Определение по дело №243/2020 на Административен съд - Велико Търново

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 27 април 2020 г. (в сила от 30 април 2020 г.)
Съдия: Дианка Денева Дабкова
Дело: 20207060700243
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 24 април 2020 г.

Съдържание на акта Свали акта

О П Р Е Д Е Л Е Н И Е

 

№ 151

град Велико Търново, 27.04.2020 г.

 

 

Административен съд – Велико Търново, VII - ми адм. състав, в качеството на дежурен съдия на 24.04.2020г., в закрито съдебно заседание на двадесет и седми април две хиляди и двадесета година, в състав:

 

                                        ПРЕДСЕДАТЕЛ: ДИАНКА ДАБКОВА

 

разгледа докладваното от съдията частно административно дело № 243/2020г. по описа на АСВТ. При това, за да се произнесе, взе предвид следното:

 

Производство по реда на чл.39б от Закона за държавната собственост/ЗДС/.

Образувано е по Молба вх. № 1275/23.04.2020г. в АСВТ, депозирана от името на дружеството „БУЛГАРТРАНСГАЗ“ЕАД София с ЕИК *********, действащо чрез упълномощените от изпълнителния директор процесуални представители.

Молбата съдържа Искане съдът да допусне предварително изпълнение на Решение на Министерски съвет № 116 от 20 февруари 2020 год., за отчуждаване на части от имоти - частна собственост, за държавна нужда за изграждане на Технологична площадка на пускова станция „ПуС Лозен" и на обслужваща техническа инфраструктура - Пътна връзка към технологичните площадки на компресорна станция „КС Лозен", пускова станция „ПуС Лозен" и кранов възел „ПрС Нова Върбовка" на Обект: „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница" на територията на област Велико Търново.

Дружеството „БУЛГАРТРАНСГАЗ“ЕАД в подкрепа на искането си сочи, че нормата на чл.39б от ЗДС е специална разпоредба, която дава право на инвеститора да иска от съда допускане на предварително изпълнение на акта за отчуждаване на частни имоти за държавни нужди, когато това се налага, за да се защитят особено важни държавни или обществени интереси. В тази връзка изтъква, че разширението на газопреносната инфраструктура на дружеството е обявено за обект  с национално значение и за национален обект на основание §5, т.62 от ДР на ЗУТ и §1 от ДР на ЗДС. ). Реализацията му ще допринесе до повишаване на надеждността на снабдяването с природен газ, развитието на конкурентен национален пазар за природен газ, задълбочаване на интеграцията на газотранспортните системи и газови пазари на регионално ниво и в Общия енергиен пазар на Европейския съюз, сигурност на доставките и диверсификацията на източниците на природен газ за България и региона. Проектът е част от Енергийната стратегия на Република България, а освен това има стратегическо значение по отношение обезпечаване на сигурността на доставките на природен газ, не само за България, а и за Европа и региона. Инвеститорът обръща вниманието на съда върху обстоятелството, че чрез газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД в  България се осъществява не само пренос на природен газ за трети страни, но и се пренасят количествата за задоволяване на нуждите на вътрешното промишлено и битово потребление. В тази връзка забавянето на проекта повишава риска от затруднения при преноса и съответно доставката на необходимите за вътрешно потребление количества природен газ. Реализирането на проекта е свързано и с обезпечаване изпълнението на договорните ангажименти за пренос на природен газ до други съседни държави и Европа, като при неизпълнение на тези задължения биха се накърнили в значителна степен, както държавните интереси, така и тези на обществото и на трети страни. В този смисъл осъществяването на проекта в срок е свързано със защитата на особено важни - държавни и обществени интереси, а от закъснение на изпълнението му може да последва значителна или труднопоправима вреда. Значимостта на обекта за държавните интереси произтича от посочените по-горе актове на МС, което налага приоритетно осъществяване на дейностите по неговото строителство и експлоатация.

Необходимостта да се поиска предварително изпълнение на посоченото Решение на МС за отчуждаване за държавна нужда на частни имоти, находящи се на територията на област Велико Търново инвеститорът обосновава с последиците на въведеното извънредно положение в страната на 13.03.2020г. и в частност спирането на сроковете за обжалване на решението на МС. За част от собствениците, свързани със 7 бр. имота, посочени конкретно в Молбата срокът за обжалване е изтекъл в периода от 09.03.2020г. до 12.03.2020г., поради което Решението на МС относно отчуждаването на тези имоти е влязло в сила. Десет броя от уведомителните писма са получени от собствениците в периода 28.02.2020г. до 27.03.2020г, а 28 бр. от УП са се върнали в цялост като непотърсени. За последните предстои съобщаване чрез обнародване на обявление в „Държавен вестник”. Относно 3 от имотите са получени заявления за изплащане на обезщетение от всички заинтересовани лица. С оглед това, за част от заинтересованите лица срокът за обжалване на горепосоченото Решение на Министерския съвет по чл. 34а, ал. 1 от ЗДС за отчуждаване на имоти е спрял да тече за времето от 13 март 2020 г. до 16.04.2020г. вкл, а по отношение на лицата, които следва да бъдат уведомени и чрез обнародване на обявление в "Държавен вестник" - след 16.04.2020г. те ще имат възможност да обжалват Решението на МС в срок от 14 дни от обнародването. Молителят настоява, че забавянето на отчуждителната процедура по горепосочените причини поставя под риск реализирането на проекта. В тази връзка моли да бъде допуснато предварително изпълнение на акта на Министерски съвет, т.к. са налице материално правните предпостваки за това , предвидени в чл.39б от Закона за държавната собственост.

Искането за допускане  предварително изпълнение е докладвано на дежурен съдия на 24.04.2020г. Същият прецени, че производството по естеството си и с оглед специалната разпоредба на чл.39б от ЗДС е бързо и попада в  група за разпределение и произнасяне от дежурен съдия като вид обезпечение на изпълнението на ИАА. На основание чл.3, т.1 от ЗМДВИП, като изключение по Раздел III, т.4 и т.11 от Приложението към с.р. на закона и Заповед №РД-05-170/16.03.2020г.  - т.1 и т.5 на Председателя на АСВТ.

Съдът след като се запозна с молбата и доказателствата по делото, организирани в три броя сини класьора за документи, прие за установено следното от фактическа страна:

1. „Булгартрансгаз” ЕАД е еднолично акционерно дружество, регистрирано на 15.01.2007 г. с решение на Софийски градски съд. Собственик на 100 % от акциите му е „Български Енергиен Холдинг” ЕАД, с принципал Министерство на енергетиката (МЕ). С решение на Комисията за енергийно и водно регулиране „Булгартрансгаз” ЕАД е сертифициран като независим преносен оператор на газопреносната система на България, в съответствие с изискванията на Директива 2009/73/ЕО относно общите правила за вътрешния пазар на природен газ, Регламент (ЕО) №715/2009 относно условията за достъп до газопреносни мрежи за природен газ и Глава осем „а” от Закона за енергетиката.

2. Според Десетгодишен план за развитие на мрежите на „БУЛГАРТРАНСГАЗ”ЕАД за периода 2019-2028 година, одобрен с Решение по Протокол №334 от 18 март 2019 г. от заседание на Управителния съвет на дружеството един от ключовите проекти, съгласно т.4 от  Приложение №1 към плана е Рехабилитация, модернизация и разширение на българската газопреносна система с изпълнител „БУЛГАРТРАНСГАЗ”ЕАД. Този план е част от Енергийната стратегия на България до 2020г., за развитие на конкурентен пазар на природен газ и диверсификация на доставките, както и изграждане на взаимосвързан и единен общ европейски газов пазар. В тази връзка конкретният обект: „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница" е част от инвестиционната програма на дружеството. Именно в качеството си на инвеститор, дружеството  депозира настоящата молба до съда за допускане на предварително изпълнение на Решение № 116/20.02.2020г. на МС за отчуждаване на имоти, находящи се на територията на област Велико Търново.

3. Видно от т. 2 на приложеното Решение № 312/10.05.2018г. на Министерски съвет на Република България обект: „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница" е определен за национален обект и за обект с национално значение, на основание съответно §1 от ДР на ЗДС и §5, т.62 от ДР на ЗУТ.

4. Със Заповед № РД-02-15-58/12.03.2019г. на зам.-министъра на МРРБ е одобрен проект на Подробен устройствен план – Парцеларен план за обект: Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница" на територията на обл. Търговище, област Русе и област Велико Търново, в т.ч. за последната област за община СТражица за населени места с. Нова върбовка, с. Лозен и с. Виноград., съгласно приетите и одобрени графична и текстова част на документацията, представляваща неразделна част от заповедта. Заповедта за одобряване на парцеларен план за обекта е обнародвана в ДВ бр. 23/19.03.2019г. Срещу нея не са постъпили жалби и същата е влязла в сила на 03.04.2019г., съгласно приложените писмени доказателства.

5. С Решение № 116/20.02.2020г. Министерски съвет на Република България отчуждава за държавна нужда  - части от имоти частна собственост, находящи се на територията на обл. В. Търново, въз основа на влезлия в сила ПУП-Парцеларен план, както следва:

5.1. за изграждане на Технологична площадка на пускова станция „ПуС Лозен" на обект: „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница"  - част от частен имот с идентификатор 44046.20.24 по КККР на с. Лозен, общ. Стражица, обл. В. Търново. Определен е размер на обезщетението от 6 811лв.

5.2. за изграждане на обслужваща техническа инфраструктура - Пътна връзка към технологичните площадки на компресорна станция „КС Лозен", пускова станция „ПуС Лозен" и кранов възел „ПрС Нова Върбовка" на обект: „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница" – части от частни имоти, намиращи се в землището на с. Лозен и с. Нова Върбовка, общ. Стражица, обл. В. Търново, описани подробно  в Приложение към Решението. За два имота в землището на с. Лозен е определено обезщетение общо от 2 103лв., а за 18 в с. Нова Върбовка  - общо обезщетение от 13 423лв.

6. От приложените към Молбата за допускане на предварително изпълнение на Решението на МС за отчуждаване на посочените части от имоти платежни нареждания е видно, че инвеститорът е превел по сметка на областен управител на гр. Велико Търново суми за обезщетение в общ размер на  14 960лв. – за 11 имота , а по сметки на правоимащи лица – 2 532,50лв. – за три имота Това не включва сумата от 3 725лв., свързана с имотите по отношение на които Решението на МС за отчуждаване не е обжалвано и е влязло в сила.

7. Решението на МС е влязло в сила по отношение на следните седем/7 бр./ имота:

-    имот с идентификатор 51799.129.1 - с. Нова Върбовка, собственост на „Серес" ЕАД /т. 1 от Приложението към РМС/;

-    имот с идентификатор 44046.20.45 - с. Лозен, собственост на наследници на Г.Й.К./т. 2 от Приложението към РМС/;

-    имот с идентификатор 51799.129.20 - с. Нова Върбовка, собственост на „С.И.Г." ООД /т. 2 от Приложението към РМС/;

-    имот с идентификатор 51799.144.4 - с. Нова Върбовка, собственост на М.Г.Д./т. 9 от Приложението към РМС/;

-    имот с идентификатор 44046.20.19 - с. Лозен, собственост на „С.И.Г." ООД /т. 1 от Приложението към РМС/;

-    имот с идентификатор 51799.140.8 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Ц.И.К./т. 7 от Приложението към РМС/;

-    имот с идентификатор 51799.156.22 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците М.Г.И.- т. 16 от Приложението към РМС.

Собствениците на тези имоти са уведомени и сроковете за обжалване са изтекли преди 13.03.2020г./обявяване на извънредното положение/. Поради това в тази част Решение на МС № 116/20.02.2020г. е влязло в сила и не е налице обезпечителна нужда. Поради това в Молбата за ПИ тези имоти не фигурират и съответно не следва да се взема предвид свързаното с тях обезщетение в общ размер на 3 725лв.

8. По отношение на друга част от заинтересованите лица, които са редовно уведомени в периода от 28.02.2020г. до 27.03.2020г. срокът за обжалване на посоченото Решение на Министерския съвет по чл. 34а, ал. 1 от ЗДС за отчуждаване на имоти е спрял да тече от 13 март 2020 г. до 16.04.2020г. вкл. На основание чл. 3, т. 2 от Закон за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. (ЗМДВИП), обнародван в ДВ бр. 28 от 24 март 2020 г. Съгласно разпоредбата на § 13, ал. 1 от ЗИДЗМДВИП/обн. ДВ бр.34 от 09.04.2020г./ „сроковете по чл. 3, т. 1 и т. 2 относно „други срокове" в досегашната редакция и по отменената т. 3, спрени от обявяването на извънредното положение до влизането в сила на този закон, продължават да текат след изтичането на 7 дни от обнародването му в „Държавен вестник”, т.е. от 17.04.2020г. За тези, които следва да бъдат уведомени чрез обявление в ДВ срокът за обжалване не е започнал да тече.

При тези фактически установявания от правна страна съдът прие следното:

Молбата е допустима. Депозирана е от надлежно легитимирано лице – в качеството му на инвеститор на строежа, което е посочено в разпоредбата на чл.39б, ал.1 от ЗДС. АСВТ е местно компетентния съд, т.к. отчуждените имоти се намират на територията на община Стражица, област В. Търново, т.е. попдат в района ан действие на АСВТ. Съгласно чл.38, ал.1 от ЗДС това е администартивният съд по местонахождение на имота. Настоящата процедура е уредена в чл.39б от ЗДС и представлява специфична хитопеза уредена от специалния закон в отклонение от общата уредба на чл.167 от АПК. Поради което молбата на инвеститора не е необходимо да бъде депозирана в хода на висящ съдебен процес по спор относно основанието и/или размера на обезщетението по повод отчуждението.

Разгледана по същество Молбата за допускане на предварително изпълнение/ПИ/ е основателна при следните съображения:

Приложим материален и процесуален закон е нормата на чл.39б от Закона за държавната собственост в приложимата редакция на ДВ бр. 44 от 2019г. Разпоредбата на чл.39б, ал.1 от ЗДС има следното съдържание: В 7-дневен срок от постъпване на искане от органа, издал акта за отчуждаване, и/или от инвеститора съдът в закрито заседание допуска предварително изпълнение на акта за отчуждаване, когато това се налага, за да се защитят особено важни държавни или обществени интереси, при наличието на следните условия: с влязъл в сила подробен устройствен план имотът е отреден за изграждане на национален обект или обект с национално значение по смисъла на Закона за устройство на територията; имотът не е единствено жилище на собственика; определеното с акта обезщетение е внесено по сметка на правоимащите лица, а в случаите по чл. 39а, ал. 1, както и в случаите, в които не е предоставена сметка от правоимащите лица - по сметка на областния управител. Според ал.2 на с.р. с определението по ал. 1 съдът определя и парична гаранция в размер на една трета от внесеното обезщетение. Гаранцията се дължи от инвеститора.

Като съпостави основните елементи на посочения фактически състав на  чл. 39б от ЗДС с установените факти, съдът прие, че са представени надлежни доказателства за наличие на предпостваките за допускане на предварително изпълнение на Решение № 116/20.02.2020г. на МС в съответната част, за която е направено искане. Аргументите:

„Булгартрансгаз” ЕАД е сертифициран оператор на газопреносната система на България и с оглед естеството и мащабите на проекта, посочени по-горе е видно, че забавянето на отчуждителната процедура поставя в риск своевременното реализиране на проекта. Забавяне, което ще има негативно отражение не само върху сигурността и качеството на националния пазар на природен газ, но и накърняване на ангажимента за пренос на газ до съседни държави, както и забавяне на процеса на изграждане на единен европейски енергиен пазар. Това би накърнило сигурност на доставките и диверсификацията на източниците на природен газ за България и региона. Видно е, че проектът е средоточие на важни за държавата и обществото ни политически и икономически цели. В  този смисъл осъществяването на проекта в срок е свързано със защитата на особено важни - държавни и обществени интереси, а от закъснение на изпълнението му може да последва значителна или труднопоправима вреда. Фиксирани са строго определени срокове за извършване н астроителството, което изисква своевременна реализацияна поректа с оглед запазването на държавния интерес и избягване на неустойки. Значимостта на обекта за държавните интереси произтича от посочените по-горе актове на МС, което налага приоритетно осъществяване на дейностите по неговото строителство и експлоатация. Поради това, съдът приема, че педварителното изпълнение на Решение № 116/20.02.2020г. на МС е необходимо, за да се защитят особено важни държавни и обществени интереси.

При доказана необходимост от ПИ, следва да се извърши преценка за наличието на положителните предпостваки за такова изпълнение. Съдът намира, че в случая са изпълнени положителните предпоставки за допускане на предварително изпълнение на съответната част от  Решението на МС. Видно от установеното в т.3 и т.4 по фактите обектът е национален и такъв с национално значение по смисъла на ЗУТ. За обекта е налице влязъл в сила ПУП-парцеларен план. В случая, със Заповед № 02 - 15 - 58 от 12.03.2019г. на Н. Н.- зам. министър на МРРБ, публикувана в ДВ бр. 23 от 19.03.2019г. е одобрен проектът на ПУП - парцеларен план за обект „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо-сръбската граница" на територията на определени селища. Видно от електронните файлове, достъпни в публичния регистър по чл. 3, ал. 4 от ЗУТ на издадените актове за одобряване на устройствени планове и на техните изменения през 2019 г., воден от МРРБ, със посочения ПУП се определя местоположението и размерите на сервитугните зони на линейния енергиен обект в засегнатите имоти. Титуляр на сервитута е „Булгартрансгаз" ЕАД. Заповед № 02 -15 - 58 от 12.03.2019г. не е обжалвана в законоустановения срок и е влязла в сила на 03.04.2019 г.

От приложените към настоящото искане платежни нареждания се установява, че по сметки на правоимащите лица са преведени обезщетения в общ размер на 2533лв., за следните имоти:

-    имот с идентификатор 51799.131.3 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на С.К.С./т. 4 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.156.23 - с. Нова Върбовка, собственост на М.Т.Г./т. 17 от Приложението/;

-    идентификатор 51799.145.18 - с. Нова Върбовка, собственост на ЕТ „К. Ш." /т. 11 от Приложението/;

А   по сметка на Областния управител на област Велико Търново е преведена сума в общ размер на 14 960лв., представляваща обезщетения по Решение № 116 от 20 февруари 2020г. на Министерски съвет, за следните имоти:

-    имот с идентификатор 51799.156.25 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Й.С.Ц./т. 18 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.132.4 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Й.Н.Х./т. 5 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.156.20 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Й.И.Х./т. 14 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.156.19 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на И.К.В.и ЕТ „НИВА-60- Т. С." /т. 13 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 44046.20.24 - с. Лозен, целият с площ 16,694 дка (имот № 20.24 по регистър), собственост на наследници на С.М.Т.и на С. А. Г., с площ на частта 5,762 дка - т. 1 от Решението;

-    имот с идентификатор 51799.154.11 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Д.Г.Д. /т. 12 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.156.21 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците Й.Х.Б./С./;

-    имот с идентификатор 51799.145.2 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците Г.Г.И./т. 10 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.140.11 - с. Нова Върбовка, собственост на П.К.М., наследниците на Д.Й.Д.и наследниците Н.Й.Г./т. 8 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.131.1 - с. Нова Върбовка, собственост на М.С.Х.и наследниците на Г.Н.А./т. 3 от Приложението/;

-    имот с идентификатор 51799.132.5 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на А.Х.Г.Б./ А.Х.Г./ Т.С.Т./т. 6 от Приложението/.

С оглед установеното съдът прецени, че  определените с Решение на МС обезщетения за имотите, за които с настоящата молба се иска предварително изпълнение са внесени по сметка на правоимащите лица и съответно на областен управител, когато такива сметки не са предоставени.

Не е налице и пречката по чл.39б, ал.1,т.2 от ЗДС, т.к.  имотите не са жилищни. 3.2.   Видно от Решение № 116 от 20 февруари 2020г. на Министерски съвет, имотите които се отчуждават за държавна нужда представляват поземлени имоти, с трайно предназначение на територията: земеделска, с начин на трайно ползване: ниви. В тази връзка отчуждаваните имоти не са единствено жилище на собствениците, респ. налице е и второто условие на чл. 396, ал. 1 от ЗДС.

В заключение, изпълнението на Решението на Министерски съвет преди евентуална проверка на законосъобразността му в съдебно производство не би причинило на оспорващите вреди от категорията на значителните и трудно поправимите. Настоящият състав на АСВТ намери, че предварително изпълнение на акта за отчуждаване следва да бъде допуснато. Молбата за допукане на ПИ е основателна. В тази връзка инвеститорът следва да внесе парична гаранция в размер на една трета от внесеното парично обезщетение по сметка на областния управител, съгласно специалната норма на чл.39б, ал.4 от ЗДС. В случая внесеното обезщетение е в общ размер на 17 493,00лв. Една трета от тази величина представлява сума в размер на 5 831,00лв.

Воден от горните мотиви, на основание чл.39б, ал.1 и ал.2 от ЗДС, седми адм. състав на Административен съд Велико Търново

 

ОПРЕДЕЛИ:

ДОПУСКА предварително изпълнение на Решение на Министерски съвет № 116 от 20 февруари 2020 год., за отчуждаване на части от имоти - частна собственост, за държавна нужда за изграждане на Технологична площадка на пускова станция „ПуС Лозен" и на обслужваща техническа инфраструктура - Пътна връзка към технологичните площадки на компресорна станция „КС Лозен", пускова станция „ПуС Лозен" и кранов възел „ПрС Нова Върбовка" на обект: „Разширение на газопреносната инфраструктура на „Булгартрансгаз" ЕАД паралелно на северния (магистрален) газопровод до българо- сръбската граница" на територията на област Велико Търново, в ЧАСТТА, свързана със следните имоти, съгласно Приложение към решението, а именно:

1.   имот с идентификатор 51799.156.25 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Й.С.Ц./т. 18 от Приложението/;

2.   имот с идентификатор 51799.132.4 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Й.Н.Х./т. 5 от Приложението/;

3.   имот с идентификатор 51799.131.3 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на С.К.С./т. 4 от Приложението/;

4.   имот с идентификатор 51799.156.23 - с. Нова Върбовка, собственост на М.Т.Г./т. 17 от Приложението/;

5.   имот с идентификатор 51799.156.20 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Й.И.Х./т. 14 от Приложението/;

6.   идентификатор 51799.145.18 - с. Нова Върбовка, собственост на ЕТ „К.Ш." /т. 11 от Приложението/;

7.   имот с идентификатор 51799.156.19 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на И.К.В.и ЕТ „НИВА-60- Т.С." /т. 13 от Приложението/;

8.   имот с идентификатор 44046.20.24 - с. Лозен, целият с площ 16,694 дка (имот № 20.24 по регистър), собственост на наследници на С.М.Т.и на С.А.Г., с площ на частта 5,762 дка - т. 1 от Решението;

9.   имот с идентификатор 51799.154.11 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на Д.Г.Д. /т. 12 от Приложението/;

10. имот с идентификатор 51799.156.21 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците Й.Х.Б./С./ т. 14 от Приложението/;

11. имот с идентификатор 51799.145.2 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците Г.Г.И./т. 10 от Приложението/;

12. имот с идентификатор 51799.140.11 - с. Нова Върбовка, собственост на П.К.М., наследниците на Д.Й.Д.и наследниците Н.Й.Г./т. 8 от Приложението/;

13. имот с идентификатор 51799.131.1 - с. Нова Върбовка, собственост на М.С.Х.и наследниците на Г.Н.А./т. 3 от Приложението/;

14. имот с идентификатор 51799.132.5 - с. Нова Върбовка, собственост на наследниците на А.Х.Г.Б./ А.Х.Г./ Т.С.Т./т. 6 от Приложението/.

ОПРЕДЕЛЯ парична гаранция в размер на 5 831,00лв./пет хиляди осемстотин тридесет и един лева/, вносима от инвеститора „БУЛГАРТРАНСГАЗ”ЕАД в 7-дневен срок от съобщаването по сметка на Областен управител на област Велико Търново.

ОСЪЖДА търговско дружество „БУЛГАРТРАНСГАЗ”ЕАД София с ЕИК ********* да заплати по сметка на Административен съд Велико Търново държавна такса за производството в размер на 50,00/петдесет лева/.

Решението на МС в посоченат част подлежи на предварително изпълнение от датата, на която е внесена определената парична гаранция.

 Определението е окончателно.

 

 

                                 АДМИНИСТРАТИВЕН СЪДИЯ: