Р Е Ш Е Н И Е
гр.
София, 17.02.2021 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
СОФИЙСКИЯТ ГРАДСКИ СЪД, ТО, VІ-5 състав, в открито съдебно заседание на деветнадесети
ноември през две хиляди и двадесета година, в състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: ЦВЕТАНКА БЕНИНА
като разгледа докладваното от
съдията т. д. № 1115 по описа за 2019 г., за да се произнесе, взе
предвид следното:
Ищецът Националната агенция за приходите (НАП)
сочи в исковата си молба, че предявява иск срещу ответното дружество „Х.Е.У.“
АД - в несъстоятелност за
установяване съществуването и дължимостта на неприети
в производството по несъстоятелност на ответника публични вземания по вид,
основания и размери, както следва:
1. Публични вземания за данък върху
недвижимите имоти и такса за битови отпадъци, дължими за 2015 г. и 2016 г. в
общ размер на 42 022.55 лева, от които 39 424.32 лева - главници и 2
598.23 лева - лихви, изчислени и дължими до 27.07.2017 г. (датата на съдебното
решение за откриване на производство по несъстоятелност на ,.Х.Е.У.“ АД /н./),
с основание за възникването им Акт за установяване на задължение по чл. 107,
ал. 3 от Данъчно-осигурителния
процесуален кодекс (ДОПК) № **********-1/31.08.2018 г., издаден от Община
Шабла;
2. Публично вземане за такси в общ размер на
12 570.76 лева, от които главница в размер на 10 170.30 лева, възникнала преди
датата на съдебното решение за откриване на производство по несъстоятелност на „Х.Е.У.“
АД /н./ и лихви в размер на 2 400.46 лева, изчислени и дължими до 27.07.2017
г., с основание за възникването им Акт за установяване на публично държавно
вземане № 6/2016/01.04.2016 г., издаден от Басейнова
дирекция „Черноморски район“;
3. Публични вземания за такси в общ размер на
2 270.97 лева, от които главници в размер на 1827.82 лева, възникнали
преди датата на съдебното решение за откриване на производство по
несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./ и лихви в размер на 443.15 лева, изчислени
и дължими до 27.07.2017 г., с основание за възникването им Акт за установяване
на публично държавно вземане № 7/2016/06.04.2016 г., издаден от Басейнова дирекция „Черноморски район“;
4. Публични вземания за имуществени санкции в
размер на 300 лева главници, възникнали преди датата на съдебното решение за
откриване на производство по несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./, лихви в
размер на 23.51 лева, дължими до 27.07.2017 г. и лихви в размер на 46 лева,
дължими за периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г„ установени с Наказателно
постановление № 150/03.10.2016 г., издадено от Басейнова
дирекция „Черноморски район“;
5. Публични вземания за имуществени санкции в
размер на 300 лева главници, възникнали преди датата на съдебното решение за
откриване на производство по несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./, лихви в
размер на 19.84 лева. дължими до 27.07.2017 г. и лихви в размер на 46 лева,
дължими за периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г., установени с Наказателно постановление № 155/10.10.2016 г., издадено от Басейнова
дирекция „Черноморски район“;
6. Публични вземания за имуществени санкции в
размер на 300 лева главници, възникнали преди датата на съдебното решение за
откриване на производство по несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./, лихви в
размер на 20.26 лева, дължими до 27.07.2017 г. и лихви в размер на 46 лева,
дължими за периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г., установени с Наказателно
постановление № 164/10.11.2016 г., издадено от Басейнова
дирекция „Черноморски район“.
Ищецът поддържа, че на основание чл. 688 и чл.
687, ал. 2 ТЗ, във връзка с чл. 164, ал. 4 ДОПК, НАП предявила с молба изх. №
24-29-280/16#83/12.02.2019 г. публични вземания за ДНИ, ТБО и имуществени
санкции в общ размер на 110 924.55 лева, от които главници -
96 295.72 лева и лихви - 14 628.83 лева, установени с Акт за
установяване на задължение по чл. 107, ал. 3 ДОПК № **********-1/31.08.2018 г.,
издаден от Община Шабла, Акт за установяване на публично държавно вземане №
6/2016/01.04.2016 г., издаден от Басейнова дирекция
„Черноморски район“, Акт за установяване на публично държавно вземане №
7/2016/06.04.2016 г., издаден от Басейнова дирекция
„Черноморски район“, Наказателно постановление № 150/03.10.2016 г., издадено от
Басейнова дирекция „Черноморски район“, Наказателно
постановление № 155/10.10.2016 г„ издадено от Басейнова дирекция
„Черноморски район“ и Наказателно постановление № 164/10.11.2016 г.,
издадено от Басейнова дирекция „Черноморски район“.
Посочва, че в ТРРЮЛНЦ, под № 20190423082939
бил обявен изготвен от синдика на „Х.Е.У.“ АД /н./ списък на неприетите
вземания на кредитори на дружеството, предявени в срока по чл. 688. ал. 1 ТЗ. В
списъка били изцяло включени като размер, предявените от Националната агенция
за приходите с молба изх. № 24-29- 280/16#83/12.02.2019 г. публични вземания за
данък върху недвижимите имоти, такса битови отпадъци и имуществени санкции.
В срока по чл. 690, ал. 1 ТЗ НАП депозирала на
основание посочения член възражение изх. № 24-29-280/16#84/25.04.2019 г. до съда
по несъстоятелността. С Определение № 3028 от 03.06.2019 г., постановено по
т.д. № 7058/2016 г. по описа на Софийски градски съд, TO, VI-18 състав, вписано
в ТРРЮЛНЦ по партидата на „Х.Е.У." АД /н./ под № 20190603165145, съдът по
несъстоятелността, на основание чл. 692 ал. 4 от ТЗ, уважил частично
депозираното от НАП възражение, в частта относно неприетите публични вземания
за ДНИ и ТБО в общ размер на 43 973 лева, представляващи главници, дължими за
периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г., както и за лихва върху тях в размер
на 8 985,38 лева, дължима за периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г., които
са част от включените в Акт за установяване на задължение по чл. 107, ал. 3 ДОПК, № **********-1/31.08.2018 г., издаден от Община Шабла, като изменил
списъка с неприетите вземания по чл. 688, ал. 1 ТЗ със съответните корекции.
Към молбата за предявяване на публичните
вземания Националната агенция за приходите приложила доказателства за влизането
в сила на изпълнителните основания, въз основа на които са претендирани
съответните вземания. Ищецът счита, че представените с настоящата искова молба
заверени преписи от изброените в исковата молба официални документи, имат
задължителна за съда доказателствена сила относно
фактите, които органът, издал документа, е овластен
да удостоверява, а именно, че съответните изпълнителни основания са влезли в
законна сила.
Поддържа се още, че доколкото с молбата на
Националната агенция за приходите били предявени публични вземания, с основание
за възникването им актове на Община Шабла и Басейнова
дирекция „Черноморски район“, както и 3 броя наказателни постановления,
издадени от Басейнова дирекция „Черноморски район“,
като били представени и доказателства за тяхната дължимост,
изискуемост и влизане в законна сила, синдикът следвало да включи на основание
чл. 164, ал. 4 ДОПК изцяло предявените от НАП с молба изх. №
24-29-280/16#83/12.02.2019 г. публични вземания за ДНИ, ТБО и имуществени
санкции в общ размер на 110 924.55 лева, от които главници - 96 295,72 лева
и лихви - 14 628,83 лева.
Предвид изложеното моли съда да постанови
решение, с което да установи съществуването и дължимостта
на предявените от НАП в производството по несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД - в
несъстоятелност публични вземания за главници и лихви за забава, индивидуализирани
по-горе.
Ответникът „Х.Е.У.“ АД /н./, чрез назначения
си особен представител адв. Б.А., е депозирал отговор
на исковата молба, с който оспорва по основание и размер предявените искови
претенции. Поддържа, че разпоредбата на чл. 617, ал.1 ТЗ определя изискуемостта
на задълженията на дружеството, като се посочвало, че всички парични задължения
на длъжника стават изискуеми от датата на решението за обявяване в
несъстоятелност. В този смисъл и претендираните задължения
от кредитора станали изискуеми на 28.07.2017 г., когато било публикувано в ТР
решението на съда по т.д. № 7058/2016 г. Излага твърдения, че претендираните въз основа на влезли в сила актове за
установяване на публични вземания и наказателни постановления вземания, били
възникнали преди датата на решението за откриване па производството по
несъстоятелност, част от тях били предявени в сроковете по чл. 685 и чл.
688 ТЗ. Част от същите вземания не била
предявена и бил издаден АУПДВ от август 2018 г., в който били включени
непредявените вземания, настъпили преди 27.07.2017 г. В тази връзка и съгласно
чл.164 от ДОПК, в случай че публичните вземания били установени с влязъл в сила
акт, същите не можели да бъдат оспорени по реда на ТЗ. Посочва, че вземане,
което е възникнало преди 27.07.2017 г., било задължително да бъде предявено в
сроковете по чл.685, ал. 1 ТЗ или в срока по чл. 688, ал. 1 ТЗ. Счита, че неспазването на указаните
срокове водело до невъзможност кредитора да претендира по друг ред вземането си
в производството по несъстоятелност, въпреки разпоредбата па чл. 164 ДОПК. Не
съществувало изискване за предявяване на вземането след сдобиването с АУПДВ. Твърди,
че се установявало безспорно предявяване на процесните
вземания след изтичане на предвидените за това в чл.688 във вр.
с чл.685 ТЗ срокове. Съгласно цитираните разпоредби, след изтичането на тези
срокове, вземания възникнали до датата на откриване на производство по
несъстоятелност, не можели да се предявяват. Към датата па откриване на производството по несъстоятелност повечето от процесните вземания били с настъпил падеж. Съгласно чл.
688, ал. 1, изр. последно от ТЗ след изтичане на този срок, вземания,
възникнали до датата на откриване па производството по несъстоятелност, не
можели да се предявяват и следва да се считат за погасени. Не било ясно поради
какви причини органът по приходите не предприел своевременно необходимите действия по събиране от
длъжника на натрупаните публични вземания. Нямало пречка да бъдат предявени
всички вземания, а не само част от тях. В конкретния случай не се касаело за
изменение, чрез увеличаване или намаляване па дължимия данък или такса въз
основа на извършена ревизия и издаден ревизионен акт, който да има конститутивно действие. Поради това тези задължения били
възникнали по силата на ЗМДТ и наредбата към нето на Община Шабла и били ясни
по основание, размер, срок и субект още с изтичане на съответния данъчен
период.
Синдикът на ответното дружество в
несъстоятелност – Б.К., е депозирал отговор, с който оспорва предявените искове
по основание и размер и излага идентични доводи на изложените в отговора на
исковата молба от ответника.
Предявени са обективно кумулативно съединени
отрицателни установителни искове с правно основание
чл. 694, ал. 2, т. 1 ТЗ.
Съдът, като разгледа представените по делото
релевантни за правния спор доказателства, намира за установено следното от
фактическа страна:
По
делото е представен Акт за установяване на задължения по чл. 107, ал. 3 ДОПК №
**********-1/31.08.2018 г. на „Х.Е.У.“АД, издаден от длъжностно лице при Община
Шабла, Област Добрич и от който се установява начислени публични задължения към
31.08.2018 г., а именно - данък върху притежавани от дружеството недвижими
имоти в размер на 36 897.12 лв. – главница и 5 271 лв. – лихва; както
и такса за битови отпадъци в размер на 37 908 лв. – главница и
4 928.74 лв. – лихва.
Представен
е Акт за установяване на публично държавно вземане № 6/2016 г. от 01.04.2016
г. на „Х.Е.У.“АД и представляващо начислена
такса за 2014 г. за правото на водовземане от
минерални води в размер на сумата от 10 170.30 лв., както и начислената
върху главницата законна лихва, считано от 01.04.2015 г. За установяване
начислена и незаплатена такса на същото основание е представен и Акт №
7/06.04.2016 г., за неизплатен остатък
за периода 2013 г. в размер на сумата от 115.50 лв. – главница; неизплатен
остатък на главницата за периода 2014 г. в размер на 1 712.32 лв., ведно с
начислената законна лихва, считано от 01.04.2015г.
Представено
е адресирано до публичния изпълнител при ТД на НАП – гр. София писмо с вх. №
04-09-7/12.02.2018 г. за принудително събиране на публично държавно вземане и
представляващо начислени имуществени санкции въз основа на Наказателно
постановление № 150/03.10.2016 г. за наложена имуществена санкция в размер на
300 лв.; Наказателно постановление № 155/10.10.2016
г. за наложена имуществена санкция в размер на 300 лв. и Наказателно
постановление № 164/10.11.2016 г. за наложена имуществена санкция в размер на
300 лв. Приложени са по делото и приобщени към доказателствения
материал посочените наказателни постановления.
Към
доказателствата по делото е приложена и молба от НАП с вх. № 22616/19.02.2019г.
за предявяване на публични вземания.
По
делото е представен Списък на неприетите вземания в производството по
несъстоятелност на кредиторите на „Хелт енд Уелнуес“АД по т.д. № 7058/2016г. по описа на СГС, като
вписаното такова е предявено на 19.02.2019 г. от НАП в размер на сумата от
83 397.60 лв. – главница по Акт за установяване на задължение по чл. 107,
ал. 3 ДОПК № ********** от 31.08.2018 г., както и лихва върху главницата за
периода на забавата до 30.01.2019г. в размер на сумата от 9743.35 лв.;
10 170 лв. – главница по Акт за установяване на публично държавно вземане
№ 6/01.04.2016 г. и начислената лихва върху нея лихва за забава за периода до
30.01.2019г. в размер на 3 960.03 лв.; сумата от 1 827.82 лв. –
главница по Акт за установяване на публично държавно вземане № 7 от 06.04.2016
г. и начислената лихва за забава върху главницата в размер на сумата от 723.44
лв.; сумата от 300 лв. – главницата по Наказателно постановление №
150/03.10.2016г. и начислените лихви върху нея в размер на сумата от 69.51 лв.;
сумата от 300 лв. – главница по Наказателно постановление № 155/10.10.2016 г. и начислената лихва върху нея в размер на 65.84
лв.; сумата от 300 лв. – главница по Наказателно постановление № 164 от
10.11.2016 г. и начислената лихва върху нея в размер на 66.26 лв.
По
списъка на неприети вземания, който е бил обявен на 23.04.2019 г., е постъпило
възражение от кредитора НАП и въз основа на което е било постановено
Определение от 03.06.2019 г., с което списъкът е бил изменен, като са изключени
следните вземания – сумата от 43 973 лв. – главници за данък недвижим имот
и такса битови отпадъци за периода 28.07.2017г. – 30.01.2019 г., както и
начислената върху тях законна лихва за забава за периода 28.07.2017г. –
30.01.2019 г. в размер на сумата от 8 985.38 лв. – представляващи част от публичните задължения в Акта за установяване
на задължения по чл. 107, ал. 3 ДОПК от
31.08.2018 г., издаден от Община Шабла и е постановено включването им в списъка
на приети допълнително предявени вземания.
По делото е изслушана съдебно-счетоводна експертиза
/ССЕ/, от заключението по която се установява размерът на законната лихва за
забава върху всяка от главниците по предявените вземания – предмет на установителните искове, както следва – начислената такава
върху главницата от 39 424.32 лв. за такса битови отпадъци и данък върху
недвижими имоти и начислена за периода от датата за плащане до 27.07.2017 г., възлизаща в размер на сумата от
5 368.57 лв. Размерът на законната лихва за забава върху главницата от
10 170.30 лв. – начислено публично вземане за такса за правото на водовземане от минерални води, начислена за периода от
01.04.2015 г. до 27.07.2017 г. възлиза на 2 400.31 лв., а начислената
такава за публично вземане на същото основание в размер на 1 827.82 лв. за
същия период на забава възлиза на 443.13 лв. Според заключението на вещото
лице, начислената законна лихва за забава върху главницата от 300 лв. –
наложената имуществена санкция с Наказателно постановление № 150/03.10.2016г.
възлиза на 23.58 лв., начислена за периода 18.10.2016г. – 27.07.2017г., в
размер на 45.99 лв., начислена за периода 28.07.2017г. – 30.01.2019 г. и в
размер на 49.50 лв., начислена за периода 31.01.2019 г. – 15.09.2020 г.
Начислената законна лихва за забава върху главницата от 300 лв. в размер на
наложената имуществена санкция с Наказателно постановление № 155/10.10.2016г., възлиза на сумата от 19.91 лв., начислена за
периода 01.12.2016г. – 27.07.2017г.; на сумата от 45.99 лв., начислена за
периода от 28.07.2017г. до 30.01.2019г.
и в размер на сумата от 49.50 лв., начислена за периода от 31.01.2019г.
до 15.09.2020г. Законната лихва за забава върху главницата от 300 лв., дължима
въз основа на Наказателно постановление № 164 от 10.11.2016 г. възлиза на 20.33
лв., начислена за периода 26.11.2016г. – 27.07.2017г.; на 45.99 лв., начислена
за периода 28.07.2017г. – 30.01.2019г. и в размер на 49.50 лв., начислена за
периода 31.01.2019г. – 15.09.2020 г.
При така
установената фактическа обстановка, съдът намира от правна страна следното:
Установителният иск по чл. 694 ТЗ е предвиден, за да гарантирана установяване в отделно съдебно производство
съществуването, респ. несъществуване на вземане, което е било включено в
изготвения от синдика в производството по несъстоятелност списък на приети,
респ. неприети вземания. За да възникне правният интерес за ищеца да предяви
иска, е необходимо да е била проведена процедура по разглеждане на депозирано
възражение на срещу списъка по чл. 688, ал. 1 ТЗ. В този смисъл предпоставките
за основателност на иска са : вземането предмет на установяване в
производството да е било предявено в производството по несъстоятелност;
включването на вземането в списъка на приети, респ. неприети вземания;
постъпило възражение срещу включването на вземането в списъка изготвен от
синдика и произнасяне на съда по несъстоятелността по възражението, с което
възражението да е било прието за неоснователно.
В случая, предмет на предявените установителни
искове са включени в списъка на неприети вземания, представляващи публични такива
за начислени данъци върху притежавани от несъстоятелния длъжник недвижими
имоти, такси за битови отпадъци, такси за ползване на минерални води и наложени
имуществени санкции въз основа на наказателни постановления.
Установяване размера на дължимите местни данъци и такси е
въз основа на изложеното в подадената от данъкоплатеца декларация, като
плащането на същите в полза на държавата чрез НАП се осъществява в законоустановените срокове за това. Органът по приходите е
длъжен да съобщи размера на задължението. Това правило е предвидено в нормата
на чл. 107 ДОПК. Установяването на задълженията за данъци може да бъде сторено
и от компетентния за това орган чрез извършена ревизия за наличното и заприходеното имущество и съставянето в резултат на
извършените констатации на ревизионен акт и съгласно регламентацията в чл. 108 ДОПК. В този случай задължението за плащане на данъците в установения с акта
размер ще бъде изискуемо с влизането му в сила и от който момент ще започне да
тече и срока за плащането им. При установяване размера на публичното вземане по
този ред, ще възникне и задължението за синдика за незабавното му включване в
списъка на приетите от него вземания, като срещу това не може да бъде проведено
оспорване по установения за това ред в производството по несъстоятелност – с
подаване на възражение, респ. установителен иск по
реда на чл. 694 ТЗ, като това е изрично предвидено в нормата на чл. 164, ал. 5 ДОПК. В този смисъл е и установеното в чл. 687, ал. 2 ТЗ задължение на синдика
за служебното включване в списъка на приетите вземания на публичните такива,
установени с влязъл в сила акт на съответния компетентен орган. Основание за
оспорването му може да бъде само настъпили факти след издаването на ревизионния
акт и свързани с погасяване на вземането.
Следва
да се има предвид, че въпреки правните последици пораждащи стабилитет на
вземането и противопоставимостта му спрямо трети
лица, когато е установено с ревизионен акт, същият се ползва с установително /констативно/ действие при установяване на
вече възникнали вземания. При това положение, установеното от приходния орган
публично вземане въз основа на подадена декларация не обвързва синдика да го
включи служебно, макар и установено от търговските книги на несъстоятелния
длъжник, като носителят на вземането следва да го предяви в сроковете по чл.
685 и чл. 688 ТЗ, а длъжникът и кредиторите ще разполагат с правото да го
оспорят.
В
този смисъл предвиденото в разпоредбите на чл. 687, ал. 2 ТЗ и чл. 164, ал. 4 ГПК следва да се тълкува като установяващо задължението на синдика да включи
установените публични вземания, без да извършва преценка относно тяхната дължимост, като няма отношение към дерогиране
на сроковете по чл. 685 ТЗ и чл. 688 ТЗ, което би нарушило принципа на равнопоставеност на страните в процеса. В това се изразява
привилегията на държавата като кредитор – при установен акт относно публично
задължение същото да бъде включено в списъка на приетите вземания, като в
случай че това не бъде сторено, е предвидено правото на носителя на публичното
вземане да възрази
Процесните вземания – предмет
на предявените установителни искове по чл. 694 ТЗ и
доколкото тяхната изискуемост безспорно е настъпила преди откриване
производството по несъстоятелност, дължи се предявяването им при спазване на в законоустановените
срокове за това, като в противен случай тази възможност следва да се счита за преклудирана.
Решението за откриване производство по несъстоятелност е
било публикувано в търговския регистър на 28.07.2017 г., от който момент е
започнал да тече срокът за кредиторите да предявят вземанията си. Относно възникналите
преди датата на решението по чл. 630 ТЗ вземания е установен срокът по чл. 685 ТЗ. В случай, че вземанията не бъдат включени в списъците на синдика след
изтичане на срока по чл. 685 ТЗ, носителят на публичното вземане няма да
разполага с правото на възражение по чл. 690 ТЗ, но може да предяви вземането
си в срока по чл. 688 ТЗ. Видно от приложените писмени доказателства за
установяване на процесните вземания, тяхната
изискуемост е настъпила преди това, като с оглед неупражненото право на Агенцията
да ги предяви, правилно са били включени от синдика в списъка на неприети
вземания на „Х.Е.У.“АД.
Предявените в обективно съединение искове по чл. 694 ТЗ
следва да бъдат отхвърлени като неоснователни.
Относно разноските:
В приложение нормата на чл. 694, ал. 2 ТЗ държавна такса за производството
предварително не се внася, като ищецът не дължи такава на основание чл. 84, т.
1 ГПК, въпреки изхода на спора.
Така мотивиран, съдът
Р Е
Ш И :
ОТХВЪРЛЯ
предявените от Национална агенция за приходите, с адрес – гр. София,
бул. „Княз Дондуков“№ 52, против „Х.Е.У.“АД /н./, ЕИК *********, със
седалище и адрес на управление:***, искове с правно основание чл. 694 ТЗ, за
признаване за установено по отношение на ответника и синдика Б.К.,
съществуването и дължимостта на неприети в
производството по несъстоятелност на „Х.Е.У.“АД /н./ публични държавни
вземания, а именно: -
Публични вземания за данък върху недвижимите имоти и такса за битови отпадъци,
дължими за 2015 г. и 2016 г. в общ размер на 42 022.55 лева, от които
39 424.32 лева - главници и 2 598.23 лева - лихви, изчислени и дължими до
27.07.2017 г. (датата на съдебното решение за откриване на производство по
несъстоятелност на ,.Х.Е.У.“ АД /н./), с основание за възникването им Акт за
установяване на задължение по чл. 107, ал. 3 от
Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (ДОПК) №
**********-1/31.08.2018 г., издаден от Община Шабла; - Публично вземане за
такси в общ размер на 12 570.76 лева, от които главница в размер на 10 170.30
лева, възникнала преди датата на съдебното решение за откриване на производство
по несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./ и лихви в размер на 2 400.46 лева,
изчислени и дължими до 27.07.2017 г., с основание за възникването им Акт за
установяване на публично държавно вземане № 6/2016/01.04.2016 г., издаден от Басейнова дирекция „Черноморски район“; - Публични вземания
за такси в общ размер на 2 270.97 лева, от които главници в размер на
1827.82 лева, възникнали преди датата на съдебното решение за откриване на
производство по несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./ и лихви в размер на 443.15
лева, изчислени и дължими до 27.07.2017 г., с основание за възникването им Акт
за установяване на публично държавно вземане № 7/2016/06.04.2016 г., издаден от
Басейнова дирекция „Черноморски район“; - Публични
вземания за имуществени санкции в размер на 300 лева главници, възникнали преди
датата на съдебното решение за откриване на производство по несъстоятелност на
„Х.Е.У.“ АД /н./, лихви в размер на 23.51 лева, дължими до 27.07.2017 г. и
лихви в размер на 46 лева, дължими за периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г„
установени с Наказателно постановление № 150/03.10.2016 г., издадено от Басейнова дирекция „Черноморски район“; - Публични вземания
за имуществени санкции в размер на 300 лева главници, възникнали преди датата
на съдебното решение за откриване на производство по несъстоятелност на „Х.Е.У.“
АД /н./, лихви в размер на 19.84 лева. дължими до 27.07.2017 г. и лихви в
размер на 46 лева, дължими за периода от 28.07.2017 г. до 30.01.2019 г.,
установени с Наказателно постановление № 155/10.10.2016
г., издадено от Басейнова дирекция „Черноморски район“;
- Публични вземания за имуществени санкции в размер на 300 лева главници,
възникнали преди датата на съдебното решение за откриване на производство по
несъстоятелност на „Х.Е.У.“ АД /н./, лихви в размер на 20.26 лева, дължими до
27.07.2017 г. и лихви в размер на 46 лева, дължими за периода от 28.07.2017 г.
до 30.01.2019 г., установени с Наказателно постановление № 164/10.11.2016 г.,
издадено от Басейнова дирекция „Черноморски район“.
Решението подлежи на обжалване пред Софийски апелативен
съд в 2- седмичен срок от връчване на съобщението за изготвянето му на
страните.
СЪДИЯ
: