Решение по дело №370/2017 на Административен съд - Сливен

Номер на акта: 172
Дата: 15 октомври 2018 г. (в сила от 8 октомври 2019 г.)
Съдия: Галя Петкова Иванова
Дело: 20177220700370
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 9 ноември 2017 г.

Съдържание на акта

Р   Е   Ш   Е   Н   И   Е

 

166

 

гр. Сливен, 15. 10. 2018 г.

 

В   ИМЕТО   НА   НАРОДА

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – СЛИВЕН, в публично заседание на двадесети септември,  две  хиляди  и  осемнадесета  година,  в  състав:

             

                                          АДМИНИСТРАТИВЕН  СЪДИЯ:  Галя  Иванова

 

При участието на секретаря Радостина Желева, като разгледа докладваното от административния съдия административно дело № 370 по описа на съда за 2017 година, за да се произнесе, съобрази следното:

 

Производството е по реда на чл. 213 и сл. от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ във връзка с чл. 145 и сл. от Административнопроцесуалния кодекс /АПК/.

            Образувано е по жалба от М.И.С. с ЕГН: **********, с адрес: ***, със съдебен адрес:*** – чрез адв. Г.Д. ***, подадена против Заповед № РД 15-2418 от 20.10.2017 г., издадена от Кмета на Община Сливен, с която на основание чл. 225а, ал. 1 от ЗУТ, е наредено да бъде премахнат незаконен строеж „Жилищна сграда“, разположен в ПИ № 001009 по плана за земеразделяне на с. Н., община С., находящ се в местността „К.“, с административен адрес: с. Н., община С., ул. ……….. № …, с. на И.М.И., ЕГН:**********.

В жалбата си оспорващият твърди, че оспорената заповед е материално и процесуално незаконосъобразна, немотивирана, издадена при неизяснена фактическа обстановка, в противоречие с целта на закона. Излага съображения, че: в заповедта не е посочено изследвана ли е допустимостта на строежа, съгласно § 16 от ПР на ЗУТ и § 127 от ПЗР на ЗИД на ЗУТ; строежът не представлява незаконен строеж по смисъла на чл. 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ; при заснемането на имота през 1959 г. е налична жилищна сграда; ПИ № 001009 по плана за земеразделяне на с. Н. е идентичен с имот 0268 от кадастралния и регулационния план на селото, одобрен със Заповед № РД-15-723 от 09.08.1994 г. на Кмета на Община Сливен, в който е отразена процесната сграда. Моли оспорената заповед да бъде отменена. Претендира присъждане на направените по делото разноски.

В съдебно заседание оспорващият, редовно призован, се представлява от упълномощен процесуален представил, който поддържа жалбата и моли да бъде уважена. В представени писмени бележки излага съображения в подкрепа на твърденията си за незаконосъобразност на оспорената заповед. Счита, че извършените строителни дейности представляват текущ ремонт по смисъла на § 5, т. 43 от ДР на ЗУТ.

Административният орган – Кмета на Община Сливен, редовно призован,   се представлява в съдебно заседание от упълномощен процесуален представител, който оспорва жалбата като неоснователна, моли да бъде отхвърлена и претендира присъждане на направените по делото разноски, включително юрисконсултско възнаграждение. Прави възражение за недължимост, евентуално – за прекомерност на адвокатския хонорар. В представени писмени бележки излага съображения в подкрепа на твърденията си за законосъобразност на оспорената заповед.

Заинтересованото лице И.М.И., редовно призован, се представлява в съдебно заседание от упълномощен процесуален представител, който оспорва жалбата и моли да бъде отхвърлена като неоснователна. Претендира присъждане на направените по делото разноски. В писмена защита излага съображения в подкрепа на твърденията си за законосъобразност на оспорената заповед.

Административният съд, след като обсъди и прецени наведените в жалбата доводи, становищата на страните, събраните по делото относими към спора доказателства и извърши проверка за законосъобразност на оспорения административен акт, приема за установено от фактическа страна следното:

Оспорващият М.И.С. е носител на ограничено вещно право – право на ползване, върху поземлен имот № 001009 по плана за земеразделяне на с. Н., община С., находящ се в местността „К.“, с административен адрес: с. Н., община С., ул. ……….. № …, а з. л. И.М.И. е с. на горепосочения имот и на сградите в него – видно от Нотариален акт № 110 том ХIV дело № 3378 / 2008 г. по описа на Служба по вписванията – Сливен. Сградите, предмет на договора, оформен с горепосочения нотариален акт, са описани в акта по следния начин: масивна жилищна сграда на два етажа, построена през 1940 г., със застроена площ 67 кв.м. и разгъната застроена площ 150 кв.м.; паянтова стопанска сграда, построена през 1979 г., със застроена площ 40 кв.м.; навес със застроена площ 96 кв.м., навес със застроена площ 96 кв.м.; навес със застроена площ 52 кв.м.

На 26.09.2017 г. е извършена проверка от служители на Община Сливен на строеж „Жилищна сграда“, разположен в ПИ № 001009 по плана за земеразделяне на с. Н., община С., находящ се в местността „К.“, с административен адрес: с. Н., община С., ул. ……… № …. За извършената проверка е съставен Констативен акт № 26 от 26.09.2017 г. В акта са направени следните констатации: строежът представлява жилищна сграда на два етажа с размери в план 9,90м/11,00м и височина 6,20м; изпълнен е върху съществуваща жилищна сграда размери в план 5,90м/11,00м, от която са запазени външните зидове от камък и единични тухли до първи етаж, и върху паянтова постройка с размери в план 4,00м/10,00м, която е премахната цялата; сградата е изградена с ивични основи и стоманобетонна конструкция, зидовете са от тухлена зидария 25 см; изпълнени са две междуетажни стоманобетонови плочи; направена е нова дървена покривна конструкция с размери в план 9,90м/11,00м с дървена обшивка и покрита с керемиди тип „Марсилски”; строежът е изпълнен през 2012г. – 2013г., по информация от М.И.С. – ползвател на имота. В акта е прието, че строежът е пета категория и че е извършен без одобрен инвестиционен проект и без издадено разрешение за строеж, и представлява незаконен строеж по смисъла на чл. 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ. Посочено е, че са нарушени чл. 137, ал. 3 и чл. 148, ал. 1 от ЗУТ. Въз основа на съставения акт, е образувано административно производство по реда на чл. 225а, ал. 1 във връзка с 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ за издаване на заповед за премахване на строежа. Екземпляр от акта е връчен на оспорващия М.И.С. на 05.10.2017 г., а на заинтересованото лице И.М.И. – на 04.10.2017 г.

В срока по чл. 225а, ал. 2 от ЗУТ от оспорващия С. е подадено възражение против констативния акт.

Въз основа на горепосочения констативен акт, на 20.10.2017 г. от Кмета на Община Сливен е издадена процесната Заповед № РД 15-2418 от 20.10.2017 г., с която на основание чл. 225а, ал. 1 от ЗУТ, е наредено да бъде премахнат незаконен строеж „Жилищна сграда“, разположен в ПИ № 001009 по плана за земеразделяне на с. Н., община Сливен, находящ се в местността „К.“, с административен адрес: с. Н., община С., ул. …….. № …, собственост на И.М.И., ЕГН:**********. В мотивите на заповедта са възпроизведени констатациите от акта; посочено е, че строителните и монтажни работи са извършени от И.М.И. и М.И.С. без одобрен инвестиционен проект и без издадено разрешение за строеж в нарушение на разпоредбите на чл. 137, ал. 3 и чл. 148, ал. 1 от ЗУТ; счетено е за неоснователно подаденото от М.И.С. възражение и е прието, че строежът е незаконен по смисъла на чл. 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ.

Оспорената заповед е съобщена на оспорващия С. на 27.10.2017 г. Жалбата срещу заповедта е входирана в деловодството на съда на 09.11.2017 г.

С жалбата е представено Удостоверение Изх. № 2400-23828 от 19.10.2017 г., издадено от Главния архитект на Община Сливен, че на основание § 16, ал. 1 от ПР на ЗУТ, двуетажна жилищна сграда, построена в поземлен имот № 001009 в землището на с. Н., собственост на И.М.И., съгласно акт № 110 т. ХIV дело № 3378 / 2008 г., представлява търпим строеж по смисъла на ЗУТ. Представени са и два броя скици: Скица № К00288 от 10.10.2017 г., издадена от Общинска служба по земеделие – Сливен, представляваща извадка от Картата на възстановената собственост /КВС/ на с. Н. за поземлен имот № 001009 с начин на трайно ползване – използваема ливада, в която са отразени следните сгради: ПМЖ – Друга жилищна сграда /барака, лятна кухня/ с площ 40 кв.м.; и МЖ – Къща с площ 67 кв.м.; и Скица– извадка от действащия кадастрален и регулационен план на с. Н. за имот № 268, в която са отразени следните сгради: 2ПЖ - Двуетажна паянтова жилищна сграда, ПС - Паянтова стопанска сграда, пристроена към жилищната сграда, ПС– Паянтова стопанска сграда, и ПС – Паянтова стопанска сграда.

В хода на съдебното дирене са събрани и гласни доказателства– показанията на свидетелите: Х. В. Ч. – живеещ в близост до процесния имот, и З. Е. Ф. – с. на процесния имот.

Свидетелят Ч. дава показания, че: през 2006 г. М. и с. му И. са съборили старата къща, като са запазили страните - тухлите от двете стени, темелите и камъните; заляли са нова плоча и са направили нов покрив; махнали са старата лятна кухня, на нейно място са построили две стаи и са заляли обща плоча заедно с къщата; новата къща е висока, колкото е била висока старата къща; новата къща е била направена върху основите на старата къща; плочите на старата къща са били съборени и са заляли нови плочи, има и нови колони.

Свидетелят Ф. дава показания, че: къщата е била строена след 1940 г. – основата от камъни, а вътрешните стени от кирпич; през 1962 г. е бил направен основен ремонт - вътрешните стени са останали кирпичени, а външните са ги премахнали, направили са дълга тераса и на горния етаж покрив с керемиди; през 2012 г. са я построили на ново; съборили са лятната кухня, сложили са бетон, нови големи тухли, нови керемиди, всичко ново, нищо старо не останало, но са запазили височината и върху същите основи са строили.

По делото са изслушани и приети първоначална и допълнителна съдебно-технически експертизи, изготвени от вещото лице И.Х.И. със специалност – строителство и архитектура, както и комплексна съдебно-техническа експертиза, изготвена от вещото лице арх. К.М.Я. и вещото лице инж. К.Н.К. със специалност– промишлено и гражданско строителство.

В първоначалната си съдебно-техническа експертиза, неоспорена от страните, вещото лице И. дава заключение, че: процесният обект представлява жилищна сграда на два етажа, свободно ситуирана в ПИ № 001009 по КВС на с. Н., с размери в план 10,00м/11,00м, застроена площ 110 м.2, разгъната застроена площ 220 кв.м., строителна конструкция: ивични основи от каменна зидария и бетон, стоманобетонова конструкция – колони, греди /пояси/, междуетажна и таванска стоманобетонови плочи, оградни и преградни стени от каменна зидария и тухлена зидария, и дървена двускатна покривна конструкция с покривно покритие керемиди тип „марсилски“; степен на завършеност на сградата: фасади без външна мазилка, монтирана дограма, изпълнени В и К инсталации и Електроинсталация; строежът е в ПИ № 001009 по КВС на землището на с. Н., която е действаща за имота и по която е отразено съществувалото в имота преди строежа застрояване: друга жилищна сграда /барака, лятна кухня/ с площ 40 кв.м. и къща с площ 67 кв.м.; действащият кадастрално регулационен план /КРП/ на с. Н. е одобрен със заповед № РД-15-723 от 09.08.1994 г. и по този план процесният имот е кадастрално заснет с пл. № 268, но е извън регулационните граници на населеното място; по този план са отразени двуетажна паянтова жилищна сграда и зад нея е означена паянтова стопанска сграда, като двете сгради са означени с отделен пл. № 269; като площ на застроителното петно, новата жилищна сграда съответства на двете сгради, отразени по КРП от 1994 г. и по КВС; процесната жилищна сграда е изградена върху стара жилищна сграда и стара паянтова постройка, които в Нотариален акт № 110 том ХIV дело № 3378 / 2008 г. на СВ са индивидуализирани като масивна жилищна сграда на два етажа, построена през 1940 г., със застроена площ 67 кв.м. и разгъната застроена площ 150 кв.м., и паянтова стопанска сграда, построена през 1979 г., със застроена площ 40 кв.м.; от масивната жилищна сграда на два етажа са запазени външните оградни стени от каменна зидария от изток, запад и север на първи етаж и оградни стени от тухлена зидария от изток и запад на втори етаж; от паянтовата стопанска пристройка няма запазена част; новоизградената част от сградата е стоманобетонова конструкция – колони, греди /пояси/, междуетажна и таванска стоманобетонови плочи, включително вътрешно и външно стоманобетонови стълбища, оградни и преградни стени от тухлена зидария, и дървена двускатна покривна конструкция с покривно покритие керемиди тип „марсилски“; процесният строеж е пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „г” от ЗУТ; за процесния строеж в Община Сливен не е одобряван инвестиционен проект и не е издавано разрешение за строеж; Удостоверение Изх. № 2400-23828 от 19.10.2017 г., издадено от Главния архитект на Община Сливен, се отнася за старата жилищна сграда, а не за новата масивна двуетажна жилищна сграда, която е предмет на настоящото дело; извършените строителни дейности представляват реконструкция и преустройство, което е строеж по смисъла на § 5, т. 38 от ДР на ЗУТ; за извършените строителни дейности е необходимо изготвяне и одобряване на инвестиционен проект и издаване на разрешение на строеж. Съдът възприема първоначалното заключение на вещото лице И. като компетентно и кореспондиращо с останалия доказателствен материал по делото.

В част от допълнителната си съдебно-техническа експертиза вещото лице И. дава заключение, че подмяната на стени от сградата, изпълнени от кирпич, с тухли попада в обхвата на определението за „основен ремонт“, който представлява строеж по смисъла на ЗУТ. В останалите части на допълнителната експертиза се съдържат констатации, направени в първоначалната експертиза на вещото И.. Допълнителното заключение е оспорено от оспорващия чрез процесуалния му представител. Съдът възприема изцяло допълнителното заключение на вещото лице, тъй като намира същото за обосновано, изготвено компетентно и кореспондиращо със събраните по делото доказателства.

В комплексната съдебно-техническа експертиза, неоспорена от страните, вещите лица арх. Я. и инж. К. дават заключение, че: през годините сградата се е променяла, както следва: след градежа през 1940 г.– двуетажна, основите – ивични от камък, носещи стени – от кирпич и камък, два гредореда и покрив – дървена конструкция с покритие от керемиди; след ремонта през 1962 г. – двуетажна, основите – ивични от камък, носещи стени– от кирпич и камък, два гредореда /частично запазени/, стоманобетонови плочи /частично/ и покрив – дървена конструкция с покритие от керемиди; след ремонта през 2012 г. – двуетажна, с пристройка, основите – ивични от камък, носещи стени – от тухла и камък, нови стоманобетонови плочи, колони, стоманобетонови пояси и покрив – дървена конструкция с покритие от керемиди /двускатна със стрехи/; сградата е имала конзолна част още през 1940 г.; има промяна на конструкцията на сградата; има промяна в обема – има пристроен двуетажен обем;  процесната сграда не е осигурена на земетръс; в сегашния си вид сградата е неосигурена – необходимо е укрепване с одобрен проект и технически контрол; при ремонта през 1962 г. и през 2012 г. сградата се променя като конструкция. Изслушани в съдебно заседание, вещите лица уточняват, че не е увеличена застроената площ на новоизградената сграда спрямо общата застроена площ на предходно съществувалите две сгради, а е увеличена само разгънатата застроена площ – обема на сградата. Съдът възприема заключението на вещите лица арх. Я. и инж. К. като изготвено компетентно и кореспондиращо с останалия доказателствен материал по делото.                                                                                                                              

Въз основа на установената по делото фактическа обстановка, съдът прави следните правни изводи:

Жалбата е допустима. Подадена е в предвидения в разпоредбата на чл. 215, ал. 4 от ЗУТ 14-дневен преклузивен срок, от надлежна страна, при наличие на правен интерес и срещу индивидуален административен акт, който подлежи на съдебен контрол.

Разгледана по същество, жалбата е неоснователна по следните съображения:

Предмет на оспорване в настоящото производство е заповед на Кмета на Община Сливен за премахване на строеж, квалифициран като незаконен строеж по смисъла на чл. 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ. Съобразно характеристиките на строежа, от административния орган правилно е прието, че строежът е пета категория, предвид разпоредбата на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а” и б. „г” от ЗУТ. В същия смисъл е и заключението на вещото лице И.. От изложеното следва извод, че оспорената заповед е издадена от компетентен административен орган по смисъла на чл. 223, ал. 1, т. 8 и чл. 225а, ал. 1 от ЗУТ.

Оспореният административен акт е издаден в установената от закона писмена форма, с посочване на фактическите и правни основания за издаването му, поради което е мотивиран. Административният акт съдържа изискуемите от нормата на чл. 59, ал. 2 от АПК реквизити.

При издаването на оспорената заповед не са допуснати съществени нарушения на административнопроизводствените правила. С разпоредбата на чл. 225а, ал. 1 от ЗУТ Кметът на Общината е овластен да издава заповеди за премахване на незаконни строежи от четвърта до шеста категория. Съгласно чл. 225а, ал. 2 от ЗУТ, заповедта по ал. 1 се издава въз основа на констативен акт, съставен от служители за контрол по строителството в общинската администрация. В разглеждания случай по делото е установено, че заповедта на Кмета на Община Сливен е издадена след изпълнение на процедурата по чл. 225а, ал. 2 от ЗУТ. Съставен е констативен акт от служители на общинската администрация, с който е установено извършване на незаконно строителство в поземления имот. Екземпляр от констативния акт е връчен на оспорващия с указание за възможността да подаде възражения по акта в 7-дневен срок от получаването му. Оспорващият е упражнил правото си на възражение против констативния акт. Възражението му е прието за неоснователно от административния орган и е издадена процесната заповед за премахване на незаконен строеж.

Оспореният административен акт е издаден и в съответствие с материалния закон. С оспорената заповед административният орган е приложил правилно относимите материалноправни разпоредби и е действал в съответствие с целта на закона, издавайки законосъобразен административен акт. Оспорената заповед е основана на анализ на доказателствата, съдържащи се в административната преписка. Изводът на административния орган, че процесният строеж представлява незаконен строеж, е правилен и съобразен с разпоредбата на чл. 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ, съгласно която строежът е незаконен, когато се извършва без одобрен инвестиционен проект и/или без разрешение за строеж. Оспорващият, въпреки дадените от съда указания с Разпореждането за насрочване на делото – за необходимостта от ангажиране на доказателства относно законността на строежа, предмет на оспорената заповед, и относно твърденията си, че строежът е търпим строеж, не представи такива доказателства. От доказателствата по делото е установено, че процесната жилищна сграда е била изградена през 2012 г. върху стара жилищна сграда и стара паянтова постройка, като старата паянтова постройка е била изцяло разрушена, а от старата жилищна сграда са били запазени основите, външните оградни стени от каменна зидария от изток, запад и север на първи етаж и оградните стени от тухлена зидария от изток и запад на втори етаж; изградени са били нови колони, греди /пояси/, междуетажна и таванска стоманобетонови плочи, включително вътрешно и външно стоманобетонови стълбища, оградни и преградни стени от тухлена зидария, и дървена двускатна покривна конструкция с покривно покритие керемиди. В процеса на съдебното дирене е установено, че процесният строеж е изграден без необходимите строителни книжа – без изготвен и одобрен инвестиционен проект и без издадено разрешение за строеж. Този извод на съда е основан и на заключенията на съдебно-техническите експертизи, според които за процесния строеж няма издадени необходимите строителни книжа и документи. От изложеното следва, че строежът е изпълнен в нарушение на разпоредбите на чл. 137, ал. 3 и чл. 148, ал. 1 от ЗУТ, поради което изводът на административния орган, че строежът е незаконен по смисъла на чл. 225, ал. 2, т. 2 от ЗУТ, е правилен и съобразен с материалния закон.

Обстоятелството, че строежът е изпълнен в поземлен имот с начин на трайно ползване – използваема ливада, не променя извода, че същият представлява незаконен строеж.

Твърдението на оспорващия, че процесният строеж представлява търпим строеж, не може да бъде споделено. От доказателствата по делото е установено, че процесната жилищна сграда е била изградена през 2012 г. върху стара жилищна сграда и стара паянтова постройка, като са били запазени само основите и част от външните оградни стени на старата жилищна сграда. Показателни са възприятията на св. Ф., че „През 2012 г. на ново я построиха … всичко ново сложиха, нищо старо не остана“. За извършения строеж свидетелства, макар и с известна разлика в годините /2006 г./, и свидетелят Ч.. Категорични в заключенията си са и вещите лица. Вещото лице И. определя изграденото като реконструкция и преустройство по смисъла на § 5, т. 44 от ДР на ЗУТ, а вещите лица арх. Я. и инж. К. считат, че част от извършените строителни дейности са основен ремонт, а друга част – ново строителство. Предвид установения по делото период на изграждане на строежа, за строежа са неприложими разпоредбите за търпимост по § 16 от ПР на ЗУТ и § 127 от ПЗР на ЗИДЗУТ /ДВ, бр. 82 от 2012 г./. Представеното по делото Удостоверение Изх. № 2400-23828 от 19.10.2017 г., издадено от Главния архитект на Община Сливен, препраща изрично към жилищната сграда, описана в Нотариален акт № 110 том ХIV дело № 3378/ 2008г. по описа на Служба по вписванията – Сливен, поради което удостоверява търпимост на жилищната сграда, съществувала преди строежа, извършен през 2012 г.

Неоснователно е и твърдението на оспорващия, че извършените строителни дейности представляват текущ ремонт по смисъла на § 5, т. 43 от ДР на ЗУТ. Съгласно посочената разпоредба, "Текущ ремонт" на строеж е подобряването и поддържането в изправност на сградите, постройките, съоръженията и инсталациите, както и вътрешни преустройства, при които не се: а) засяга конструкцията на сградата; б) извършват дейности като премахване, преместване на съществуващи зидове и направа на отвори в тях, когато засягат конструкцията на сградата; в) променя предназначението на помещенията и натоварванията в тях. В разглеждания случай е установено по несъмнен начин, че сградата е променена като конструкция, извършени са дейности по премахване на съществуващи зидове, направа на нови такива, на стоманобетонови плочи, колони и пояси, както и на нова покривна конструкция, които дейности засягат конструкцията на сградата.

По изложените съображения, оспорената заповед е законосъобразна, а подадената срещу нея жалба е неоснователна и като такава следва да бъде отхвърлена.

С оглед изхода на спора, претенцията на оспорващия за присъждане на направените по делото разноски, е неоснователна.

С оглед изхода на спора и на основание чл. 143, ал. 4 от АПК и чл. 144 от АПК във връзка с чл. 78, ал. 8 от ГПК, претенцията на административния орган за присъждане на направените по делото разноски е основателна, поради което оспорващият следва да бъде осъден да заплати на административния орган, защитаван в процеса от юрисконсулт, разноски по делото в размер на 300 лева, от които: 150 лева - внесен депозит за вещо лице и 150 лева - юрисконсултско възнаграждение, определено по реда на чл. 37 от Закона за правната помощ.

С оглед изхода на спора и на основание чл. 143, ал. 3 от АПК, претенцията на заинтересованото лице И.М.И. за присъждане на направените по делото разноски е основателна, поради което оспорващият следва да бъде осъден да заплати на заинтересованото лице направените от него по делото разноски в размер на 600 лева – договорено и платено адвокатско възнаграждение.

Воден от гореизложеното и на основание чл. 172, ал. 2, предл. последно от АПК, Административен съд - Сливен

 

Р          Е          Ш          И:

 

ОТХВЪРЛЯ жалбата на М.И.С. с ЕГН: **********, с адрес: ***, подадена против Заповед № РД 15-2418 от 20.10.2017 г., издадена от Кмета на Община Сливен, с която е наредено да бъде премахнат незаконен строеж „Жилищна сграда“, разположен в ПИ № 001009 по плана за земеразделяне на с. Н., община С., находящ се в местността „К.“, с административен адрес: с. Н., община С., ул. …… № …..

ОСЪЖДА М.И.С. с ЕГН: **********, с адрес: ***, да заплати на Община Сливен сумата 300 /триста/ лева, представляваща разноски по делото.

ОСЪЖДА М.И.С. с ЕГН: **********, с адрес: ***, да заплати на И.М.И. с ЕГН: **********, с адрес: ***, сумата 600 /шестстотин/ лева, представляваща разноски по делото.

Решението е постановено при участието на заинтересованото лице И.М.И. с ЕГН: **********, с адрес: ***.

Решението може да се обжалва с касационна жалба пред Върховен административен съд на Република България в 14-дневен срок от съобщаването му на страните.

 

                                                

                                               АДМИНИСТРАТИВЕН  СЪДИЯ: