РЕШЕНИЕ
№ 195/4.12.2023 г.
Ямбол
В ИМЕТО НА НАРОДА
Административният съд - Ямбол - III състав, в съдебно заседание на десети ноември две хиляди и двадесет и трета година в състав:
Съдия: |
ВАНЯ СТОЯНОВА |
При секретар ВЕЛИНА МИТЕВА като разгледа докладваното от съдия ВАНЯ СТОЯНОВА административно дело № 20237280700162 / 2023 г., за да се произнесе взе предвид следното:
Производството е образувано по
жалба от „Дарива“ ООД, ЕИК * гр. ******
представлявано от Р.Ж.Я., чрез адв.С.Е.,***,съдебен
адрес ********* против Решение № 33 от
03.04.2023г. на директор дирекция „Обжалване и данъчно-осигурителна практика” Бургас, с което е потвърден РА №
П-02002822232615-003-001 от 20.12.2022г. за поправка на ревизионен акт №
Р-02000220002446-091-001 / 07.10.2022г. на Началник сектор и Главен инспектор
по приходите при ТД на НАП Бургас. Самото поправяне на грешката не може да бъде
изменение на първоначалната воля на решаващия орган. Поправката на явна
фактическа грешка не може да представлява нарушение на принципа, че
административният орган не може да променя или изменя вече постановен акт по
собствен почин. Чрез нея следва да се премахва само несъответствието между
волята на компетентната да разгледа спора инстанция и нейния външен израз. От
мотивите на обжалваното решение не може да стане ясно в какво се състои
фактическата грешка и поради това не може да се прецени дали административния
орган поправя грешка или изменя постановения акт. От обжалваното решение не
може да се направи изводът, че е отговорено на
направените от мен възражения по основния ревизионен акт и по този, с който е
извършена поправката му.
Сочи, че с решение №7 от
27.01.2023г на директор дирекция „Обжалване и данъчно-осигурителна практика”
Бургас е отменен Ревизионен акт № Р-02000220002446-091-001 / 07.10.2022г.,
поправен с РА № П- 02002822232615-003-001 от 20.12.2022г. за поправка на
ревизионен акт като незаконосъобразен по отношение на допълнително установените
задължения. В диспозитива на това решение липсва
произнасяне относно това, коя част от обжалвания ревизионен акт и неговата
поправка, административния орган е потвърдил. Ето защо не става ясно дали има
последици за оспорващия от настоящото решение за поправка или не.
В съдебно заседание,
жалбоподателят се представлява от адвокат С.Е., редовно упълномощена. Поддържа
жалбата и съображения излага в писмени бележки. Претендира присъждане на
разноски. Прави възражение за прекомерност на претендираното
юрисконсултско възнаграждение.
Ответникът Директор дирекция
"ОДОП" гр. Бургас, при ЦУ на НАП се представлява от гл. юрисконсулт Л.И.
и оспорва жалбата като неоснователна. Поддържа съображенията в решението на
директора. Претендира присъждане на юрисконсултско
възнаграждение. Представя писмени бележки.
Жалбата е процесуално
допустима: Решение № 33 от 03.04.2023г. е съобщено на представител на
дружеството на 23.05.2023г., а жалбата е подадена до съда на
29.05.2023г.Упражненото процесуално право е по реда на чл. 156, ал. 2 от ДОПК.
Процесния
ревизионен акт за поправка на ревизионен акт/РАПРА/ е издаден от органите по
приходите, издали РА, който се поправя, на основание чл. 133, ал. 3 ДОПК.
Следва извод за издаден РАПРА от компетентен административен орган.
Оспореният
РАПРА е издаден на основание чл. 133, ал. 3 ДОПК и В.В.А. на длъжност главен инспектор по приходите при ТД на
НАП Бургас - ръководител на ревизията Според отразеното в констативната част на
обжалвания ревизионен акт /РА/ № П- 02002822232615-003-001/20.12.2022 г. за
поправка на ревизионен акт, въз основа на подадена молба №
Р-02000220002446-056-001/20.12.2022 г. е извършена поправка на очевидна
фактическа грешка в РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г., издаден на „Дарива“ ООД. Допуснатата фактическа грешка се изразява в
неправилно посочване в таблица №1, колона № 6 на декларираните от самото
задължено лице суми за данък върху доходите по трудови правоотношения за
периодите: месец юни 2018 г.; месец ноември 2018г.;
месец декември 2018 г.; месец януари 2019 г.; месец февруари 2019 г.; месец
март г.; месец април 2019 г. и месец май 2019 г., като
вместо фактически декларираните от задълженото лице суми за съответния месец
ревизията е посочила, че дружеството е декларирало дължим данък за съответния
период в размер на 0,00 лв. В конкретният случай се касае за допусната явна
фактическа грешка при изписване на декларираните от задълженото лице суми на
дължимия данък върху трудовите и приравнени на тях задължения за посочените
месеци, като в таблица 1, колона 6 органа по приходите е посочил декларирани от
дружеството суми за данък в размер на 0,00 лв. за посочените периоди, вместо
реално декларираните от жалбоподателя. Предвид установеното В.В.А. на длъжност главен инспектор по приходите при ТД на
НАП Бургас - ръководител на ревизията с молба №
Р-02000220002446-056-001/20.12.2022 г. е уведомила Р.К.Т. на длъжност началник
сектор „Ревизии” - възложил ревизията, за необходимостта от издаване на
ревизионен акт за поправка на очевидна фактическа грешка в издадения РА №
Р-02000220002446-091-001 / 07.10.2022г. на основание чл.133, ал.3 от ДОПК.
При административното
обжалване на акта, след извършване на проверка на подадените от задълженото
лице декларации обр. 6 установява, че с издаването на
РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г. за поправка на ревизионен акт
допуснатите грешки са отстранени, като в таблица № 1 в колона № 6
декларирана/начислена сума са посочени правилно декларираните с подадените
декларации обр.6 от „Дарива“
ООД задължения за данък върху трудовите и приравнени на тях правоотношения,
както следва:
- за месец юни 2018
г. в размер на 8,46 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000183052617/26.07.2018 г.;
- за месец ноември
2018 г. в размер на 15,00 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000183085235/20.12.2018 г.;
- за декември 2018 г.
в размер на 17,42 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000193007221/25.01.2019 г.;
- за януари 2019 г. -
18,39 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193014523/22.02.2019 г.;
- за февруари 2019 г.
- 17,50 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193024917/25.03.2019 г.;
- за март 2019 г. -
7,24 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193034437/25.04.2019 г.;
- за април 2019 г. в
размер на 12,07 лв. съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193072589/18.10.2019 г.;
- за месец май 2019
г. в размер на 12,07 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000193072545/18.10.2019 г.
Направените корекции за
посочените периоди отговарят на декларираните от самото задължено лице данни в
подадените от него декларации обр.6, с които то
разполага.
Следва да се има предвид, че
във връзка с подадената от „Дарива“ ООД жалба вх.№
04-Д-Ж-142/03.11.2022 г. срещу РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. е
издадено Решение № 7/27.01.2023 г. директора на дирекция ОДОП Бургас, в което
са съобразени направените корекции в издадения РА № П-02002822232615-003- 001/20.12.2022
г. за поправка на ревизионен акт и сумите са взети предвид при постановяване на
решението.
С посоченото решение е прието,
че декларираните от задълженото лице суми за данъци и задължителни осигурителни
вноски върху трудовите правоотношения не са предмет на обжалване, а
допълнително установените с ревизионния акт задължения са отменени.
За
пълното изясняване на фактическата обстановка по делото беше назначена СИЕ с
основна и допълнителна задачи поставени към вещото лице.
Съобразно направените корекции на обща стойност 108,15 лв. / сто и осем 0,15
лева /, разлика се констатира и в крайната сума на Колона № 6, а именно:
-
РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. - 921,16 лв.
-
РА за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г. - 1 029,31 лв.
Следва да се отбележи,
че в Колона № 7, № 8, № 9 и № 10 няма разлика, т.е. няма погасяване на
задълженията чрез предвидените за това способи / плащане, прихващане и т.н. /,
в резултат на което няма разлика и в дължимата сума, посочена в Колона № 11,
в размер на общо 12 567,27 лв. / дванадесет хиляди петстотин шестдесет и
седем 0,27 лева /.
Становището
на експертизата е, че разликите се дължат на техническа грешка като в Колона
№ 6 от РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. декларирани суми от
ревизираното лице за данък върху доходите от трудови и приравнените на тях
правоотношения по ЗДДФЛ, за посочените по-горе периоди, са с нулева стойност.
В
Колона № 6 от РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г. пропуските са
отстранени като декларираните суми са посочени в съответните размери.
С
РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. са установени задължения за данъци
и осигуровки за
периода 01.01.2018 г. – 31.05.2019 г., в размер на
общо 12 567,27 лв. / дванадесет хиляди
петстотин шестдесет и седем 0,27 лева / - Таблица № 2, в това число:
- главници - 8
961,21 лв.
- лихви - 3 615,06
лв.
С
РА за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г. размерът на
задълженията за довнасяне за периода 01.01.2018 г. –
31.05.2019 г., е общо 12 567,27 лв. /
дванадесет хиляди петстотин шестдесет и седем 0,27 лева / - Таблица
№ 3, в това число:
- главници - 8
961,21 лв.
- лихви - 3 615,06
лв.
С
Решение №7/27.01.2023 г. е отменен РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г.,
поправен с РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г., като размерът на
задълженията за довнасяне за периода 01.01.2018 г. –
31.05.2019 г., е общо 11 858,47 лв. / Общият
размер на декларираните от задълженото лице суми, посочени в Колона № 6 от РА
за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г., е 186,84 лв.,
от които:
-
78,69 лв. / Ред 4 - 34,72 лв./ + / Ред 5 - 43,97 лв. / от
Колона № 6 / - които са нанесени в първоначалния РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022
г.,
-
108,15 лв. / Ред 6 + Ред 11 + Ред 12 + Ред 13 + Ред 14 + Ред 15 + Ред 16
+ Ред 17 от Колона № 6 / - които не са нанесени в първоначалния РА №
Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г., но са добавени в РА за поправка на РА №
П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г.
Декларираните от
задълженото лице данни, посочени в Колона 6, се съдържат в установените
задължения, посочени в Колона 4, която е еднаква в РА №
Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. и РА за поправка на РА №
П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г.
Т.е.
- Колона 4 включва в себе си декларираните от лицето задължения и допълнително
установените от ревизиращите задължения.
Сумата от общо 186,84 лв. включва в себе
си процесните 108,15 лв., предмет на
допълване с РА за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г., и
представлява размера на декларираните от задълженото лице суми, които не са
отменени от Директора на дирекция „ОДОП“- Бургас.
Яснота внасят отговорите по
допълните въпроси
За отговора на въпроса се анализираха данните
от Таблици 1 от Ревизионен акт № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. и от
Ревизионен акт за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г.,
касаещи само задълженията за ДОД / от т.1 до т.17 / - Таблица № 6 .
Общият
размер на декларираните от задълженото лице суми, посочени в Колона № 6 от РА П
РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г., е 186,84 лв., от които:
-
78,69 лв. - които са нанесени в първоначалния РА №
Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г.,
-
108,15 лв. - които не са нанесени в първоначалния РА №
Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г., но са добавени в РА П РА №
П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г.
Сумата от общо 186,84 лв. включва в
себе си процесните 108,15 лв., предмет на допълване с
РА за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г., и представлява
размера на декларираните от задълженото лице суми, които не са отменени от
Директора на дирекция „ОДОП“- Бургас.
Общият размер на установените при
ревизията задължения за Данък върху доходите от трудови и приравнените на тях
правоотношения /ДОД/ е 1 934,18 лв., посочени в Колона 4, от ред 1 до ред 17 в
РА № Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. и РА за поправка на РА №
П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г., от които:
- 1 494,82 лв. - за периода 01.01.2018 г. – 31.12.2018 г.
- 439,36 лв. - за периода 01.01.2019 г. – 31.05.2019 г.
Разликата между установените при ревизията
задължения за ДОД - 1 934,18 лв., и декларираните от задълженото лице суми,
посочени в Колона № 6 от РА за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022
г. - 186,84 лв., е 1 747,34 лв.
Сумата
1 747,34 лв. е посочена на стр.11, в т.1 от Решение №7/27.01.2023 г. и
представлява част от отменените задължения в размер на общо 11 858,47 лв. /
единадесет хиляди осемстотин петдесет и осем 0,47 лева / - Таблица № 4,
от които:
- главници - 8
435,11 лв.
- лихви - 3 423,36
лв.
Сумата
в размер на общо 717,80 лв. / седемстотин и седемнадесет 0,80 лева / посочена в
основното заключение, представлява разликата, формирана при сравнение с Решение
№7/27.01.2023 г. и двата РА - Таблица № 7 .
Видно от
извършения по-горе анализ, същата включва в себе си сумата 108,15 лв., предмет
на поправка с РА за поправка на РА № П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г.
Заключението е прието като
неоспорено от страните. Съдът възприема същото като обективно, всестранно и
пълно.
С оглед установената
фактическа обстановка, съдът прави следните правни изводи:
Съгласно
чл. 133, ал. 3 ДОПК:
"Органът по приходите може по своя инициатива или по молба на
заинтересованото лице да поправи очевидна фактическа грешка в ревизионния акт.
В този случай се издава ревизионен акт, без да са необходими заповед за
възлагане на ревизия и ревизионен доклад. Ревизионният акт за поправката се
обжалва едновременно с поправения ревизионен акт или самостоятелно.
"Сроковете за обжалване на всеки от актовете са самостоятелни и текат от
деня, следващ деня на редовното връчване на акта.
На
първо място, предмет на оспорване в производство по обжалване на основния
ревизионен акт са били допълнително установените с РА №
Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г. задължения, а не декларираните от
дружеството такива, за които е издаден процесния РА
за поправка.
Съобрази
се, че очевидна фактическа грешка /ОФГ/ се проявява при грешка в пресмятане, в
изписване на дата, в номер, размер или дата на цитиран в акта документ,
респективно – констатация. Ревизиращият екип е констатирал допусната ОФГ, при
изписване на декларираните от задълженото лице суми на дължимия данък върху
трудовите и приравнените на тях задължения за посочените месеци, като в таблица
1 колона 6 органа по приходите е посочил декларирани от дружеството суми за
данък в размер на 0.00лева за посочените суми, вместо реално декларираните от
жалбоподателя. В конкретния случай органът по приходите, издал РА №
Р-02000220002446- 091-001/07.10.2022 г. е установил, че е допуснал явна
фактическа грешка като в таблица № 1 в колона № 6 декларирана/начислена сума от
ревизираното лице за Месеците: юни 2018 г.; ноември 2018 г.; декември 2018 г.;
януари 2019 г.; февруари 2019 г.; март 2019 г.; април 2019 г. и май 2019 г.
грешно е посочил декларираните от самото задължено лице задължения за данък
върху трудовите и приравнени на тях правоотношения с подадените от „Дарива“ ООД декларации обр.6.
Предвид установеното В.В.А. на длъжност главен
инспектор по приходите при ТД на НАП Бургас - ръководител на ревизията с молба
№ Р-02000220002446-056-001/20.12.2022 г. е уведомила Р.К.Т. на длъжност
началник сектор „Ревизии” - възложил ревизията, за необходимостта от издаване
на ревизионен акт за поправка на очевидна фактическа грешка в РА №
Р-02000220002446-091-001/07.10.2022 г.на основание чл.133, ал.3 от ДОПК.
Видно
от заключенията на вещото лице по приетите по делото основно и допълнително
такова, с решението на директора на ДОДОП Бургас по основния РА, същия не е
отменен изцяло, а са отменени само допълнително установените от органите по
приходите задължения. В този смисъл, декларираните от дружеството задължения с
декларации 6, не са били предмет на обжалване и същите няма как да бъдат
отменени. Част от тези декларирани от дружеството задължения, са и предмет на
поправката с издадения РА за поправка. Това ясно се вижда и от отговорите на
вещото лице по допълнителната експертиза, а именно на стр.3, абзац 4. Там е
посочено общото задължение за ДОД, установено с РА - 1 934,18лв. От тази сума
допълнително установените задължения са в размер на 1 747,34лв. и декларирани
от дружеството 186,84лв. Видно от решението на директора на ДОДОП Бургас по
основния РА, отменената сума за ДОД е именно сумата от 1 747,34лв., която
представлява, допълнително установените задължения. Разпоредбата на чл. 133, ал. 3 ДОПК не
съдържа изискване ревизионният акт, в който се констатира да е допусната ОФГ,
да е влязъл или да не е влязъл в сила. Съгласно разпоредбата на чл. 127, ал. 2 ДОПК
същият подлежи на принудително изпълнение, след изтичане срока на доброволното
му изпълнение /14-дневен срок от връчването му на РЛ/, т. е. коректното
установяване на размера на главниците и лихвите по РА е свързано с изпълнението
му.
Най-общо
очевидна фактическа
грешка може да бъде обяснена така: всяко несъответствие между
формираната действителна воля на решаващия в дадено производство орган и
нейното външно изразяване в писмения текст на административния акт/решението.
Самото поправяне на грешката не се явява изменение на първоначалната воля на
решаващия орган предвид същността на допуснатия порок. Поради това поправката
на явната фактическа грешка не представлява нарушение на принципа, че
административният орган не може да променя или изменя вече постановен акт по
собствен почин. Чрез нея само се премахва несъответствието между волята на
компетентната да разгледа спора инстанция и нейния външен израз.
От така поясненото може да се
заключи, че поправката на очевидна фактическа грешка действително обслужва
възможността по най-бързия и ефективен начин да бъде отстранено допуснатото
несъответствие от самия орган, който го е допуснал. Както се посочи, поправката
на ОФГ се различава от забраната издателят на постановен акт сам да го изменя
по това, че поправката на ОФГ само отстранява явно несъответствие между
съдържанието на волята и нейното изразяване. Извършената поправка на РА е
осъществена при наличие на фактически основания и при правилно приложено правно
основание. Установено е, че в хода на административното обжалване на РА за
поправка е извършена проверка на подадените от жалбоподателя декларации обр. 6, при която е установено, че с издаването на РА №
П-02002822232615-003-001/20.12.2022 г. за поправка на ревизионен акт
допуснатите грешки са отстранени, като в таблица № 1 в колона № 6
декларирана/начислена сума са посочени правилно декларираните с подадените
декларации обр.6 от „Дарива“
ООД задължения за данък върху трудовите и приравнени на тях правоотношения,
както следва:
-за
месец юни 2018 г. в размер на 8,46 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000183052617/26.07.2018 г.;
- за месец ноември
2018 г. в размер на 15,00 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000183085235/20.12.2018 г.;
- за декември 2018 г.
в размер на 17,42 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000193007221/25.01.2019 г.;
- за януари 2019 г. -
18,39 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193014523/22.02.2019 г.;
- за февруари 2019 г.
- 17,50 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193024917/25.03.2019 г.;
- за март 2019 г. -
7,24 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193034437/25.04.2019 г.;
- за април 2019 г. в
размер на 12,07 лв. съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6
вх. № 28000193072589/18.10.2019 г.;
- за месец май 2019
г. в размер на 12,07 лв., съгласно подадена от ЗЛ декларация обр.6 вх. № 28000193072545/18.10.2019 г.
Направените
корекции за посочените периоди отговарят на декларираните от самото задължено
лице данни в подадените от него декларации обр.6, с
които то разполага.
Допуснатата
ОФГ е поправена по предвидения ред.
За
яснота, следва да се посочи, че резизионния акт за
поправка на рев.акт е издаден в хода на обжалване адм.
обжалване на основния ревизионен акт, преди постановяване на решение по жалбата
срещу рев.акт. Безспорно по делото, от изслушаните основно и допълнително
заключение се установи, че основния рев.акт от 07.10.2022г. не е отменен в
цялост, както твърди жалбоподателя. Ревизионния акт за поправка е издаден на
20.12.2022г., следва обжалване по адм. ред, с което е
частично отменен рев.акт е от 27.01.2023г. Следователно адм.
орган, при административно обжалване на основния рев.акт е констатирал ОФГ в
него и по свой почин е издал процесния акт от
20.12.2023г. От друга страна ДОПК предвижда самостоятелно обжалване на
ревизионния акт за поправка на рев.акт, както е сторил и оспорващия.
По
изложените съображения, жалбата против РА за поправка на РА е неоснователна и
следва да бъде отхвърлена.
При този изход на делото и с
оглед възражението за прекомерност на възнаграждението на ответната страна, на
последния се дължи присъждане на юрисконсултско
възнаграждение в размер на 400лева, с оглед чл. 161ал. 1 ДОПК- на
администрацията вместо възнаграждение за адвокат се присъжда за всяка инстанция
юрисконсултско възнаграждение в размера на
минималното възнаграждение за един адвокат. А според ал. 2 при прекомерно
възнаграждение за адвокат без оглед на действителната правна и фактическа
сложност на делото съдът може да присъди по-нисък размер на разноските в тази
им част, но не по-малко от минимално определения размер съобразно чл. 36 от Закона за адвокатурата. В
случая материалния интерес е 108, 15 лева, а с оглед чл. 7 ал. 2 т. 1 от
Наредбата за минималните размери на адвокатските възнаграждения, за процесуално
представителство, защита и съдействие по дела с определен интерес
възнагражденията са следните:при интерес до 1000 лв. – 400 лв.
Следва да се посочи, че
оспорващия следва да бъде осъден да заплати сумата от 50 лева, представляваща
довнасяне за депозит за вещо лице, по изслушаното допълнително заключение.
Мотивиран с изложеното, АС
–Ямбол, ІI състав,
РЕШИ:
Отхвърля жалбата на „Дарива“ ООД, ЕИК * гр. *******, представлявано от Р.Ж.Я.,чрез
адв.С.Е.,***,съдебен адрес ******* против РА № П-02002822232615-003-001 от 20.12.2022г. за поправка
на ревизионен акт № Р-02000220002446-091-001 / 07.10.2022г. на Началник сектор
и Главен инспектор по приходите при ТД на НАП Бургас. Потвърден с Решение № 33
от 03.04.2023г. на директор дирекция „Обжалване и данъчно-осигурителна
практика” Бургас.
Осъжда „Дарива“
ООД, ЕИК * гр. ****** представлявано от Р.Ж.Я. да
заплати на Национална агенция по приходите сумата от 400/четиристотин/ лв. юрисконсултско възнаграждение.
Осъжда „Дарива“
ООД, ЕИК * гр. Ямбол да заплати по сметка на вещи лица в ЯАС сумата от 50
/петдесет/лева, представляваща довнасяне за депозит за вещо лице, по
изслушаното допълнително заключение.
Решението е окончателно с
оглед разпоредбата на чл. 160, ал. 7 от ДОПК.
Съдия: |
/п/
не сечете |