Р Е
Ш Е Н И
Е
№ 408 06.12.2018 година град
Стара Загора
В И
М Е Т О Н
А Н А Р О Д А
Старозагорският
административен съд, в публично съдебно
заседание на двадесет и седми ноември през две хиляди и седемнадесета
година в състав:
СЪДИЯ: ИРЕНА ЯНКОВА
при секретаря Минка Петкова
и с участието на прокурор
като разгледа докладваното от съдия ИРЕНА
ЯНКОВА административно дело № 501 по
описа за 2018год.,
за да се произнесе съобрази следното:
Производството е чл.145 и сл. от Административно-процесуалния кодекс
/АПК/.
Образувано
е по жалба на „А. ЕООД, със седалище и адрес на управление гр.Бургас, ул.
Александър Стамболийски” № 7, представлявано от управителя М.И., ЕИК *********
против Заповед №РД-15-147 от 23.08.2018 г
на Кмета на Община Павел баня, с която на основание чл. 44,ал.2 от ЗМСМА, чл.
35,ал.6 от ЗОС, чл. 91 от НРПУРОИ, решение № 15 по протокол № 38/21.08.2018 г.
на комисията назначена със заповед № РД-15-138/06.08.2018 г. на кмета на община
Павел Баня за провеждане на публичен търг с тайно наддаване в изпълнение на
решение № 706 от протокол № 35/28.06.2018 година на Общински съвет – Павел
Баня е определен Д.Я.Д. за спечелил
публичния търг с тайно наддаване за продажба на поземлен имот с идентификатор
55021.501.3172 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Павел
Баня, одобрени със заповед № РД-18-61/ 31.08.2009 г. на ИД на АГКК с площ от 1994
кв.м., трайно предназначение на територията: урбанизирана, начин на трайно
ползване : средно застрояване, номер по предходен план УПИ ІІ-1443 в кв. 58,
съставен АОС № 3744/11.06.2018 година за предложената тръжна цена 90 001,00 без ДДС.
В жалбата са изложени доводи за незаконосъобразност
на заповедта поради това, че е
постановена въз основа на две решения № 3 и
№ 4 на комисията, назначена от кмета на община Павел Баня за провеждане
на търга за продажба на поземлен имот с
идентификатор 55021.501.3172 , които са
неправилни. Първото решение относно допускането на Д.Д. до участие в търга е прието в противоречие с
приложимите правни норми на две основания. След като „ А. „ ЕООД не е допуснато
до участие в търга , то дружеството не можело да се квалифицира „като участник
в търга” и последният не следвало изобщо да се провежда
– нямало две молби за участие в него . Кандидатът Д. Д. бил представил
документи за участие , които не отговаряли на Условията за участие в публичен
търг с тайно наддаване и реда на провеждането му - Раздел І „Условия за
участие” , според които ценовата оферта е следвало да бъде поставен в плик –
запечатан, поставен в големия плик.Съгласно раздел ІІ Ред за провеждане на
същите условия – всяко предложение , предоставено в незапечатан плик или което
не съдържа данните по пункт І е недействително, поради което този участник е следвало да бъде
отстранен. Решение № 4 на комисията било незаконосъобразно, защото „ А.”ЕООД не можело да бъде квалифицирано , като
участник за да се провежда процедура по
публичен търг с тайно наддаване относно продажба на поземлен имот с идентификатор 55021.501.3172.
Иска се от съда да отмени като
незаконосъобразна Заповед №РД-15-147 от 23.08.2018
г. на Кмета на Община Павел баня, и да укаже на административния орган да
проведе нова процедура по провеждане на публичния търг с тайно наддаване за поземлен
имот с идентификатор 55021.501.3172 и да
присъди на жалбоподателя направените по делото разноски.
Ответникът — Кмет на община Павел баня,
чрез процесуалния си представител - адв.К.Г., заема становище за недопустимост,
отделно и за неоснователност на жалбата. Твърди, че жалбоподателят няма правен интерес да оспори заповедта на
кмета на общината, защото той не се явява участник в търга и неговите права и
законни интереси не били нарушени.Твърди, че не са налице основания за отмяна
на заповедта като незаконосъобразна и иска отхвърляне на жалбата на „А.” ЕООД ,
като неоснователна.
Заинтересованата
страна Д.Я.Д., чрез процесуалния си представител адв. Д., релевира доводи, че
дружеството няма правен интерес от оспорване на заповедта на кмета на Община
Павел Баня, в частта за провеждане на
търга и класиране на допуснатите
кандидати , тъй като то не е допуснато до участие в търга, а самият
жалбоподател не оспорва основанията за отстраняването му от търга. То не можело
да се позовава и да твърди за други процедурни и материални нарушения по
провеждане на търга, рефлектиращи върху законосъобразността на издадената
заповед. С отстраняването му от търга
жалбоподателят следвало да се приравни на трето лице, което нямало
правен интерес от оспорване на административния акт. След като „ А.” ЕООД
твърди, че не е участник в процедурата по провеждане на търга, то не може да
обосновава правен интерес от оспорване на заповедта на кмета на община Павел
Баня. Според Д. жалбата е и неоснователна и твърдяните в нея процедурни и
материални нарушения на дължимите разпоредби не били нарушени. „ А. „ ЕООД е
кандидат в тръжната процедура , от което следвало , че комисията имала
правомощие да проведе търга. Правилно
комисията е приела, че подадените
от Д. документи са редовни и той е допуснат до участие в търга.
Административен съд Стара Загора, като
взе предвид събраните в хода на делото доказателства, намира за установено
следното:
Оспорената заповед приключва публичен
търг с тайно наддаване за продажба на имот, частна общинска собственост на
Община Павел баня, а именно: поземлен имот с идентификатор 55021.501.3172 по
кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Павел Баня, одобрени със
заповед № РД-18-61/ 31.08.2009 г. на ИД на АГКК с площ от 1994 кв.м., трайно
предназначение на територията: урбанизирана, начин на трайно ползване : средно
застрояване, номер по предходен план УПИ ІІ-1443 в кв.58, и актуван с АОС № 3744/11.06.2018
година. С Решение № 706 от 28.06.2018г Общински съвет Павел баня, на основание
чл. 21, ал.2 във връзка с чл.21 ал.1 т.8 от Закона за местното самоуправление и
местната администрация/ ЗМСМА/, чл.35 ал.1 от Закона за общинската собственост
/ЗОС/ и чл.45 ал.1 т.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и
разпореждане с общинско имущество/ НРПУРОИ/
по чл.8 ал.2 от ЗОС /достъпна на
сайта на Община Павел баня/ и в изпълнение на т.3.1.11 до 3.1.17 от Програмата
за управление и разпореждане с общинска собственост за 2018г. , е решил да се
извърши продажба чрез публичен търг с тайно наддаване по реда на глава VІІІ от
НРПУРОИ на имоти — частна общинска собственост, вкл. поземлен имот с
идентификатор 55021.501.3172 по кадастралната карта и кадастралните регистри на
гр. Павел Баня, одобрени със заповед № РД-18-61/ 31.08.2009 г. на ИД на АГКК с
площ от 1994 кв.м., трайно предназначение на територията: урбанизирана, начин
на трайно ползване : средно застрояване
при начална тръжна цена 89 730 лв. /без ДДС /.
Със заповед № РД-15-138/06.08.2018г
Кметът на община Павел баня /л.26/ е открил процедура за провеждане на
публичния търг с тайно наддаване за продажба на поземлените имоти, посочени в
решението на ОбС, вкл. поземлен имот с идентификатор 55021.501.3172 при начална тръжна цена 89 730 лв. без
ДДС, дата и час за провеждане търга
21.08.2018г, 14:00ч; депозит за участие -50% от началната тръжна цена утвърдил е тръжната документация и условия за
участие и е назначил комисия за провеждане на търга в състав председател в
лицето на заместник кмета на общината М.Паунова и отделно шест редовни члена,
от които един юрист, директор дирекция, счетоводител, специалист „общинска собственост”
и двама общински съветници. Определени са резервни членове, краен срок за
подаване на документи — до 16 часа на
последния работен ден, предхождащ деня на търга.. Съобщение за търга е
направено посредством публикуване на заповед № РД-15-138/06.08.2018г на сайта на общината /л30/ и поставянето й
на таблото за обяви /видно от протокол от 07.08.2018г- л.29/.
В срока за подаване на заявления, т.е. до
20.08.2018г. , заявления за участие в процесния търг за ПИ 55021.501.3172 са подали Д.Я.Д. с вх. № ОС-20-249/20.08.2018
година в 15,55 часа и „ А. „ ЕООД с вх.
№ ОС-20-255/ 20.08.2018 година в 16,27часа. (регистър на л.32).
На 21.08.2018г от 14:00ч, в сградата на
общинската администрация, стоя №8 се е
събрала на заседание назначената със Заповеди № РД-15-138/06.08.2018г на Кмета на община Павел баня Комисия.
/съгласно Протокол №38/21.08.2018 на л.44—52/. Комисията е заседавал в състав —Председател:
М.П.—заместник кмет на общината и членове адв.К. Г., както и поименно
посочените лица, заемащи длъжностите Директор Дирекция, гл.специалист „общинска
собственост”, и двамата общински съветници. На заседанието на комисията са
присъствали участници № 1 и №2.
Според протокол № 38 от 21.08.2018
година Комисията е приела, че на основание чл.76 ал.1 т.2 от НРПУРОИ търгът може да се проведе, тъй
като са подаден две молби за участие и
се явяват двама участници. С Решение № 3 по протокол № 38 комисията
е допуснала до участие в процедурата за
продажба на ПИ имот с идентификатор
55021.501.3172 участник № 1 Д.Д. , а съгласно чл. 77,ал.4, т. 4 от същата
наредба с решение № 4 не е допуснала до участие в процедурата за продажба на
поземлен имот с идентификатор 55021.501.3172 участник № 2 . Според мотивите на
решението „ А. „ЕООД е подало оферта в 16,27 часа, след определения срок.
С решение № 15 от 21.08.2018 година
комисията, след като е установила, че
документите на участник № 1 са редовни е обявила този участник Д.Д. за спечелил
търга с тайно наддаване за продажба на поземлен имот с идентификатор
55021.501.3172 за предложената от
участника цена 90 001, 00 лева без ДДС.
Според събраните по делото гласни доказателства -
свидетелите М.Н. и А.П. при провеждане
на търга членовете на комисията са
установили, че според регистърната система на община Павел Баня единият
участник „ А.” ЕООД е подало документи след указания от кмета на община Павел
Баня срок и същият е бил отстранен от участие в търга. На търга са присъствали
и двамата кандидати. След отстраняването на дружеството комисията разгледала
документите на участник № 1. Неговите
документи били подадени в голям запечатан непрозрачен плик . Там била сгъната и
неговата ценовата оферта.
Съдът, като обсъди събраните по
делото доказателства във връзка с направените от жалбоподателя оплаквания,
доводите и становищата на страните и като извърши цялостна проверка на
основание чл.168 ал.1 вр.с чл.146 от АПК на законосъобразността на оспорения
административен акт намира от правна страна следното.
Съдът намира направеното оспорване за
процесуално допустимо по следните съображения:
Условията и редът за обявяване и провеждане
на публични търгове, включително за условията и реда за провеждане на публични търгове е публично оповестени
конкурси, са уредени в Глава пета Наредбата за придобиване, управление и
разпореждане с общинско имущество (НПУРОИ) на Общински съвет – Павел Баня. В
чл. 74, ал.2-5 от НУРОС е предвидено, че провеждането на публичен търг се
извършва от Комисията по провеждане на търга, определена със заповед на кмета
на общината. Според чл. 73, ал.2-5 от НПУРОИ комисията пристъпва към
разглеждане на постъпилите заявления по реда на постъпването им и съгласно
приложен регистър на постъпилите заявления за участие. След разглеждането им, на основание чл. 77,ал.4 от НПУРОИ не допуска
до участие в публичния търг лица, които: 1. не са представили пълен комплект
документи съобразно изискванията на тръжната документация, 2. не за заплатили
определения депозит за участие, не са закупили документация за провеждане на
процедурата, 4. не са подали заявления в определения срок, 5. са неизправни
платци или страни по договор, сключен с общината . Съгласно чл. 77,ал.5 от
НПУРОИ недопуснатите кандидати се отстраняват от участие в процедурата, като за
това се прави отбелязване в протокола на комисията, заедно с подробни мотиви за
отстраняването им , според ал.6 на същата разпоредба само на допуснатите до
участие в процедурата кандидати се разглеждат офертите по същество. .Съгласно
чл. 81, ал.1 от НПУРОИ във връзка с ал. 2 комисията класира участниците,
заседанието й приключва с протокол, който се предоставя за утвърждаване от
кмета на общината . Въз основа на този
протокол се издава заповедта на кмета на общината, с която се обявява
класирането и определя спечелилия публичния търг по чл. 91 от НПУРИМ, която е
крайния акт, който може да се обжалва по
реда на АПК от всички участници в търга.
При тази нормативна уредба липсва изрична
регламентация по отношение решението на комисията, с което кандидат-участник не
се допуска до участие в тръжна
процедура. Не е изрично предвидено също така задължение на кмета на общината да
утвърждава с отделен акт решението на комисията за недопускане на кандидат. В
случая обективираното в Протокол № 38/21.08.2018 г. решение № 4 на комисията е подписано от всички нейни
членове и няма данни протоколът да е връчен на недопуснатия участник. Кметът на
общината не е постановил изричен акт за утвърждаване на протокола, но видно от
мотивната част на Заповед №РД-15-147 от 23.08.2018 г на Кмета на Община Павел
баня същата е издадена на основание
Протокол № 38/21.08.2018 г. на комисията, назначена със заповед № РД-15-138 от
06.08.2018 година на кмета на община Павел Баня . Ето защо съдът приема, че за
кандидат-участника, недопуснат до участие в процедурата с решение на комисията,
което не му е съобщено изрично и не му е дадена възможност да обжалва същото, е
налице правна възможност да обжалва заповедта, с която тръжната процедура
приключва. Тази заповед има характер на индивидуален административен акт по
смисъла на чл. 21 от АПК, с който на практика се засягат негативно законните
интереси на недопуснатия потенциален участник в търга, независимо, че не е пряк
адресат на заповедта. Процесната жалба се явява подадена от надлежна страна, за
която е налице правен интерес от търсената защита, защото, макар и насочена
против Заповед №РД-15-147 от 23.08.2018 г на Кмета на Община Павел баня, с нея
на практика се оспорва самата тръжна процедура, като се излагат възражения
относно правомерността на отстраняването (недопускането) на "А." ЕООД
от тръжната процедура. Освен това обжалването е направено при спазване
преклузивния срок по чл. 149,ал.1 от АПК, тъй като по делото липсват
доказателства тази заповед да е съобщена на „ А. „ ЕООД , същата е поставена на
таблото за обяви на общинска администрация гр. Павел Баня на 23.08.2018 година
. Жалбата на дружеството е подадена на
05.09.2018 година по пощата и се явява допустима.
Съдът,
като прецени доказателствения материал по делото, както и валидността и
законосъобразността на обжалвания административен акт с оглед основанията,
визирани в разпоредбата на чл. 146 от АПК, счита жалбата за неоснователна.
Съгласно чл. 8,ал. 2 от Закона за общинската
собственост редът за придобиване на право на собственост и на ограничени вещни
права, за предоставяне за управление, под наем и за разпореждане с имоти и вещи
- общинска собственост, и правомощията на кмета на общината, на кметовете на
райони, на кметовете на кметства и на кметските наместници се определят с
наредба на общинския съвет при спазване на разпоредбите на този закон и на
специалните закони в тази област. В ал.
4 от ЗОС е предвидено, че предоставянето под наем и разпореждането с имоти и
вещи – общинска собственост, се извършва чрез публичен търг или публично
оповестен конкурс, освен ако в закон е предвидено друго, а условията и редът за
провеждането на търговете и конкурсите се определят от общинския съвет в
наредбата по ал.2.
За територията на Община Павел Баня с Решение
№ 193/04.12.2008 г. на ОбС – Павел Баня и допълнена и изменена с последващи
решения е приета Наредба за придобиване, управление и разпореждане с общинско
имущество. В Глава седем, раздел I от НУРОС са уредени условията за продажба
на имоти – общинска собственост, а в
Глава осма е регламентиран редът за провеждане на публичните търгове. В чл. 91
от НПУРОИ е предвидено, че въз основа на протоколите на комисията кметът на
общината издава заповед, с която обявява класирането на кандидатите и определя
спечелилия участник.
При тази правна регламентация, както и с
оглед разпоредбите на чл. 35,ал.1 от ЗОС издателят на оспорената заповед – Кметът
на Община Павел Баня, се явява материално и териториално компетентният за това
орган.
Заповедта е издадена в предписаната от закона
писмена форма, като са спазени изискванията на чл. 59,ал.2 от АПК относно
съдържанието на административния акт и същата е мотивирана с посочване на
фактически и правни основания за издаването й, включително е извършено
позоваване на протокола на тръжната комисия.
Следва да бъде посочено, че доколкото жалбата
изхожда от субект, който не е допуснат до участие в търга, то защитеният от
закона правен интерес на същия да оспори резултатите от търга, приключил със
Заповед №РД-15-147 от 23.08.2018 г на Кмета на Община Павел баня е ограничен
само до етапа на отстраняването му от участие в процедурата и съдът дължи
извършване на преценка само относно законосъобразността на недопускането на
дружеството – жалбоподател.
Разгледана по същество същата е
неоснователна.
Процедурата по продажба на ПИ с
идентификатор 55021.501.3172 е започнала
в съответствие, въз основа решение № 706 от 28.06.2018г Общински съвет Павел
баня, с което на основание чл. 21, ал.2
във връзка с чл.21 ал.1 т.8 от Закона за местното самоуправление и местната
администрация/ ЗМСМА/, чл.35 ал.1 от Закона за общинската собственост /ЗОС/ и
чл.45 ал.1 т.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с
общинско имущество, с което е дадено съгласие за разпореждане чрез продажба с
този имот, който е частна общинска собственост, включен в годишната програма на
Община Павел баня по чл.8 ал.9 от ЗОбС,
определен е вида на търга — публичен търг с явно наддаване по реда на Глава VІІІ от НРПУРОИ и началната
цена.
Редът за провеждането на публични
търгове, вкл.по продажба на имоти общинска собственост се съдържа в чл.47,
чл.70 и следващите от Наредбата за реда за придобиване, управление и
разпореждане с общинско имущество, приета на основание чл.8 ал.2 от ЗОбС от
Общински съвет Павел баня /достъпна на сайта на общината/. Според чл.74 ал.1 НРПУРОИ публичният търг се
открива със заповед на кмета на общината, която съдържа: описание на имота;
вида на търга - с тайно или явно наддаване, съобразно решението на общински
съвет, начална цена; начина на плащане на цената и евентуални обезпечения;
датата, мястото и часа на провеждане на търга; датата, мястото и часа на
провеждане на повторен търг, ако първият не се е провел; специални изисквания
към участниците, когато това се налага от вида на обекта; размера на депозита
за участие – не по-малък от 10% (десет
процента) и не по-голям от 50 % (петдесет процента) от началната тръжна цена; други тръжни условия. Според ал.2, със същата заповед се
утвърждават и тръжната документация, условията за оглед на обекта, съставът на
комисията по провеждането на търга и крайният срок за приемане на заявленията
за участие. В случая, в съответствие с тази разпоредба и решение№ 706 от
28.06.2018г Кметът на община Павел баня
е издал Заповед № РД-15-138/06.08.2018г с която е открил публичния търг, определил е условията за провеждането му и е утвърдил
тръжната документация. Оповестяването на търга е съответно на изискванията на
чл.75 от НРПУРОИ, която норма предвижда обнародване на условията на търга в
един местен вестник и/или интернет страницата на общината и по възможност в
други средства за информация, както и на видно място в сградата на общината.
Комисията по провеждането на търга следва да се състои от 3 до 7 члена, в
случая —7 члена, отделно двама резервни, включително изискуемите юрист,
икономист и двама представители на общинския съвет.
Комисията, назначена със заповед РД-15-138/06.08.2018г е надлежно сформирана, заседавала е при
наличие на кворум /присъствали са 6 от 7 членове/, вкл.необходимия юрист,
решенията са взети с пълно мнозинство. За работата на комисията е съставен
протокол №38/21.08.2018г /л.44 и сл. /, съответно на чл.77 ал.1 от общинската
Наредба. Търгът е проведен на датата и
часа, обявени за провеждането му, при спазване на чл.76 ал.1 т.1 и т.2 от
НРПУРОИ, като и двамата участници, подали молби за участие в търга са изпратили
представител. В този смисъл не може да бъде споделен довода на жалбоподателя ,
че търгът не е следвало да се проведе, тъй като дружеството нямало качеството
на участник в процедурата. То е подало молба за участие и същата е приета от
община Павел баня – заведена е в регистъра. Тя е разгледана от комисията, но
неговата оферта не е била разгледана по същество.
Според чл.77
ал.4 от Наредбата, не се допускат до
участие в публичния търг лица, които не са представили пълен комплект документи
съобразно изискванията на тръжната документация /т.1/; не са заплатили
определения депозит за участие/т.2/, не са закупили документация /т.3/, не са
подали заявления в определения срок/т.4/ или са неизправни платци или страни по
договор с общината /т.5/. След като
дружеството е подало своята молба за участие след срока, определен в заповедта
на кмета на община Павел Баня правилно и в съответствие с 77, ал.5 от НПУРОИ
комисията го е отстранила от участие в търга и не е разгледала неговата оферта.
Както бе посочено по –горе съдът не следва да обсъжда
другите действия и решения на комисията, включително тези по допускане, разглеждане на офертите и класиране на другия
участник поради липса на правен интерес те да бъдат оспорени от недопуснатия
участник в процедурата по провеждане на търга.
Ето защо съдът приема, че недопускането на А." ЕООД до участие, с
Протокол № 38/21.08.2018 г., е извършено при спазване на
административнопроизводствените правила и материалния закон, което прави
законосъобразна и оспорената заповед, издадена на основание цитирания Протокол.
С оглед на този изход от спора се явява основателна
претенцията на ответника, чрез адв.Г. за присъждане на разноски, каквито са
направени от Община Павел баня за процесуално представителство и защита в
размер на 1000 лв. съгласно Договор за правна защита и съдействие №062105 и претенцията на заинтересованото лице, за
което административният акт е благоприятен Д.Я.Д. съгласно договор за правна
защита и съдействие от 26.11.2018 година в размер на 1000 лева.
Предвид това и на
основание чл.143 ал.4 от АПК жалбоподателят
„А. ”ЕООД следва да бъде задължен да заплати на Община Павел баня и Д.Я.Д.
разноски в размер на 1000 лв на всеки един от тях
Водим от горните мотиви и на основание чл.172, ал.2,
предложение четвърто от АПК, Старозагорският административен съд
Р
Е Ш И :
ОТХВЪРЛЯ жалбата на „А. ЕООД, със седалище и адрес на
управление гр.Бургас, ул. Александър Стамболийски” № 7, представлявано от
управителя М.И., ЕИК ********* против Заповед
№РД-15-147 от 23.08.2018 г на Кмета на Община Павел баня, с която на основание
чл. 44,ал.2 от ЗМСМА, чл. 35,ал.6 от ЗОС, чл. 91 от НРПУРОИ, решение № 15 по
протокол № 38/21.08.2018 г. на комисията назначена със заповед №
РД-15-138/06.08.2018 г. на кмета на община Павел Баня за провеждане на публичен
търг с тайно наддаване в изпълнение на решение № 706 от протокол № 35/28.06.2018
година на Общински съвет – Павел Баня е
определен Д.Я.Д. за спечелил публичния търг с тайно наддаване за продажба на
поземлен имот с идентификатор 55021.501.3172 по кадастралната карта и
кадастралните регистри на гр. Павел Баня, одобрени със заповед № РД-18-61/
31.08.2009 г. на ИД на АГКК с площ от 1994 кв.м., трайно предназначение на
територията: урбанизирана, начин на трайно ползване : средно застрояване, номер
по предходен план УПИ ІІ-1443 в кв. 58 съставен АОС № 3744/11.06.2018 година за
предложената тръжна цена 90 001,00
без ДДС, като неоснователна.
ОСЪЖДА „А.” ЕООД, със
седалище и адрес на управление гр.Бургас, ул. Александър Стамболийски” № 7,
представлявано от управителя М.И., ЕИК ********* да заплати на Община Павел баня сумата 1000/ хиляда/ лева—разноски по делото.
ОСЪЖДА „А.” ЕООД, със
седалище и адрес на управление гр.Бургас, ул. Александър Стамболийски” № 7,
представлявано от управителя М.И., ЕИК ********* да заплати на Д.Я.Д. *** с ЕГН **********
направените по делото разноски в размер на 1000/ хиляда/ лева.
Решението подлежи на обжалване с касационна жалба пред
Върховния административен съд в 14- дневен срок от съобщаването му на страните.
СЪДИЯ: