Разпореждане по дело №697/2023 на Административен съд - Стара Загора

Номер на акта: 2274
Дата: 13 ноември 2023 г.
Съдия: Кремена Димова Костова Грозева
Дело: 20237240700697
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 9 ноември 2023 г.

Съдържание на акта Свали акта

РАЗПОРЕЖДАНЕ

гр. Стара Загора, 13.11.2023 г.

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – СТАРА ЗАГОРА, седми състав в закрито съдебно заседание на шести февруари през две хиляди и двадесета година в състав:

                                                                

                                                                                     СЪДИЯ: Кремена Костова-Грозева

 

като разгледа докладваното от съдия-докладчика Костова-Грозева административно дело № 697/2023г., за да се произнесе съобрази следното:   

 

                Производството е образувано по жалба от М.Г.Т. ***, чрез адв. Д.Д. против Заповед №10-00-2015/06.10.2023г. на Кмет на Община Стара Загора.

            При служебно извършената проверка за редовност на оспорването, Съдът установи, че жалбата не се съпровожда от доказателство за внесена по см. на този съд държавна такса от 10 лева, което налага същата да се остави без движение, като на оспорващата бъде указано в срок 7 дни от получаване на разпореждането да приложи по делото доказателство за внесена ДТ в размер на 10 лева и същата бъде предупредена, че в противен случай оспорването ще се остави без разглеждане като нередовно, а производството ще се прекрати.

            Водим от горното и на осн. чл.158, ал.1 от АПК, Съдът

 

Р А З П О Р Е Д И :

 

ОСТАВЯ БЕЗ ДВИЖЕНИЕ жалба от М.Г.Т. ***, чрез адв. Д.Д. против Заповед №10-00-2015/06.10.2023г. на Кмет на Община Стара Загора.

 УКАЗВА на оспорващата в срок 7 дни от съобщението да приложи доказателство по делото за внесена по сметка на Административен съд държавна такса в размер на 10 лева. Предупреждава се страната, че в противен случай жалбата ще се остави без разглеждане, а производството ще се прекрати.

 

Настоящото не подлежи на обжалване.

 

СЪДИЯ-ДОКЛАДЧИК: