П Р О Т О К
О Л
гр. Севлиево, 20.05.2019 година
Севлиевският
районен съд в открито съдебно заседание
на двадесети
май през две хиляди и деветнадесета година в състав:
Председател: ГЕРГАНА БОЖИЛОВА
При
участието на секретар РЕФУЗЕ ОСМАНОВА
сложи за
разглеждане Гр. д. № 363 по описа за
2019 година,
докладвано
от районен съдия БОЖИЛОВА
На именното повикване в 14,50 часа се явиха:
Ищецът К.Г.Д., действащ със съгласието на законния си представител своята
майка М.Л.Л., не се явява. Представлява се от адв. П. Ц. с пълномощно от днес,
преупълномощена от адв. Н.Г., с
пълномощно, приложено към жалбата.
Ответникът Г.К.Д., редовно призован, не се явява. Представлява се от адв. Д.С.С.от БАК, с пълномощно от
днес.
Съдът изслушва становището на страните по даване ход на делото в днешното съдебно
заседание.
Адв. Ц.: Да се даде ход на делото.
Адв. Скулиев: Да се даде ход на делото.
Съдът намира, че не са налице процесуални пречки за даване ход на делото, поради което
О П Р Е Д Е Л И:
ДАВА ХОД на делото.
Съдът счита, че постигнатата между
страните спогодба не противоречи на закона и на добрите нрави, поради което и
на осн. чл. 234, ал. 1 ГПК следва да бъде одобрена от съда и
О П Р Е Д Е Л И: № 441
ОДОБРЯВА постигнатата в настоящия протокол спогодба.
ОСЪЖДА Г.К.Д., ЕГН **********,*** да
заплати по сметка на бюджета на съдебната власт в полза на Районен съд -
Севлиево държавна такса върху размера на определената издръжка за бъдещо време
в размер на 158,40 лв. (Сто петдесет и
осем лв. и 40 ст.)лв.
ОСЪЖДА Г.К.Д., ЕГН **********,*** да
заплати по сметка на бюджета на съдебната власт в полза на Районен съд -
Севлиево държавна такса върху издръжката за минало време в размер на 28,80 лв. (Двадесет и осем лева и 80 ст.).
ПРЕКРАТЯВА производството по Гр. д. № 363/2019
г. по описа на Районен съд гр. Севлиево.
Делото да се внесе в архива като свършено.
Определението за прекратяване подлежи на
обжалване пред Окръжен съд - Габрово в едноседмичен срок от днес с частна
жалба.
Протоколът се изготви в с.з., което завърши
в 15,20 часа.
РАЙОНЕН СЪДИЯ:
СЕКРЕТАР: