Протокол по дело №63118/2021 на Софийски районен съд

Номер на акта: 5777
Дата: 27 април 2022 г. (в сила от 27 април 2022 г.)
Съдия: Десислава Георгиева Иванова Тошева
Дело: 20211110163118
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 8 ноември 2021 г.

Съдържание на акта

ПРОТОКОЛ
№ 5777
гр. София, 21.04.2022 г.
СОФИЙСКИ РАЙОНЕН СЪД, 85 СЪСТАВ, в публично заседание на
двадесет и първи април през две хиляди двадесет и втора година в следния
състав:
Председател:ДЕСИСЛАВА Г. И. ТОШЕВА
при участието на секретаря НАДЕЖДА АЛ. И.
Сложи за разглеждане докладваното от ДЕСИСЛАВА Г. И. ТОШЕВА
Гражданско дело № 20211110163118 по описа за 2021 година.
На именното повикване в 10:20 часа се явиха:
ИЩЕЦЪТ Р. ХР. ИВ. – редовно призована, не се явява, не изпраща
представител.
СЪДЪТ ДОКЛАДВА молба от ищеца от 21.04.2022 г., в която моли да
не се дава ход на делото поради заболяване, което я възпрепятства да се яви в
откритото съдебно заседание, както и предвид обстоятелството, че по делото
се представлява лично. Към молбата е приложен болничен лист. Моли при
отлагане на делото да бъдат съобразени служебните й ангажименти, посочени
в молбата, както и да й бъде предоставена възможност да доведе допуснатия
свидетел и да представи копие от решението за развода в следващото съдебно
заседание.
ОТВЕТНИКЪТ фирма – редовно призован, представлява се от адв. Г.,
с пълномощно към отговора на исковата молба.
СЪДЪТ връчи препис от молбата на ищеца на адв. Г..

Адв. Г. – След като е болна ищцата, нека да се отложи делото.

СЪДЪТ намира, че ход на делото в днешното съдебно заседание не
следва да бъде даван предвид наличието на уважителни причини за
неявяването на ищцата в днешното съдебно заседание и с оглед
1
обстоятелството, че същата няма упълномощен представител по делото. Така
мотивиран, СЪДЪТ

ОПРЕДЕЛИ:

НЕ ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО.
ОТЛАГА делото и го НАСРОЧВА за 19.05.2022 г. от 10:15 часа, за
когато страните редовно уведомени от днес.
Протоколът се изготви в съдебно заседание, което приключи в 10:24
часа.
Съдия при Софийски районен съд: _______________________
Секретар: _______________________
2