Решение по дело №2618/2020 на Административен съд - Варна

Номер на акта: 399
Дата: 31 март 2021 г. (в сила от 22 април 2021 г.)
Съдия: Мария Симеонова Ганева
Дело: 20207050702618
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 30 ноември 2020 г.

Съдържание на акта

                                                     Р  Е  Ш  Е  Н  И  Е 

 

№ …………/…………03.2021г.

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

 

     Административен съд – Варна, ХХХІІІ състав, в публично заседание на десети март две хиляди и двадесет и първа година в състав:

                                       АДМИНИСТРАТИВЕН СЪДИЯ: МАРИЯ ГАНЕВА

 и при участието на секретаря Теодора Чавдарова, като разгледа докладваното от съдията адм. дело № 2618 по описа за 2020 година, за да се произнесе, взе предвид следното:

 

Производството е по реда на чл.156 и сл. от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/.

Образувано е по жалба от „ТРАКИЯ 31“ ЕООД, ЕИК ***, със седалище и адрес на управление гр.  Варна, бул. „***, представлявано от управителя П.Д.П., против ревизионен акт /РА/ № Р-03000320002111-091-001/19.08.2020 г. на органи по приходите при ТД на НАП Варна, с който са установени задължения на оспорващото дружество по ЗДДС за данъчен период м. февруари 2020г., в общ размер 20 866,74 лева, от които 20 000,00 лв. главница и 866,74 лева - лихва за забава .

Релевира се материална незаконосъобразност на ревизионния акт. Твърди се  неправилно приложение на Закона за данък върху добавената стойност /ЗДДС/ във връзка  с облагане на разпоредителна сделка по продажба на недвижим имот от дружеството, обективирана в нот. акт *** г., без да са налице законовите основания за начисляване на такъв данък. С  издаване на процесния ревизионен акт дружеството е санкционирано два пъти за едно и също нещо – веднъж по реда на чл.178 от ЗДДС и втори път по реда на чл.102, ал.4 от същия закон.

Отправеното към съда искане за отмяна на оспорения РА.

В съдебно заседание жалбоподателят, редовно призован, се представлява от  адв. К.Ж., който поддържа жалбата на изложените в нея основания. Заявена е претенция за присъждане на разноски в полза на оспорващото дружество съобразно представения списък. В депозирани писмени бележки се обосновава тезата на  жалбоподателя за незаконосъобразност на постановения рев. акт.

Ответникът по жалбата - Директорът на Дирекция "Обжалване и данъчно – осигурителна практика" – Варна при ЦУ на НАП, чрез процесуалния си представител -гл. юриск. В. И, изразява становище за неоснователност на жалбата и за законосъобразност на атакувания административен акт. Твърди се спазване на административнопроизводствените правила, като изводите са на база обективно и всестранно изясняване на събраните доказателства и са в съответствие с материалноправните разпоредби. Последното се доказвало безспорно от обстоятелството, че ревизираното лице самó е подало декларация за регистрация по ЗДДС като в нея е посочило именно чл.96, ал.1, изр. ІІ-ро от ЗДДС като правно основание за това. По отношение на второто възражение изтъква, че производството по чл.178 от ЗДДС и това по чл.102, ал.4 от същия закон са различни по своя характер, поради което не е налице твърдяното нарушение на основен принцип в правото. Заявена е претенция за присъждане на юрисконсултско възнаграждение.

Съдът, след като се съобрази с изложените в жалбата основания, доводите на страните и събраните доказателства, приема за установено следното:

Подадената жалба от „Тракия 31“ ООД е процесуално допустима . По съдебен ред се оспорва рев. акт ,  който поражда данъчно задължение  за дружеството и поради тази причина е налице правен интерес от неговото атакуване пред съда . Жалбата изхожда от  адресата на акта. Обжалва се ревизионен акт, потвърден след проведено задължително административно обжалване.  Потвърдителният контролният акт на ответника е съобщен на дружеството на 10.11.2020 г. , а жалбата срещу него е подадена на 24.11.2020г. т.е. спазен е законоустановения срок по чл. 152, ал.1 от ДОПК.  Жалбата е адресирана до териториално компетентния адм. съд . 

Разглеждайки основателността на жалбата ,  съдът приема от фактическа и правна страна следното:

Ревизионното производство е започнало със заповед за възлагане на ревизия /ЗВР/ № Р-03000320002111-020-001/ 13.04.2020 г., издадена от Ш А С на длъжност Началник Сектор „Ревизии“ в ТД – Варна на НАП. В същата заповед е посочен предметния и времеви обхват на ревизията  - задължения по ЗДДС за периода от 17.02.2020 г. до 10.03.2020 година. Определен е срок на ревизията  - 3 месеца от връчване на ЗВР. С посочената ЗВР е определен и персоналният състав на ревизиращия екип – С Ц К– главен инспектор по приходите (ръководител на ревизията) и Н И Б– Гл. инспектор по приходите. ЗВР е връчена на ревизираното лице по електронен път на 13.04.2020 г., което се удостоверява от приложеното на л.6 от ревизионната преписка Удостоверение за извършено връчване по електронен път в ИС „Контрол“.

Издателят на ЗВР е овластен от директора на ТД на НАП- Варна да  издава  подобни заповеди  с нарочна заповед № 1465/31.08.2018 г.  

От събраните писмени доказателства се установява, че „ТРАКИЯ 31“ ЕООД е вписано в Търговския регистър /ТР/ на Агенция по  вписванията /АВ/, считано от 25.10.2017 г. Според учредителния акт, приложен на стр. 19-24 от ревизионната преписка едноличен собственик на капитала на дружеството е "ТРАКИЯ 1" ЕООД, представлявано и управлявано от П.Д.П.. Капиталът на новоучреденото дружество представлява непарична вноска - право на собственост върху недвижим имот, находящ се в гр. Варна, ул. „***, разположена в поземлен имот с идентификатор 10135.2556.236 с площ на обекта 78,63 кв.м. Стойността на апортната вноска е 96 300.00 лв., съгласно изготвена оценителска експертиза по Акт за назначаване на вещи лица № 20171009181226/11.10.2017 г. на АВ. Към датата на придобиване на недвижимия имот и вписване на новоучреденото дружество в Търговския регистър, апортиращото дружество „ТРАКИЯ 1” ЕООД не е регистрирано по ЗДДС лице .

Няма спор между страните, че в периода от вписването в търговския регистър на „ТРАКИЯ 31" ЕООД до 17.02.2020 г. дружеството не е извършвало търговска дейност и не е реализирало продажби.

На 17.02.2020 г. „ТРАКИЯ 31" ЕООД е продало апортирания от "ТРАКИЯ 1" ЕООД недвижим имот на Албена Костова за сумата от 120000.00 (сто и двадесет хиляди) лв., платена по банков път на 02.03.2020 г. /стр.25 от ревиз. преписка/.Продажбата е надлежно удостоверена  с нотариален акт № *** г. /стр.32-34 от ревизионната преписка/. За продажбата дружеството е издало фактура № **********/17.02.2020 г. с предмет на сделката „покупко-продажбата на недвижим имот, находящ се в гр.Варна, ул. „*** съгласно НА ***и сума 120 000,00 лв. /стр. 16 от ревиз. преписка/.

На 26.02.2020 г. „ТРАКИЯ 31" ЕООД е подало по електронен път заявление за задължителна регистрация по ЗДДС с вх.№ ДДС.0000-0069085/26.02.2020 г. на основание чл.96, ал.1, изречение второ от ЗДДС с приложена справка за облагаемия оборот по ЗДДС за период м.03/2019 г.-м.02/2020 г. в размер на 120000,00 (сто и двадесет хиляди) лева.

С акт за регистрация по ЗДДС № 030422001095513/10.03.2020 г. /стр.167-169 от ревиз. преписка/ дружеството е било регистрирано по ЗДДС, считано от 11.03.2020 г. В хода на извършената проверка за регистрация от органите по приходите е установено, че „ТРАКИЯ 31" ЕООД е реализирало облагаем оборот по чл.96, ал.2 от ЗДДС в размер на 120000.00 (сто и двадесет хиляди) лева за период не по-дълъг от два последователни месеца, вкл. текущия, а именно на 17.02.2020 г. с гореопосочената продажба на недвижим имот. В мотивите на акта за регистрация се сочи, че заявлението за регистрация е следвало да се подаде в компетентната ТД на НАП в 7- дневен срок от датата на която е достигнат оборот от 50000 (петдесет хиляди) лева, която е датата на сключване на сделката - 17.02.2020 г., т.е. заявлението е следвало да се подаде до 24.02.2020 година. Това обаче е сторено на 26.02.2020 г., тоест заявлението е подадено след изтичане на посочения в закона 7-дневен срок.

На 27.07.2020 г. е бил съставен ревизионен доклад /РД/ № Р-03000320002111-092-001/ 27.07.2020 г., връчен на РЛ по електронен път на 28.07.2020 година. В същия се посочва ,че по отношение на разпоредителната сделка, обективирана в НА № ***г., е приложима разпоредбата на чл.102, ал.4 от ЗДДС в сила от 01.01.2018 г., съгласно която за определяне на данъчните задължения на лицето, в случаите по чл.96, ал.1, изречение второ, когато е било длъжно, но не е подало заявление за регистрация в срок, се приема, че лицето дължи данък за облагаемите доставки, с които надхвърля облагаемият оборот от 50 000,00 лв. от датата, на която е надвишен оборотът, до датата, на която е регистрирано от органа по приходите. Следователно, за доставката, с която се надхвърлен облагаемият оборот, се дължи данък.

 Срещу констатациите и изводите, съдържащи се в РД, е постъпило възражение вх. № 36039 от 10.08.2020 година. 

На 19.08.2020 г. е бил издаден обжалвания РА № Р-03000320002111-091-001, в мотивите на който е обсъдено и счетено за неоснователно възражението на „Тракия 31“ ЕООД. На основание чл.102, ал.4 от ЗДДС във вр. с чл.67, ал.1 и ат.2 от с.з. и чл.53, ат.2 от ППЗДДС за д.п.м.02/2020 г. за жалбоподаталя е определено задължение за ДДС в размер от 20000,00 лв. и лихва за забава от 866,74 .

Ревизионният акт е бил обжалван по реда на чл.152 от ДОПК и сл. с жалба вх. № 36039-1/ 03.09.2020 г., който е потвърден с решение № 250/ 05.11.2020 г. на директора на дирекция „ОДОП“ – Варна при ЦУ на НАП . 

Няма спор между страните , че в срок до 14.04.2020 г. РЛ не е подало справка – декларация по ЗДДС за периода 11.03.20202 г. – 31.03.2020 г. Такава е била подадена на 15.04.2020 г. с рег.  №03003607818 с деклариран ДДС за внасяне/ възстановяване 0 лв.

На 09.07.2020 г. е бил съставен акт за установяване на адм. нарушение срещу „ Тракия 31“ ЕООД заради неподадена в срок до  14.04.2020 г справка-декларация по ЗДДС за д.п.  11.03.2020 г. – 31.03.2020 г.  / л. 18 от делото/.

При извършената проверка на депозирания от ответника електронен носител по реда на чл. 184, ал. 2 от ГПК, вр. пар.2 от ДР на ДОПК се установи следното:

1. Заповед за възлагане на ревизия № № Р-03000320002111-020-001 / 13.04.2020 г. е подписана от Ш А С на 13.04.2020 г. в 09:44:48 часа. При зареждане на удостоверението към файла с електронния подпис се установява, че това е електронният подпис на Ш А С, както и че електронният подпис е издаден от „B-Trust Operational CA QES” и е валиден от 08.01.2020 г. до 07.01.2021г.

2. Ревизионен акт № Р-03000320002111-091-001 / 19.08.2020 г. е подписан от С Ц Кна 19.08.2020 г. в 08:12:59 часа. При зареждане на удостоверението към файла е електронния подпис се установява, че това е електронният подпис на С Ц К, както и че електронният подпис е издаден от „B-Trust Operational CA QES” е валиден от 08.01.2020 г. до 07.01.2021 г. Ревизионният акт е подписан и от Ш А С на 29.08.2020 г. в 08:25:53 часа. При зареждане на удостоверението към файла с електронния подпис се установява, че това е електронният подпис на Ш А С, както и че електронният подпис е издаден от „B-Trust Operational CA QES” е валиден от 16.04.2020 г. до 16.04.2021 г.

3. Ревизионен доклад № Р-03000320002111-092-001 / 27.07.2020 г. е подписан от С Ц Кна 27.07.2020 г. в 09:45:25часа. При зареждане на удостоверението към файла с електронния подпис се установява, че това е електронният подпис на С Ц К, както и че електронният подпис е издаден от „B-Trust Operational CA QES” и валиден от 08.01.2020 г. до 07.01.2021 г. Ревизионният доклад е подписан и от Н И Бна 27.07.2020г. в 09:46:35часа. При зареждане на удостоверението към файла с електронния подпис се установява, че това е електронният подпис на Н И Б, както и че електронният подпис е издаден от „B-Trust Operational CA QES” и е валиден от 08.01.2020 г. до 07.01.2021 г.

Изложената фактическа установеност налага следните правни изводи:

Оспореният по съдебен ред РА изхожда от началник сектор „ Ревизии“ при ТД на НАП- Варна, който е възложил ревизията, и гл. инспектор по приходите, ръководител на ревизията.

Според правилото на чл. 119, ал.2 от ДОПК рев. акт се издава от органа, възложил ревизията и ръководител на същата. Предвид изложените по-горе фактически данни за издатели на ревизионния акт това нормативно изискване е спазено. Авторите на акта са разполагали с материална компетентност и такава по степен. Налице е и териториална компетентност на авторите на акта, които са част от териториалната дирекция на НАП гр. Варна, която е компетентна териториална дирекция по критериите на чл. 8, ал.1 т.1 от ДОПК.

Атакуваният ревизионен акт, чиято неразделна част е ревизионния доклад / РД/, обективира както фактическите основания на органа по приходите във връзка с определените задължения за данъци на РЛ, така и правните основания за неговото издаване. Публичните вземания са конкретизирани в достатъчна степен на яснота по основание, размер и субект.    

Видно от материалите по рев. преписка част от адм. актове са подписани с квалифициран електронен подпис по чл.13, ал.3 от ЗЕДЕУУ. Електронният подпис е приравнен на саморъчен съгласно изричното указание на чл.13, ал.4 от ЗЕДЕУУ. По определението на чл.13, ал.1 от ЗЕДЕУУ, електронен подпис е електронен подпис по смисъла на чл. 3, т. 10 от Регламент (ЕС) № 910/2014. Съгласно последната разпоредба „електронен подпис" означава данни в електронна форма, които се добавят към други данни в електронна форма или са логически свързани с тях, и които титулярят на електронния подпис използва, за да се подписва.  Квалифициран електронен подпис съгласно чл. 13, ал. 3 от ЗЕДЕУУ е електронен подпис по смисъла на чл. 3, т. 12 от Регламент (ЕС) № 910/2014, според който „квалифициран електронен подпис" означава усъвършенстван електронен подпис, който е създаден от устройство за създаване на квалифициран електронен подпис и се основава на квалифицирано удостоверение за електронни подписи. А съгласно чл. 13, ал. 4 от ЗЕДЕУУ правната сила на електронния подпис и на усъвършенствания електронен подпис е равностойна на тази на саморъчния подпис, когато това е уговорено между страните. Удостоверението за електронен подпис е средство за електронна идентификация и потвърждаване на самоличността на лицето, подписващо даден документ /файл/. Удостоверението за електронен подпис е законово признато за еквивалент на саморъчен подпис за лицата, които притежават такова удостоверение. От представените удостоверения, като прикачен файл е видно, че подписите са положени от съответните лица, в периода на срока на действие на удостоверението. В тази връзка се установи, че РА е подписан с електронен подпис от лицата, посочени като негови издатели, с КЕП и в периода на действие на удостоверението. В контекста на изложеното съдът приема оспорения по съдебен ред РА за съответстващ на законовите изисквания за форма на адм. акт по чл. 120 от ДОПК.

Атакуваният РА е издаден при спазване на разписаната адм. процедура . Той касае определени данъчни задължения за периоди, попадащи в  обхвата на ревизията по ЗВР. Постановената ЗВР е била надлежно връчена на РЛ. РД е изготвен в рамките на определения срок на рев. производство при съблюдаване на  чл. 114 от ДОПК. Докладът е надлежно връчен на ревизираното лице, което е упражнило процесуалното право на писмено възражение. Възражението е било обсъдено видно от мотивите на издадения рев. акт , постановен в съответствие с предписанието на чл. 119 от ДОПК.

Между жалбоподателя и ответника няма спор досежно фактите. Спорът е по приложението на материалния закон.

Според чл. 96, ал. 1 от ЗДДС всяко данъчно задължено лице, което е установено на територията на страната, с облагаем оборот 50000 лв. или повече за период не по-дълъг от последните 12 последователни месеца преди текущия месец е длъжно в 7-дневен срок от изтичането на данъчния период, през който е достигнало този оборот, да подаде заявление за регистрация по този закон. Когато оборотът е достигнат за период не по-дълъг от два последователни месеца, включително текущия, лицето е длъжно да подаде заявлението в 7-дневен срок от датата, на която е достигнат оборотът.

Посочената правна норма сочи за възникване на правно задължение по  регистрация при две различни  хипотези – изречение първо и изречение второ. С втората хипотеза се цели своевременното регистриране по ЗДДС на данъчните субекти, които в относително кратък времеви период – до два месеца, извършат облагаеми доставки на значително висока стойност, реализирайки облагаем оборот от 50 000 лева или повече, а срокът за регистрация  тече от датата, на която е достигнат оборотът.

В настоящия случай само с една облагаема доставка – продажба на недвижим имот, нотариално удостоверена с нотариален акт № ***, е достигнат облагаем оборот от 50 000 лв. , който юридически факт поражда правно задължение за регистрация по ЗДДС на РЛ от датата 17.02.2020 г.

Продажната цена на имота е 120 000 лв., която е платена по банков път като е издадена фактура № 0…01/17.02.2020 г., в която не са посочени на отделни редове данъчната основа и дължимия ДДС. С оглед на това ответникът правилно е приложил разпоредбата на чл. 67, ал.2 от ЗДДС, съгласно която когато при договаряне на доставката не е изрично посочено, че данъкът се дължи отделно, приема се, че той е включен в договорената цена, и се изчислява по формулата, посочена в чл.53, ал.2 от ППЗДДС. В разглеждания случай при данъчна основа от 100 000,00 (сто хиляди) лева правилно е определен размерът на дължимия данък – 20 000,00 (двадесет хиляди) лева.

Процесната  продажба на имот не попада в нито една от хипотезите на освободени доставки по глава ІV на ЗДДС и поради тази причина същата има правната природа на облагаема доставка. Според правилото на чл. 96, ал.2 т.1 от цитирания нормативен акт облагаемият оборот е сумата от данъчните основи на извършените от лицето облагаеми доставки, включително облагаемите с нулева ставка.

Процесната доставка участва в облагаемия оборот и поради факта ,че не попада в изключенията по чл. 96 , ал.3 от ЗДДС / доставките по ал. 2, т. 2 и 3, когато не са свързани с основната дейност на лицето, доставките на дълготрайни активи, използвани в дейността на лицето, както и доставките, за които данъкът е изискуем от получателя по чл. 82, ал. 2 и 3/.

В хода на устните състезания пълномощникът на жалбоподателят твърди , че  процесната продажба  не следва да формира облагаем оборот, позовавайки се решение № 2941/27.02.20291 г. на ВАС по адм. дело № 9779/2018 г. , но това решение касае различен правен казус- регистрация по ЗДДС на основание чл. 96, ал.4 от ЗДДС, докато настоящия случай е по повод приложимостта на чл. 96, ал.2 от същия закон. Освен това изрично в  цитираното решение на ВАС се посочва, че  данъчните норми  не могат да се тълкуват разширително, тъй като са норми от публичноправен характер  и не се позволява  нито разширително тълкуване, нито  прилагане по аналогия.

На следващо място , подаването на  26.02.2020 г. на заявление за  регистрация по ЗДДС от самото дружество именно поради достигнат оборот от 50 000 лв. по повод извършената продажба  на имот на 17.02.2020 г. е допълнителен аргумент в полза на обосноваността на твърдението на приходната администрация за възникнало данъчно задължение за „Тракия 31“ЕООД. 

Съгласно разпоредбата на чл. 102, ал. 4 от ЗДДС за определяне на данъчните задължения на лицето в случаите по чл. 96, ал. 1, изречение второ, когато е било длъжно, но не е подало заявление за регистрация в срок, се приема, че лицето дължи данък за облагаемите доставки, с които надхвърля облагаемия оборот от 50 000 лв., от датата, на която е надвишен оборотът, до датата, на която е регистрирано от органа по приходите, или до датата, на която са отпаднали основанията за регистрация (изр. първо). За облагаемата доставка, с която се надхвърля облагаемият оборот, се дължи данък.

В настоящия случай се касае за една единствена доставка от 100 000 лв. за периода от 17.02.2020 г./ дата на достигане на облагаем оборот от 50 000 лв. /  до 11.03.2020 г. /датата на регистрация по ЗДДС от органите по приходи/.

Заявеното оплакване от „Тракия 31“ЕООД , че с издаване на ревизионния акт дружеството е наказано два пъти за едно и също нещо, понеже  му е бил съставен и акт за установяване на адм. нарушение , с което се нарушава основния принцип в правото „non bis in idem“ ,е неоснователно.

Първо, жалбоподателят не ангажира доказателства за издадено  наказателно постановление, а само за съставен АУАН и поради тази причина е недоказано твърдението му за двойно санкциониране .

         Второ , предмет на протеклото ревизионно производство е установяване на  данъчни задължения по арг. на чл.108 от ДОПК , докато представеният от жалбоподателя акт за установяване на административно нарушение свидетелства за образувано административнонаказателно  производство. Ревизионният акт е декларативен административен акт , с който се  установява възникнало данъчно задължение , докато административнонаказателното производство  приключва с наказателно постановление, с което се налага административно наказание  по повод установено административно нарушение.

Трето,   според правната теория видовете юридическа отговорност са четири: наказателна, административно-наказателна , дисциплинарна/ трудово-правна/ и гражданска / договорна и деликтна/. Нито една от изброените видове юридическа отговорност не се реализира посредством издаването на ревизионен акт. С издаването на оспорения  рев. акт е установено данъчно задължение на основание чл. 102, ал.4 от ЗДДС , която правна норма гласи ,че за облагаемата доставка, с която се надхвърля облагаемият оборот, се дължи данък. Евентуалното издаване на нак. постановление по повод висящото административнонаказателно производство срещу “Тракия 31 „ ЕООД във връзка с описаните факти по съставения АУАН означава евентуално бъдещо налагане на имуществена санкция поради неподадена в срок справка -декларация по ЗДДС за д. п. 11.03.2020 г. – 31.03.2020 г.

В контекста на гореизложеното срещу жалбоподателя са образувани  различни по вид производства – административно и административно-наказателно. Те приключват с различни по вид  юридически актове – ревизионен акт , с който е установено негово задължение за ДДС и  наказателно постановление, с което евентуално  може да бъде наложена имуществена санкция заради неподадена в срок справка -декларация по ЗДДС . Тези юридически актове не могат да се отъждествят на двойно санкциониране  , нарушаващо принципа „non bis in idem“.

Законосъобразно е решението на органите по приходи  за определяне на лихва за забава считано от 17.03.2020 г. на основание чл. 175 от ДОПК във вр. с чл. 1 от ЗЛВДТДПДВ , тъй като за д.п. 11.03.2020 г. – 31.03.2020 г.  жалбоподателят не подал справка -декларация до 14.04.2020 г. за дължим данък от 20 000 лв. , а в подадената такава на 15.04.2020 г. е декларирал 0 лв.  ДДС за внасяне .

В обобщение при осъществения съдебен контрол за обоснованост и законосъобразност се установи неоснователност на жалбата на „Тракия 31“ ЕООД, поради което същата следва да се остави без уважение .

При този изход на спора и при своевременно направеното искане от ответника за присъждане на юриск. възнаграждение на основание чл. 161 от ДОПК следва да се присъди такова в размер съобразно правилото на чл. 8, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1/2004 г. за минималния размер на адвокатските възнаграждения- 1156,00 (осемстотин и шестдесет) лева.

Мотивиран от изложените съображения , Административен съд – Варна, ХХХІІІ състав

 

РЕШИ:

 

ОТХВЪРЛЯ жалбата на „ТРАКИЯ 31“ ЕООД, ЕИК ***, със седалище и адрес на управление гр.  Варна, бул. „***,  срещу  ревизионен акт № Р-03000320002111-091-001/19.08.2020 г. на органи по приходите при ТД на НАП Варна, с който са установени задължения по ЗДДС за данъчен периода м. февруари 2020г., в общ размер 20 866,74 лева, от които 20 000,00 лв. главница и 866,74 лева лихва за забава .

ОСЪЖДА „ТРАКИЯ 31“ ЕООД, ЕИК ***, със седалище и адрес на управление гр.  Варна, бул. „***,  да заплати на НАП юрисконсултско възнаграждение в размер на 1156,00 (хиляда сто петдесет и шест ) лева.

Решението подлежи на касационно обжалване пред Върховен Административен съд на Република България в 14-дневен срок от съобщаването му на страните.

 

            АДМИНИСТРАТИВЕН СЪДИЯ: