Решение по дело №114/2023 на Административен съд - Търговище

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 2 ноември 2023 г.
Съдия: Красимира Тодорова Тодорова
Дело: 20237250700114
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 16 юни 2023 г.

Съдържание на акта Свали акта

  Р Е Ш Е Н И Е

 

Номер 153                         02.11.2023 година                                           град Търговище

 

В   И М Е Т О  НА   Н А Р О Д А

Административен съд                                                                                     първи състав

На трети октомври                                                                                            2023 година

В публично заседание в следния състав:   

                                                            ПРЕДСЕДАТЕЛ:  КРАСИМИРА ТОДОРОВА

                                                                               

Секретар: СТОЯНКА ИВАНОВА

Като разгледа докладваното от ПРЕДСЕДАТЕЛЯ

АД № 114 по описа за 2023 година, за да се произнесе, взе предвид следното:

 

Производството е по реда на чл. 145 и сл. от Административнопроцесуалния кодекс (АПК), във връзка с чл.53б, ал.7   и чл. 53, ал. 1, т. 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР).

Образувано е въз основа на депозирана жалба от  „АГРОКОМ КОНСУЛТ” ЕООД със седалище и адрес на управление гр. Плевен, ул. „Васил Левски” №174, етаж 5, офис 7, представлявано от Т.С.К., против Заповед № 18-6202/01.06.2023 г. на Началника на СГКК – гр.Търговище. Счита, че с атакуваният акт съществено са нарушени административнопроизводствените правила, както и че същият е постановен в разрез с материалноправните и процесуалноправните разпоредби. С атакуваната заповед е одобрено изменение в кадастралната карта и кадастралните регистри на с. Светлен, ЕКАТТЕ 65557, общ. Попово, одобрена със заповеди № РД-18-877 / 08.12.2017 г. на ИД на АГКК, Няма основна заповед / 01.01.1900 г. на ИД на  АГКК, последно изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри, засягащо поземления имот е от 30.06.2022 г., съгласно скица проект № 15-477375-04.05.2023 г., състоящо се в: отстраняване на явна фактическа грешка в КККР като се променят границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 и се нанасят поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513, въз основа на приложените документи към преписката и проект за изменение на КККР съгласно чл. 75 от Наредба № РД-02-20-5/15.12.2016 г. за съдържанието, създаването и поддържането на КККР.

По отношение на нанасяне на нови обекти в КККР в атакуваната заповед е изложено, че се създава Поземлен имот с идентификатор 65557.77.512 с площ от 770 кв. м, с начин на трайно ползване: Друг вид трайно насаждение без данни за собственост и поземлен имот с идентификатор 65557.77.513 с площ от 1063 кв. м, начин на трайно ползване: За селскостопански, горски, ведомствен път, без данни за собственост.

По отношение на промяна в границите на съществуващи обекти в КККР:

Поземлен имот с идентификатор 65557.77.63: данни преди промяната: площ: 175225 кв. м, начин на трайно ползване: Друг вид трайно насаждение, собственост на АГРОКОМ КОНСУЛТ ЕООД въз основа на документ: Писмен договор № 155 том 5 рег. 1787 дело 991 от 01.06.2022 г., издаден от Служба по вписванията гр. Попово с данни след промяната: площ: 170668 кв. м, начин  на трайно ползване: Друг вид трайно насаждение, собственост на АГРОКОМ КОНСУЛТ ЕООД, въз основа на документ: Писмен договор № 155 том 5 рег. 1787 дело 991 от 01.06.2022 г., издаден вписванията гр. Попово.

Поземлен имот с идентификатор 65557.888.9901: данни преди промяната: площ: 1421785 кв. м, начин на трайно ползване: За друг вид застрояване, собственост на общ.Попово въз основа на документ: Няма документ за собственост, издаден от ПК-гр.Попово данни след промяната: площ: 1435395 кв. м, начин на трайно ползване: За друг вид застрояване, собственост на общ.Попово въз основа на документ: Няма документ за собственост, издаден от ПК-гр.Попово.

Счита, че в разрез с разпоредбите на ЗКИР в настоящия случай не е налице явна фактическа грешка в КККР, която да налага промяна на границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 и възникването на нови поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513.  Регулационния план касае имотите в регулация, а заповедта касае имоти извън регулация. На практика с това изменение от земеделската земя, собственост на „Агроком Консулт“ ЕООД се изземват 4557 кв. м. земеделска земя. Образуват се имоти, които не са били съществуващи, /за да е налице явна фактическа грешка/, които са с неизвестен собственик и които разделят площта на имота на дружеството като по този начин не само се променя начина на трайно ползване на земеделската земя, но и се затруднява нейното обработване. След създаването на нови поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77512 и 65557.77.513 се нарушава правото на собственост, земеделската земя се обезценява по причина, че е налице не само промяна на предназначението й, но и разделяне на площта й. От друга страна имот с идентификатор 65557.888.9901, собственост на Община Попово се  уголемява за сметка на имот с идентификатори 65557.77.63, собственост на „Агроком консулт“ ЕООД, който имот е закупен именно от Община Попово с договор № 155 том 5 рег. 1787 дело 991 от 01.06.2022 г. По силата именно на този договор  дружеството е закупило три имота, между които и процесния, за сумата в размер на 569 377 лева. Покупката е извършена на база предоставени именно от Община Попово документи в т.ч. и кадастрални карти, в които не е отразено съществуването на други имоти, такова отразяване не съществува и в картата на имотите в ОСЗ Попово. Предвид гореизложеното счита, че  атакуваната заповед е незаконосъобразна и издадена при липса на основание и мотиви. Претендира разноски

Ответникът–Началник на СГКК-Търговище, представя административната преписка по оспорването. В съдебно заседание, редовно призован, не се явява и не се представлява. Прилага писмен отговор, с който оспорва жалбата на всички изложени в нея основания и счита същата за неоснователна. Излага съображения, че обжалваната заповед е правилна и законосъобразна, издадена от компетентен административен орган, при спазване на законоустановената процедура, в съответствие с материалния закон, при наличие на сочените в нея материалноправни предпоставки за постановяването й, а именно -наличие на явна фактическа грешка в действащата КК.

Заинтересованата страна - Община Попово оспорва жалбата като неоснователна и отправя искане обжалваната заповед на Началника на СГКК-гр. Търговище да бъде оставена в сила като законосъобразна, съответстваща на фактическата и правна обстановка. В с.з. се представлява от юрк. Р. и Г., които оспорват жалбата. Претендират  юрк.възнаграждение.

           Съдът, след преценка на събраните по делото доказателства и като взе предвид становищата на страните, намира за установено следното от фактическа страна:

Съгласно разпоредбата на чл.51, ал.1 от ЗКИР, КККР следва да се поддържат в актуално състояние, като се изменят при установяване на изменения в данните за обектите на кадастъра, настъпили след влизането в сила на КККР, непълноти или грешки, както и в случаите на ЯФГ.

СГКК-Търговище е била сезирана да упражни това свое правомощие по молба за отстраняване на ЯФГ в КККР. Административната процедура е започната въз основа на депозирано в СГКК-Търговище заявление от заинтересовано лице, както изисква разпоредбата на чл.53б, ал. от ЗКИР с рег.№ 01-242618-28.04.2023 година.

Видно от писмените доказателства по преписката, ЯФГ е отстранена въз основа на проект  приобщен към доказателствата по делото за изменение на КККР, който е изработен от правоспособно лице, по възлагане на заинтересованото лице подало и самото заявление за отстраняване на ЯФГ, като проектът е обхванал всички поземлени имоти, засегнати от установената ЯФГ, каквито са изискванията на чл.53б, ал.2 и ал.3 от ЗКИР. ЯФГ е констатирана и по предвидения ред за това в чл.81а от Наредба № РД-02-20-5 от 15.12.2016 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри. Видно от приложената по административната преписка обяснителна записка към проекта за изменение на КККРНИ, е налице грешно оцифряване в КК, като цел на проекта е да бъдат образувани и отразени в КК два нови поземлени имоти ПИ, представляващи път и воден обект - чешма, които реално съществуват на място, но не са отразени, което обстоятелство се явява ЯФГ в КККР, тъй като несъвпаденията в линейно отношение между данните от измерванията и цифровия модел са значителни не са в допустимите норми.

Спазени са изискванията на чл.81б от Наредбата, видно от  изготвени решения на комисията по чл.47, ал. от ЗКИР, обективирани в съответните протоколи, като комисията е съставила по реда на чл.42, ал.13 и отделен протокол с приложен списък на имоти с ЯФГ, за които е наличие или липса на основание за обезщетение. Констатирано е, че имот с идентификатор 65557.77.63, собственост на жалбоподателя „АГРОКОМ КОНСУЛТ“ ЕООД, с обща площ за обезщетяване 4557 кв.м.

След установено наличие на основание за обезщетяване, СГКК-Търговище е спазила изискването на чл.81б, ал.6 от Наредбата и е изпратила приетия проект за изменени за съгласуване от директора на областна дирекция „Земеделие“ Търговище, изменението засяга по-малко от 50 имота, при спазване на материалния закон и на процесуалните правила, е издал атакуваната заповед, която е съобщена на заинтересованите лица по реда на АПК, съгласно изискването на чл.53б, ал.7 от ЗКИР.

Административното производство приключило с издаването на Заповед  № 18-6202/01.06.2023г. на Началника на СГКК – гр.Търговище. С атакуваната заповед е одобрено изменение в кадастралната карта и кадастралните регистри на с. Светлен, ЕКАТТЕ 65557, общ. Попово, одобрена със заповеди № РД-18-877 / 08.12.2017 г. на ИД на АГКК, Няма основна заповед / 01.01.1900 г. на ИД на  АКК, последно изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри, засягащо поземления имот е от 30.06.2022 г., съгласно скица проект № 15-477375-04.05.2023 г., състоящо се в: отстраняване на явна фактическа грешка в КККР като се променят границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 и се нанасят поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 605557.77.513 въз основа на приложените документи към преписката и проект за изменение на КККР съгласно чл. 75 от Наредба № РД-02-20-5/15.12.2016г. за съдържанието, създаването и поддържането на КККР. По отношение на нанасяне на нови обекти в КККР в атакуваната заповед е изложено, че се създава Поземлен имот с идентификатор 65557.77.512 с площ от 770 кв. м, с начин на трайно ползване: Друг вид трайно насаждение без данни за собственост и поземлен имот с идентификатор 65557.77.513 с площ от 1063 кв. м, начин на трайно ползване: За селскостопански, горски, ведомствен път, без данни за собственост. По отношение на промяна в границите на съществуващи обекти в КККР: Поземлен имот с идентификатор 65557.77.63: данни преди промяната: площ: 175225 кв. м, начин на трайно ползване: Друг вид трайно насаждение, собственост на АГРОКОМ КОНСУЛТ ЕООД въз основа на документ: Писмен договор № 155 том 5 рег. 1787 дело 991 от 01.06.2022г., издаден от Служба по вписванията гр. Попово с данни след промяната: площ: 170668 кв. м, начин  на трайно ползване: Друг вид трайно насаждение, собственост на АГРОКОМ КОНСУЛТ ЕООД въз основа на документ: Писмен договор № 155 том 5 рег. 1787 дело 991 от 01.06.2022г., издаден вписванията гр. Попово; Поземлен имот с идентификатор 65557.888.9901: данни преди промяната: площ: 1421785 кв. м, начин на трайно ползване: За друг вид застрояване, собственост на общ.Попово въз основа на документ: Няма документ за собственост издаден от ПК-гр.Попово данни след промяната: площ: 1435395 кв. м, начин на трайно ползване: За друг вид застрояване, собственост на общ.Попово въз основа на документ: Няма документ за собственост издаден от ПК-гр.Попово.

В хода на съдебното производство е извършена съдебно-техническа експертиза, заключението, по която е прието без възражения от страните по делото и приобщено към съвкупния доказателствен материал по делото.

Според заключението на вещото лице, за с. Светлен е налична следната планова и картна информация:

- Кадастрален и регулационен план само на населеното място, одобрен с Указ № 64/16.06.1914 г. за уличната регулация и Заповед № 1382/21.06.1914 г. за дворищната регулация;

- Действащ Кадастрален и регулационен план на с. Светлен, одобрен със Заповед № I-3-457/1976 г., изменен със Заповед № 73/26.02.1993 г. на Кмета на Община Попово, с която в регулационните очертания на населеното място са включени квартали № 78,79, 80 и 81;

- Картен лист К-7-43-(28) от Едромащабната Топографска Карта /ЕТК/ в М 1:5000,

-Кадастрална Карта и Кадастрални Регистри на неурбанизираната територия КККР, одобрена със Заповед № РД-18-877/08.12.2017 г. на Изпълнителния Директор на АГКК-София.

Със заявление вх. № 01-109048-23.02.2023 г. Община Попово внесла в СГКК Търговище проект за изменение на КККР на с. Светлен на основание чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗКИР -отстраняване на явна фактическа грешка.

В конкретния случай са налице:

- несъответствие в границите на пи 65557.77.63, собствен на жалбоподателя с действителните регулационни граници на пи 65557.888.9901 /урбанизираната територия/ на с. Светлен.

- наличие на траен топографски елемент - съществуващата на място чешма в неурбанизираната територия на землището и водещия до нея полски път, неотразени в предходната на КККР КВС - карта на възстановената собственост, от която по реда на глава шеста от Наредба РД-02-20-5/15.12.2017 г. на МРРБ е създадена самата КККР на неурбанизираната територия.

В ЕТК от 1991 г. чешмата е отразена ГКК София, с условен знак.

            В плановете, действали преди одобряване на КККР на неурбанизираната територия на с. Светлен, не са нанасяни имоти, които налагат образуването на поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513. Образуването им се налага от съществуването на трайни топографски елементи от изкуствен произход.

 По отношение на поземлени имоти с идентификатори 65557.888.9901 и 65557.77.63 ЯФГ се изразява в несъответствие на границата между тях, явяваща се същевременно и граница между урбанизирана и неурбанизирана територия.

 По отношение само на поземлен имот с идентификатор 65557.77.63 ЯФГ се изразява в отстраняване на непълнота в КККР чрез нанасяне - отразяване на два проектни имота с проектни идентификатори 65557.77.512 - терен около съществуващата чешма и 65557.77.513 -полски път за достъп до нея.

Съдът кредитира експертизата, като обективно и компетентно дадена, в съответствие с приобщения доказателствен материал по делото.

При така установената фактическа обстановка, от правна страна съдът намира следното: Жалбата е подадена против индивидуален административен акт, подлежащ на съдебен контрол, от легитимирано лице в законоустановения срок по чл. 149, ал. 1 от АПК, поради което е процесуално допустима. Разгледана по същество е неоснователна.

Оспорената заповед е издадена в предвидената от закона писмена форма и от компетентен орган– Началникът на службата по геодезия, картография и кадастър по местонахождение на имота, с оглед разпоредбата на чл.53б, ал.5, т.1  и чл. 53, ал. 1, т. 3 от ЗКИР Обжалваната заповед доколкото касае изменение на КККР досежно имот, попадащ в землището на с.Светлен, общ.Попово е постановена от административен орган с надлежна материална и териториална компетентност.

Не са допуснати съществени нарушения на административно-производствените правила при издаването й. Съгласно разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗКИР, КККР се поддържат в актуално състояние, като се изменят при установяване на изменения в данните за обектите в кадастъра, настъпили след влизането в сила на КК и КР и при явна фактическа грешка. Според разпоредбата на чл.53б, ал.1  и ал.5, т.1 ЗКИРР  , ЯФГ се отстранява от АГКК по заявление на заинтересованото лице при установяването от СГКК, като изменението на КККР се извършва със заповед на началника на СГКК, когато изменението засяга до 50 ПИ, какъвто е настоящия случай.

Понятието ЯФГ /явна фактическа грешка/ е дефинирано в § 1, т. 9 от ДР на ЗКИР: "явна фактическа грешка" е несъответствието в границите на поземлените имоти между урбанизирана и неурбанизирана територия, получено при обединяване на данните по чл. 41, ал. 1, както и несъответствие в границите на съществуващите на местността (терена) трайни топографски обекти с естествен или изкуствен произход в неурбанизирана територия, определени чрез геодезически измервания и границите им от планове и карти, одобрени по реда на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи и Закона за възстановяване на собствеността върху горите и земите от горския фонд, когато разликите в координатите на определящите ги точки са по-големи от допустимите в наредбата по чл. 31"

Установяването на явна фактическа грешка /ЯФГ/ е едно от основанията за изменение на КККР, въведено с разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗКИР, приета с изменението на закона, обн. в Д. в. бр. 57/22.07.2016 г. За да бъде изменена КККР на това основание е необходимо ЯФГ да бъде предварително отстранена и в тази връзка в разпоредбата чл.53б ЗКИР е предвидена нарочна процедура. Съобразно цитираната законова разпоредба на чл.53б, ал.1  и ал.5 ЗКИР , ЯФГ се отстранява от Агенцията по геодезия картография и кадастър по заявление от заинтересованото лице или при установяването й от СГКК, въз основа на проект за изменение на КК и КР на недвижимите имоти, изработен от правоспособно лице, по възлагане от АГКК или по възлагане на заинтересованото лице. Измененията в КК и КР на имотите по чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗКИР се извършват със заповед на началника на СГКК, когато изменението засяга до 50 ПИ, която заповед подлежи на обжалване в 14 дневен срок от съобщаването и пред АдмС по местонахождението на имота.

Съобразно разпоредбите на чл. 56 от Наредба №РД-02-20-5/15.12.2016 год. на МРРБ за съдържанието, създаването и поддържането на КККР, измененията в КККР се извършват от СГКК по местонахождението на имота въз основа на заявление от собственик, друго лице, когато това е предвидено в закон, или въз основа на служебно постъпила информация от компетентен орган, като данните в КККР се изменят с проект, изработен от правоспособно лице и СГКК уведомява за извършеното изменение заинтересованите лица и носителите на други вещни права върху имотите, чиито права са засегнати от изменението, вкл. и в случаите, в които за изменението не се издава заповед. За извършването им се изработва проект в цифров вид от правоспособно лице по кадастър във формата по чл. 12, т. 5 и в графичен вид, в който новообразуваните имоти са индивидуализирани с граници и идентификатор.

Безспорно заинтересованата страна е лице, легитимирано да инициира процедура по отстраняване на ЯФГ в КП.

В настоящия казус Началникът на СГКК-Търговище се е произнесъл по заявление с искане за изменение на КККР в производство по реда на чл. 51, ал. 1, т. 3 ЗКИР и  чл.53б, ал.5, т.1 ЗКИР -изменение на КККР при наличие на констатирана явна фактическа грешка, подадено от заинтересованата страна Община Попово. С посочената заповед на основание чл. 53б, ал. 5, т. 1 вр. с чл. 53б, ал. 1 и чл. 51, ал. 1, т.3 от Закона за кадастъра и имотния регистър се одобрява изменение в КККР на с. Светлен, като се отстранява фактическа грешка с промяна на границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 и се нанасят поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513.

Проектът за изменение на КККР е изработен и представен в предвидения от закона вид и формат от правоспособно лице по кадастъра, в изискуемото по закон съдържание и като такъв е приет от началника на СГКК. Заинтересованите лица са уведомени за започване на административното производство по реда на чл. 26, ал. 1 от АПК. Това качество притежават само вписаните в КРНИ собственици и носители на други вещни права. Страните са упражнили правото си да вземат отношение относно заповедта в съдебния процес, което те са сторили.

Заявителят на исканото изменение на КККР-Община Попово е обосновал пред административния орган-СГКК правния интерес от исканото изменение с разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗКИР, касаеща отстраняването на ЯФГ по смисъла на &1, т. 9 от ДР на ЗКИР в КК на с.Светлен, общ.Попово. 

Видно от заключението на вещото лице по СТЕ, прието от съда и страните като обективно и компетентно дадено и кредитирано от съда с оглед пълната му кореспонденция със съвкупния доказателствен материал по делото,  

Налице е допусната ЯФГ по смисъла на &1, т. 9 от ДР на ЗКИР, обусловила изменението на КККР с оспорената заповед.

     Обжалваната заповед № 18-6202 от 01.06.2023 г. на Началника служба по геодезия, картография и кадастър е законосъобразна. С посочената заповед на основание чл. 53б, ал. 5, т. 1 вр. с чл. 530, ал. 1 и чл. 51, ал. 1, т.3 от Закона за кадастъра и имотния регистър се одобрява изменение в КККР на с. Светлен, като се отстранява фактическа грешка с промяна на границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 и се нанасят поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513.  

 Промяната в границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 касае именно такъв случай. Видно от Заповед № 73 от 26.02.1993 г. на Кмета на Община Попово, е одобрено включването в регулационния план на с. Светлен четири квартала, включително квартал № 81, с което посочения квартал става част урбанизираната територия. При създаването на КККР на землището на с. Светлен това не е коректно отразено, поради което същото следва да бъде поправено и представлява явна фактическа грешка в плана. Във връзка с обособените нови имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513 следва да се приеме, че промяната е свързана с реално съществуващи обекти и фактически положения неотразени при съставянето на КККР на землището на с. Светлен: В новообособения имот № 65557.77.512 се намира обществена чешма.  Във връзка установеното в хода на административното производство се установява несъответствие в границите на съществуващите на местността (терена) трайни топографски обекти с естествен или изкуствен произход в неурбанизирана територия като липсата на обособен имот представлява явна фактическа грешка при документирането на местоположението, границите и трайното предназначение на територията при създаването на КККР на с. Светлен. С издаването на спорната заповед се поправя тази грешка, като се синхронизира фактическото и юридическото положение с това отразено в КККР на с. Светлен. Отделно от това във връзка с трайното и дългогодишно съществуване и ползване на чешмата, находяща се в имот с № 65557.77.513 е обособен и полски път. Същият също до издаване на Заповед №18-6202 от 01.06.2023 г не е бил отразен в КККР на с. Светлен, въпреки

че същият съществува и се използва.

Спазвайки правилото на чл. 168, ал. 1 от АПК, съдът намира, че процесната заповед е издадена от компетентен орган, в установената форма, в съответствие с целта на закона, без противоречие с материалноправните разпоредби и при липсата на съществени нарушения на административнопроизводствените правила, поради което се явява законосъобразна, а жалбата е неоснователна и като такава ще следва да се отхвърли.

При този изход на спора на основание чл. 143, ал. 1 от АПК вр. чл. 24 от Наредбата за заплащане на правната помощ, жалбоподателят дължи заплащането на заинтересованата страна на 100 лв., представляващи своевременно заявена претенция за присъждане на юрисконсултско възнаграждение.

Водим от горното, съдът

 

РЕШИ:

 

Отхвърля жалбата на „АГРОКОМ КОНСУЛТ” ЕООД със седалище и адрес на управление гр. Плевен, ул. „Васил Левски” №174, етаж 5, офис 7, представлявано от Т.С.К., против Заповед № 18-6202/01.06.2023 г. на Началника на СГКК – гр.Търговище, с която е одобрено изменение в кадастралната карта и кадастралните регистри на с. Светлен, ЕКАТТЕ 65557, общ. Попово, състоящо се в: отстраняване на явна фактическа грешка в КККР като се променят границите на поземлени имоти с идентификатори 65557.77.63 и 65557.888.9901 и се нанасят поземлени имоти с проектни идентификатори 65557.77.512 и 65557.77.513.

Осъжда  „АГРОКОМ КОНСУЛТ” ЕООД със седалище и адрес на управление гр. Плевен, ул. „Васил Левски” №174, етаж 5, офис 7, представлявано от Т.С.К.,  да заплати на община Попово, сумата от 100 (сто) лева, представляващи разноски по делото.

Решението подлежи на касационно обжалване пред Върховния административен съд на Република България в 14- дневен срок от съобщаването му на страните.

Препис от настоящото решение да се изпрати на страните по реда на чл. 137, във вр. с чл. 138, ал. 1 от АПК.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ: