Решение по дело №1223/2020 на Районен съд - Видин

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 20 октомври 2021 г.
Съдия: Даниел Иванов Цветков
Дело: 20201320101223
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 27 юли 2020 г.

Съдържание на акта

                                

Р Е Ш Е Н И Е № 478

 

гр.Видин, 20.10.2021 г.

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

 

Видинският районен съд, гражданска колегия, в публично заседание на осми октомври две хиляди двадесет и първа година в състав:

                                                             Председател: Даниел Цветков

                                                                     Членове:

при секретаря П.Въткова и в присъствието на прокурора ..........…...…като разгледа докладваното от съдия Цветков гр.дело № 1223  по описа за 2020 год. и за да се произнесе взе предвид следното:         

Постъпила е искова молба от „Теленор България” ЕАД, с ЕИК: *********, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Младост“, ж.к.“Младост“ 4, Бизнес Парк София, сграда № 6 и съдебен адрес *** –адв. Виолета Петкова Герова., с която  срещу В. Славчов С. с ЕГН: ********** *** е предявен иск с правно основание по чл. 422 от ГПК във връзка с чл. 79, ал. 1 от ЗЗД, чл. 86 от ЗЗД и чл. 92 ЗЗД.

Претенциите на ищцовото дружество произтичат от възникнали облигационни отношения с ответника, по силата на сключени  договори за предоставяне на далекосъобщителни услуги, а именно: Договор за мобилни услуги от дата 26.10.2017г., по отношение на мобилен номер 0896/706299 по програма „Тотал 14.99лв“.,. Съгласно договора, ответникът В.С.С. е абонат на дружеството-доставчик на мобилни услуги „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД с абонатен номер №*********, за уговорения срок на действие - 24 месеца на предпочетената абонаментна програма до 26.10.2019г. Уговорените условия по договора за мобилни услуги от дата 26.10.2017г. били подновени с подписване на договор за мобилни услуги от дата 29.01.2018г., за ползване на същия мобилен номер, с уговорен срок на действие 24 месеца - до 29.01.2020г., с предпочетена абонаментна програма „Тотал 30.99 Коледа 2017“. Ответникът се е възползвал от възможността да сключи договор за лизинг, посредством който е взел мобилно устройство NOKIA 3 Black на изплащане, с който се е задължил за 24 месеца да заплаща сума в размер на 2.19лв. представляваща месечна лизингова вноска, за периода на действие на договора за лизинг от дата 29.01.2018г. до 29.01.2020г.

Поддържа се още, че като лоялен абонат на Оператора и при възползване от преференциални условия да ползва повече от една услуга, абонатът-ответник е взел втори абонаментен план с предпочетен мобилен номер 0894/914451 по програма „Тотал 24,99лв“., с неограничени национални минути и роуминг в зона ЕС, съгласно Договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018r. c уговорен срок на действие 24 месеца до 04.02.2020г,. като при възползване от преференциални условия на Оператора абонатът е взел мобилно устройство ALCATEL A3 Black на изплащане, посредством месечни лизингови вноски в размер на 3.69лв. всяка, за периода на действие на договора за лизинг, съгласно уговорения погасителен план по лизинговия договор.

      Ищецът твърди още, че въз основа на посочения договор ответникът е ползвал предоставяните от Дружеството мобилни услуги, като потреблението е фактурирано под клиентския номер на абоната №*********. Съгласно чл. 26 от Общите условия на мобилния оператор  „при ползване на услуги чрез индивидуален договор заплащането на ползваните услуги се извършва въз основа на фактура, която се издава ежемесечно на името на потребителя. При сключване на индивидуален договор, всеки потребител -страна по договора, бива уведомен за датата от месеца, на която ще му бъде издавана фактура. Неполучаването на фактурата не освобождава потребителя от задължението муза плащане на дължимите суми.

                 Според ищеца, за потребените от абоната-ответник услуги за периода 15.03.2018г. до 14.07.2018г. „Теленор България“ ЕАД е издал:

    фактура   №**********/15.04.2018г.   за   отчетения   период   на   потребление   15/03/2018 - 14/04/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на
61.57лв./с ДДС/, от които:

           За мобилен номер 0894/914451 20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент“ Тотал 24.99лв“. лизингова вноска 3.69лв., за мобилен номер 0896/706299 25.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент „Тотал 30.99лв“. с лизингова вноска 2.19лв.

Дължимата сума е била платима в срок 30.04.2018г, като към фактурата било приложено извлечение от потреблението на ползвания мобилен номер , фактура   №**********/15.05.2018г.    за   отчетения   период   на   потребление    15/04/2018 - 14/05/2018г. с начислена за периода сума за разговори и месечни абонаменти в размер на63.65лв./с ДДС/, от които:

          за мобилен номер 0894/914451  20.82лв./без ДДС/ за месечен абонамент „Тотал 24.99“лв., лизингова вноска 3.69лв.

               за мобилен номер 0896/706299 25.82лв./без ДЦС/ за месечен абонамент „Тотал 30.99лв“.,лизингова вноска е 2.19лв.

         Дължимата сума е била платима в срок 30.05.2018г. Към фактурата е приложено извлечение от потреблението на ползвания мобилен номер.

      Според ищцовото дружество ответникът е потребил и не е заплатил мобилни услуги на обща стойност 125.22лв., фактурирани за два последователни отчетни месеца - за месец 03/2018г. и за месец 04/2018г. Към всяка от фактурите има приложено извлечение-детайлизирана справка от потреблението на ползвания номер:

                 Според ищеца било издадено и кредитно известие №**********/15.06.2018г. за извършена корекция по дълга, като била сторнирана сумата в размер на 19.86лв., начислени са дължимите се лизингови вноски в размер на 5,88лв. и е отразен незаплатения баланс от предходния отчетен период в размер на 125.22лв., при което задължението за плащане възлиза на сума в размер на 111.24лв., платима в срок 30.0б.2018г. Приложено е и извлечение от детайлизираната справка от потреблението на ползвания номер.

         Твърди се още, че неизпълнението на абоната-ответник да заплати стойността на потребените и фактурирани услуги на стойност 111.24лв., е ангажирало договорната отговорност на абоната по т.11 от процесния договор за услуги, като във връзка с чл.75, вр.с чл. 196, в) от ОУ на мобилния оператор, Теленор е прекратил едностранно индивидуалните договори на ответника В.С.С. за ползваните абонаменти и е издал по абонатен номер №********* крайна фактура №**********/15.07.2018г., с начислена обща сума за плащане в размер на 715.17лв., платима в срок до 30.07.2018г.

          В издадената крайна фактура е начислена неустойка за предсрочно прекратяване на договорите за мобилни услуги в размер на 492.21лв.; фактурирана е цената, дължима се за оставащите незаплатени лизингови вноски, съгласно уговорения погасителен план в размер на 111.72лв. и е включена сумата за потребените мобилни услуги от предходните два отчетни периода в размер на 111.24лв.

         Излага се от страна на ищеца, че датата на деактивация на процесния абонамент е 09.07.2018г., като същата се генерира автоматично по вградената електронна система на Оператора при нерегистрирано плащане и наличието на незаплатени суми, след изтичането на предвидените в месечните фактури срокове за заплащане и съобразно уговорения краен срок на действие на ползвания абонамент. По този начин абонатът е изпаднал в неизпълнение на договорите си, като същият не е спазил крайния срок за ползване на абонамента „Тотал 30.99лв“. за мобилен номер 0896/706299 до 29.01.2020г., съгласно Договор за мобилни услуги от дата 29.01.2018г., също така не е спазил крайния срок за ползване на абонамента „Тотал 24.99лв“. за мобилен номер 0894/914451 до дата 04.02.2020г., съгласно Договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018г.

Според ищеца неизпълнението на ответника е обусловило правото на мобилния оператор да ангажира договорната отговорност на абоната, съгласно изричната клауза, съдържаща се и в т.IV-4 от Допълнително споразумение от дата 29.01.2018г., както и съгласно договорна клауза съдържаща се в т.11 от договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018г., като начисли в крайната издадена фактура стойка за предсрочно прекратяване на сключения абонамент. Предвид влизане в сила на постигната Спогодба между „Теленор България“ АД и Комисия за защита на потребителите относно начина на формиране на неустойките, претендирани при предсрочно прекратяванае на договорен абонамент, начислената на абоната неустойка в размер на 272.34лв. е формирана съобразно новите правила за изчисление, уговорен в т.IV-З от Допълнителното споразумение. Излага се от ищцовото дружество, че претендираната неустойка в размер на 272.34лв., представляваща стойността на три месечни абонаменти такси на ползваната програма за всеки ползван номер. Т.IV-4 от Допълнително споразумение от дата 29.01.2018г., както и съгласно договорна клауза съдържаща се в т.11 от договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018г., в случай на прекратяване на подписан договор преди изтичане на уговорения срок по вина или инициатива на Потребителя или по нарушение на задълженията му по договора или приложения/документи свързани с него, същият е длъжен да заплати за всяка СИМ карта, по отношение на която е налице прекратяване (1) неустойка в размер на всички стандартни месечни абонаменти за периода от прекратяване на договора до изтичане на уговорения срок, като сумата не може да надвишава трикратния размер на стандартните месечни абонаменти, взети без ДДС. (2) а в случай, че е предоставяна отстъпка от цената на месечния абонамент, потребителят дължи и възстановяване на част от стойността на ползваните отстъпки, съответстващи на оставащия срок на договора. (3) В случаите, в които на абоната е предоставено мобилно устройство за ползване на услуги, съгласно посоченото в подписания договор или по предходно подписан документ, чийто срок не е изтекъл, Потребителят дължи такава част от разликата между стандартната цена на устройството (в брой и без абонамент) съгласно ценовата листа, действаща към момента на сключване на договора и заплатената от него при предоставянето му (в брой или съответно обща лизингова цена по договора за лизинг), какъвто съответства на оставащия срок на договора.. Видно е, че уговорената клауза е в унисон с предписанията на Комисия за защита на потребителите и с уговореното в постигнатата Спогодба.

          Ищецът претендира и неустойка съгласно уговорените правила с комисията за защита на потребителите.

Приложени са уговорените правила за начисляване на неустойката, като за номер 0896/706299 е начислена неустойка по договор за мобилни услуги в размер на тримесечни абонаментни такси (без ДДС) в размер на 77.46лв., както и неустойка за устройство в размер на 194.68лв.

       Както и за номер 0894/914451 е начислена неустойка по договор за мобилни услуги в размер на тримесечни абонаментни такси (без ДЦС) в размер на 62.46лв., както и неустойка за устройство в размер на 157.61лв.

       Поддържа се още, че поради прекратяване на договорите на мобилни услуги и преустановяване на предоставяните услуги, на основание т.12, ал.2 от Общите условия, приложени към лизинговите договори дължимите месечните вноски за предоставените на абоната устройство марка NOKIA Black и устройство марка ALCATEL A3 Black са обявени за предсрочно изискуеми.

 Твърди се, че Съгласно чл.3(2) от договора за лизинг, сключен към абонамента за мобилен номер 0894/914451 и 0896/706299 „Месечните лизингови вноски се фактурират от лизингодателя и заплащат от лизингополучателя съгласно сроковете, условията и начина за плащане на задълженията на лизингополучателя в качеството му на абонат на мобилни услуги, съгласно сключения между страните договор за предоставяне на такива услуги и Общите условия на „Теленор България" ЕАД". При сключване на процесния договор е била посочена предпочетена дата на фактуриране на услугите 15-то число от месеца. Така, падежът на лизинговите вноски е указания в месечните фактури срок за заплащане на фактурираните услуги.

Според ищеца, неизпълнението на абоната да заплати в указаните срокове дължими към оператора месечни плащания, е довело до предсрочното прекратяване по вина на абоната на индивидуалния му абонамент за ползвания мобилен номер, на основание чл.12, ал.2 от Общите условия към договора за лизинг, според които /„Месечните вноски и други плащания стават предсрочно изискуеми в случай на прекратяване на договорите за мобилни или фиксирани услуги, както и в случай на забава на дължими съгласно тези договори плащания"/, са обявени за предсрочно изискуеми лизинговите вноски, дължими след месец 07/2018г., когато е издадена крайната фактурен №**********/15.07.2018г., съгласно уговорения погасителен план, както следва:

За устройство NOKIA 3 Black, взето във връзка с мобилен номер 0896/706299, се дължи цената в размер на на 41.61/четиридесет и един лева и 61ст./лв., за периода от м.07/2018г. до м.01/2020г.

            За устройство ALCATEL A3 Black, взето във връзка с мобилен номер 0894/914451, се дължи цената в размер на на 70.11/седемдесет лева и 11ст./лв., за периода от м.07/2018г. до м.02/2020г.

Поддържа се още от ищцовото дружество, че като абонат на обществената телекомуникационна мрежа на мобилния оператор „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД В.С.С. се е съгласил и е приел Общите Условия на Оператора за взаимоотношения с потребителите на мобилни телефонни услуги. Съгласно чл. 49 от Общите Условия, Теленор има право да получава в срок всички плащания, дължими от потребителя в уговореното количество и на уговореното място. Според чл.71 „Потребителят е длъжен да заплаща определените от Теленор цени по начин и в срокове за плащане, посочени в т. 27 от тези Общи условия, а именно в срока, указан на фактурата, но не по-късно от 18 дни след датата на издаването й". Незаплащането в срок на издадените от Оператора на абоната фактури за ползваните мобилни услуги е обусловило правото на Теленор /чл.75 от ОУ/ да прекрати едностранно индивидуалния договор на В.С.С. „При неспазване на което и да е задължение по част XIII от тези Общи условия или в случай, че е налице неизпълнение на някое от другите задължения на потребителя, Теленор има право незабавно да ограничи предоставянето на услугите, или при условията на т. 196, в) да прекрати едностранно индивидуалния договор с потребителя или да откаже сключване на нов договор с него".

Твърди още на следващо място, че Съгласно сключения договор за мобилни услуги, страните имат права и задължения, описани в него и общите условия на доставчика на мобилни услуги. Към индивидуалния договор се прилагат клаузите на публикуваните общи условия и те са неразделна част към него. По силата на същите, индивидуалният договор влиза в сила от момента на подписването му от страните, а за неуредените случаи в индивидуалния договор са в сила общите условия на договора за предоставяне на мобилни услуги.

            Според ищеца,  в чл.20 от Общите условия било посочено, че, всички услуги се заплащали в зависимост от техния вид и специфика по цени, съгласно действащата ценова листа на Теленор. Съгласно чл. 23, б) месеченния абонамент осигурява достъп до услугите, за които е сключен индивидуален договор и включва разходите за поддръжка на Мрежата и се предплаща от потребителя ежемесечно, в размери съобразно избрания от потребителя абонаментен план/програма/пакет. По силата на чл. 26 неполучаването на фактура, не освобождава потребителя от задължението му за плащане на дължимата сума. Потребителят отговаря и дължи връщане на оператора и на всякакви допълнителни /извънредни/ разходи, свързани със събирането на вземания, които са присъдени по съдебен ред. съгласно чл. 27 от Общите условия плащането на посочената във фактурата сума се извършва в срока указан на фактурата, но не по-късно от 18 дни след датата на издаването й. При неспазване на срока, потребителят дължи неустойка за забава в размер на законната лихва за всеки ден закъснение.

         В крайна сметка се поддържа от ищеца, че в конкретният случай ответникът В.С.С. е подписал договор за услуги с мобилния оператор, ползвал е мобилен номер 0896/706299 и мобилен номер 0894/914451 и не е изпълнил задължението си по договор да заплаща стойността на предоставените услуги, като с това си поведение е изпаднал в забава. Издадени са фактури и в срок не ги е заплатил. Изпълнен е фактическият състав на едно договорно неизпълнение по чл.79 ЗЗД, за което ответникът следва да понесе отговорността си. Иска се на основание чл. 415 във вр. с чл. 422 от ГПК, съдът да постановите Решение, с което да признае за установено по отношение на ответника В.С.С., с ЕГН: **********, адрес: *** 6, че към нея съществува изискуемо вземане на ищеца „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ" ЕАД, ЕИК *********, със седалище и адрес на управление в град София, район „Младост", ж.к. „Младост 4", Бизнес Парк София, сграда 6, представлявано от Джейсън Кристос Кинг и Марек Слачик, в общ размер на 715.17(Седемстотин и петнадесет лв. и 17 ст.)лв., от които:

               111.24/сто и единадесет лева и 24ст./лв., незаплатени далекосъобщителни услуги за абонатен номер №********* за периода от 15.03.2018г. до 14.07.2018г.

492.21/четиристотин   деветдесет   и   два   лева   и   21ст./лв.,   неустойка   за   предсрочното прекратяване на договор за мобилни услуги от дата 29.01.2018г., за абонамент Тотал 30.99 Коледа 2017 за мобилен номер 0896/706299 до 29.01.2020г.; предсрочно прекратен на дата 09.07.2018г., също така за предсрочното прекратяване на договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018г., за абонамент Тотал 24.99лв., за мобилен номер 0894/914451 до дата 04.02.2020г., предсрочно прекратен на дата 09.07.2018г.

              3.   111.72/сто и единадесет лева и 72ст./лв., незаплатени лизингови вноски, от които: За устройство NOKIA 3 Black, взето във връзка с мобилен номер 0896/706299, се дължи цената в размер на на 41.61/четиридесет и един лева и 61ст./лв., за периода от м.07/2018г. до м.01/2020г.

             4.   70.11/седемдесет лева и 11ст./лв., за периода от м.07/2018г. до м.02/2020г.  дължими за периода от м.07/2018г. до м.02/2020г. по отношение на устройство ALCATEL A3 Black, взето във връзка с мобилен номер 0894/914451

Претендират се и направените по делото разноски.

Твърди се, че ищецът е подал заявление за издаване на заповед за изпълнение по чл. 410 ГПК, въз основа на което е образувано ч. гр. д. № 210/2020  г. по описа на ВРС, и по което е издадена заповед за изпълнение, която е връчена на длъжника при условието на чл. 47, ал.5 ГПК.

От проц. представител на ответника в законоустановения срок е постъпил писмен отговор, в който исковата претенция е оспорена като неоснователна.

По делото са събрани писмени доказателства.

  Съдът, като прецени събраните по делото писмени доказателства, намира за установено следното:

В резултат на подадено на 30.01.2020 г., от страна на ищеца, заявление по чл. 410 ГПК  е образувано ч.гр. д. № 210/2020 г. по описа на ВРС, по което на 03.02.2020 г., срещу ответника е издадена Заповед за изпълнение на парично задължение по чл. 410 ГПК № 145-РЗ/03.02.2020 г. за следните суми:

 715.17лв. /седемстотин и петнадесет лв. и седемнадесет ст./, главница по договор за мобилни услуги от дата 26.10.2017г. и по последно подписано към него Допълнително споразумение от дата 29.01.2018г.; по договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018г. и по договор за лизинг от дата 29.01.2018г., законната лихва от датата на подаване на заявлението – 29.01.2020г. до окончателното издължаване, както и направените по делото разноски, съразмерно на уважената част от искането, а именно 25лв. / двадесет и пет лв./ държавна такса и 180 лв. /сто и осемдесет лв./ адвокатско възнаграждение.
        Заповедта е връчена на длъжника  на основание чл. 47, ал.5 ГПК, като на заявителя е указана възможността да предяви искове против длъжника за установяване на вземанията си по издадената заповед.

В тази връзка и в срока по чл. 415 ГПК ищцовата страна е предявила иск по 422 ГПК, като в резултат на това е образувано и настоящето дело № 1223/2020 г., в производството по което ответника участва чрез процесуален представител.

В случая няма спор относно факта, че между страните са сключени  посочените по горе договори за предоставяне на далекосъобщителни услуги, а именно:

В случая съвкупността от фактите, наведени в исковата молба и събраните по делото доказателства, са достатъчни да обосноват основателността на исковата претенция. Тъй като истинността на приложените към исковата молба писмени доказателства не е оспорена, то съдът ги преценява само от тяхната външна страна. Приетите по делото писмени доказателства не будят съмнение за формална нередовност.

В т.4 от договорите се сочи, че за неуредените в договора условия се прилагат разпоредбите в приложенията, Общите условия и действащото българско законодателство .

Според т.26.4. от ОУ заплащането на услугите се извършва въз основа месечна фактура, издадена за таксувания период, за който абоната е уведомен при сключване на договора. Изрично е посочено, че неполучаването на фактурата не го освобождава от задължението за плащане на дължимите суми.

Във връзка с изложеното и липсата на данни за изпълнение от страна на ответника, дължимите от него суми за ползвани услуги по цитираните договор съвпадат с претендираните такива и следва да бъде присъдени.

По делото е изготвена и приета от съда икономическа експертиза, от чието заключение е видно, че непратената стойност по издадените фактури на ответника от 15.04.2018г. до 15.07.2018г. са на обща стойност  715.71лв.

Във връзка с изложеното следва да се признае за установено по отношение на ответника, че дължи на ищеца сумата в посдочения размер. Неоснователни се явяват възраженията на ответника относно формиране на стойността по оспорените фактури, с оглед събраните и приложени към делото писмени доказателства

Неоснователно е  и възражението на ответника за погасяване по давност на претендираните суми.  От същите е видно, че от падежа до подаване на заявлението по чл.410 ГПК е изтекъл срок, по-кратък от три години. Константната практика на ВКС установява, че с подаването на заявление по чл.410 ГПК погасителната давност се прекъсва.

С оглед  изхода на делото  и на осн.чл.78 ал.1 ГПК ответника следва да понесе направените от ищеца разноски, съобразно уважената част на иска.       

Съгласно т.12 от Тълкувателно решение №4/2013 г. Съдът, който разглежда иска, предявен по реда на чл. 422, респ. чл.415 ал.1 ГПК, следва да се произнесе и за дължимостта на разноските, направени и в заповедното производство, като съобразно изхода на спора разпредели отговорността за разноските както в исковото, така и в заповедното производство.       

В исковото  производство са направени следните разноски: 25.00 лв. - платена държавна такса и банков превод, сумата от 180.00лв. адвокатско възнаграждение, съобразно представеното пълномощно, сумата от 300 лв.  платен депозит за особен представител, както и сумата от 80 лв. депозит за вещо лице, а в заповедното производство по ч.гр.д.№ 210/2020 г. по описа на ВРС – сумата от 25.00 лева за платена държавна такса и 180.00лв. разноски за адвокат, съобразно представеното пълномощно

Воден от горното, Съдът

 

Р Е Ш И :

 

ПРИЗНАВА ЗА УСТАНОВЕНО по отношение на В. Славчов С. с ЕГН: ********** ***  , че дължи на „Теленор България” ЕАД, с ЕИК: *********, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Младост“, ж.к.“Младост“ 4, Бизнес Парк София, сграда № 6 и съдебен адрес ***  следните суми: 715.17(Седемстотин и петнадесет лв. и 17 ст.)лв., от които:

               111.24/сто и единадесет лева и 24ст./лв., незаплатени далекосъобщителни услуги за абонатен номер №********* за периода от 15.03.2018г. до 14.07.2018г.

492.21/четиристотин   деветдесет   и   два   лева   и   21ст./лв.,   неустойка   за   предсрочното прекратяване на договор за мобилни услуги от дата 29.01.2018г., за абонамент Тотал 30.99 Коледа 2017 за мобилен номер 0896/706299 до 29.01.2020г.; предсрочно прекратен на дата 09.07.2018г., също така за предсрочното прекратяване на договор за мобилни услуги от дата 04.02.2018г., за абонамент Тотал 24.99лв., за мобилен номер 0894/914451 до дата 04.02.2020г., предсрочно прекратен на дата 09.07.2018г.

              3.   111.72/сто и единадесет лева и 72ст./лв., незаплатени лизингови вноски, от които: За устройство NOKIA 3 Black, взето във връзка с мобилен номер 0896/706299, се дължи цената в размер на на 41.61/четиридесет и един лева и 61ст./лв., за периода от м.07/2018г. до м.01/2020г.

             4.   70.11/седемдесет лева и 11ст./лв., за периода от м.07/2018г. до м.02/2020г.  дължими за периода от м.07/2018г. до м.02/2020г. по отношение на устройство ALCATEL A3 Black, взето във връзка с мобилен номер 0894/914451.

ОСЪЖДА В. Славчов С. с ЕГН: ********** ***, да заплати наТеленор България” ЕАД, с ЕИК: *********, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Младост“, ж.к.“Младост“ 4, Бизнес Парк София, сграда № 6 и съдебен адрес ***  направените разноски по настоящето дело – сумата от 25.00 лв. - платена държавна такса и банков превод, сумата от 180.00лв. адвокатско възнаграждение, съобразно представеното пълномощно, сумата от 300 лв.  платен депозит за особен представител, както и сумата от 80 лв. плетен депозит за вещо лице, както и направените такива в заповедното производство по ч.гр.д.№ 210/2020 г. по описа на ВРС – сумата от 25.00 лева за платена държавна такса и 180.00лв. разноски за адвокат, съобразно представеното пълномощно

Решението може да бъде обжалвано пред ВОС в двуседмичен срок от връчването му на страните, като след влизането му в сила да се приложи препис по ч.гр.д.№ 210/2020 г. по описа на ВРС.

 

 

                                              РАЙОНЕН СЪДИЯ: