обстоятелства, които следва да бъдат изяснени чрез изискване на допълнителна пояснителна информация или документ, да не се отнасят до съдържанието на проектното предложение, какъвто е настоящия случай, тъй като това би довело до подобряване на неговото качество и е в противоречие с принципите на чл. 29, ал. 1, т. 1 и 2 от З*** .

За пълното следва да се отбележи, че административния орган в рубриката „В*** и отговори" по искания за разяснения във връзка с кода на основна икономическа дейност, по които У*** орган (УО) е давал разяснения, в това число и отговор на въпрос № 118 УО е посочил, че в случай, че след проверка в Н*** се установи, че Н*** не може да определи код на основна  икономическа дейност въз основа на наличната информация за 2017 г., съответствието с изискванията на У*** за кандидатстване ще бъде проверявано съобразно кода на организацията по К*** , вписан в т. 2 от Ф*** за кандидатстване, като тези разяснения се съдържат и в отговорите на въпроси № 87, № 101, № 189 и др.

С оглед на горното съдът намира, че подадената жалба срещу Решение №РД-16-588 от 09.04.2019год. издадено от Х*** С*** - Главен директор на ГД „Е*** фондове за конкурентоспособност” в Министерството на икономиката и Ръководител на У*** орган (УО) на Оперативна програма ”И*** и конкурентоспособност” (О*** )  2014-2020, с което е прекратено производството по отношение подаденото от дружеството проектно предложение BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура № BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството" е неоснователна и следва да се остави без уважение.

От ответника не са претендирани разноски по делото, с оглед на което такива не следва да му се присъждат.

Воден от горното и на основание чл.200, ал.1 от АПК, Административен съд – М*** , втори състав

 

 

О П Р Е Д Е Л И:

 

 

ОТХЪРЛЯ жалбата на „В. Проект К*** 2018” ООД с ЕИК * със седалище и адрес на управление ***, представлявано от управителите В.Е.Г. и С.Г.П., чрез пълномощника им адвокат В.К. против Решение №РД-16-588 от 09.04.2019год. издадено от Х*** С*** - Главен директор на ГД „Е*** фондове за конкурентоспособност” в Министерството на икономиката и Ръководител на УО на ОП ”И*** и конкурентоспособност” 2014-2020, с което е прекратено производството по отношение подаденото от дружеството проектно предложение BG16RFОP002-2.024-1580 по процедура № BG16RFОP002-2.024 „Н*** на предприемачеството".

 

ОПРЕДЕЛЕНИЕТО подлежи на обжалване в седем дневен срок от съобщаването с частна жалба пред Върховния административен съд по реда на Глава Х*** от АПК.

 

Препис от Определението да се изпрати на страните.

 

 

Административен съдия: