Решение по дело №34/2017 на Окръжен съд - Ямбол

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 22 февруари 2018 г. (в сила от 15 юли 2019 г.)
Съдия: Добрин Пеев Кючуков
Дело: 20172300100034
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 3 февруари 2017 г.

Съдържание на акта

         Р Е Ш Е Н И Е

  

гр.Ямбол 22.02.2018 г.

 

В   ИМЕТО   НА   НАРОДА

 

Ямболският окръжен съд, гражданска колегия, в публично заседание на втори ноември две хиляди и седемнадесета година в състав:

 

                                       Окръжен съдия: Добрин Кючуков                                      

при секретаря Л. Р., като разгледа докладваното от съдията Д Кючуков гр.д. № 34/2017г. по описа на Ямболския окръжен съд, за да се произнесе, взе предвид следното:

В Ямболския окръжен съд е постъпила искова молба от "ВАКУМ ЕЛ СИСТЕМ " ООД гр. Ямбол срещу Община Ямбол, с която се иска да се приеме за установено по отношение на Община Ямбол, че същата не е собственик и няма право на собственост върху следните недвижими имоти: ПИ с индикатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол и ПИ с идентификатор № 87374.517.11 по КК на гр. Ямбол. В исковата молба се твърди,че по повод поисканото от ищеца удостоверение за липса на общинска собстеност върху тези имоти с оглед осъществяване на инвестиционно намерение, на ищеца е отговорено с писмо на Община Ямбол, че последната, на осн. чл.21 а от ЗТСУ и § 42 от ПЗР на ЗИД на ЗОС е придобила собствеността на тези имоти.  Това оспорване на твърдяното от ищеца право на собственост е породило правния му интерес да предяви отрицателения установителен иск по чл.124  ал.1 ГПК. С исковата молба се твърди, че процесните имоти са включени в  капитала на дружеството ищец по правоприемство, като същите представляват производствената площадка, на която ищецът упражнява стопанската си дейност, поради което Общината не е могла да придобие  собствеността върху имотите, на осн. § 42 от ПЗР на ЗИД на ЗОС или § 7 от ПЗР на ЗМСМА. Общината не е могла да придобие собствеността и на осн. чл.21 а от ЗТСУ , тъй като ЗРП, касаещ процесните имоти, е изготвен през 1995 г., а разпоредбата на чл.21 а от ЗТСУ е обнародвана по късно / Д.в. бр.41/1998г./ и няма сила занапред.

Ответникът Община Ямбол, като счита иска за неоснователен, иска отхвърлянето му. Със заповед на Кмета на Община Ямбол от 20.10. 1995 г., на осн. чл.32 от ЗТСУ, е одобрено изменение на ЗРП кв. 157- Промишлена зона на гр. Ямбол, като са образувани 13 нови парцела -  12 от тях с производствено предназначение са отредени за "Вакумна техника" ЕООД, а 13-тия  е отреден за общински -"зелени площи за обществено ползване".  Съгласно  чл. 2 ал.1 т.5 от ЗОС зелените площи за обществено ползване са общинска собственост. За тях е съставен акт  № 2029/31.08.2016 г. за общинска собственост на осн.чл.2 ал.1 т.7 и чл.3 ал.2 т.1 от ЗОС и § 42 от ПЗР към ЗИД на ЗОС. Съгласно разпоредбата на чл.56 ал.2 ЗОС не подлежат на актуване улици, площади, общински пътища, като правото на собственост възниква за Общината по силата на закона и тяхната принадлежност не се обявява  с акт за общинска собственост. Затова за частта от имоти: ПИ с индикатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол и ПИ с идентификатор № 87374.517.11 по КК на гр. Ямбол, която представлява улици не е съставен акт за общинска собственост

          Съдът, след преценка на събраните по делото доказателства, установи следното:

          Със заповед № РД-17-48/24.06.1991 г. на Министъра на индустрията, търговията и услугите е образувана фирма с държавно имущество "Вакумна техника" Ямбол. Фирмата е образувана с имуществото на прекратената със същото решение фирма "Вакумни технологии" Русе. Последната е образувана с решение № 50/1989 г. на Министерския съвет и е правоприемник на  "Технологичен комбинат за вакумна техника" Ямбол, който от своя страна е правоприемник на "НПП по вакумна техника" Ямбол към ДСО "Приборостроене и автоматизация, образувано на основата на "СМОА" Ямбол  и "ПНО" Ямбол.

          Със заповед РД - 17 - 743/05.08.1991 г на Министъра на индустрията, търговията и услугите фирма "Вакумна техника" Ямбол е преобразувано в еднолично дружество с ограничена отговорност "Вакумна техника" ЕООД с уставен фонд в размер на 7 327 000 лв.,като  правоприемник на НПП "Вакумна техника" Ямбол, поделение на фирма "Вакумни технологии" Русе. Дружеството е вписано в търговския регистър с решение № 869/07.10.1991 г. по ф.д. № 952/1991 г. по описа на ЯОС.

          Към този момент действащ по отношение на процесните имоти е регулациония план от 1990 г..

          Със заповед РД - 17- 240/ 23.10.1995 г на Министъра на промишлеността "Вакумна техника" ЕООД е преобразувано в еднолично акционерно дружество "Вакумна техника" ЕАД с капитал в размер на 183 024 000 лв., разпределен в  183 024 поимени акции, като преобразуваното дружество поема всички активи, пасиви, както и други права и задължения на  "Вакумна техника" ЕООД  Ямбол. Дружеството е вписано е вписано в търговския регистър с решение № 1521/26.06/1996г.      по ф.д. № 629/1996 г. по описа на ЯОС .

          Към този момент действащо е частичното изменени на регулационния план от 1995 г., предприето с оглед приватизацията    на  предприятието по реда на чл. 32 от ЗППДОбП.

          С договор от 15.12.1998 г. за покупко продажба, сключен на осн. чл.32 ЗППДОбП, "Вакумна техника" ЕАД /в ликвидация/ продава на СД -"МИКРОС КОМПЮТЪРС - А. ***  парцели  ХV ХIV ХIII ХII. IХ в ПИ № 7856 и парцели I  II III IV V ХVII ХVIII в ПИ 6933, отредени за "Вакумна техника" ЕАД по частичното изменение на регулационния план от 1995 г..  Парцели ХI и ХII в кв. 157а  не са предмет на договора, макар, че фигурират в изготвения приватизационен меморандум и оценка на активите на приватизираното дружество.

          СД "МИКРОС КОМПЮТЪРС - А. ***  е преобразувано в "ВАКУМ ЕЛ СИСТЕМ" ООД гр. Ямбол, което към момента на подаване на исковата молба е във фактическа власт на цялата производствена площадка на "ВАКУМНА ТЕХНИКА" ЕАД, включително и на спорните имоти: ПИ с индикатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол,в границите на който попадат парцели ХI и ХII в кв. 157а /за озеленяване/ и обслужващи улици, и ПИ с идентификатор № 87374.517.11 по КК на гр.Ямбол , в границите който попадат парцели  II, IV, V, ХVIII и обслужващи улици. Няма промяна в границите, предназначението и ползването на имотите, предмет на спора. Същите остават в производствената площадка  на "ВАКУМ ЕЛ СИСТЕМ" ООД гр. Ямбол във вида, границите и в състоянието, в което са съществували преди регулацията от 1990 г.. Не са променили предназначението си и към настоящия момент се ползват от ищеца като производствена площадка. Същата е оградена с трайна ограда с железобетонни елементи и включва имоти  ПИ с индикатор № 87374.517.10 и ПИ с идентификатор № 87374.517.11 по КК на гр.Ямбол. 

          Видно от заключението на вещото лице по назначената от съда техническа експретиза  към момента  действащ е  регулационния план /КЗРП/  от 1990 г., одобрен със заповед № 1273/14.04.1995 г. на Кмета на Община Ямбол, с частичното му изменение от 1995 г., одобрено със заповед № I А- 899/20.10.1995г. на Кмета на Община Ямбол. КЗРП от 1990 г. е  приложен частично, като предвиденият по плана транспортен възел, върху който понастоящем е ситуиран и спорния парцел ХI  по плана от 1995 г. не е изпълнен и с промяната на ЗРП от 1995 г. е отпаднал. Предвидената с изменението на ЗРП от 1995 г. регулация не приложена, включително и по отношение на новосъздадените парцели ХI и ХII в кв. 157а,  отредени за озеленяване  и обслужващи улици, попадащи в ПИ № 7857 , парцел I в кв. 157  по кадастралния план на града. Регулацията не е приложена и по отношение на предвидените с изменението на плана улици, обслужващи  новообразуваните  парцели II, IV, V, XVIII, ХI и ХII в кв. 157а, попадащи в имоти № 7857 и № 6933 по кадастралния план на града, част от парцел I в кв. 157 , включени в УПИ I кв.197 по одобрения през 1990 г. КЗРП на гр. Ямбол. По отношение на терените, за които са обособени тези парцели и обслужващи улици, няма проведени отчуждителни мероприятия след 1985 г., вкл. по плана от 1990 и изменението му от 1995 г.. Имотите, за които са отредени, не са променяли предназначението си на производствена площадка на "Вакумна техника" ЕООД /понастоящем на "Вакум ел систем" АД/  и съществуват във вида и в границите отпреди регулацията от 1990 г.  Предвижданията на регулационния план от 1990 г., за изграждане на транспортен възел, ситуиран на мястото на спорния парцел ХI  по плана от 1995г., а впоследствие и на предвижданията на регулационния план от 1995 г. , по отношение на парцели ХI и ХII в кв. 157а, образувани с регулационния план от 1995 г., отредени за озеленяване  и обслужващи улици, и за улици, обслужващи  новообразуваните  парцели II, IV, V, XVIII, ХI и ХII в кв. 157а, не са се осъществили. По Кадастралната карта на гр. Ямбол одобрена със заповед №  I- А-899/20.10.2005 г. на Кмета на Община Ямбол парцели ХI и ХII в кв. 157а /за озеленяване/ и обслужващи улици попадат в границите на ПИ с идентификатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол , а парцели   II, IV, V, ХVIII и обслужващи улици попадат в границите на ПИ с идентификатор № 87374.517.11. Същите не са оградени. На място няма материализирани граници, така както са отразени по кадастралнната карта на  гр. Ямбол от 2005 г..  

 

          С Акт за публична общинска собственост № 2029/31.08.2016 г. ПИ с индикатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол  е актуван за общински, на осн. чл.2 ал. 1 т.7 и чл.3 ал.2 т.1 ЗОС, § 42 от ПЗР към ЗИД на ЗОбС.

          Изложената фактическа обстановка се гради на събраните по делото писменни доказателства, посочени по горе в обстоятелствената част на решението, гласните доказателства – показанията на св. Г.К. и  заключението на вещото лице по назначената техническа експертиза и не се оспорва от страните.

Какви правни изводи следват от така изложената фактическа обстановка:

Предявеният с исковата молба иск е с правно основание чл. 124 ал.1 ГПК .

Предявеният иск е допустим. За ищеца съществува правен интерес  от предявяването му. Правен интерес от предявяване на отрицателен установителен иск за собственост и други вещни права е налице когато: ищецът притежава самостоятелно право, което се оспорва; позовава се на фактическо състояние или има възможност да придобие права, ако отрече правата на ответника /т. р. № 8/2013 г. на ОСГТК на ВКС/. В случая ищецът се позовава на правото си на собственост върху спорните имоти, владението върху същите и/или възможността да придобие собствеността върху същите, отричайки правото на собственост на ответника.  

          Разгледан по същество искът е основателен.

          В производството по този иск в тежест на ищеца е да доказва фактите, от които произтича правния му интерес, а ответникът – фактите, от които произтича правото му.   

          В случая ответникът Община Ямбол  се позовава на разпоредбата на § 7 ал.1 т. 4 от преходните и заключителни разпоредби на Закона за местното самоуправление и местната администрация, за да  обоснове претенцията си, че е собственик на процесните имоти: парцели ХI и ХII в кв. 157а ,образувани с регулационния план от 1995 г., отредени за озеленяване,  и  обслужващите парцели II, IV, V, XVIII, ХI и ХII в кв. 157а улици. Съгласно разпоредбата на § 7 ал.1 от преходните и заключителни разпоредби на Закона за местното самоуправление и местната администрация  с влизане в сила на този закон преминават в собственост на общините и следните държавни имоти:

          1. водоизточниците, включително подземните и минерални води, които се ползват само от съответната община, заедно с водоземните съоръжения и довеждащите мрежи и съоръжения,

          2. язовири, езера и принадлежащите към тях плажове, кариери за инертни и други материали от местно значение,

          3. незастроените парцели и имоти в селищните територии, предназначени за жилищно строителство, обществени, благоустройствени и комунални мероприятия, придобити чрез отчуждително производство, с изключение на подлежащите на връщане на предишните им собственици,

          4. общинските пътища, улиците, булевардите, площадите, обществените паркинги в селищата и зелените площи за обществено ползване,

          5. жилищните обекти, изградени по реда на чл. 117 от ЗТСУ за оборотни жилища или за социални мероприятия, включително за отдаване под наем на социално слаби семейства,

          6. обектите на общинската инфраструктура с местно значение, предназначени за административни потребности на общините, както и за здравно, образователно, културно, търговско, битово, спортно и комунално обслужване,

          7. мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура на транспортната, енергийната, водоснабдителната, канализационната, съобщителната и инженерно-защитната система, които обслужват само територията на съответната община и не са включени в уставния фонд на търговски дружества.

          Според разпоредбата на § 7 ал. 2 от преходните и заключителните разпоредби на ЗМСМА не преминават в собственост на общините имуществото по ал.1, което е включено в капитала уставния фонд  и се води на търговските дружества, фирми и предприятие с държавно имущество.

          Нормата на § 7, ал. 2 от преходните и заключителните разпоредби на ЗМСМА съставлява изключение от правилото на ал. 1 и го изяснява. Тя има тълкувателен характер и проявява действието си едновременно с влизане в сила на ал. 1 от този текст (Решение № 97 от 25.02.2010 г. на ВКС по гр. д. № 99/2009 г., I г.о.). Конститутивното действие на § 7, ал. 1 от ПЗР на ЗМСМА – придобиване на собствеността от общината по силата на закона – настъпва само при липса на предвидените в хипотезата на ал. 2 юридически факти.

          Към момента на издаване на заповед № I-А-899/20.10.1995 г., с която е одобрено изменението на ЗРП в кв. 157 по плана на гр. Ямбол, новосъздадените парцели ХI и ХII в кв. 157а /отредени за озеленяване/, и предвидените с изменението на регулационния план от 1995 г. улици,обслужващи  новообразуваните  парцели II, IV, V, XVIII, ХI и ХII в кв. 157а, попадащи в имоти № 7857 и  6933 по кадастралния план на града, част от парцел I в кв. 157, са включени в активите на търговско дружество с държавно имущество "Вакумна техника" ЕООД, а впоследствие и в активите на правоприемника му "Вакумна техника" ЕАД. Ето защо Общината не е могла да придобие собствеността върху тези имоти на посоченото от нея правно основание- § 7 ал.1 т.4 от ПЗР на ЗМСМА , поради изключението от правилото на ал.1 § 7 от ПЗР на ЗМСМА,създадено с ал.2 на § 7 ал.1 т.4 от ПЗР на ЗМСМА /Д.в. бр.49/1995 г./

Съгласно изричната разпоредба на чл. 34 от Закона за общинската собственост, общината придобива право на собственост и ограничени вещни права чрез правна сделка, по давност или по друг начин, определен в закон. Общините могат да придобиват право на собственост и по някои специфични само за тях способи: а) по силата на влязла в сила заповед за отчуждаване на имоти за задоволяване на общински нуждиобщината става собственик на тези имоти; б) при ликвидация на търговски дружества с общинско участие, останалите движими вещи и имоти на тези търговски дружества става общинска собственостчл. 2, ал. 1, т. 6 от ЗОбС; в) по реституция при условия и ред, определени със закончл. 2, ал. 1, т. 3 от ЗобС; г) по наследствопри откриване на наследство, за което няма наследници по закон или завещание или когато всички наследници са се отказали от наследството, или са загубили правото да го приемат, общината става собственик на оставените в това наследство движими вещи, жилища, ателиета, гаражи, парцели, и имоти, предназначени предимно за жилищно строителство (чл. 11 от Закона за наследството); д) по силата на закон, с който бивши държавни имоти се определят за общински или се предоставят в собственост на общинитечл. 2, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОбС.

Нито един от посочените способи в случая не е реализиран за да се приеме наличието на законово придобивно основание, легитимиращо Общината като собственик на процесните имоти.

          С новата редакция на чл. 6 от Закона за собствеността, която е приета с § 6 от ЗМСМА от 17.09.1991 г. се провежда разграничение между имотитедържавна собственост, и се определят  основанията, на които общината може да придобие правото на собственост. Според чл. 6, ал. 2 ЗС (в тази му редакция) общинска собственост са имуществата, предоставени със закон на общината, или включени в уставния фонд на общинските фирми, придобити със средствата на общините, изградени с доброволен труд и парични средства на населението, придобити със заеми, получени и изплащани от общината, подарено или завещано на общината, придобито при реституция, преотстъпено безвъзмездно от държавата, прехвърлено в собственост на общината, съобразно преходните разпоредби на ЗС. Със ЗОбС допълнително се определят и прецезират основанията за придобиване право на собственост от общината. Тези текстове определят правното основание, на което общината придобива правото на собственост. То следва да бъде посочено в акта за общинска собственост. Съдебната практика е последователна, че актът за общинска собственост се ползва с доказателствена сила, съгласно чл. 5, ал. 2 ЗОбС, но тя при оспорване може да бъде опровергана, защото самият акт не създава права за общината. Правото на общината възниква с реализиране на фактическото и правно основание за придобиване правото на собственост, което при оспорване, подлежи на доказване от общината. В този смисъл съдебната практика е последователна    

Изложеното, отнесено към настоящия случай, води до следните изводи:

Към 17.09.1991г., когато влиза в сила ЗМСМА, регламентиращ обособяването на общинската собственост от държавната, е действал КЗРП от 1990г., с който се  създава УПИ I в кв.157 по плана на гр. Ямбол, включващ имоти № 7857 и  6933 по кадастралния план на града,отреден        за производствена площадка на НПП "Вакумна техника" Ямбол. Такова е и действителното ползване на имота. Липсва отреждане и фактическо предназначение на процесния терен за зелени площи и улици за обществено ползване по смисъла на пар.7, ал.1, т.4 ЗМСМА. Достъпът до производствената площадка е бил ограничен посредством масивна бетонна ограда ограда само за работници и служители на държавната фирма. Съгласно плана, по своето естество и по функционалното си предназначение, теренът не е могъл да се ползва от жителите на Общината. От това следва извода, че процесният имот не е бил отреден за задоволяване на обществени потребности от местно значение и разпоредбата на пар.7, ал.1, т.4 ЗМСМА е неприложима.

          С изменението на ЗРП от 1995 г. кв.157 по плана на гр. Ямбол  е разделен на кв. 157 и кв. 157 а, като от парцел I кв.157, отреден за СМОА /НПП "Вакумна техника" Ямбол/, се обособяват II, IV, V, XVIII, в кв. 157а, попадащи в имот № 6933 по кадастралния план на града /за СМОА/НПП "Вакумна техника" Ямбол/, понастоящем съставляващи имот ПИ с идентификатор № 87374.517.11 по КК на гр.Ямбол  от 2005 г., включващ и обслужващите  парцелите улици, и парцели ХI и ХII в кв. 157а /за озеленяване/, попадащи в имот №7857 по кадастралния план на града, понастоящем съставляващи ПИ с индикатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол  от 2005 г., включващ и обслужващите тези парцели улици. В заповед № I-А-899/20.10.1995 г., с която е одобрено изменението на ЗРП в кв. 157 по плана на гр. Ямбол, не е изрично упоменато, че парцели ХI и ХII в кв. 157а /за озеленяване/ и обслужващите посочените парцели улици, се отреждат с предназначение за зелени площи и улици за обществено ползване по смисъла на § 7, ал.1, т.4 ЗМСМА. Както бе споменато по горе, съгласно плана, по своето естество и по функционалното си предназначение, теренът се ползва за производствена площадка /на  НПП "Вакумна техника" Ямбол/, поради което не е могъл да се ползва и от жителите на общината. От тук следва и извода, че процесните имоти ПИ с индикатор № 87374.517.10 и ПИ с идентификатор № 87374.517.11 по КК на гр.Ямбол  от 2005 г., включващи тези парцели, не са отредени за задоволяване на обществени потребности от местно значение и разпоредбата на пар.7, ал.1, т.4 ЗМСМА е неприложима.

От всичко казаното до тук съдът прави следните заключения:

В случая процесният терен се води в капитала,  в уставния фонд и по баланса на еднолично дружество с ограничена отговорност "Вакумна техника" ЕООД, а впоследствие и на правоприемника му "Вакумна техника" ЕАД. Според текста на § 7, ал.2 ЗМСМА, не преминава в собственост на общините имущество по ал.1, което е включено в капитала, в уставния фонд или се води по баланса на търговско дружество, фирма и предприятие с държавно имущество. Следвателно, и при хипотетично наличие на условията на § 7, ал.1 ЗМСМА, за процесния терен са изпълнени изискванията на ал.2 на § 7, което изключва преминаване на държавната собственост върху земята на процесния терен в собственост на общината.

Не е налице и хипотезата на пар.42 от ПЗР на ЗИД на ЗОбС /ДВ бр.96 от 05.11.1999г./, съгласно който застроените и незастроени парцели и имоти – частна държавна собственост, отредени за жилищно строителство и за обществени и благоустройствени мероприятия на общините, съгласно предвижданията на действащите към датата на влизане в сила на този закон подробни устройствени планове, преминават в собственост на общините. Действащото за процесния терен предвиждане по КЗРП от 1990 и изменението на ЗРП от 1995 г. , както бе спомената по горе, не съставлява отреждане за жилищно строителство, нито за обществени и благоустройствени мероприятия на съответната община по смисъла на пар.42 от ПЗР на ЗИД на СОС. След като липсва предвиденото от закона отреждане, не е налице настъпила трансформация на собствеността от държавна в общинска. Още повече, че към момента на влизане в сила на закона - 1996 г., държавната собственост върху терена не е била от вида на изискуемата „частна държавна собственост", а е съставлявал част от капитала на еднолично търговско дружество с държавно имущество "Вакумна техника" ЕАД.

Неоснователно, съобразно с изложеното, Община Ямбол е актувала имота ПИ с индикатор № 87374.517.10 по КК на гр.Ямбол, като публична общинска собственост с Акт за публична общинска собственост № 2029/31.08.2016 г., на осн. чл.2 ал. 1 т.7 и чл.3 ал.2 т.1 ЗОС, § 42 от ПЦР към ЗИД на ЗОбС. Посоченото правно основание за трансформацията на собствеността ex lege предполага държавна собственост върху имота до момента на влизане в сила на цитираните законови разпоредби , но и реално съществуващите правни хипотези за конкретния имот към момента на влизане в сила на тези законови разпоредби . За спорният имот не е налице никое от условията на тогава действащия текст на чл. 2 ал.1 т.7 ЗОС . Той не е бил предназначен за мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура, на транспортната, водоснабдителната, канализационната, съобщителната и инжинерно-защитните системи, обслужващи територията на Общината . В този смисъл цитираната като придобивно правно основание законова разпоредба на чл.2 ал.1 т.7 ЗОбС, отразена в Акта за общинска собственост не е налице . За пълнота следва да се отбележи, че за спорният имот не е налице и придобивното основание по чл.2 ал.1 т.5 ЗОбС. Имотът не представлява и  "зелени площи за обществено ползване" по смисъла на този текст.

          От казаното до тук съдът прави извода за липса на придобивно основание за Община Ямбол, което да я легитимира като собственик на процесните имоти. Предявеният отрицателен установителен иск по чл.124 ГПК за приемане за установено, че Община Ямбол не е собственик на процесните имоти, съдът счита за основателен, поради което го уважава изцяло с присъждане в полза на ищеца на направените по делото разноски

          Водим от горното съдът

 

                                       Р Е Ш И:

 

          Приема за установено по отношение на "Вакум ел систем" АД  гр. Ямбол, ЕИК  *********, че Община Ямбол не е собственик на поземлен имот с индикатор № 87374.517.10 и поземлен имот с идентификатор № 87374.517.11 по Кадастралната карта на на гр.Ямбол, одобрена със заповед №  I- А-899/20.10.2005 г. на Кмета на Община Ямбол

          Осъжда Община Ямбол да заплати на "Вакум ел систем" АД  гр. Ямбол, направените по делото разноски общо в размер на 3 028,36 лв..

Решението подлежи на обжалване пред Апелативен съд Бургас в                 в двуседмичен срок от връчването му на страните.

 

 

 

 

                                                 ОКРЪЖЕН СЪДИЯ: