ОПРЕДЕЛЕНИЕ
№ 1104
Плевен, 18.03.2025 г.
Административният съд - Плевен - IV състав, в закрито заседание в състав:
Съдия: | ЦВЕТЕЛИНА КЪНЕВА |
като разгледа докладваното от съдията Цветелина Кънева административно дело № 218/2025 г. на Административен съд - Плевен, за да се произнесе, взе предвид следното:
Производството по делото е образувано по жалба от Община Плевен, представлявано от кмета д-р В. Х., против Решение №РД-02-14-258 от 10.02.2025г., издадено от Ръководител на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020г., с което на Община Плевен е определена финансова корекция в размер на 25% от стойността на допустимите разходи по Договор № [Наименование]/27.10.2017г. с изпълнител „Ламбаджиев стандарт“ ООД на стойност 11400лева без ДДС, сключен по реда на ЗОП след проведена процедура за възлагане на две обособени позиции, с предмет „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Развитие на интегриран градски транспорт – [населено място]“, по процедура [Наименование] „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“.
Към настоящия момент не са налице процесуални пречки за извършване на последващи действия, поради което на основание чл.157 АПК, административното дело следва да бъде насрочено за разглеждане в открито съдебно заседание.
На основание чл.154 АПК следва да се конституират страните в настоящото производство- в качеството на жалбоподател –Община Плевен и Ръководителят на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г., в качеството на ответник по жалбата.
На основание чл.163, ал.1 и 2 АПК, на ответника следва да се даде възможност да представи писмен отговор по жалбата и да посочи доказателствата, като приложи писмените в 14-дневен срок от съобщението.
На основание чл.171, ал.4 вр. с чл. 170, ал.1 АПК съдът следва да укаже на ответника, че носи доказателствената тежест да установи съществуването на фактическите основания, посочени в оспорения акт и изпълнение на законовите изисквания при издаването му.
Оспорващата община следва да бъде задължена да представи по делото заверени копия от документите по обособена позиция №1 от проведената обществена поръчка, по която е сключен Договор № [Наименование]/27.10.2017г. с изпълнител „Ламбаджиев стандарт“ ООД.
Ответникът следва да бъде задължен да представи по делото доказателства за валидността на ел.подпис, с който е подписано оспореното решение.
За прилагане към настоящето дело следва да се изиска адм.дело №55/2024г. на АС-Плевен.
Воден от горното съдът
О П Р Е Д Е Л И :
НАСРОЧВА административно дело №218 по описа на Административен съд-гр.Плевен за 2025 год., за разглеждане в открито съдебно заседание на 23.04.2025г. от 11,00 часа, за когато да се призоват страните.
КОНСТИТУИРА страните в производството- в качеството на жалбоподател –Община Плевен и Ръководителят на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г., в качеството на ответник по жалбата.
ДАВА възможност на ответника, в 14-дневен срок от съобщението, да представи писмен отговор по жалбата и да сочи доказателства, като приложи писмените, с които разполага.
УКАЗВА на ответника, че носи доказателствената тежест да установи съществуването на фактическите основания, посочени в оспорения акт и изпълнение на законовите изисквания при издаването му.
ЗАДЪЛЖАВА оспорващата община, в 14-дневен срок от съобщението да представи по делото заверени копия от документите по обособена позиция №1 от проведената обществена поръчка, по която е сключен Договор № [Наименование]/27.10.2017г. с изпълнител „Ламбаджиев стандарт“ ООД.
ЗАДЪЛЖАВА ответника, в 14 дневен срок от съобщението да представи по делото доказателства за валидността на ел.подпис, с който е подписано оспореното решение.
ИЗИСКВА от деловодството на Административен съд Плевен за прилагане към настоящето дело адм.дело №55/2024г. по описа на съда.
ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ на страните да искат и представят и други доказателства в подкрепа на техните твърдения.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО не подлежи на оспорване.
Преписи от определението да се изпратят на страните.
Съдия: | |